SPECJALISTA DS. LOGISTYKI Grodzisk Mazowiecki oferta pracy Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Grodzisku Mazowieckim
Stanowisko: SPECJALISTA DS. LOGISTYKI
Wynagrodzenie: 2 500 - 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie dokumentów magazynowych. Przyjmowanie wyrobów z produkcji na magazyn. Nanoszenie dziennych przychodów i rozchodów w systemie komputerowym.
Data publikacji: 2019-06-24
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Pracodawca: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Grodzisku Mazowieckim
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Traugutta 5, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, powiat: grodziski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie dokumentów magazynowych. Przyjmowanie wyrobów z produkcji na magazyn. Nanoszenie dziennych przychodów i rozchodów w systemie komputerowym.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca od poniedziałku do piątku, w godz. 8-16
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. LOGISTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grodzisk Mazowiecki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: grodziski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Grodzisk Mazowiecki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
obsługa komputera (znajomość programów MS-Office)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Grodzisku Mazowieckim
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim
Adres pracodawcy:
Traugutta 5, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, powiat: grodziski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: grodziski
Gmina pracodawcy: Grodzisk Mazowiecki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Grodzisk Mazowiecki
Ulica pracodawcy: Traugutta
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy: Przetwórstwo mleka i wyrób serów
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
Data dodania oferty pracy: 24.06.2019
Oferta pracy ważna do: 23.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 24.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 24.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6878517b20e9d4e6049a3df8f9611e49
Podobne oferty pracy
Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie prezentacji, wysyłanie ofert handlowych, wizyty handlowe u klienta, pozyskiwanie oraz nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami, przyjmowanie zleceń.okres zatrudnienia 3 miesiące.
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Piła (wielkopolskie)
- Rejestrowanie pracowników, prowadzenie teczek osobowych,- Obsługa programu Comarch Optima,- Obsługa dokumentacji PFRON, sprawozdawczość GUS- Po okresie próbnym negocjacja wynagrodzenia,- Zwrot kosztów dokjazdu dla osób spoza m.PelplinKontakt: telefon 58 770-12-60, 504-067-418; e-mail: dagmara (at) pia-michna.pl
MAXTEAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-11 - Peplin (pomorskie)
prowadzenie rekrutacji i udział w procesie zatrudnienia pracowników,
ETI POLAM Sp.z o.o. - 2019-04-30 - Pułtusk (mazowieckie)
- konfekcjonowanie herbatek konopnych firmy India Cosmetics;- konfekcjonowanie próbek kosmetyków;- przygotowywanie materiałów promocyjnych oraz ich redagowanie;- konwersja tekstów polsko-ukraińskich zarówno ich tłumaczenie (z języka polskiego na język ukraiński oraz z ukraińskiego na polski), jak i redagowanie ich pod względem stylistycznym
India Cosmetics spółka z o.o. - 2019-05-20 - Poznań (wielkopolskie)
Kompleksowa obsługa sprzedaży systemów kominowych w programie OPTIMA. Oferta dostępna w sali F, D. Kontakt kandydatów z pracodawcą: 71 346 53 41 lub e-mail: biuro (at) umet.pl
UMET Sp. z o.o. - 2016-05-31 - Iwiny (dolnośląskie)
rozliczanie wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, PIT, sporządzanie umów
TEAM PREVENT POLAND Sp. z o.o. - 2017-04-21 - Pszczyna (śląskie)
nadzór i koordynacja całokształtu prac administracyjno-tech. prowadzenie dokumentacji HACCP, bieżąca sprzedaż, utrzymanie ciągłości pracy maszyn produkcyjnych, planowanie produkcji; doświadczenie w realizacji zamówień, planowaniu produkcji
ENVIPRO TERRATECH SP. Z O.O. OPOLE - 2017-04-13 - Strzelce Opolskie (opolskie)
