SPECJALISTA DS KONTROLINGU Rzeszów oferta pracy SB COMPLEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS KONTROLINGU
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Monitorowanie i kontrola wykonania założonych preliminarzy budów, weryfikacja poprawności danych oraz zgodności faktur z zapisami umów oraz zamówień i założeń budżetowych, kontrola rozliczeń podwykonawców – weryfikacja protokołów ze szczególnym uwzględnieniem przekroczeń ilości i wartości założonych w preliminarzach, naliczanie zgodnie z umowami potrąceń od faktur podwykonawców (kaucja gwarancyjna, partycypacja w kosztach budowy), kontrola terminowego sporządzania BZ-tów pracowników fizycznych na wszystkich budowach, oraz ich prawidłowego uwzględniania w budżecie budowy, sporządzanie analiz, zestawień na potrzeby Zarządu.
Data publikacji: 2020-07-23
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: SB COMPLEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KSIĘCIA JÓZEFA PONIATOWSKIEGO 40, 35-304 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Monitorowanie i kontrola wykonania założonych preliminarzy budów, weryfikacja poprawności danych oraz zgodności faktur z zapisami umów oraz zamówień i założeń budżetowych, kontrola rozliczeń podwykonawców – weryfikacja protokołów ze szczególnym uwzględnieniem przekroczeń ilości i wartości założonych w preliminarzach, naliczanie zgodnie z umowami potrąceń od faktur podwykonawców (kaucja gwarancyjna, partycypacja w kosztach budowy), kontrola terminowego sporządzania BZ-tów pracowników fizycznych na wszystkich budowach, oraz ich prawidłowego uwzględniania w budżecie budowy, sporządzanie analiz, zestawień na potrzeby Zarządu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS KONTROLINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1863
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
MS Excel Przegląd narzędzi zaawansowanych (wraz z automatyzacją i raportowaniem oraz analizą danych w VBA, tabele przestawne)
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy:
SB COMPLEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 8151798856
danePracodawcy_regon: 18115581900000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
Księcia J.Poniatowskiego 8, 35-026 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
danePracodawcy_kodPowiatu: 1863
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0974133
Ulica pracodawcy: Księcia J.Poniatowskiego
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|214202
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 23.07.2020
Oferta pracy ważna do: 21.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 23.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 23.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?83541421cfc3b8a5cacf3cb86bad418a
Podobne oferty pracy
Obsługa sklepu internetowego; poszukiwanie odbiorców zagranicznych oraz hurtowych w kraju
SMALLBIG S.C. - 2016-05-04 - Grzebienisko (wielkopolskie)
1) Prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności:- sporządzanie umów o pracę, umów zleceń, świadectw pracy pracowników oraz innych dokumentów dotyczących zatrudnienia (np. zakresy czynności, dodatki, zmienne składniki wynagrodzenia, nagrody, odprawy, grafik czasu pracy, listy obecności itp.) - prowadzenie akt osobowych pracowników,- gromadzenie i przetwarzanie danych w programie komputerowym,- ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej (kart urlopowych, planów urlopów),- prowadzenie ewidencji czasu pracy i zwolnień lekarskich,- sporządzanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na wniosek pracownika oraz zaświadczeń dotyczących awansu zawodowego nauczycieli,- współpraca i udzielanie pomocy pracownikom w zakresie składania wniosków o renty i emerytury do organu rentowego,- sporządzanie sprawozdań oświatowych, statystycznych (GUS, SIO, PFRON), oraz analiz, wykazów o stanie zatrudnienia na potrzeby Dyrektora,- wprowadzanie i aktualizacja danych do programu PABS, SIO, Kadry Optivum, - sporządzanie informacji do płac o zmianie wysokości wynagrodzeń lub innych składników, - prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich, badań do celów sanitarno- epidemiologicznych , szkoleń BHP pracowników i kontrola ich aktualności,- archiwizacja dokumentacji kadrowej,- wprowadzanie i aktualizowanie danych do programu PABS, SIO, Kadry Optivum.2) współpraca z Komisją Socjalną w zakresie spraw związanych z wykorzystaniem środków z Zakładowego Funduszu Socjalnego, 3) koordynowanie działań i czuwanie nad terminami składania sprawozdań, zestawień, raportów,4) uczestnictwo w opracowywaniu projektów przepisów wewnętrznych i regulaminów wydawanych przez dyrektora, w szczególności dotyczących spraw związanych z kadrami i kontrolą zarządczą, 5) współpraca z innymi działami w zakresie rekrutacji pracowników (zgłaszanie wolnych miejsc pracy do urzędu pracy, redagowanie i zamieszczanie ofert pracy na stronie BIP, współuczestnictwo w procesie rekrutacji,6) wykonywanie innych czynności zleconych przez dyrektora. Praca w godz.: 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - osobisty.
Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 4 we Wrocławiu - 2019-01-17 - Wrocław (dolnośląskie)
telefoniczna obsługa sprzedażowa i posprzedażowa klientów, przygotowywanie i wysyłka ofert handlowych, fakturowanie i obsługa dokumentów sprzedaży, budowanie dobrych relacji z Klientami, doradztwo w zakresie oferty firmy, dbanie o dobry wizerunek firmy
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe KARENA S.A. - 2016-05-25 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Przebywanie na budowie w celu wykonywania zakresu robót.
Budownictwo Ogólne Zdzisław Orlankowicz - 2017-04-05 - Legnica (dolnośląskie)
specyfika pracy: samodzielne wyszukiwanie nowych Klientów -> umawianie się na spotkania lub telefoniczne oferowanie produktów -> zamykanie sprzedażyaktywne pozyskiwanie i kompleksowa obsługa klientów,prowadzenie negocjacji i rozwój handlowy,przygotowywanie ofert handlowych,utrzymywanie i budowie długofalowych relacji z klientami,analiza i raportowanie skuteczności prowadzonych działań,zawieranie umów,
CEDARTEX T&D ŻUKOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2020-06-19 - Opole (opolskie)
Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej, sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy, sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON, sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych, ewidencja zwolnień lekarskich
SILVAN sp. z o.o. - 2016-11-14 - Jaśki (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż usług firmy- ubezpieczenia, inwestycje, emerytalneSpotkanie z pracodawcą w dniu 26.04.2018 godz.10.00, sala 18
WW MANAGEMENT Wojciech Winiarski - 2018-04-04 - Rzeszów (podkarpackie)
Zapoznanie się z regulaminem pracy, szkolenie w zakresie przepisów PPOŻ i BHP, dyscypliną pracy, kodeksem pracy, zapoznanie stażysty z podstawowymi dokumentami księgowymi, rodzajami ewidencji księgowych, nauka obsługi programów księgowych wykorzystywanych w miejscu pracy, przygotowanie do obsługi klientów kancelarii, przyjmowanie i wydawanie dokumentów księgowych, samodzielne dokonywanie księgowań i sprawdzanie prawidłowości ich wykonania, nauka sporządzania deklaracji podatkowych oraz innych dokumentów składanych w urzędach skarbowych.
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
Realizacja procesów biznesowych według standardowych procedur operacyjnych w ramach określonych umów SLA; Utrzymanie wysokiej jakości wykonania procesów oraz zgłaszanie braku efektywności w procesach; Utrzymanie profesjonalnych relacji z Stakeholderami z zespołu Central Ops oraz z innych regionów; Ciągłe doskonalenie swoich umiejętności biznesowych, by dostosować się do zmieniających się potrzeb biznesu.
kontakt przez PUP - 2019-05-17 - Kraków (małopolskie)
analiza danych, projektowanie i prowadzenie kampanii w mediach interaktywnych, działania medialne w serwisach, analiza prawidłowości treści i wyszukiwanie treści niezgodnych z zasadami oraz ich redagowanie, blokowanie treści szkodliwych, obsluga klienta, monitoring treści, raportowanie
kontakt przez PUP - 2018-12-21 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie zajęć teoretycznych i praktycznych
ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. JADWIGI DZIUBIŃSKIEJ - 2019-08-23 - Stary Brześć (kujawsko-pomorskie)
STANOWISKO: REKRUTERWSPARCIE W REKRUTACJI PRACOWNIKÓW FIZYCZNYCH Z UKRAINYWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, ZNAJOMOŚĆ J. UKRAIŃSKIEGO, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA POLSKIEGO (POZIOM DOBRY)STAWKA ZA GODZINĘ 14,70 ZŁPRACA W GODZINACH: 06:00-18:00; TRZY ZMIANY55 GODZIN W MIESIĄCU
kontakt przez PUP - 2019-01-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo - płacowej pracowników- sporządzanie list płac i kontrola dokumentacji niezbędnej do naliczania wynagrodzeń - pracowników oraz zleceniobiorców- naliczanie zasiłków, urlopów- rozliczanie czasu pracy- zgłaszanie i wyrejestrowywanie - ZUS- wystawianie zaświadczeń o zarobkach i innych- sporządzanie deklaracji ZUS, PIT oraz sprawozdań do GUS- nadzór nad terminowością badań z medycyny pracy oraz szkoleń BHP- wsparcie merytoryczne z zakresu prawa pracy - umowa na czas niekokreślony po okresie próbnym
LAMS SP. Z O.O. SP.K - 2018-07-10 - Tychy (śląskie)
Obsługa klientów branżowych zagranicznych, przygotowywanie oraz prezentacja ofert handlowych, przygotowywanie zamówień wewnętrznych, koordynacja procesu realizacji zamówień, aktywne pozyskiwanie nowych klientów.
