SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Częstochowa oferta pracy Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Rozliczanie międzyokresowe kosztów, księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych, uzgadnianie ZFSŚ, księgowanie wynagrodzeń osobowych, rozliczanie projektów unijnych ze źródeł zewnętrznych.
Data publikacji: 2018-10-19
Lokalizacja: Częstochowa (śląskie)
Pracodawca: Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Waszyngtona 4/8, 42-217 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rozliczanie międzyokresowe kosztów, księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych, uzgadnianie ZFSŚ, księgowanie wynagrodzeń osobowych, rozliczanie projektów unijnych ze źródeł zewnętrznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Częstochowa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Częstochowa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Częstochowa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 3)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe w zakresie ekonomii, finansów lub rachunkowości, co najmniej 3 letni staż pracy w księgowości, znajomośc ustawy o finansach publicznych oraz rachunkowości.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Adres pracodawcy:
Waszyngtona 4/8/pok.32, 42-217 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:Życiorys, list motywacyjny, kserokopia dokumentów potwierdzanych wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe, kwestionariusz osobowy, kserokopie dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, oświadczenie o stanie zdrowie i niekaralności.Wymagane dokumenty należy składać na adres e-mail me.marczak (at) ajd.czest.pl lub w Kancelarii Ogólnej Akademii ul. Waszyngtona 4/8, pok. 32 z dopiskiem "Oferta Pracy" w terminie do 24.10.2018 marca 2018 r.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta, Termin: Kontakt osobisty, Godziny : 10-13
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Częstochowa
Gmina pracodawcy: Częstochowa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Częstochowa
Ulica pracodawcy: Waszyngtona
Numer budynku pracodawcy: 4/8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 19.10.2018
Oferta pracy ważna do: 26.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 19.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 19.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klienta ze standardami, aktywna sprzedaż, naprawa sprzętowa i programowa telefonów, tabletów, GPS, praca na stoisku w hipermarkecie.
InterKadra Sp. z o.o. Agencja Pracy i Doradztwa Personalnego - 2016-08-09 - Gdynia (pomorskie)
prace budowlane i wykończeniowe. Możliwa praca na delegacji.
Zakład Remontowy Dariusz Painta - 2017-04-20 - Piekary Śląskie (śląskie)
Kontakt z klientem, w tym udzielanie informacji oraz rozwiązywanie problemów, doradztwo w zakresie gamy produktowej, promowanie wyrobów na targach, zdobywanie zamówień oraz monitoring ich realizacji, prezentowanie produktów oraz usług firmy, obróbka graficzna zdjęć, prospektów, podnoszenie wiedzy z zakresu techniki oraz sprzedaży
FURINEO Sp. z o. o. - 2016-10-07 - Siedlce (mazowieckie)
wykonywanie projektów oraz prototypów opakowań z tworzyw sztucznych, zarzadzanie bazą rysunków technicznych, opracowywanie kompletnej dokumentacji technicznej.
"DERKSEN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-01 - Krupski Młyn (śląskie)
obsługa klienta, sprzedaż towaru (branża spawalnicza)
kontakt przez PUP - 2015-12-22 - Lubin (dolnośląskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie kierowała pojazdami o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 3,5 tony. Kierowca będzie dostarczał oraz odbierał ładunki, przygotowywał samochód do jazdy - ładował i nadzorował prawidłowe załadowanie, rozmieszczenie i zaocowanie ładunku, sprawdzał stan techniczny samochodu przed jazdą; prawidłowości działania kierunkowskazów, sygmału dzwiękowego, oświetlenia zewnętrznego i wewnętrznego samochodu i przyczepy, stanu ogumienia, wyposażenia samochodu w trójkąt ostrzegawczy i gaśnicę. Ponadto będzie porozumiewał się z kontrahentami w języku angielskim lub rozyjskim. Miejsce pracy: Polska oraz teren Unii Europejskiej.
