SPECJALISTA DS. MARKETINGU I REKLAMY Słupsk oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I REKLAMY
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: marketing usług medycznych firmy, reklama firmy, reklama produktowa, reklama usług medycznych w regionie; okres próbny 3 miesiące, godziny pracy: 8.00- 16.00, 12.00- 20.00
Data publikacji: 2019-06-04
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
marketing usług medycznych firmy, reklama firmy, reklama produktowa, reklama usług medycznych w regionie; okres próbny 3 miesiące, godziny pracy: 8.00- 16.00, 12.00- 20.00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I REKLAMY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie- praca przy komputerze; mile widziana znajomość j. angielskiego lub j. niemieckiego w stopniu dobrym; znajomość komputera, programu Open Office; mile widziana znajomość j. skandynawskiego
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Leszczyńskiego 8, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CVskierowanie z PUP Słupsk
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Leszczyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 8
Profil działalności pracodawcy:
opieka medyczna (Klinika Zdrowia Stomatologia i inni specjaliści)
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 04.06.2019
Oferta pracy ważna do: 04.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
rodzajOferty_1: DLA_ZAREJESTROWANYCH
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6af91c20c188b693908bb670ad6e5f84
Podobne oferty pracy
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-10-14 - Warszawa (mazowieckie)
•aktywne pozyskiwanie nowych klientów i sprzedaż produktów kredytowych•regularny kontakt telefoniczny z klientami•zapewnienie najwyższych standardów jakości obsługi klienta
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Poznań (wielkopolskie)
naliczanie płac, obsługa kadrowa
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Częstochowa (śląskie)
Obsługa maszyn drogowych, doświadczenie min 5 lat
LitTRANS Łukasz Litwiński - 2017-06-07 - Nisko (podkarpackie)
•Telefoniczna sprzedaż produktów finansowych•Profesjonalna obsługa klientów poprzez telefon i e-mail•Utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami Spółki•Wsparcie Klientów przy podejmowaniu decyzji pożyczkowych
MAŁA POŻYCZKA SP Z O O - 2016-10-10 - Białystok (podlaskie)
Wystawianie faktur sprzedaży, dekretowanie i księgowanie faktur,prowadzenie magazynu materiałów, wysyłka faktur, opracowywanie kartdrogowych kierowców,
TRANZYT Jan Nowak Sp. Jawna - 2018-05-14 - Opole (opolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Jabłonowo (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie wyższe, doświadczenie 2 letnie na podobnym stanowisku. Prawo jazdy kat B. Zakres obowiązków: prowadzenie akt osobowych, ewidencja badań lekarskich oraz szkoleń BHP, rozliczanie podatku dochodowego i sporządzanie rocznych deklaracji PIT, sporządzanie listy płac z wynagrodzeniami dla pracowników i zleceniobiorców, prowadzenie Funduszu Socjalnego zgodnie z obowiązującym regulaminem, obsługa komputera w zakresie FK, Płace, prowadzenie księgowania na podstawie opracowanego planu kont, prowadzenie raportów kasowych (ewidencja środków pieniężnych wpływów i rozchodów gotówki, rozliczanie zaliczek), praca w programie Płatnik (zgłaszanie i wyrejestrowania pracowników, zleceniobiorców, sporządzanie deklaracji miesięcznych). Kontakt osobisty z pracodawcą.