DĄBEX JÓZEF NOWAK I WSPÓLNICY S.J. - 2016-04-22 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów na rynku zagranicznym. Tworzenie ofert handlowych. Realizowanie planów sprzedażowych. Sporządzanie dokumentów dotyczących sprzedaży, udział w targach handlowych.
kontakt przez PUP - 2019-07-30 - Książenice (mazowieckie)
•Planowanie produkcji miesięcznej i rocznej uwzględniając maksymalne wykorzystanie maszyn,•Bieżąca kontrola i weryfikacja realizacji planu, komunikowanie zagrożeń realizacji planu,•Analiza zdolności produkcyjnych i potwierdzanie terminów realizacji zamówień produkcyjnych w uzgodnieniu z Biurem Obsługi Klienta,•Podejmowanie działań związanych z poprawą efektywności oraz optymalizacją procesu produkcyjnego,•Raportowanie i analiza wskaźników produkcyjnych (efektywność, wydajność, koszty),•Wprowadzanie danych i obsługa modułu planistycznego w IFS,•Nadzór nad dokumentacją produkcyjną,•Ścisła współpraca z innymi działami w celu zapewnienia realizacji planu,•Monitorowanie i analiza stanów magazynowych,•Analiza zleceń produkcyjnych.
RADPOL S.A. - 2020-07-08 - Człuchów (pomorskie)
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez inicjowanie działań marketingowych oraz współpracę z partnerami firmy. Wymagania: wykształcenie wyższe bądź w trakcie studiów, mile widziane doświadczenie w branży, znajomość środowiska Internetu, znajomość narzędzi Adwords, Google Analytics, znajomość zasad reklamy internetowej;wynagrodzenie+premie
Moderator Konrad Piechota - 2016-04-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
organizowanie wieczorów tematycznych, pokazów artystycznych, teleturnieji, gier, obsługa imprez plenerowych
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Poświętne (mazowieckie)
Zapewnienie dostępności komponentów zgodnie z planami produkcyjnymi, utrzymanie optymalnego poziomu zapasów, budowanie relacji ze stałymi dostawcami, poszukiwanie nowych dostawców.
Fabryka Taśm Transporterowych Wolbrom S.A. - 2017-04-04 - Wolbrom (małopolskie)
Rozliczenia finansowe. Praca w godzinach 7-15
CZORA Spawanie Specjalistyczne - 2017-05-18 - Opole (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Warszawa (mazowieckie)
kontakty z klirntem, tworzenie ofert, wprowadzanie danych, praca przy komputerze,
EWO Spółka z o.o. - 2017-06-07 - Mława (mazowieckie)
analizowanie zleceń klientów,koordynowanie współpracy,zlecanie realizacji świadczeń usługodawcom,bieżący nadzór nad realizacją usług,pozyskiwanie partnerów biznesowych w Iranie,stały kontakt z hotelami na bliskim wschodzie
kontakt przez PUP - 2020-04-28 - Łódź (łódzkie)
Kasjer handlowy
kontakt przez PUP - 2019-06-27 - Golcowa (podkarpackie)
Aktywna sprzedaż wskazanych produktów, kontakt telefoniczny (wychodzący i przychodzący) z klientami, również w sprawach obsługowych i reklamacyjnych.
TVO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-27 - Gdynia (pomorskie)
fakturowaniesprzedazy, przyjmowanie i rejestrowanie zamówień, nadzorowanie terminów płatności, działania windykacyjne , monitoring nalezności
Safari spółka jawna - 2017-01-20 - Żabia Wola (lubelskie)
realizacja programów dot. rynku pracy
KUJAWSKO-POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W TORUNIU - 2019-03-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, rozliczeń płac
BONWIT Sp. z o.o. - 2016-03-16 - Grójec (mazowieckie)
sporządzanie dokumentacji przy zatrudnieniu pracowników, zakładanie akt osobowych, sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji ZUS przy pomocy programu PŁATNIK, dokonywanie zmian warunków pracy i płacy, sporządzanie dokumentacji przy rozwiązaniu umowy o pracę.
ADVOKATUS Kancelaria Prawa Gospodarczego i Podatkowego spółka z o.o. - 2017-02-14 - Białystok (podlaskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Kraków (małopolskie)