SPECJALISTA DS. KSIĄG PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW Wodzisław Śląski oferta pracy Siębor Helena BIURO RACHUNKOWE
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĄG PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Wstępna weryfikacja dokumentów ksiąg, wprowadzanie danych do programów.Praca od pon. do pt. od 7:-15:00
Data publikacji: 2018-10-23
Lokalizacja: Wodzisław Śląski (śląskie)
Pracodawca: Siębor Helena BIURO RACHUNKOWE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wałowa 51, 44-300 Wodzisław Śląski, powiat: wodzisławski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wstępna weryfikacja dokumentów ksiąg, wprowadzanie danych do programów.Praca od pon. do pt. od 7:-15:00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+ premiaUmowa o pracę na okres próbny - 3 miesiące następnie na czas nieokreślony.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĄG PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wodzisław Śląski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wodzisławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wodzisław Śląski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik ekonomista*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik ekonomista*
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa programu EXCEL
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: podstawowa znajomość zagadnień podatkowych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Siębor Helena BIURO RACHUNKOWE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
Adres pracodawcy:
Wałowa 51, 44-300 Wodzisław Śląski, powiat: wodzisławski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: wodzisławski
Gmina pracodawcy: Wodzisław Śląski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wodzisław Śląski
Ulica pracodawcy: Wałowa
Numer budynku pracodawcy: 51
Profil działalności pracodawcy: biuro rachunkowe
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik ekonomista*
Data dodania oferty pracy: 23.10.2018
Oferta pracy ważna do: 23.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 23.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 23.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
OFERTA PRACY PRZEZNACZONA JEST DLA INŻYNIERA ELEKTRONIKA LUB INFORMATYKA.W ZAKRESIE OBOWIĄZKÓW JEST SPORZĄDZANIE OFERT - PRACA W PROGRAMIE NORMA I POMOC PRZY SPORZĄDZANIU PROJEKTÓW SYSTEMÓW OCHRONY TECHNICZNEJ I INSTALACJI NISKOPRĄDOWYCH (Z ZASTOSOWANIEM PROGRAMU AUTOCAD).ZNAJOMOŚĆ BRANŻY SYSTEMÓW OCHRONY BĘDZIE MIAŁA WPŁYW NA WARUNKI WYNAGRODZENIA.
SAWEL Sp.z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-05-08 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie zmiany na linii kas, otwieranie i zamykanie sklepu. Praca dwuzmianowa w godz. 7.00-22.30 od poniedziałku do niedzieli w Bielsku-Białej.
"CARREFOUR POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-12 - Bielsko-Biała (śląskie)
Sporządznie kosztorysów i ofert handlowych.
BERTRAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-09 - Luzino (pomorskie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER & SUDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-12 - Zielonka (kujawsko-pomorskie)
Telefoniczny kontakt ze stałym klientem
kontakt przez OHP - 2018-02-23 - Kraków (małopolskie)
Zakres obowiązków:- Efektywnie wyszukiwanie potencjalnych klientów- Wspieranie procesów sprzedaży poprzez telefoniczne nawiązywanie kontaktów biznesowych - Wstępna weryfikacji oczekiwań i w zakresie rozwoju lub zmiany systemów medycznych- Skuteczne umawianie spotkań biznesowych- Monitorowanie rynku konkurencji w branży IT- Dbanie o wizerunek firmy i budowanie pozytywnych relacji z klientemOferujemy: umowę o pracę, zlecenie lub kontrakt atrakcyjny system wynagrodzeń możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobycia wszechstronnych doświadczeń komfortowe warunki pracySzukamy osób:- Posiadających doświadczenie w inicjowaniu i utrzymywaniu kontaktów z klientem biznesowym- Posiadających umiejętność budowania skutecznej argumentacji handlowej- Zorientowanych na realizację wyznaczonych celów- Gotowych do zdobywania wiedzy w zakresie naszego systemu medycznego- Samodzielnych i posiadających umiejętność organizacji własnej pracyDodatkowo docenimy:- Podstawową wiedzę w zakresie funkcjonalności medycznych systemów informatycznych - Znajomość branży IT
INFUSIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
PRACA JAKO KSIĘGOWA
Fabryka Urządzeń Mechanicznych CHOFUM - 2018-05-09 - Chocianów (dolnośląskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
Realizacja projektów rekrutacyjnych. Wyszukiwanie i identyfikacja kandydatów zgodnie z wymogami stanowiska. Prowadzenie rozmów z kandydatami. Selekcja aplikacji. Tworzenie rekomendacji dotyczących kandydatów. Nawiązanie długotrwałych relacji z kandydatami. Umowa zlecenie około 160 h w miesiącu
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Wrocław (dolnośląskie)
przygotowywanie oraz wysyłanie ofert hotelu, tworzenie bazy i preferencji klienta, organizacja imprez turystycznych, konsultacje, dobór zabiegów w SPA
