SPECJALISTA DS. KOORDYNACJI PROJEKTU PT POIIŚ K/M Warszawa oferta pracy Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KOORDYNACJI PROJEKTU PT POIIŚ K/M
Wynagrodzenie: od 3 657,53 PLN
Zakres obowiązków: .
Data publikacji: 2020-11-20
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: .
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 657,53 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + wysługa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. KOORDYNACJI PROJEKTU PT POIIŚ K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 657,53 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2020
Data zakończenia pracy: 20.12.2021
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista administracji publicznej
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
GŁÓWNY URZĄD NADZORU BUDOWLANEGO W WARSZAWIE Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko starszego inspektora ds. kontroli, w tym w zakresie wynikającym z realizacji projektu PT POIiŚ w Departamencie Wyrobów Budowlanych Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1 Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, ul. Krucza 38/42 Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: krajowe wyjazdy służbowe wymagające dyspozycyjności, powodujące długotrwałe pobyty poza miejscem zamieszkania; praca w siedzibie jednostek kontrolowanych oraz na terenie budowy lub obiektów budowlanych i w ich otoczeniu; nietypowe godziny pracy związane z realizacją zadań kontrolnych; bezpośrednie i pośrednie kontakty z kierownikami i pracownikami jednostek kontrolowanych oraz uczestnikami procesu budowlanego; praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca przemieszczania się pomiędzy pokojami i piętrami, obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, ksero, fax, niszczarka). Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: do budynku prowadzi utwardzone dojście (kostka betonowa) o szerokości umożliwiającej wjazd na teren budynku osoby na wózku inwalidzkim, wejście do budynku znajduje się na poziomie chodnika zewnętrznego; korytarze i drzwi w budynku mają szerokość umożliwiającą poruszanie się osobie na wózku inwalidzkim, nie występuje zróżnicowany poziom podłóg, nie ma progów pomiędzy pokojami i korytarzami; windy w holu głównym mają drzwi o szerokości 80 cm, kabiny mają wymiary 100 cm x 112 cm, ponadto obiekt został wyposażony w dźwig towarowy o szerokości drzwi 90 cm i wymiarach kabiny 112 cm x 114 cm, dostępny z poziomu parteru za pośrednictwem rampy zewnętrznej skomunikowanej z holem głównym, umożliwiający dodatkową komunikację pionową w południowej części budynku; korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami wyposażonymi w system kontroli dostępu; na parterze budynku znajduje się toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zakres zadań osoby na tym stanowisku: - ustala i dokumentuje stan faktyczny w trakcie kontroli wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu lub udostępnionych na rynku krajowym (u sprzedawców, producentów, importerów lub na budowie), - analizuje specyfikacje techniczne, w tym normy wyrobów budowlanych w zakresie ich stosowania w procesie oceny i weryfikacji stałości właściwości użytkowych, - pobiera próbki wyrobów budowlanych, - pozyskuje dane i informacje w celu wskazywania podmiotów do kontroli i ustalania priorytetów kontroli, - wprowadza dane o przeprowadzonych kontrolach i wydanych orzeczeniach do systemów teleinformatycznych dotyczących wyrobów budowlanych, - analizuje i podsumowuje przeprowadzone kontrole lub przekazuje wyniki przeprowadzonych kontroli przełożonym. Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe techniczne z zakresu budownictwa lub pokrewne bądź prawnicze lub administracyjne, znajomość przepisów: - ustawy o wyrobach budowlanych wraz z przepisami wykonawczymi, - ustawy o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku, - prawodawstwa Unii Europejskiej z zakresu wyrobów budowlanych, w szczególności przepisów rozporządzeń Parlamentu Europejskiego i Rady (UE): Nr 305/2011, Nr 2019/515, Nr 765/2008, - ustawy Prawo budowlane. - Znajomość wytycznych: w zakresie wykorzystania środków pomocy technicznej na lata 2014-2020, w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, umiejętność stosowania przepisów prawa, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odporność na stres, kultura osobista, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: doświadczenie zawodowe w administracji publicznej w komórce inspekcyjno-kontrolnej lub orzeczniczej lub zajmującej się obsługą prawną lub w zakresie problematyki wyrobów budowlanych lub prawa budowlanego lub w pracy przy obsłudze projektów unijnych, prawo jazdy kat. B, znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, znajomość przepisów dotyczących warunków techniczno-budowlanych. Dokumenty i oświadczenia niezbędne: CV