SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZANIA PROJEKTÓW Olsztyn oferta pracy Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Olsztynie
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZANIA PROJEKTÓW
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Dokumenty należy złożyć do: 13.03.2020 r.- Decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty,- Miejsce składania dokumentów: Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie, 10-165 Olsztyn ul. Artyleryjska 3B - z dopiskiem na liście motywacyjnym ogłoszenie nr KD-08/K/2020".Prowadzenie syntetycznej i analitycznej ewidencji księgowej wydatków jednostki budżetowej według zakładowego planu kont oraz dokonanie dekretacji wyciągów bankowych wydatków budżetowych zgodnie z ustawą o rachunkowości i zakładowym planem kont, Przygotowywanie dowodów księgowych z zakresu dochodów bieżących jednostki budżetowej do zaksięgowania , w tym dokonanie dekretacji, Przyjmowanie, kompletowanie, sprawdzanie, dekretowanie w systemie komputerowym , Obsługa finansowo-księgowa, bankowa i kasowa jednostki, w tym przygotowywanie poleceń przelewów, prowadzenie kasy jednostki, obsługa systemu TREZOR w celu realizacji planu wydatków i dochodów, Prowadzenie spraw budżetu zadaniowego, Udział przy opracowywaniu sprawozdawczości budżetowej i finansowej, Udział w przygotowywaniu materiałów do projektu budżetu i planu finansowego, Prowadzenie dokumentacji środków trwałych, Rozliczanie inwentaryzacjiBieżąca analiza poszczególnych kont klasyfikacji budżetowej, uzgadnianie sald oraz bieżąca informacja o stanie należności i zobowiązań,Prowadzenie ewidencji kosztów projektów współfinansowanych ze środków unijnychWeryfikacja płatności dokonywanych w ramach projektów. Rozliczanie płatności projektu zgodnie z przyjętymi zasadami, Rozliczanie wynagrodzeń, Sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej do wniosku o płatność, Dokonywanie płatności przewidzianych w ramach projektu. Godziny pracy 7.45-15.45
Data publikacji: 2020-03-06
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Olsztynie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Artyleryjska 3B, 10-165 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Dokumenty należy złożyć do: 13.03.2020 r.- Decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty,- Miejsce składania dokumentów: Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie, 10-165 Olsztyn ul. Artyleryjska 3B - z dopiskiem na liście motywacyjnym ogłoszenie nr KD-08/K/2020".Prowadzenie syntetycznej i analitycznej ewidencji księgowej wydatków jednostki budżetowej według zakładowego planu kont oraz dokonanie dekretacji wyciągów bankowych wydatków budżetowych zgodnie z ustawą o rachunkowości i zakładowym planem kont, Przygotowywanie dowodów księgowych z zakresu dochodów bieżących jednostki budżetowej do zaksięgowania , w tym dokonanie dekretacji, Przyjmowanie, kompletowanie, sprawdzanie, dekretowanie w systemie komputerowym , Obsługa finansowo-księgowa, bankowa i kasowa jednostki, w tym przygotowywanie poleceń przelewów, prowadzenie kasy jednostki, obsługa systemu TREZOR w celu realizacji planu wydatków i dochodów, Prowadzenie spraw budżetu zadaniowego, Udział przy opracowywaniu sprawozdawczości budżetowej i finansowej, Udział w przygotowywaniu materiałów do projektu budżetu i planu finansowego, Prowadzenie dokumentacji środków trwałych, Rozliczanie inwentaryzacjiBieżąca analiza poszczególnych kont klasyfikacji budżetowej, uzgadnianie sald oraz bieżąca informacja o stanie należności i zobowiązań,Prowadzenie ewidencji kosztów projektów współfinansowanych ze środków unijnychWeryfikacja płatności dokonywanych w ramach projektów. Rozliczanie płatności projektu zgodnie z przyjętymi zasadami, Rozliczanie wynagrodzeń, Sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej do wniosku o płatność, Dokonywanie płatności przewidzianych w ramach projektu. Godziny pracy 7.45-15.45
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
do wynagrodzenia dodatkowo dodatek stażowy. Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesące
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZANIA PROJEKTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020
Data zakończenia pracy: 30.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE: wykształcenie wyższe ekonomiczne, obywatelstwo polskie; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; kandydat nie może być prawomocnie skazany za przestępstwa umyślne; stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.doświadczenie minimum 3 lata w księgowości budżetowej, Znajomość przepisów prawnych z zakresu księgowości, ustawy o rachunkowości, finansów publicznych oraz aktów wykonawczych do ustaw, WYMAGANIA DODATKOWE: łatwość nawiązywania kontaktów; znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy;umiejętność obsługi komputera, m.in. programów pakietu MS Office, w tym bardzo dobra znajomości obsługi arkusza kalkulacyjnego MS Excel; zdolności interpersonalne; komunikatywność, kreatywność, samodzielność w realizacji zadań; rzetelność i dokładność; umiejętność organizacji pracy;umiejętność radzenia sobie ze stresem; chęć stałego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Olsztynie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Artyleryjska 3B, 10-165 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE:Dokumenty należy złożyć do: 13.03.2020 r.- Decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty, Miejsce składania dokumentów: Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie, 10-165 Olsztyn ul. Artyleryjska 3B - z dopiskiem na liście motywacyjnym ogłoszenie nr KD-08/K/2020".