FUNDACJA PGE ENERGIA CIEPŁA - 2019-01-17 - Rybnik (śląskie)
- GK FARMACOL to jeden z największych dystrybutorów farmaceutycznych w Polsce, łączący doświadczenie i najlepsze tradycje polskiego biznesu z nowoczesnym sposobem zarządzania. Atutem naszej firmy są wysoko wykwalifikowani eksperci ściśle współpracujący na każdym stanowisku pracy. Jeśli cenisz sobie profesjonalizm, chcesz wyznaczać nowe kierunki rozwoju, lubisz podejmować nowe wyzwania i chcesz uczestniczyć w naszym sukcesie, a do każdego zadania podchodzisz indywidualnie. Dołącz do grupy fachowców, którzy zmieniają oblicze biznesu- zostań współtwórcą sukcesu Grupy Kapitałowej FARMACOL. Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko: Specjalista ds. Kadr i Płac. Miejsce pracy : Katowice.- Opis stanowiska: realizacja procesów personalnych w zakresie nawiązywania i rozwiązywania umów cywilnoprawnych, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, sporządzanie list płac, przygotowywanie deklaracji podatkowych, sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo- płacowych, sporządzanie, prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji osobowej pracowników, przygotowywanie dokumentów kadrowych pracowników.- Firma oferuje oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie, przyjazną atmosferę pracy.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto wynagrodzenie zasadnicze + 500 zł premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane dwuletnie doświadczenie w obsłudze kadrowo płacowej dla min. 250 osób. Wymagana biegła obsługa MS Office (w szczególności Excel). Wymagana bardzo dobra znajomość programu Płatnik. Wymagane rozwinięte zdolności analityczne. Wymagana znajomość zagadnień z zakresu kadr. Dobra organizacja czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, sumienność, dokładność. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-253-15-62) lub e-mail: hr (at) farmacol.com.pl
FARMACOL ITB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-24 - Katowice (śląskie)
• Obsługa zapytań ofertowych• Prowadzenie rejestru zleceń w systemie ERP MONITOR• Nadzór nad terminami dostaw• Nadzór nad aktualizacją dokumentacji i jej obiegiem• Wystawianie dokumentów wysyłkowych• Nadzór nad procedurami obsługi reklamacji
"PIWEK" CENTRUM OBRÓBKI NUMERYCZNEJ SP.Z O.O. SP.K. - 2019-05-13 - Rososzyca (wielkopolskie)
Planowanie i organizowanie pracy własnej zgodnien z zasadami i przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska, prowadzenie dokumentacji wynikających z ochrony środowiska, tworzenie analiz i raportów w języku koreańskim dla Prezesa Zarządu oraz Managera Generalnego.
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Kraków (małopolskie)
przygotowywanie fast foodów, pizzy, dbanie o czystość
DEPMAR Deperas Marcin - 2016-09-23 - Szczepanów (dolnośląskie)
Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników, przygotowanie dokumentów związanych z zatrudnieniem :umów o prace, wypowiedzeń, świadectw pracy, nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych, kontrolnych, nadzór nad dopilnowaniem terminów szkoleń BHP, sporządzanie umów cywilnoprawnych(umowy zlecenia ,umowy o dzieło), obsługa programu kadrowo- płacowego, sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych, ewidencja zwolnień lekarskich, monitorowanie przepisów z zakresu Prawa pracy
Tektura Opakowania Papier S.A. - 2017-09-01 - Tychy (śląskie)
Obsługa klienta, sprzedaż biletów i ofert turystycznych. obłsuga komputera, utzrnywanie klientów, komunikatywna znajomość angielsiego.
Biuro Podróży Nysa Tour - 2018-09-26 - Nysa (opolskie)
- ANALIZOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ ZWIĄZANEJ Z PROCEDURĄ WYBORU DOSTAWCÓW I PODWYKONAWCÓW- TWORZENIE ZAPYTAŃ OFERTOWYCH, ANALIZA PORÓWNAWCZA OFERT- KONTROLA PRZEPŁYWU DOKUMENTACJI- SPORZĄDZANIE PRZEDMIARÓW I WYCEN- PROWADZENIE KONTROLI KOSZTÓW INWESTYCJI- MONITORING POSTĘPU REALIZACJI INWESTYCJI ŁĄCZNIE Z RAPORTOWANIEM
TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOLECZNEGO - 2018-09-26 - Boguchwała (podkarpackie)
obsługa klienta pochodzącego z Egiptu, rozmowy z kontahentem, negocjacje - sprzedaż
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Kraków (małopolskie)
Telefoniczna obsługa klienta zagranicznego (branża opakowania).Obsługa bieżących zamówień, koordynacja stanów magazynowych. Zapewniamy:umowę o pracęatrakcyjne wynagrodzeniestabilne warunki zatrudnieniamożliwość doskonalenia umiejętności zawodowychinteresującą oraz ambitną pracę w międzynarodowym otoczeniu.Kontakt z pracodawcą e-mail: marzena (at) caminski.pl.
