SPECJALISTA DS. MARKETINGU Nakło nad Notecią oferta pracy "AKCES" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU
Wynagrodzenie: 3 500 - 4 500 PLN
Zakres obowiązków: Zarządzanie bazą danych produktów, opracowywanie informacji handlowej dla klientów, rozwój e-commerce i nadzór nad firmową stroną www, organizacja udziału w targach, zarządzanie materiałami POS
Data publikacji: 2020-10-19
Lokalizacja: Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: "AKCES" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Młyńska 12, 89-100 Nakło nad Notecią, powiat: nakielski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zarządzanie bazą danych produktów, opracowywanie informacji handlowej dla klientów, rozwój e-commerce i nadzór nad firmową stroną www, organizacja udziału w targach, zarządzanie materiałami POS
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nakło nad Notecią
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nakielski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0410
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nakło nad Notecią
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: marketing i zarządzanie
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa pakietu MS OFFICE
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
2-letnia praktyka w stosowaniu narzędzi marketingowychznajomość e-commerce
Nazwa pracodawcy:
"AKCES" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 5581001712
danePracodawcy_regon: 09114641900000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nakle nad Notecią
Adres pracodawcy:
Młyńska 12, 89-100 Nakło nad Notecią, powiat: nakielski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: nakielski
danePracodawcy_kodPowiatu: 0410
Gmina pracodawcy: Nakło nad Notecią
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Nakło nad Notecią
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929463
Ulica pracodawcy: Młyńska
Numer budynku pracodawcy: 12
Profil działalności pracodawcy:
sprzedaż wyposażenia sanitarnego dystrybutor instalacji sanitarnych.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nakle nad Notecią
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243106
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 19.10.2020
Oferta pracy ważna do: 30.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 19.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 19.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9d32481d1005570cae934e24c151cf6c
Podobne oferty pracy
Prowadzenie kadr i płac.
Spółdzielnia Inwalidów " Współpraca" - 2016-06-03 - Sopot (pomorskie)
według harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2020-10-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów z branży chłodniczo-klimatyzacyjnej- obsługa klientów w siedzibie firmy plus spotkania u klientów- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń- budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy- monitorowanie rynku pod kątem działań konkurencji
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-08-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Poszukiwanie klienta, spotkanie z klientem, oferowanie produktów, realizacja zamówień, wszystko w segmencie biznesowym bez obsługi klienta detalicznego
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Gdynia (pomorskie)
rekrutacja pracowników z Ukrainy i Rosji, wyjazdy w delegacje, prowadzenie korespondencji w językach obcych, ustalanie prcedur rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów, sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika, analiza rynku pracy.
USPI WORK Sp. z o. o. Sp. k. - 2020-11-03 - Bydgoszcz (pomorskie)
•współprowadzenie pełnej księgowości instytucji•sporządzanie deklaracji podatkowych, w tym deklaracji VAT, CIT, oraz innych, zależnie od uregulowań prawnych•sporządzanie deklaracji i sprawozdań do banków, GUS i innych instytucji finansowych i publiczno- prawnych•udział w sporządzaniu rocznego sprawozdania finansowego•prowadzenie ewidencji składników majątkowych i koordynowanie inwentaryzacji•księgowanie dokumentów (faktury zakupowe, raporty kasowe)•prowadzenie rejestrów na potrzeby wewnętrzne instytucji•wykonywanie bieżących zadań na polecenie i pod nadzorem przełożonego - Głównej Księgowej
Muzeum Początków Państwa Poslkiego w Gnieźnie - 2019-04-02 - Gniezno (wielkopolskie)
Obsługa klientów obiektowych i zamowień publicznych. Wykonywanie rozkrojów produkcyjnych. Weryfikowanie zamówień. Praca w Limanowej
PARTNER-ALMA STACH KRÓL SPÓŁKA JAWNA - 2018-10-16 - Limanowa (małopolskie)
Współpraca z działami Filharmonii w zakresie przygotowania merytorycznego i programowania finansowego projektu, prowadzenie prac związanych z opracowywaniem, wypłacaniem, składaniem oraz rozliczeniem wniosków o dofinansowanie projektów w ramach odpowiednich programów finansujących projekty kulturalne, w zakresie reklamy i sponsoringu oraz inwestycyjne,poszukiwanie źródeł finansowania dla projektów, opracowywanie, wypełniania oraz składanie wniosków o dofinansowanie powierzonych projektów w ramach odpowiednich programów krajowych i zagranicznych, utrzymywanie stałych kontaktów oraz współpraca z instytucjami i urzędami wdrażającymi projektu kulturalne, przygotowywanie projektów umów w zakresie powierzonych obowiązków pracowniczych, współpraca z komórką org. realizującą zad. zam. publ.