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Artyleryjska
Numer budynku pracodawcy: 3B
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data dodania oferty pracy: 06.03.2020
Oferta pracy ważna do: 31.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 06.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 06.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?339c8d35745af26d2c7a9ce0e0c6123f
Podobne oferty pracy
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SA - 2016-12-14 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
-
Zakłady Porcelany Stołowej LUBIANA SA - 2017-07-14 - Łubiana (pomorskie)
Realizacja prac w zakresie stolarki budowlanej zleconych do wykonania przez pracodawcę przez zewnętrzne podmioty i osoby. Praca wiąże się z częstymi wyjazdami.
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Maków Mazowiecki (mazowieckie)
Prowadzenie kadr, płac i PFRON.
Biuro Rachunkowe "FISKUS" Bogusława Jodłowska, Bogusław Jodłowski s.c. - 2017-12-29 - Stalowa Wola (podkarpackie)
obsługa klienta, doradztwo produktowe, budowanie trwałej relacji handlowej (CV na adres e-mail: praca (at) gluc.com.pl)
Głuc Andrzej F.P.H.U. "GŁUC" - 2016-01-28 - Wadowice (małopolskie)
- prowadzenie indywidualnych porad i konsultacji dla osób doroslych- prowadzenie grupowych zajęć psychoedukacyjnych dla osób dorosłychWynagrodzenie do uzgodnienia; możliwość pracy na 1/2 etatu.
Nowak Paweł - Centrum "PROGRES" - 2019-02-27 - Koluszki (łódzkie)
realizowanie wyznaczonych planów sprzedaży produktów firmy, kompleksowa obsługa klientów, bieżąca współpraca z istniejącymi klientami, poszukiwanie nowych klientów, analiza rynku produktów, budowanie pozytywnego wizerunku firmy
Granit Strzegom Spółka Akcyjna - 2018-09-14 - Strzegom (dolnośląskie)
Bieżące rozliczenia budowy poprzez sporządzanie niezbędnych zestawień i analiz
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT WODNYCH I EKOLOGICZNYCH "EKO - WOD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-24 - Boboszów (dolnośląskie)
wyksz. wyższe z dziedziny elektroniki,dobra znajomość języka angielskiego,wiedza dotycząca podzespołów i ukladów elektronicznych,umiejętność nawiązywania kontaktów handlowych;kontakt i pozyskiwanie nowych klientów,analiza potrzeb klientów,ofertowanie produktów i towarów AET,tworzenie strategii marketingowej AET,uczestnictwo w targach
AET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-10-31 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Sprzedaż telefoniczna (branża opakowań), poszukiwanie potencjalnych odbiorców, tworzenie własnej bazy danych klientów, sporządzenie ofert handlowych. Wymagania: wykształcenie wyższe, staż pracy na podobnym stanowisku min. 3 lata, znajomość j. angielskiego, dobra znajomość komputera, Internetu, znajomość technik sprzedaży.