i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dokumenty dodatkowe: kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy, kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje. Terminy i miejsce składania dokumentów: Dokumenty należy złożyć do: 04.12.2020 r. Decyduje data wpływu oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego Biuro Organizacyjne ul. Krucza 38/42 00-926 Warszawa z dopiskiem Ogłoszenie nr 71267. Dane osobowe - klauzula informacyjna: Informacje o przetwarzaniu danych osobowych dla osób ubiegających się o pracę w Głównym Urzędzie Nadzoru Budowlanego [art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanego danej RODO] 1. Państwa dane osobowe będzie przetwarzał Główny Inspektor Nadzoru Budowlanego (administrator) [kontakt: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego w Warszawie (00-926), ul. Krucza 38/42] 2. W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych wysyłając email na adres iod (at) gunb.gov.pl lub poprzez skrzynkę ePUAP Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego /GUNB/skrytka. 3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c, art. 9 ust. 2 lit b i art. 10 RODO oraz Kodeksu Pracy, ustawy - Prawo budowlane, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych i innych przepisów w celu przeprowadzenia rekrutacji i selekcji kandydatów oraz dokonania wyboru kandydata do zatrudnienia. 4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. 5. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska). 6. Posiadają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody). 7. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze. Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6 %. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu (z uwzględnieniem informacji dotyczących warunków pracy) do udziału w naborze. Pracownikom oferujemy: umowę o pracę; dogodną lokalizację; ruchomy system czasu pracy: rozpoczynanie pracy w godz. 7.00-9.30; możliwość wyjścia z pracy w celu załatwienia spraw prywatnych (za odpracowaniem); pokój pracy dla rodzica z dzieckiem; udogodnienia dla rowerzystów (rowerownia w budynku); dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy (powyżej 5 lat stażu pracy); dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka; pakiet socjalny (dopłaty do wypoczynku pracownika, dopłaty do zorganizowanego wypoczynku dziecka pracownika, pożyczki na cele mieszkaniowe na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie do programu MultiSport), możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie polisy na życie, ubezpieczenia odpowiedzialności majątkowej funkcjonariusza publicznego za rażące naruszenie prawa i zniżkowej legitymacji PKP. Wymagane dokumenty powinny być przesłane na adres Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego lub dostarczone osobiście do Kancelarii Ogólnej Urzędu w terminie wyznaczonym w ogłoszeniu. Można składać je również za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres: nabory (at) gunb.gov.pl. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów; kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń przed terminem testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej (w przypadku niedostarczenia oryginałów oświadczeń przesłanych w formie skanów, kandydatka/kandydat nie zostanie dopuszczony do testu wiedzy/rozmowy kwalifikacyjnej). Oferty pracy, które wpłyną do Urzędu podlegają weryfikacji pod względem spełniania wymogów formalnych, tj.: terminowości złożenia oferty, kompletności dokumentów oraz ich formy i treści (w tym wymaganych podpisów), a także dotyczących wykształcenia itd. Kandydaci, którzy spełnią ww. wymagania zostaną poinformowani o terminie testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej drogą elektroniczną lub telefonicznie. Wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Urzędu (www.gunb.gov.pl) - w zakładce Pracuj z nami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: od poniedziałku do piątku, w godz. 8:15-16:15, pod nr tel.: (22) 661 94 66, 603 757 793 lub mailowego na adres: nabory (at) gunb.gov.pl.
Wymagania odnośnie stażu pracy:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 6
Nazwa pracodawcy: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
danePracodawcy_nip: 5261055132
danePracodawcy_regon: 010849220
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Jak w ogłoszeniu
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Krucza
Numer budynku pracodawcy: 38/42
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242217
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 20.11.2020
Oferta pracy ważna do: 04.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 20.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 20.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7464899dd9ee7d57ae841fb4aa3cf3ca
Podobne oferty pracy
Sporządzanie potraw w zakładzie gastronomicznych.