Polska Filharmonia Bałtycka im. Fryderyka Chopina w Gdańsku - 2020-01-28 - Gdańsk (pomorskie)
- Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów. Pomoc w tworzeniu harmonogramu realizacji projektów rekrutacyjnych. Przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę oraz selekcja napływających aplikacji. Budowanie profili osobowościowych. Systematyczne zamieszczanie ofert pracy oraz ich efektywne pozycjonowanie. Planowanie, organizacja wyjazdów opiekunek do Niemiec. Prowadzenie, organizacja biura w Katowicach. Sporządzanie umów cywilnoprawnych. Prowadzenie kursów języka niemieckiego dla kandydatów na opiekunów dla osób starszych.- Wynagrodzenie: 2500 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagana znajomość obsługi komputera oraz poruszania się w środowisku internetowym. Kontakt telefoniczny (7:30-16:30) (Tel. 32-456-07-70) lub e-mail: rybnik (at) royaljob.pl
ROYAL JOB AGENCJA PRACY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-03 - Katowice (śląskie)
- wykonywanie oceny bezpieczeństwa aplikacji i infrastruktury IT; - wykonywanie oceny bezpieczeństwa dostawców; - doradzanie właścicielom systemów w obszarze bezpieczeństwa informacji; - inne zadania zlecone przez pracodawcę, o ile nie są niezgodne z prawem i umową o pracę.
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Wrocław (dolnośląskie)
- wprowadzanie zleceń produkcyjnych wysyłanych do systemu- nadzorowanie stanu magazynowego wyrobów gotowych-terminowość dokonywanych płatności przez odbiorców
WOK sp. z o.o. sp.k. - 2020-06-02 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie klientów i nowych dostawców na terenie Bliskiego Wschodu ( kraje arabskie)
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Rzeszów (podkarpackie)
tworzenie dokumentów WZ,fakturowanie, sporządzanie dokumentów sprzedaży, obsługa klienta
IMPULS CONTRACTOR Sp. z o.o. Sp.Komandytowa - 2016-06-09 - Limanowa (małopolskie)
Rozwijanie oferty badań neuromarketingowych.Przygotowywanie ofert oraz realizacja projektów badawczych.Poszukiwanie nowych klientów, nowe branże,rynki.Prezentacje i spotkania,udział w spotkaniach branżowych itp.Marketing w celu pozyskania nowych klientów.Kreowanie nowych produktów ofert.
ASM Centrum Badań i Analiz Rynku sp.zoo Kutno - 2017-08-04 - Kutno (łódzkie)
Sprzedawca-sprzedaż wyrobów cukierniczych. Tel. 603 785 588 Zbigniew Florczak.
CUKIERNIA "MONIKA" S.C. ELŻBIETA FLORCZAK, ZBIGNIEW FLORCZAK - 2016-01-04 - Sulęcin (lubuskie)
-Opracowanie dokumentacji technicznej, technologicznej oraz normalizacyjnej dla produkowanych w fabryce wyrobów dla branży energetycznej,-Wykonywanie prób i testów surowców, półproduktów, materiałów pomocniczych i wyrobów gotowych, zgodnie z posiadanymi uprawnieniami SEP,-Przygotowanie danych do wyceny nowych wyrobów, -Udział w zlecaniu badań w celu uzyskania atestów i certyfikatów na wyroby Spółki,-Udział w projektach rozwojowych
RADPOL S.A. - 2020-01-23 - Człuchów (pomorskie)
prowadzenie działu kadr
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Adrian Cieśla - 2016-01-22 - Starachowice (świętokrzyskie)
prowadzenie korespondencji, rozmów z klientaomi, współpraca z produkcją, wykonywanie pomiarów i badań na produktach
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Gorlice (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
Kosztorysowanie, wykonywanie projektów zabezpieczeń
IMPULS Sp. z o.o. - 2018-02-08 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- zawieranie i przedłużanie umów na usługi Netia Internet, Telewizja,Telefon - doradztwo w zakresie oferowanych usług, - budowanie iutrzymywanie relacji z Klientem - obsługa klientów
CALIPSO.PL ROBERT HABER - 2018-01-03 - Opole (opolskie)
Zakres obowiązków: prowadzenie spraw bhp - zgodnie z § 2.1. RRM z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy.