m.in. wdrażanie i opracowanie strategii marketingowej firmy- kreowanie wizerunku firmy- ocena szans rynkowych
kontakt przez PUP - 2015-11-17 - Bielsko-Biała (śląskie)
Wykształcenie min. średnie; min. 2 lata doświadczenia w sprzedaży; gotowość do wyjazdów służbowych na terenie kraju, komunikatywność, umiejętność zarządzania czasem, tworzenie ofert handlowych, znajomość pakietu Microsoft Office, prawo jazdy kat. B - warunek konieczny; Zakres obowiązków: realizowanie planów sprzedażowych, samodzielna praca na powierzonym terenie, fachowe doradztwo produktowe, znajomość technik sprzedaży, aktywne pozyskiwanie oraz obsługa klientów, dbanie o dobry wizerunek firmy, codzienne raportowanie wyników; miejsce pracy: Gliwice;
PRO-TECH Firma Techniczno Handlowa Dariusz Marchlewski - 2017-02-07 - Gliwice (śląskie)
Wykonywanie badań u krwiodawców oraz w pobranych donacjach krwi, zgodnie z obowiązującymi procedurami. Umowa na 3 miesiące z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.00- 15.00
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku - 2018-07-12 - Słupsk (pomorskie)
Planowanie i wdrażanie strategii działań promocyjnych i marketingowych, również z zakresu e-marketingu (social media, google AdWords). Przygotowanie materiałów reklamowych (foldery, plakaty, itp). Prowadzenie działań PR i współpraca z mediami (np. media elektroniczne, radio). Organizacja konkursów i eventów. Udział w targach edukacyjnych. Współpraca z samorządem studenckim i kołami naukowymi. Współpraca ze szkołami ponadgimnazjalnymi. Monitorowanie rynku i raportowanie efektów akcji marketingowych.
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Sopot (pomorskie)
organizacja, planowanie i nadzór nad przebiegiem procesu transportowego pracowników oraz kwaterowanie pracowników, zarządzanie flotą pojazdów i obsługa GPS menager, zarządzanie narzędziami, wyposażeniem i materiałami, realizacja innych zadań zleconych przez koordynatora, bieżące kontakty z pracownikami
Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane "IZOBUD-REM" Jan Horoszkiewicz - 2018-03-28 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
przestrzeganie kontroli warunków pracy i przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy; udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy; opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy; udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy i sporządzanie protokołów powypadkowych; prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy; udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego; prowadzenie szkoleń wstępnych i innych szkoleń dotyczących zagadnień BHP; współdziałanie z lekarzem medycyny pracy przy organizowaniu wstępnych, okresowych i kontrolnych badań lekarskich pracowników
Animex Foods Spółka z o.o. Sp. k. - 2017-06-07 - Iława (warmińsko-mazurskie)
bieżące ewidencjonowanie operacji księgowych; księgowanie wysiągów bankowych; wystawianie faktur; uzgadnianie sald kont księgowych
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Zapoznanie się z przepisami BHP i P.POŻ. Wspomaganie pracy działu organizacji szkoleń. Opracowywanie harmonogramów i informowanie uczestników, pozyskiwanie klientów, partnerów do projektów. Rekrutacja uczestników projektu.
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Lublin (lubelskie)
Obsługa kadrowo-płacowa prowadzonych firm. Sporządzanie dokumentacji do ZUS, naliczanie wynagrodzeń pracowników.
Biuro Podatkowe "Konsultant" - 2018-08-02 - Chrzanów (małopolskie)
-tworzenie i modyfikacja procedur funkcjonujących w firmie,-przygotowywanie zarządzeń oraz wytycznych dla pracowników w firmie-informowanie pracowników o zmianach struktury organizacyjnej, procedur i procesów-przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych pracowników z zakresu procedur i procesów; praca w godz. 7-15;
APATOR TELEMETRIA Sp. z o. o. - 2016-03-17 - Słupsk (pomorskie)
do uzgodnienia
Rafabet Sp. z o.o. - 2017-11-27 - Radom (mazowieckie)
Praca w dziale technologii produkcji; przygotowanie produkcji; testy; próby; kontakt z dostawcami maszyn/materiałów; kontakty wewnętrzne w grupie Bader. Praca w systemie trzyzmianowym od 06:00 do 14:oo ,od 14:00 do 22:00 i od 22:00 do 06:00.