Przedsiębiorstwo Handlowe BRATPOL - 2016-09-19 - Gdynia (pomorskie)
tworzenie i drukowanie etykiet na wyrób gotowy, określanie logistyki produktów, współpraca z grafikami, obróbka projektów graficznych opakowań, katalogów, ulotek
COFFEE PROMOTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-16 - Mareza (pomorskie)
-wykonywanie prac drogowychmiejsce pracy: województwo łódzkie
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH SPÓŁKAZ OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-05-13 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Prowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego mającego na celu wsparcie w wyborze drogi rozwoju zawodowego, kierunku przekwalifikowania, analizie potencjału zawodowego studentów i absolwentów WSAiB;Prowadzenie zajęć grupowych z zakresu metod i sposobów poszukiwania zatrudnienia;Opracowywanie materiałów doradczych i edukacyjnych;Projektowanie i wdrażanie przedsięwzięć ukierunkowanych na rozwój kompetencji i wzrost zatrudnialności;Udział w opracowywaniu strategii Biura, ustalania priorytetów i wypracowania właściwych metod działania;Aktywne poszukiwanie dobrych praktyk, nowatorskich rozwiązań i potencjalnych możliwości rozwoju Biura Karier;Rozwijanie współpracy pomiędzy Biurem Karier a partnerami i specjalistami zewnętrznymi;Dbanie o wizerunek Biura Karier na Uczelni i poza nią.
WYŻSZA SZKOŁA ADMINISTRACJI I BIZNESU IM. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W GDYNI - 2017-03-29 - Gdynia (pomorskie)
specjalista do spraw handlu i transportu
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
utrzymanie ciągłości pracy urządzeń zakładu
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska MALUTA - 2020-01-22 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Warszawa (mazowieckie)
Koordynacja procesu wdrażania nowych pracowników /on-boarding/ Współpraca z Shared-Service kadrowo-płacowym w Kielcach Obsługa zdalna systemu nadawania dostępów dla pracowników z Oddziału w Kielcach Koordynacja przepływu dokumentów i informacji kadrowych (naliczania wynagrodzeń, przygotowanie i akceptacja list płac) Administracja w zakresie benefitów pracowniczych Obsługa procesów związanych z zatrudnianiem oraz rozwiązaniem umów o pracę Współpraca z urzędami i instytucjami zewnętrznymi Doradztwo i wsparcie dla pracowników oraz kadry managerskiej w zakresie zagadnień personalnych Administrowanie aplikacjami HR Sporządzanie raportów i zestawień Wsparcie organizacyjne działu HR
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-16 - Tajęcina (podkarpackie)
Wykonywanie rezerwacji i bilansów finansowych; Wykonywanie różnych czynności związanych z zamknięciem, w tym: przeszacowanie walutowe, podatek dochodowy odroczony, przegrupowanie, bilans walutowy; Dostarczanie raportowania grupowego; Dostarczanie zewnętrznego raportowania; Dostarczanie bilansów między przedsiębiorstwami; Wsparcie / współpraca w różnych projektach, takich jak analiza i wdrażanie zmian ; Poprawianie/aktualizacja procedur pulpitu, jeśli jest to wymagane.
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Kraków (małopolskie)
- kontakty z kontrachentami z zewnątrz (obsługa i współpraca),- kontakty i obsługa klienta koncowego,- obsługa komputera, programu magazynowego oraz innych urządzeń biurowych,- zapoznanie się z asortymentem sprzedaży znajdującym się w ofercie,- przestrzeganie przepisów BHP i p.poz,- utrzymanie czystości na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2019-08-16 - Bratuszyn (wielkopolskie)
Wykonywanie poleceń przełożonego w zakresie sprzątania pomieszczeń, mycia posadzek, mycia okien oraz przeszkleń.Praca w Babicach
Best Clean Sabina Dudek, Rafał Dudek S.C. - 2018-05-04 - Babice (śląskie)
Koordynowanie pracy zespołem, pozyskiwanie klientów do współpracy, monitorowanie i kontrola, kontrola realizacji zleceń, uczestnictwo w procesach rekrutacyjnych, nadzór nad procesem szkoleniowym.