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Raczkowa (dolnośląskie)
-
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ - 2018-03-20 - Gryfice (zachodniopomorskie)
Sprzedaż żurawi,
TADEUSZ SZOSTEK PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE - 2018-10-05 - Ostrowiec (zachodniopomorskie)
Wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika robót/budowy branży sanitarnej na podstawie Ustawy Prawo budowlane oraz uregulowań wewnętrznych Straży Granicznej. Przygotowanie, nadzór nad realizacją oraz rozliczenie realizowanych przez Ośrodek zadań inwestycyjnych, remontowych i prac konserwacyjnych branży sanitarnej. Sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia do postępowań przetargowych i udział w postępowaniach przetargowych. Przygotowanie zapotrzebowań, zleceń i umów dotyczących zakupu i konserwacji materiałów i urządzeń sanitarnych w tym: klimatyzacji, kotłowni, hydrantów. Nadzór nad realizacją tych umów. Egzekwowanie wynikających z niej należności. Przygotowywanie umów dotyczących zakupu i dystrybucji ciepła, gazu, wody, odprowadzenia ścieków i wód opadowych i kontrolowanie realizacji tych umów. Prowadzenie ewidencji zużycia mediów. Analiza powyższego zużycia oraz podejmowanie czynności zmierzających do ich racjonalizacji. Organizowanie i kierowanie pracą konserwatorów wykonujących prace konserwacyjne i remontowe branży sanitarnej. Wykonywanie autoryzowanych rysunków roboczych rozwiązań sanitarnych robót wykonywanych na zgłoszenie. Sporządzanie harmonogramów niezbędnych przeglądów w zakresie sanitarnym. Sprawdzanie wykonanych protokołów oraz zgłaszanie wszelkich braków i nieprawidłowości. Wykonywanie sprawdzenia szczelności instalacji gazowych i dokumentowanie realizowanych czynności. Wykonywanie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowanych znajdujących się w trwałym zarządzie Ośrodka i rzetelne dokumentowanie ich wyników. Sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji technicznej wykonywanej w trybie zleconym. Przygotowywanie wniosków o wydanie pozwolenia na budowę, o zmianę sposobu użytkowania, zgłoszeń rozpoczęcia i zakończenia robót sanitarnych, o wydanie decyzji o warunkach zabudowy. Udział w odbiorach technicznych obiektów i przekazywaniu ich użytkownikom. Wykonanie programów inwestycji, programów robót, kosztorysów, zestawień materiałów i narzędzi oraz zbiorczego zestawienia kosztów. Udział w przygotowywaniu wytycznych do projektowania. Sprawdzanie i opiniowanie programów funkcjonalnoużytkowych, koncepcji architektonicznobudowlanej i dokumentacji technicznej wkonywanej w trybie zleconym. Udział w przeglądach gwarancyjnych obiektów, dokumentowanie przeprowadzenia tych czynności ze wskazaniem stwierdzonych usterek, egzekwowanie usunięcia stwierdzonych usterek.
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2017-11-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Kompleksowe prowadzenie sprzedaży produktów firmy, pozyskiwanie klientów na rynkach niemieckojęzycznych, prowadzenie działalności promocyjnej; praca w godz. 07.00-15.00; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 7.00-15.00
STANPOL Sp. z o.o. - 2016-06-07 - Słupsk (pomorskie)
organizowanie i prowadzenie procesu udzielania zamówień publicznych, udział w komisjach przetargowych
Miejski Zarząd Budynków Mieszkaniowych - TBS Sp. z o.o. - 2017-10-03 - Sosnowiec (śląskie)
Wykonywanie okresowych przeglądów podległych obiektów, budowli, urządzeń, sieci i instalacji, nadzór nad pracami inwestycyjnymi i remontowymi w zakresie instalacji elektrycznych oraz nadzór nad firmami zewnętrznymi, nadzorowanie realizacji planu obsługiwania zapobiegawczego technicznych obiektów eksploatacji, prowadzenie bieżącej eksploatacji, obsługi i konserwacji podległych urządzeń, maszyn i instalacji. Diagnozowanie usterek, samodzielne rozwiązywanie problemów technicznych. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
Instytut Badań i Rozwoju Motoryzacji BOSMAL Sp. z o. o. - 2017-02-17 - Bielsko-Biała (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
