Praca SPECJALISTA DS. LIKWIDACJI SZK脫D K/M (J.ANGIELSKI, J.TURECKI) - oferty pracy
![Najwi臋kszy wyb贸r odzie偶y](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy SPECJALISTA DS. LIKWIDACJI SZK脫D K/M (J.ANGIELSKI, J.TURECKI), kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 1 ofert pracy SPECJALISTA DS. LIKWIDACJI SZK脫D K/M (J.ANGIELSKI, J.TURECKI).
1. Terminowe i prawid艂owe rozpatrywanie reklamacji w zakresie szk贸d powsta艂ych podczas transportu lub na sprz臋cie wykorzystywanym do przewozu, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi procedurami i instrukcjami, kt贸re obejmuj膮: a) Profesjonaln膮 obs艂ug臋 klient贸w wewn臋trznych i zewn臋trznych, w szczeg贸lno艣ci regularne przekazywanie informacji zwrotnych na temat rozpatrywanych reklamacji; b) Archiwizacja danych w systemie i ich aktualizacja; c) Podejmowanie dzia艂ania w celu odzyskania koszt贸w (regresu) szk贸d od odpowiedzialnych stron 2. Wykonywanie dodatkowych zada艅 w zakresie 5-20% czasu pracy: a) Wspieranie prze艂o偶onego w zarz膮dzaniu zespo艂em i / lub zarz膮dzaniu procesem; b) Udzia艂 w projektach dzia艂u/ firmy c) Udzia艂 w Claims Handler Academy jako nauczyciel; d) Uczestnictwo w operacyjnych rozmowach telefonicznych e) Przesy艂anie comiesi臋cznych raport贸w na Sharepoint; f) Odwiedzanie lokalnych biur DSV; g) Proponowanie ulepsze艅 proces贸w. 3. Rejestrowanie i rozpatrywanie reklamacji z okre艣lonych kraj贸w zrzeszonych w ramach DSV; wchodz膮cych bezpo艣rednio od stron zainteresowanych b膮d藕 za po艣rednictwem pracownik贸w dzia艂贸w operacyjnych DSV. 4. Terminowa i prawid艂owa realizacja cel贸w. 5. Rozpatrywanie reklamacji zgodnie z obowi膮zuj膮cymi procedurami i standardem okre艣lonym w umowach SLA. Wsp贸艂praca z innymi dzia艂ami w ramach Grupy DSV oraz klientami DSV na 艣wiecie. 6. Raportowanie do prze艂o偶onego. 7. Wype艂nianie innych polece艅 s艂u偶bowych zwi膮zanych z zadaniami i celem stanowiska. 8. Przestrzeganie przepis贸w wewn膮trzgrupowych w zakresie zada艅 i celowo艣ci stanowiska. 9. Udzia艂 w dzia艂owym szkoleniu wprowadzaj膮cym i zaliczenie testu ko艅cowego na min. 80%. 10. Udzia艂 w spotkaniach zespo艂owych i departamentowych. 11. Monitorowanie portfela spraw w艂asnych pod wzgl臋dem: regularnej komunikacji, zaleg艂o艣ci itp. 12. Udzia艂 w spotkaniach statusowych z klientem wewn臋trznym 13. Samodzielna likwidacja szk贸d o warto艣ci do 1000Powy偶ej 1000 decyzja do autoryzacji przez osob臋 uprawnion膮 lub/ i wskazan膮 przez lidera zespo艂u. 14. Obs艂uga infolinii, (je偶eli istnieje dla obs艂ugiwanego kraju b膮d藕 dywizji) od 2 miesi膮ca zatrudnienia. 15. Udzia艂 w projektach departamentowych i firmowych. 16. Udzia艂 w dy偶urach eksperckich. 17. Stosowanie si臋 do zarz膮dze艅 wewn臋trznych, procedur, obowi膮zuj膮cych przepis贸w prawnych oraz polece艅 prze艂o偶onych, w tym przestrzeganie Regulaminu Pracy, Regulaminu Wynagradzania i innych uregulowa艅 wewn臋trznych obowi膮zuj膮cych w Sp贸艂ce, w tym ochrony w艂asno艣ci intelektualnej Sp贸艂ki. Praca w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2019-05-28 - Warszawa (mazowieckie)