KM MATEUSZ KAZANIECKI - 2019-11-26 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie pojazdów do przeglądu lub naprawy oraz sporządzanie protokołów przyjęcia; sprawdzanie działania pojazdu oraz jego zespołów za pomocą urządzeń diagnostycznych; ustalanie i usuwanie usterek w zespołach i układach pojazdów; dokonywanie wymiany płynów eksploatacyjnych pojazdu; sprawdzanie i ustawianie zbieżności kół pojazdu; kontrolowanie i ustawianie świateł pojazdu; wykonywanie prac demontażowo-montażowych, naprawa i regulacja zespołów i podzespołów pojazdu, w tym: silnika i skrzyni biegów, sprzęgła, układu hamulcowego, kierowniczego, zawieszenia i innych; mycie oraz czyszczenie części i podzespołów, dorabianie i dopasowywanie części nieznormalizowanych; sprawdzanie jakości wykonanych prac obsługowo-naprawczych poprzez jazdę próbną lub za pomocą urządzeń diagnostycznych; organizowanie, eksploatacja i utrzymywanie w czystości stanowiska pracy z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska; wykonywanie rozliczeń kosztów obsługi i napraw, praca wsystemie zmianowym oraz w weekendy.Praca w godz. 7-21
kontakt przez PUP - 2020-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
promocja i reklama gazety
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Koordynacja i organizacja procesów logistycznych.
V.A.M LOGISTICS SP. Z O.O. - 2021-05-11 - Wrocław (dolnośląskie)
Przewóz ludzi i sprzętu. Prace przy budowie linii telekomunikacyjnej
Firma Usługowo-Handowa "INBUD" Mieczysław Brzuchacz - 2018-06-26 - Siennica Królewska Mała (lubelskie)
Prowadzenie wywiadów środowiskowych, zwieranie kontraktów socjalnych, kompletowanie dokumentacji oraz proponowanie form pomocy dla osób potrzebujących, wprowadzanie danych do systemu informatycznegokontakt telefoniczny 58-683-90-89
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W PSZCZÓŁKACH - 2017-08-18 - Pszczółki (pomorskie)
PROWADZENIE ZAJĘĆ JĘZYKOWYCH Z DOROSŁYMI LUB Z DZIEĆMI. MOŻLIWOŚĆ PRACY W BLOKACH
Krystian Żak Blue Education - 2019-04-08 - Polkowice (dolnośląskie)
Bieżace utrzymywanie czystości mebli, podłóg, ścian, sanitariatów.
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Kalisz (wielkopolskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy, fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu,
TERG S.A. - 2016-02-18 - Piekary Śląskie (śląskie)
praca na podstawie schematów i planów w języku ukraińskim lub rosyjskim, wewnętrzne i zewnętrzne tynkowanie obiektów budowlanych, szpachlowanie, gipsowanie, przygotowywanie odpowiednich zapraw
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Piaseczno (mazowieckie)
Mechanik pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2018-11-15 - Łazieniec (kujawsko-pomorskie)
- obsługa klienta- sprzedaż- przyjmowanie towaru- operacje kasowe- dbałość o porządek
kontakt przez PUP - 2017-08-21 - Leszno (wielkopolskie)
Koordynacja i organizacja procesów logistycznych.
