SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Płońsk oferta pracy AMP Logistyka Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 17 PLN
Zakres obowiązków: Weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i merytorycznym, wprowadzanie i dekretowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami, pomoc w sporządzaniu rocznych sprawozdań finansowych.
Data publikacji: 2020-11-25
Lokalizacja: Płońsk (mazowieckie)
Pracodawca: AMP Logistyka Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 13, 09-100 Płońsk, powiat: płoński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i merytorycznym, wprowadzanie i dekretowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami, pomoc w sporządzaniu rocznych sprawozdań finansowych.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|20
Zmianowość pracy: nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|6
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 17 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł/h brutto za godzinę
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płońsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: płoński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1420
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płońsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 17 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: aktualna książeczka sanitarno-epidemiologiczna
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie średnie, mile widziane kierunki finansowo-rachunkowe oraz mile widziana znajomość programu Optima i Excel.
Nazwa pracodawcy: AMP Logistyka Sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 5242322997
danePracodawcy_regon: 016203647
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płońsku
Adres pracodawcy:
Grzybowska 80/82/lok452,453, 00-844 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, Termin: ...................................../2020, Godziny : 08:00-16:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Grzybowska
Numer budynku pracodawcy: 80/82
danePracodawcy_nrLokalu: lok452,453
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płońsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|241190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 25.11.2020
Data dodania oferty pracy: 25.11.2020
Oferta pracy ważna do: 24.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 25.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 25.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?af2dcc2d9b0ddf52241e22ca2d4e58b9
Podobne oferty pracy
Pozyskiwanie klientów. Praca pn-pt 8-16
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Bełchatów (łódzkie)
pozyskiwanie klientów i utrzymywanie dotychczasowych kontaktów / głównie klientów rynków wschodnich/, prowadzenie dokumentacji handlowej, przygotowywanie ofert handlowych na rynki wschodnie, promocja zewnętrzna
Gołębiowski Krzysztof Oskoła - 2016-08-23 - Józefów (mazowieckie)
1 .Praca jako druga linia wsparcia helpdesk w trudniejszych problemach ze sprzętem ioprogramowaniem wPałacu Kultury Zagłębia i jego placówkach.2. Prowadzenie bieżących spraw zakupów i zaopatrzenia PKZ w potrzebny sprzęt informatyczny ioprogramowanie, przygotowanie dokumentacji i procedur zamówień publicznych związanych zzakupem sprzętu, oprogramowania i usług zewnętrznych w zgodzie z wewnętrznym regulaminem zakupów. 3. Zapewnienie podstawowego wsparcia użytkowników w oprogramowaniu ERP Symfonia, Płatnik, podpis elektroniczny, systemy bankowe.4. Pomoc użytkownikom z zakresu pakietu MS Office. 5. Instalacja i regularna aktualizacja oprogramowania oraz systemów operacyjnych stanowiskach roboczych. Reagowanie na zgłoszone problemy i usterki. 6. Instalacja i konfiguracja nowego sprzętu informatycznego.7. Zarządzanie zakupionymi licencjami, prowadzenie ewidencji. 8. Bieżące sporządzanie dokumentacji sieci teleinformatycznej i systemów PKZ. 9. Udział w ciekawych projektach mających na celu dywersyfikację usług oraz zapewnienie ich wysokiej dostępności. 10. Poszukanie rozwiązań zastępczych dla obecnie funkcjonujących usług wśród wolnego oprogramowania na licencji GNU (uwalnianie licencji CAL) system pocztowy, globalny kalendarz, portal wewnętrzny itp.11. Udział w opracowywaniu i przygotowaniu planu Disaster Recovery.12. Udział w dostosowywanie i szukanie mechanizmów zwiększających bezpieczeństwo danych. Analiza ryzyka, wdrażanie mechanizmów bezpieczeństwa zapewniających zgodność z przepisami RODO oraz współpraca z Inspektorem Ochrony Danych (IOD).
