SPECJALISTA DS. KOSZTORYSOWANIA Siedlce oferta pracy POLIMEX BUDOWNICTWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KOSZTORYSOWANIA
Wynagrodzenie: 3 000 - 6 000 PLN
Zakres obowiązków: Analiza dokumentacji projektowej i wymagań technicznych związanych z procedurą przygotowania oferty dla Inwestorów prywatnych oraz publicznych, przygotowanie ofert, kosztorysów przetargowych-kalkulacja kosztów i cen na (hotele, biurowce, budynki uzyteczności publicznej, hale magazynowe), weryfikacja kompletności dokumentacji przetargowej, krytyczna analiza otrzymanych przedmiarów robót budowlanych, udział w negocjacjach techniczno handlowych z Inwestorami i Podwykonawcami, sporządzanie zapytań ofertowych oraz weryfikacja poprawności ofert składanych przez podwykonawców oraz dostawców, współpraca z dyrektorami i kierownikami projektów. Pierwsza umowa na okres próbny. Praca w godzinach od 8.00 do 16.00
Data publikacji: 2019-05-28
Lokalizacja: Siedlce (mazowieckie)
Pracodawca: POLIMEX BUDOWNICTWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Terespolska 12, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Analiza dokumentacji projektowej i wymagań technicznych związanych z procedurą przygotowania oferty dla Inwestorów prywatnych oraz publicznych, przygotowanie ofert, kosztorysów przetargowych-kalkulacja kosztów i cen na (hotele, biurowce, budynki uzyteczności publicznej, hale magazynowe), weryfikacja kompletności dokumentacji przetargowej, krytyczna analiza otrzymanych przedmiarów robót budowlanych, udział w negocjacjach techniczno handlowych z Inwestorami i Podwykonawcami, sporządzanie zapytań ofertowych oraz weryfikacja poprawności ofert składanych przez podwykonawców oraz dostawców, współpraca z dyrektorami i kierownikami projektów. Pierwsza umowa na okres próbny. Praca w godzinach od 8.00 do 16.00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 6 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KOSZTORYSOWANIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Siedlce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Siedlce
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Siedlce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kosztorysant budowlany
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Kosztorysant budowlany
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe budowlane ub sanitarne, znajomość programów MS roject, AutoCAD, NormaPro, staż pracy mile widziany, mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego
Nazwa pracodawcy:
POLIMEX BUDOWNICTWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Adres pracodawcy:
Terespolska 12, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Siedlce
Gmina pracodawcy: Siedlce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Siedlce
Ulica pracodawcy: Terespolska
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kosztorysant budowlany
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.05.2019
Data dodania oferty pracy: 28.05.2019
Oferta pracy ważna do: 01.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 28.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?13b454accf49cc9b51080bd5ed1e1f32
Podobne oferty pracy
Zgodnie ze złożonym wnioskiem
kontakt przez PUP - 2019-02-06 - Komorowo (warmińsko-mazurskie)
obsługa administracyjna serwisu, przyjmowanie pojazdów, serwisowanie i obsługa mechaniczno-elektryczna, praca od poniedziałku do piątku w godz. 9-18
ARSCAR ADAM STĘPIEŃ - 2016-09-12 - Raszyn (mazowieckie)
- prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);- sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, świadectw pracy;- sporządzanie list płac;- sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;- sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach...
FROST Barbara Wegenke - 2015-12-01 - Jarogniewice (wielkopolskie)
Stylizacja paznokci, wykonywanie makijażu okolicznościowego. WYMAGANIA: kurs kosmetyczny, umiejętność stylizacji paznokci, mile widziane doświadczenie.KONTAKT Z PRACODAWCĄ: 881 767 043
"PRESTIGE" Salon Fryzjerski Iwona Magdalena Bojda - 2018-02-22 - Pruchnik (podkarpackie)
Praca związana z zarządzaniem nieruchomości i wspólnot oraz administrowanie nieruchomości
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Sosnowiec (śląskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizacja założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizacji działań marketingowych na lokalnym rynku.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2018-02-07 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
WYSZUKIWANIE PRACOWNIKÓW, WERYFIKACJA KANDYDATÓW, KIEROWANIE DO PRACY WŁĄCZNIE Z WYSZUKIWANIEM I KIEROWANIEM DO PRACY PERSONELU KIEROWNICZEGOWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, MIN. 3 LATA NA STANOWISKU, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO I NIEMIECKIEGO W MOWIE I PIŚMIE W ZWIĄZKU ZE WSPÓŁPRACĄ Z HOLANDIĄ I NIEMCAMI, SŁABA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO W MOWIEPRACA W GODZINACH: 09:00-13:00
kontakt przez PUP - 2019-02-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Dbanie o właściwą eksploatację sieci wod.-kan. obsługiwanej przez spółkę. Prace przy organizowaniu i koordynowaniu zadań związanych z planowanymi pracami i procesem usuwania awarii.