Bader Polska Spółka z o.o. - 2018-03-06 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Planowanie procesów produkcji w oparciu o zamówienia i prognozy sprzedaży. Bieżąca kontrola realizacji zamówień produkcyjnych. Współpraca z działem produkcji, zakupów i logistyki.
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie rachunkowości LGD zgodnie z Ustawą o rachunkowości z dnia 29.09.1994r. (Dz. U. z 2002r. Nr 76 poz. 694). Wykonywanie obowiązków sprawozdawczych wymaganych obowiązującymi przepisami prawa.Przestrzeganie ścisłej dyscypliny finansowej i budżetowej LGD.Należyte przechowywanie i zabezpieczene dokumentów księgowych, ksiąg rachunkowych, sprawozdań finansowych oraz środków pieniężnych, bieżące prawidłowe prowadzenie księgowości z zastosowaniem racjonalnej organizacji pracy i techniki przetwarzania danych.Analiza dokumentów finansowych i ich bieżąca kontrola pod wzgledem formalno- rachunkowym. Podejmowanie działań zmierzających do usunięcia nieprawidłowości stwierdzonych w toku sprawowania kontroli i nadzoru.Dokonywanie zamknięcia rocznego ksiąg oraz sporządzanie wymaganych obowiązującymi przepisami prawa sprawozdań.Prowadzenie dokumentacji składek członków zwyczajnych i wspierających.Obsługa Walnego Zebrania Członków LGD, Rady i Zarządu LGD, innych zespołów/grup pracujących na rzecz LGD oraz wydarzeń organizowanych przez LGD, oraz tych, w których LGD bierze udział. Wnioskowanie wraz z uzasadnieniem o wprowadzenie zmian w planie finansowym.Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem kasy gotówkowej zgodnie z obowiązujacymi w tym zakresie przepisami prawa.Prowadzenie systematycznej kontroli wewnetrznej dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.Prowadzenie akt osobowych.Sporządzanie umów pracowniczych i innej dokumentacji pracowniczej, naliczanie płac oraz rozliczanie z ZUS i US.Organizowanie i kontrola szkoleń BHP. Prowadzenie ewidencji czasu pracy. Wpółpraca z Urzędem Pracy. Zadania związane z projektami grantowymi - przygotowywanie umów, kontakty z realizatorami, monitoring prowadzonych operacji, rozliczenie projektów, etc. Opieka kadrowo - księgowa nad pracownikami Biura LGD.Realizowanie innych zadań zleconych przez Zarząd LGD.
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Kraina Wzgórz Trzebnickich - 2016-05-10 - Trzebnica (dolnośląskie)
Zakres cięcia betonu techniką diamentową.
INTER-MONT SP.Z.O.O. - 2016-02-08 - Minkowice (pomorskie)
Obsługa stron internetowych, obsługa sklepów internetowych, marketing internetowy, obsługa stron social media, tworzenie stron
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Jaworzno (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Warszawa (mazowieckie)
- Wykonywanie kosztorysów w zakresie rozdzielni SN i nN; Analiza dokumentacji technicznej; Zapewnienie kompleksowej realizacji zadań w obszarze kalkulacji; Współpraca z innymi działami w firmie.- Wynagrodzenie: od 2000 zł brutto + premia uznaniowa. Stawska wynagrodzenie uzależniona od posiadanego doświadczenia na w.w. stanowisku - do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 7:00-15:00. Wymagania: średnie lub wyższe techniczne kierunek energetyka, elektrotechnika. Mile widziane pół roczne doświadczenie na podobnym stanowisku. Biegła znajomość czytania i interpretowania schematów elektrycznych. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (tel.: 41/388-15-24) w godz.: 7:30-16:00 lub e-mail: monika.mroczkowska (at) zpue.pl
ZPUE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-18 - Katowice (śląskie)
Obróbka wykonanych zdjęć produkowanych przedmiotów, umieszczenie zdjęć i opis na stronie sklepu internetowego, obsługa programów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Wawrochy (warmińsko-mazurskie)
jw.
FOCUS RESEARCH SP. Z O.O. - 2018-12-21 - Warszawa (mazowieckie)
x
Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa "Dorado" Dorota Maciejska - 2016-02-26 - Białystok (podlaskie)