PAŁAC KULTURY ZAGŁĘBIA - 2018-06-28 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
zadania:projektowanie i wyklejanie reklam: montaż reklam, okejanie samochodów, i innych pojazdówwycinanie i wyklejanie reklam świetlnych, projektowanie, montaż szyb reklamowych, ubrań gadżetówOferta stażowa realizowana w ramach projektu EFS PO WER -30
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Ruda Śląska (śląskie)
mailowa i telefoniczna obsługa zamówień z serwisów aukcyjnych i sklepu wysyłkowego firmy, pozyskiwanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami
DUONET s.c. Jan Schenk, Jakub Siadek - 2016-01-19 - Tarnów (małopolskie)
staż - wykonywanie prac administracyjno-biurowych, pomoc w organizacji i ewaluacji szkoleń, obsługa komputera, obsługa sekretariatu, pisanie wniosków unijnych. Praca przy komputerze - ok. 5 h/dziennie.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
obsługa kliena przez internet, kontakt mailowy z klientami
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Warszawa (mazowieckie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za podejmowanie działań związanych
z obsługą reklamacyjną Klienta według standardów Firmy TERG Media Expert, tj. m.in. za prowadzenie korespondencji z Klientem oraz obsługę telefoniczną Klienta.
terminowe rozpatrywanie reklamacji ,
przestrzeganie standardów i procedur,
rozliczanie zwrotów zamówień internetowych i nadanie atrybutów wg przyjętych kryteriów zwrotu,
współpraca z serwisami zewnętrznymi w zakresie obsługi reklamacyjnej towaru- ustalenie statusu zgłoszenia, zamówienie braku/części lub wizyty serwisowej do Klienta,
uzupełnienie dokumentacji dla Klienta- karty gwarancyjne, faktury sprzedaży, instrukcje obsługi.
Media Expert - 2016-06-03 - Poznań (wielkopolskie)
* Przewidywany zakres obowiązków m.in.: 1. informowanie o możliwościach i zasadach korzystania z usług szkoleniowych oraz sporządzanie i upowszechnianie planu szkoleń;2. organizowanie szkoleń grupowych oraz szkoleń wskazanych przez osoby uprawnione,3. zlecanie przeprowadzania szkoleń instytucjom szkoleniowym zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych 4. finansowanie kształcenia ustawicznego pracowników i pracodawców ze środków Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS);5. prowadzenie spraw związanych z bonami szkoleniowymi i bonami na zasiedlenie;6. prowadzenie spraw dotyczących przygotowania, realizacji i oceniania efektów programów i projektów z zakresu promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia oraz aktywizacji zawodowej (w tym Praca dla Młodych);7. realizowanie zadań dotyczących pomocy udzielanej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni - 2018-04-20 - Września (wielkopolskie)
Osoba zatrudniona na w/w stanowisku będzie odpowiedzialna za:- przygotowanie strategii marketingowych w zakresie sprzedaży maszyn i urządzeń produkowanych na potrzeby indywidualnych projektów inwestycyjnych w oparciu o dotychczasowy dorobek firmy (25 lat doświadczenia, zaplecze techniczno-wykonawcze) uwzględniających zmieniającą się sytuację gospodarczą na poszczególnych rynkach- samodzielne prowadzenie akcji akwizycyjnych i działań marketingowych dla pozyskiwania nowych Klientów na rynku polskim i zagranicą- przygotowywanie i realizację zadań marketingowych wspierających działania zespołu handlowego i technicznego- wsparcie handlowo-organizacyjne inżynierów projektów
Polcasting Sp. z o.o. - 2020-09-21 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa stron internetowych firmy, organizacja imprez o charakterze promocyjnym, realizowanie projektów marketingowych
Andropol S.A. - 2016-11-15 - Białystok (podlaskie)
Realizacja procesów zakupowych, pozyskiwanie nowych dostawców , pozyskiwanie klientów w przetargach w branży meblarskiej oraz remontowej
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Zabrze (śląskie)
Obsługa zapytań od klientów krajowych i zagranicznych, tworzenie ofert handlowych, przyjmowanie i edwidencja zamówień, fakturowanie sprzedaży i innych dokumentów, przygotowywanie raportów sprzedażowych.