Mega sp. z o.o. - 2016-06-23 - Nysa (opolskie)
Analiza rynku pracy, wykorzystanie wszystkich dostępnych źródeł oraz narzędzi rekrutacyjnych, współpraca z menadżerami, współpraca z agencjami rekrutacyjnymi, biurami karier, odpowiedzialność za całość procesu rekrutacyjnego (przygotowywanie i umieszczanie ogłoszeń, selekcja CV, wywiady telefoniczne, uczestnictwo w spotkaniach, przygotowywanie raportów z poszczególnych etapów rekrutacji), aktywne pozyskiwanie kandydatów z rynku (direct search), odpowiedzialność za działania z obszaru Employer Branding.
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-07-15 - Bolesławiec (dolnośląskie)
- zarządzanie gotówką zgodnie z wymogami działalności biznesowej- procesowanie płatności
kontakt przez PUP - 2019-08-12 - Zabierzów (małopolskie)
prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi
J. Chodacki, A. Misztal MEDICA Sp. Jawna - 2019-03-06 - Lubin (dolnośląskie)
OBOWIĄZKI:– TWORZENIE UNIKALNYCH TEKSTÓW W POZYCJONOWANIU,– MONITORING I OPTYMALIZACJA PROWADZONYCH KAMPANII,– SKUTECZNE POZYCJONOWANIE STRON,– ANALIZA I RAPORTOWANIE POZYCJI SŁÓW KLUCZOWYCH W GOOGLE,– PLANOWANIE I REALIZACJA KAMPANII REKLAMOWYCH W GOOGLE ADWORDS,– KOREKTA I DZIAŁANIA NA RZECZ POPRAWY POZYCJONOWANIA, – POSZUKIWANIE I WDRAŻANIE NOWYCH ROZWIĄZAŃ Z ZAKRESU POZYCJONOWANIA.
EUROLOGIC ZENON GŁODOWSKI - 2017-03-13 - Siedliska (podkarpackie)
obsługa serwisu Allegro, wystawianie aukcji, zlecenie przesyłek kurierskich, dbanie o poprawną realizację zamówieńGodziny pracy: od 8.00 do 16.00
"PREMAR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-15 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- nawiązywanie współpracy z międzynarodowymi Partnerami, - realizacja założonych celów sprzedażowych, - tworzenie ofert/kalkulacji oraz prowadzenie negocjacji handlowych, - przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji, - monitorowanie rynku, - reprezentowania firmy na międzynarodowych targach. Praca w godz.: 8-16. Oferta dostępna w sali C, E, G. Kontakt z pracodawcą - tel.: 533 433 770, CV na e-mail: mikoda (at) jollyheap.com
JollyHeap Svitlana Sapunova - 2017-11-30 - Smardzów (dolnośląskie)
Nadzór nad pracą warsztatu. Tworzenie części graficznych projektów, rysunków technicznych. Przygotowywanie opisów oraz obliczeń dotyczących wykorzystania materiałów.- Wynagrodzenie: od 3.000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 6 miesięcy, docelowo umowa o pracę na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.-Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe, biegła obsługa komputera z obsługą interentu, obsługa programu AUTOCAD 2010 PL kurs podstawowy. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny w godz. 08:00-16:00 (691-660-030) celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub e-mail: biuro (at) normakatowice.pl
"NORMA KATOWICE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-10-31 - Katowice (śląskie)