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Kraków (małopolskie)
x
PHU Auto Dav - Piotr Steckiewicz - 2018-03-16 - Białystok (podlaskie)
Zapewnienie sprzętu / oprogramowania / diagnostyka problemów w sieci / rozwiązywanie problemów przez telefon dla klientów i użytkowników; Przekazywanie problemu do wewnętrznych grup wsparcia I.M.; Koordynacja i zarządzanie relacjami z dostawcami i personelem pomocniczym, którzy dostarczają sprzęt / software / rozwiązywania problemów sieciowych; Administrowanie i zapewnienie użytkownikom dostępu i kontroli; Korzystanie z funkcji Tracking System dokumentowania i zarządzania problemami i wnioskami w pracy.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Wrocław (dolnośląskie)
- analiza dokumentacji niezbędnej do oceny zasadności i weryfikacji roszczeń- ścisła współpraca z klientami oraz podmiotami zewnętrznymi- telefoniczna obsługa klienta- wydawanie decyzji dot. szkód komunikacyjnych- raportowanie wyników
kontakt przez OHP - 2017-01-11 - Gdańsk (pomorskie)
realizacja planu sprzedażowego, utrzymywanie kontaktów z klientami, pozyskiwanie nowych, obsługa sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Wierzchowo (zachodniopomorskie)
nawiązaywanie nowych relacji z klientami, utrzymanie pozytywnych kontaktów biznesowych, wdrażanie własnych pomysłów rozwijających sprzedaż, prowadzenie działań marketingowych, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, tworzenie treści na potrzeby mediów społecznościowych, aktualizacja strony internetowej
ATC S.C. Wojciech Kaczmarek, Irena Kaczmarek, Daniel Kaczmarek - 2016-08-22 - Poznań (wielkopolskie)
Robotnik drogowy, obsługa maszyn drogowych, prace fizyczne związane z robotami drogowymi. Koszenie traw
POWIATOWY ZARZĄD DRÓG - 2018-07-09 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
statystowanie , krótkie epizody przy produkcjach filmowych,
kontakt przez OHP - 2018-01-08 - Chrzanów (małopolskie)
1. Tworzenie i realizacja kampanii marketingowych 2. Prowadzenie działań promocyjnych i wizerunkowych 3. Tworzenie artykułów oraz materiałów sprzedażowych 4. Wspieranie realizacji działań w mediach społecznościowych 5. Bieżące wsparcie działu sprzedaży w działaniach promocyjnych 6. Tworzenie raportów, analiz i badanie efektywności działań marketingowych 7. Monitorowanie trendów rynkowych w zakresie marketingu, wprowadzanie nowych rozwiązań. Praca w dynamicznym środowisku.
"SOLPARK KLESZCZÓW" Sp. z o.o. - 2018-04-18 - Kleszczów (łódzkie)
Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy oraz zakwalifikowanych do II profilu pomocy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie średnie/ wyższe; mile widziane doświadczenie; średnia znajomość j. angielskiego; Zakres obowiązków: obsługa klienta; dokonywanie rezerwacji wycieczek; przygotowywanie ofert wypoczynkowych dla klientów zbiorowych i indywidualnych; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Gliwice (śląskie)
/ Bliższe informacje na www.zojokatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała, opisywała dokumenty; przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych; dekretowała dokumenty księgowe; kompletowała wyciągi bankowe i raporty kasowe wg przydzielonych jednostek; wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK; wykonywała przelewy.- Miejesce wykonywania pracy: Cenrum Usług Wspólnych: ul. Mariacka 23, 40-014 Katowice lub ul. Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice.- Wynagrodzenie: 2600-3000 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas zastępstwa. Data rozpoczęcia pracy: od zaraz, po rozstrzygnięciu rekrutacji od 13.03.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: poziom wykształcenia: wykształcenie średnie umożliwiające wykonywanie zadań lub wyższe ekonomiczne. Doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy, w tym minimum półroczne doświadczenie zawodowe w pionie finansowym, a przy wyższym 4 lata pracy, w tym półroczne doświadczenie zawodowe w pionie finansowym. Umiejętności: znajomość zasad i programów księgowych, znajomość Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych, znajomość klasyfikacji budżetowej, umiejętność pracy pod presją czasu.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-02-27 - Katowice (śląskie)
Wykształcenie min. średnie; mile widziane doświadczenie w sprzedaży; duża kreatywność w działaniu; umiejętność pracy w zespole; umiejętność analizowania i rozwiązywania problemów; dobra znajomość pakietu Microsoft Office; tworzenie ofert handlowych; Zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klienta; rozwijanie relacji z obecnymi klientami i pozyskiwanie nowych; kreowanie pozytywnego wizerunku firmy; badanie potrzeb i oczekiwań oraz profesjonalne doradztwo w tym zakresie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
PRO-TECH Firma Techniczno Handlowa Dariusz Marchlewski - 2016-09-29 - Gliwice (śląskie)
Rekrutacja pracowników do ochrony obiektów, kontakt z instytucjami rynku pracy, udział w targach pracy, poszukiwanie nowych źródeł pozyskiwania kandydatów do pracy, poszukiwanie pracowników za pośrednictwem internetu.