Mera Metal sa - 2016-05-31 - Warszawa (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Warszawa (mazowieckie)
zarządzanie zespołem, logistyka, marketing, współpraca z Zarządem
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Realizacja planu sprzedaży na określonym rynku, obsługa zamówień klientów eksportowych, przygotowywanie ofert handlowych, wysoka jakość obsługi stałych oraz nowych klientów.
ZAKŁAD PRODUKCJI URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH S.A. - 2017-02-02 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
Dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych, dobór i sprzedaż akcesoriów, pozyskiwanie nowych klientów
SUDER & SUDER Sp.z o.o. - 2016-01-19 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa obecnych i pozyskiwanie nowych kontrahentów, tworzenie ofert handlowych. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku.
Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe VENTI Piotr Suława - 2017-09-18 - Mazańcowice (śląskie)
Ewidencjonowanie dokumentów w systemie Subiekt i właściwych rejestrach,Nadzór nad obiegiem dokumentacji finansowo - ekonomicznej,Wystawianie faktur sprzedaży oraz monitorowanie terminów płatności i windykacji należności,Samodzielne prowadzenie oraz ewidencjonowanie rozliczeń z dostawcami i odbiorcami,Przeprowadzanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca,Archiwizowania dokumentacji finansowej,Współpraca z księgowością zewnętrzną oraz kancelarią prawniczą,Prowadzenie kadr.Okres próbny 3 m-ce. Godz. pracy 7-15.
P.P.H.TRIO-SKORPION E.A.MIELEWCZYK - 2019-04-03 - Słupsk (pomorskie)
Nadzór nad bazą danych aeronautycznych; weryfikacja i uaktualnianie w/w danych zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminowe ich umieszczanie w odpowiednich systemach informatycznych; tworzenie specjalistycznej dokumentacji dla klientów firmy; współpraca z grupami projektowymi odpowiedzialnymi za aplikacje do tworzenia map lotniczych i/lub planów lotów; testowanie i rozwiązywanie problemów związanych z wybranymi aplikacjami.Oferujemy: pakiet szkoleń aeronautycznych przygotowujących do pracy i rozwijających umiejętności; pracę w międzynarodowym zespole specjalistów; atrakcyjny pakiet socjalny.
LUFTHANSA SYSTEMS POLAND SP Z O.O. - 2019-01-09 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa klientów: telefoniczna i e-mail
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Tarnów (małopolskie)
zakres cięcia betonu techniką diamentową
INTER-MONT SP.Z.O.O. - 2016-10-17 - Minkowice (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Warszawa (mazowieckie)
- kontrolowanie legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców - sporządzanie umów i dokumentów do zatrudnienia- współpraca z Urzędami (Powiatowy Urząd pracy i Urząd Wojewódzki)- wprowadzanie danych do systemu ENova- dbanie o obieg dokumentacji pracowniczejWymagania: wykształcenie wyższe, znajomość języka ukraińskiego i rosyjskiego w stopniu zaawansowanym w mowie i piśmie, podstawowa znajomość prawa pracy, znajomość ustawy o zatrudnianiu cudzoziemców, kurs kadrowo-płacowy, znajomość programu ENOVA na poziomie zaawansowanym, min. 2 lata doświadczeniaPraca w godzinach: 08:00-16:00
LSJ HR GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-07-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
doradztwo w zakresie doboru produktu reklamowego, sprzedaż reklam w pojazdach komunikacji miejskiej (reklama wewnętrzna)
"AUTOBOX ADVERTISING" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa urządzeń biurowych, (urządzeń wielofunkcyjnych, laminatorów i bindownicy). Godz. 8.00-16.00Oferta dla osób powyżej 30 r.ż
kontakt przez PUP - 2019-02-19 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta, obsługa komputera, programu sprzedażowego, mediów społecznościowych, obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Dobrodzień (opolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-10-20 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
DMP Group Sp. z.o.o. - 2017-08-01 - Warszawa (mazowieckie)