WOLBROMSKI ZAKŁAD WODOCIĄGÓW, KANALIZACJI, GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-12 - Wolbrom (małopolskie)
SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA RUCHU ODPOWIEDZIALNY BĘDZIE ZA ZAPEWNIENIE SPRAWNOŚCI INSTALACJI I URZĄDZEŃ KONIECZNYCH DLA NIEZAKŁÓCONEGO FUNKCJONOWANIA PRZEDSIĘBIORSTWA BATEKO W POLKOWICACH. W SZCZEGÓLNOŚCI OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU REALIZOWAĆ BĘDZIE WYKONYWANIE PODSTAWOWYCH NAPRAW I KONSERWACJI URZĄDZEŃ ORAZ INSTALACJI -WENTYLACYJNYCH, ELEKTRYCZNYCH, PRZEMYSŁOWYCH ORAZ TRANSPORTOWYCH. STANOWISKO PODLEGA BEZPOŚREDNIO KIEROWNIKOWI ZAKŁADU.
BatEko Sp. z o.o. - 2017-12-18 - Polkowice (dolnośląskie)
Koordynacja działu organizacji w zakresie promocji i reklamy. Działanie PR, redagowanie pism, tworzenie dokumentacji fotograficznej, redagowanie stron, marketing.
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
do uzgodnienia
BT SP. Z O.O. BRUNO TASSI SP.K. - 2016-12-19 - Rzeszów (podkarpackie)
• wycinanie, spawanie i montowanie elementów do zabudowy AUTOBUSÓW I MINIBUSÓW zgodnie z przedstawioną specyfikacją,• wstawianie drzwi elektrycznych do wskazanych wcześniej pojazdów,• dokonywanie napraw pojazdów z zakresu swoich uprawnień,• poszukiwanie nowych rozwiązań technologicznych,Praca w godz. 7-15. Mile widziane również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
P.H.U. "BUS-PRESTIGE" S.C. MARCIN KOMOSIŃSKI, PIOTR KOMOSIŃSKI - 2018-04-17 - Kębłowo (pomorskie)
Administrowanie i zarządzanie wewnętrznymi sieciami firmy, rozwiązywanie bieżących problemów sprzętowych i systemowych. Wykształcenie średnie technik informatyk, mile widziane doświadczenie zawodowe, komunikatywna znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość baz MSSQL, FIREBIRD. Praca w Wejherowie oraz w terenie.
Firma Komputerowo-Han.Usług. "WEJHER-KOMPUTER" Artur Rogowski - 2016-01-29 - Wejherowo (pomorskie)
1. Obsługa komputera.2. Prowadzenie rozmów sprzedażowych z klientami w formie telefonicznej.3. Obsługa kuriera (adresowanie, nadawanie listów).4. Prowadzenie bazy danych klientów.5. Pozyskiwanie bazy klientów.
kontakt przez PUP - 2018-10-15 - Tarnów (małopolskie)
Rozliczanie Przewoźników ze zrealizowanych tras, na podstawie dostarczonych dokumentów. Archiwizacja dokumentów Działu, kontrola bilansu palet. Nadzór nad dokumentacją oraz całością procesu transportowego. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych, długofalowych relacji z Klientami. Ścisła współpraca z Działem Obsługi Klienta w Czechach i na Słowacji, oraz z Przewoźnikami. Przygotowanie raportów i analiz.Obsługa reklamacji
M-Logistic Sp. z o.o. - 2018-05-17 - Tychy (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem.Praca na umowę zlecenie 13,60 zł/godz.