kontakt przez OHP - 2017-09-13 - Lublin (lubelskie)
Profesjonalne doradztwo i sprzedaż w zakresie oferowanych przez Kancelarię usług prawnych, bieżąca obsługa klientów indywidualnych oraz biznesowych, podtrzymywanie relacji z klientami
"KANCELARIA PRAWNA BIKBR" Sp. z o.o. - 2016-02-23 - Gdynia (pomorskie)
Realizowanie założonych celów sprzedażowych, aktywne poszerzanie i prowadzenie bazy klientów butlowych, stałe monitorowanie rynku i działań konkurencji, opieka nad klientami kluczowymi, utrzymywanie wysokich wyników w sprzedaży, raportowanie wyników swojej działalności.
Dragongaz sp z.o.o - 2016-02-17 - Chróścina (opolskie)
Monitorowanie zadłużeń i zobowiązań klinetów, nadzorowanie spłat zobowiązań. Konatakt z klientem zagranicznym (hiszpańsko i portugalskojęzycznym).
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Łódź (łódzkie)
CHARAKTERYSTYKA ZAWODUSpecjalista ds. zamówień publicznych jest osobą odpowiedzialną za przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z założeniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Do jego obowiązków należy również koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego. Specjalista ds. zamówień publicznych zajmuje się również prowadzeniem, uzupełnianiem i archiwizacją dokumentacji przetargowej.WYMAGANIASpecjalista ds. zamówień publicznych powinien legitymować się wyższym wykształceniem (prawniczym, administracyjnym lub ekonomicznym). Atutem są ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych oraz szkolenia podwyższające posiadane kwalifikacje. Mile widziane jest posiadanie kilkuletniego doświadczenia w obszarze zamówień.
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2018-01-19 - Rokocin (pomorskie)
Wykształcenie wyższe techniczne lub inżynierskie o specjalności: mechatronika lub elektronika; roczny staż pracy; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie; znajomość pakietu MS OFFICE; mile widziane doświadczenie w pracy przy produkcji i montażu urządzeń elektronicznych; zdolność szybkiego przyswojenia nowej wiedzy; odporność na stres; odpowiedzialność i samodzielność; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice;
PRO-AUDIO ELEKTRONICS KRZYSZTOF SZEPTYCKI - 2016-03-16 - Gliwice (śląskie)
Wynagrodzenie do uzgodnienia. Planowanie i koordynowanie działań marketingowych. tworzenie oraz nadzorowanie kampanii reklamowej "Adventure Team". Analiza aktualnych działań marketingowych w branży oświetleniowej. Współpraca z działem handlowym w zakresie obsługi marketingowej inwestycji. Współpraca z czasopismami w zakresie koncepcji reklam oraz wspólnych akcji promocyjnych. Koordynacja prac grafików i agencji reklamowych. Marketing internetowy - regularna obsługa stron internetowych, bieżące wpisy na portalach społecznościowych. Tworzenie prezentacji, koncepcji materiałów reklamowych.
LIRA Sp. z o.o. - 2015-12-16 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-10-02 - Sanok (podkarpackie)
Naliczanie i sporządzanie list płac.Naliczanie i dokonywanie potrąceń. Prowadzenie kart wynagrodzeń dla kazdego pracownika.Wydawanie druków ZUS RMUA, ZUS Rp-7, zaświadczeń o zarobkach.Sporządzanie PIT-ów dla każdego pracownika, deklaracji PFRON.Wykonywanie innych prac zleconych przez głównego księgowego i dyrektora szkoły.
ZESPÓŁ SZKÓŁ GASTRONOMICZNYCH - 2018-05-09 - Łódź (łódzkie)