V.A.M LOGISTICS SP. Z O.O. - 2021-05-11 - Wrocław (dolnośląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Krzysztof Watoła - 2017-09-01 - Bieruń (śląskie)
Do głównych obowiązków pracownika należeć będą m.in.:1. Przygotowywanie/zawieranie/aneksowanie/przechowywanie umów na dostawę i sprzedaż energii cieplnej.2. Przygotowywanie/zawieranie/aneksowanie/przechowywanie umów na dostawę i sprzedaż energii elektrycznej.3. Wystawianie faktur i faktur korygujących za energię cieplną i energię elektryczną.4. Prowadzenie bazy danych odbiorców ciepła i energii elektrycznej.5. Windykacja należności za energię cieplną i energię elektryczną.6. Bezpośredni kontakt z odbiorcami ciepła i energii elektrycznej w zakresie rozliczeń i regulowania należności.7. Podejmowanie skutecznych działań na rzecz terminowego spływu należności za ciepło i energię elektryczną, składa na bieżąco informacje w tym zakresie przełożonym.8. Współpraca z odpowiednimi działami w zakresie reklamacji.9. Uzgadnianie i pisemne potwierdzenia sald należności w zakresie sprzedaży energii cieplnej i energii elektrycznej.10. Analizowanie terminowości zapłat należności, naliczanie odsetek za nieterminowe regulowanie należności.11. Przygotowywanie okresowych zestawień zużycia energii cieplnej, energii elektrycznej.12. Opracowywanie prognoz przychodów ze sprzedaży energii cieplnej, energii elektrycznej.
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej "Legionowo" Sp. z o.o. - 2018-11-06 - Legionowo (mazowieckie)
spawanie konstrukcji stalowych
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO KONSTRUKCYJNE Patryk Gabiec - 2016-12-30 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Przyjmowanie i składowanie towaru, przygotowywanie towaru do wysyłki, przygotowywanie i realizacja zamówień sklepowych, współpraca z innymi pracownikami. Staż nie jest wymagany.
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Stryków (łódzkie)
Koordynacja i organizacja procesów logistycznych.
V.A.M LOGISTICS SP. Z O.O. - 2021-05-11 - Wrocław (dolnośląskie)
Fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu, kompleksowa obsługa klienta według standardów firmy, sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych
Mediaexpert TERG Spółka Akcyjna - 2017-07-18 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
Koordynacja i organizacja procesów logistycznych.
V.A.M LOGISTICS SP. Z O.O. - 2021-05-11 - Wrocław (dolnośląskie)
Montaż instalacji c.o. i wod-kan
FUHP Solterm Andrzej Sołtys - 2020-05-18 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
- przygotowanie stanowiska pracy,- przyniesienie poduszek z pianki,- przyniesienie małych poduszek ze szwalni,- rozkładanie folii, papieru falistego,- ułożenie mebli na stole, składanie wszystkich elementów do zestawu,- pakowanie nóg, ubieranie poduszek,- składanie mebla,- zawijanie w folie i papier falisty,- mocowanie naklejek,- odwożenie spakowanego mebla do magazynu mebli gotowych,
DREAM PLUS Sp. z o.o. , Sp. komandytowa - 2017-10-20 - Ryczywół (wielkopolskie)
Koordynacja i organizacja procesów logistycznych.
V.A.M LOGISTICS SP. Z O.O. - 2021-05-11 - Wrocław (dolnośląskie)
Ekspozycja i sprzedaż towarów w wyspecjalizowanych sklepach TIFO
kontakt przez PUP - 2020-03-12 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
przewóz pasażerów na liniach regularnych
Darłowskie Przedsiębiorstwo Przewozowe SP. Z O.O. - 2020-10-01 - Darłowo (zachodniopomorskie)
dostawa towaru oraz reprezentowanie firmy na terenie UE+ obszar Europy Wschodniej
SMEK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-14 - Bielawa (dolnośląskie)
pokrywanie i naprawianie dachów różnymi materiałami dekarskimi, w okresie zimowym wykończenia wnętrz
Usługi blacharsko-dekarskie MATEUSZ FRYDECKI - 2019-10-23 - Żory (śląskie)
ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Opoczno (łódzkie)
prowadzenie zajęć z zakresu informatyki w szkole podstawowej
ZESPÓŁ PRZEDSZKOLNO - SZKOLNY JOANNA GĘBAL - 2017-07-20 - Chełm (lubelskie)
Fakturowanie, sporządzanie raportów sprzedaży, obsługa klienta
Kopalnia Kamienia Osielec Spółka Akcyjna - 2020-09-02 - Osielec (małopolskie)