Hotel Mikołajki sp. z o.o. - 2017-03-21 - Mikołajki (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż wyrobu, rozliczanie tras kierowcy, wyliczanie podatku, współpraca z: ZUS, Urząd Skarbowy
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Administracja dokumentów związanych z operacjami finansowymi Sprawdzanie kompletności poprawności dokumentówWprowadzanie danych do systemów informatycznych
kontakt przez OHP - 2017-05-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)
jw.
ANTENNA AUDIO LIMITED Sp. z o.o. - 2016-05-20 - Warszawa (mazowieckie)
zbieranie informacji o potencjalnych klientach, prezentacja oferty firmy, prowadzenie negocjacji handlowych, obsługa zamówień, kontrola dostaw towaru
kontakt przez PUP - 2018-10-26 - Łowicz (łódzkie)
Obsługa klientów, pozyskiwanie nowych, ustalanie polityki cenowej, realizacja zapytań ofertowych.Praca w godz. 7-15
Unidez Sp. z o. o - 2019-03-27 - Nowa Dęba (podkarpackie)
- Wykonywanie zleconych prac. Weryfikacja sprawozdań finansowych. Analiza danych finansowych. Przygotowywanie analiz biznesowych.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 3400 zł/brutto. Pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na okres do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe: ukończone studia, preferowane na kierunku ekonomicznym (rachunkowość, finanse, administracja) lub filologicznym (angielska, niemiecka). Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagane umiejętności: znajomość pakietu MS OFFICE, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. - Wymagana znajomość języków obcych: OPCJA-1 lub OPCJA-2. OPCJA-1: Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. OPCJA-2: Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Katowice (śląskie)
wg załącznika
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Brzozowo (kujawsko-pomorskie)
utrzymanie ruchu linii produkcyjnych; przeglądy okresowe, naprawy, wymiana części; analiza historii awarii; konserwacja i naprawa elementów elektrycznych
MARBA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-04-14 - Zielona Góra (lubuskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-12-07 - Opole (opolskie)
dekretowanie, księgowanie faktur, wyciągów bankowych, raportów kasowych, księgowanie rozliczeń z właścicielami mieszkań, obsługa klienta, naliczanie opłat właścicielom, przygotowywanie deklaracji do Urzędu Skarbowego , przygotowywanie sprawozdań do GUS.
ZUH Honorata Spółka z o.o. - 2017-10-26 - Lędziny (śląskie)
wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Kraków (małopolskie)
Przygotowanie danych do list płac, sporządzanie zgłoszeń i deklaracji rozliczeniowych ZUS, PIT, GUS, naliczanie i prowadzenie dokumentacji zasiłków rodzinnych, opiekuńczych i innych świadczeń ZUS, wprowadzanie danych do programu komputerowego Kadry-Płace ( TETA), kontrola zgodności oraz formalno-rachunkowej prawidłowości dowodów finansowo księgowych i kasowych, dokonywanie potrąceń z list płac, sporządzanie deklaracji i raportów oraz przelewów składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i FP. Sporządzanie sprawozdań.Po okresie próbnym umowa na czas nieokreślonyMiejsce pracy: Wrocław, ul. Lubińska ;Kontakt kandydatów z pracodawcą: krystyna.zdziarska (at) spartan.wroc.pl, tel. 71 7388203Sala E
WROCŁAWSKIE CENTRUM TRENINGOWE SPARTAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Pozyskiwanie zleceń oraz klientów w Polsce, Europie oraz Azji. Wymaganer wykształcenie wyższe techniczne, doświadczenie na podobnym stanowisku, prawo jazdy kat. B. Praca w siedzibie firmy, na terenie Polski, Europy oraz Azji.
kontakt przez PUP - 2016-12-15 - Mysłowice (śląskie)
przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów,sterowaniem procesem adaptacji nowego pracownika i opieka nad pracownikami już zatrudnionymi,współpraca z dyrekcją w określaniu polityki pomieszczeń kadrowych.
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Zambrów (podlaskie)