PAULA TRANS Paweł Bendkowski - 2016-10-07 - Subkowy (pomorskie)
WYKLEJANIE STYROPIANU, KOŁKOWANIE ŚCIANY, KŁADZENIE SIATKI-KLEJ, KŁADZENIE PUCU, MALOWANIEWYMAGANIA: UMIEJĘTNOŚĆ OCIEPLANIA ELEWACJIPRACA W GODZINACH: 07:00-17:00PRACA NA TERENIE SZCZECINA
BUD LUX SPÓŁKA CYWILNA ŁUKASZ DYMSKI, JOANNA OBERDA - 2018-04-16 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wykonywanie prac porządkowych wewnątrz budynku (sprzątanie nieczystości z podłogi). Miesięcznie od 130 do 200 godzin (1781-2740 zł), dyspozycyjność w godz.: 6:00-18:00. Miejsce pracy: Bielany Wrocławskie (Amazon), Wrocław oraz zgodnie ze zleceniami cały krajProponowany okres zatrudnienia 1 rok
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Żary (lubuskie)
Prowadzenie biura, obsługa korespondencji przychodzącej/ wychodzącej, obsługa klienta, wydawanie/ przyjmowanie dokumentów. Wynagrodzenie: 2100 zł brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.Prca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe, ale nie wymagane - isnieje możliwość przyuczenia. Kontakt e-mail: biuro (at) kkp-partner.pl
BRINGDU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-25 - Katowice (śląskie)
jw.
nazwa WOLFF TRAVEL INTERNATIONAL WARSZAWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
praca w kadrach, ROZLICZANIE ZUS,inne pracy
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Kraków (małopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Radom (mazowieckie)
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za:zdalną (telefon, mail, livechat) obsługę klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych, przyjmowanie reklamacji, udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.My proponujemy: umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, pracę w młodym, dynamicznym zespole, program wdrożenia i opiekę mentora, stanowisko z możliwością awansu w nowoczesnej i perspektywicznej firmie, szkolenia specjalistyczne podnoszące kwalifikacje, pakiet świadczeń pozapłacowych.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-06 - Tajęcina (podkarpackie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Zawiercie (śląskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Płoskinia (warmińsko-mazurskie)
Pomoc w kuchni
WILLA "MONIKA" SPA S.C. ZOFIA ŚNIEŻYK-MATWIEJCZUK, JAROSŁAW MATWIEJCZUK - 2018-03-01 - Nałęczów (lubelskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Warszawa (mazowieckie)
w/g potrzeb
PERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-14 - Kielce (świętokrzyskie)
pozyskiwanie nowych klientów, kontakty z kierowcami, nadzorowanie transportu
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Piaseczno (mazowieckie)
Obsługa klienta, sprzedaż produktów bankowych. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Rymaniu.
POMORSKI BANK SPÓŁDZIELCZY - 2017-07-05 - Rymań (zachodniopomorskie)
Przeprowadzanie wywiadów w miejscu zamieszkanie klientów, dokonywania analizy i oceny zjawiska, które powodują zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej. Udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych, udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej, pobudzanie społecznej aktywności i inspirowanie działań samopomocowych, współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami w celu przeciwdziałania i ograniczenia patologii. Praca z programie komputerowym pomocy społecznej HELIOS.
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Dobroszyce (dolnośląskie)
STANOWISKO: PRACOWNIK SEKTORA LOGISTYKIZAKRES CZYNNOŚCI: PRZYJĘCIE, ROZPOZNANIE, ROZMIESZCZENIE, PRZYGOTOWANIE I WYDANIE TOWARÓW.WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. GIMNAZJALNE.APLIKACJE PROSZĘ PRZESYŁAĆ DROGĄ MAILOWĄ karolina.korabiewska (at) castorama.pl, GODZINA ZAKOŃCZENIA PRACY 21:15, PRACA NA OKRES PRÓBNY : 3 MIESIĄCY, MOŻLIWOŚĆ PRZEDŁUŻENIA UMOWY.
CASTORAMA - 2018-10-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)