NORTHGATE LOGISTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-10-23 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Wykształcenie średnie; roczne doświadczenie zawodowe; umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych; zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za pozyskanie i nawiązanie relacji z nowym klientem; pracodawca gwarantuje pakiet szkoleń oraz pracę w miłym i sympatycznym zespole; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
T K MANAGEMENT SP Z O O - 2016-05-17 - Gliwice (śląskie)
- utrzymanie budynku w stanie pełnej sprawności technicznej oraz reagowanie na bieżące potrzeby użytkowników nieruchomości a także za koordynacje podmiotów współpracujących (serwis techniczny), - utrzymanie ciągłości pracy urządzeń i instalacji w obiekcie, - nadzór nad podwykonawcami oraz kontrola jakości świadczonych usług, - zapewnienie konserwacji i drobnych napraw obiektu w zakresie elementów wykończeniowych lub wyposażenia, - nadzór i prowadzenie dokumentacji technicznej budynku, instalacji i urządzeń, - planowanie zakupów i nadzór nad zużyciem materiałów eksploatacyjnych związanych z utrzymaniem i zarządem nieruchomością, - udział w pracach komisji przetargowych na udzielenie zamówień związanych z utrzymaniem i zarządem nieruchomością, - nadzór nad pracą transformatorów średniego napięcia, szaf rozdzielczych średniego napięcia i niskiego napięcia, - utrzymanie terenu zewnętrznego oraz pielęgnacja terenów zielonych.
Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych - 2019-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna m.in. za:Stały nadzór nad procesem montażu maszyn i urządzeń na terenie budowyStały nadzór nad montażem instalacji technologicznych na terenie budowy Udział w odbiorach maszyn i urządzeń w zakładach produkcyjnych Udział w odbiorach rurociągów Udział w testach funkcjonalnych maszyn w zakładach produkcyjnych Monitorowanie procesu wytwarzania i produkcji pod względem jakości Kontrola dokumentacji jakościowej potwierdzającej spełnienie wymagań kontraktu oraz przepisów prawa Przygotowanie ostatecznej dokumentacji jakościowej Koordynowanie realizacji odbiorów w wytwórniach z udziałem Inwestora oraz Jednostek Notyfikowanych Opiniowanie procedur zakładowych Opiniowanie Planów Kontroli i BadańOpiniowanie planów naprawczych Opiniowanie dokumentów jakościowych Osoby zainteresowane powyższą ofertąproszęo nadsyłaniedo dnia 31 marzec 2017 r. ofert zawierających CV i list motywacyjny na adres e-mail:rafal.bednarz (at) rafako.com.pl
E003B7 Sp. z o.o. - 2017-03-07 - Jaworzno (śląskie)
- przyjmowanie towaru do magazynu,- dbanie o porządek w magazynie,- rozmieszczanie materiałów,- wydawanie towarów na podstawie dokumentów,- bezpośrednia obsługa klienta,- sprawdzanie stanu ilościowego poszczególnych produktów w magazynie.
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Świebodzin (lubuskie)
utrzymywanie kontatków z klientami, pozyskiwanie nowych; aktywna sprzedaż oferowanych produktów; raportowanie działań sprzedażowych; budowanie długofalowych relacji z klientami; odpowiedzialność za realizację budżetu sprzedaży,
GEKOPLAST SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-27 - Krupski Młyn (śląskie)
Nauczyciel przedmiotów zawodowych - w zawodzie krawiec, praca w ciągu tygodnia i w weekendy. Wynagrodzenie od 2000 zł brutto w zależności od stopnia awansu zawodowego.
CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO - 2017-03-16 - Kraków (małopolskie)
bieżąca obsługa klientów w siedzibie pracodawcy, obsługa zapytań mailowych i telefonicznych, sprzedaż wycieczek i usług turystycznych, obsługa posprzedażowa klienta,
kontakt przez PUP - 2019-06-19 - Piła (wielkopolskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kas, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymPracodawca oferuje: liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje, samodzielne i odpowiedzialne zadania
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA "PIAST" - 2017-06-09 - Lubin (dolnośląskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2020-02-14 - Opoczno (łódzkie)