Trade&Consult - 2016-07-04 - Pietrzykowice (dolnośląskie)
analiza rynku pracy
kontakt przez PUP - 2019-03-26 - Kraśnik (lubelskie)
Przeprowadzanie kontroli sanitarnych
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Słubicach - 2017-02-01 - Słubice (lubuskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Kraków (małopolskie)
- rozpoznanie potencjału badawczego uczelni poprzez bieżący przegląd baz danych o publikacjach, badaniach naukowych i projektach prowadzonych na uczelni,- udział w spotkaniach biznesowych, poszukiwanie i nawiązywanie kontaktów z partnerami biznesowymi,- bieżące i wyczerpujące raportowanie i uzupełnianie dokumentacji (m. in. kart oceny potencjału komercyjnego produktów naukowych, kart kontaktów z klientami, naukowacami) zgodnie z obowiązującymi procedurami,- aktualizacja baz danych (baza kontaktów z naukowacami, baza kontaktów z organizacjami zewnętrznymi, baza oferty technologicznej),- przygotowywanie ofert sprzedaży własności intelektualnej i koordynowanie procesu ofertowego,- negocjowanie warunków i przygotowywanie umów, m. in.: współpracy, sprzedaży licencji, NDA,- udział w krajowych i międzynarodowych targach z zakresu innowacyjnych technologii i wynazazczości. Godziny pracy od: 7-15.
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie - 2019-02-15 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa komputera, urządzeń biurowych, rekrutacja kandydatów, prowadzenie rozmów telefonicznych.
Nowak Aleksander Good Job - 2016-06-21 - Wodzisław Śląski (śląskie)
- Główne obowiązki: Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. - Pracodawca Oferuje: Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje, samodzielne i odpowiedzialne zadania.- Wynagrodzenie: 2300 zł brutto + premia od sprzedaży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 6:15 - 14:15. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Dobra organizacja pracy własnej, dobra umiejętność obsługi MS Office, doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta, komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celów. Mile widziane: Doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, znajomość produktów finansowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) skokpiast.pl
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2018-01-18 - Katowice (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Dodawanie nowychproduktów do sklepu, modyfikowanie treści na stronie , obsługa zamówień sklepu internetowego, kontakty z klientami, obsługa posprzedażowa, kontrolowanie wysyłek, kontrolowanie wpłat, przygotowanie przesyłek.
kontakt przez PUP - 2019-03-29 - Chwaszczyno (pomorskie)
do uzgodnienia
SP DETAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-29 - Rzeszów (podkarpackie)
realizacja, weryfikacja i rozliczanie umów zakupu drewna, organizowanie transportu, zgłaszanie reklamacji
GAJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-10 - Wińsko (dolnośląskie)
Efektywna obsluga strategicznych i skomplikowanych rachunków, odpowiedzi na zapytania klientów w trybie przyspieszonym, zapewnienie doskonałego poziomu obsługi klienta zgodnie z ustalonymi kryteriami, kwestie logistyczne i wyjątki, zarządzanie poprzez złożony lańcuch dostaw obejmujący eksport, frachty morskie i przesyłki kontenerowe, rozwijanie współpracy z wewnętrznymi działami i stronami trzecimi w celu zapewnienia lepszych wyników biznesowych, praca w zespole, aktywne zapewnienie wsparcia innych kont w krytycznych okresach, udzial w biznesowych celach finansowych.
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Kraków (małopolskie)
utrzymanie porządku w pokojach gościnnych
kontakt przez PUP - 2019-04-25 - Dzierzgoń (pomorskie)