SPECJALISTA DS. KONTAKTU Z KLIENTEM(NR 6939) Bydgoszcz oferta pracy POLSKA PRESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KONTAKTU Z KLIENTEM(NR 6939)
Wynagrodzenie: 2 200 - 5 500 PLN
Zakres obowiązków: -początkowo umowa zlecenie max. na 3 miesiące z możliwością skrócenia do 2 m-cy lub 1 m-cakolejna umowa o pracę
Data publikacji: 2017-09-22
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: POLSKA PRESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Focha 18, 85-070 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-początkowo umowa zlecenie max. na 3 miesiące z możliwością skrócenia do 2 m-cy lub 1 m-cakolejna umowa o pracę
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 200 - 5 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie od 2200 zł do 5500 zł brutto
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KONTAKTU Z KLIENTEM(NR 6939)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 200 - 5 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
* chęć do pracy* odpowiedzialność * otwartość * optymizm * dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
Nazwa pracodawcy:
POLSKA PRESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Domaniewska 41, 02-672 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Zapewniamy: * pracę w firmie z tradycjami * uczciwe i rzetelne zasady zatrudnienia* dobrą atmosferę * pakiet szkoleń - wszystkiego nauczymy od podstaw * wolne weekendy i święta * atrakcyjne premie i bonusy * PRACA W BYDGOSZCZY, ZWRACAMY KOSZTY DOJAZDU Potrzebujesz więcej informacjiZadzwoń do nas pod numer 697 770 310 Miejsce pracy: BYDGOSZCZ, ul. Focha 18 (naprzeciwko Opery Nova) bardzo dobry dojazd środkami komunkacji miejskiej10 minut od dworców PKP i PKS Wyślij CV na adres mailowy REKRUTACJA.FOCHA18 (at) GMAIL.COM
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Domaniewska
Numer budynku pracodawcy: 41
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 6
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.09.2017
Data dodania oferty pracy: 21.09.2017
Oferta pracy ważna do: 21.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 21.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 21.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Opis stanowiska/ zakres obowiązków: zapewnienie wsparcia dla Klientów Biznesowych przez telefon, e-mail, czat; tworzenie nowych kont / dodawanie nowych użytkowników do aktualizowania istniejących kont i niezbędnych zmian w bazie danych; wyjaśnienie sprawy prawidłowo, w celu wysłania go do odpowiedniej grupy; zapewnienie satysfakcji klienta za świadczone usługi.
Grupa Progres - 2015-12-29 - Łódź (łódzkie)
dekorowanie ozdób choinkowych ze szkła na podstawie waorów, dbałość o porządek na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Józefów (mazowieckie)
- obsługa Klienta drogą telefoniczną (połączenia przychodzące i wychodzące), e-mailową, za pośrednictwem narzędzia czat i mediów społecznościowych
- udzielanie informacji oraz edukowanie Klientów o oferowanych produktach
- wsparcie procesu sprzedaży produktów firmy od momentu rejestracji Klienta w serwisie
- dbałość o budowanie długotrwałych relacji z Klientami
- dbałość o budowanie reputacji firmy
- zapewnienie wsparcia technicznego
Boldmind Sp. z o.o. - 2017-05-10 - Gdynia (pomorskie)
- bieżąca obsługa, - sprzedaż produktów bankowcyh i ubezpieczeniowych,- realizacja planów sprzedażowych,- aktywne pozyskiwanie klientów.
ADAMCZUK SERWIS FINANSOWY Grzegorz Adamczuk - 2017-04-04 - Łomża (podlaskie)
Praca biurowa, fakturowanie, ofertowanie, wysyłka towaru z magazynu, współpraca z magazynem wyrobów gotowych, kontakt z klientem.
Rogum Kable sp. z o.o. - 2018-06-08 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pomoc kucharce w przygotowywaniu posiłków ,obróbka wstępna warzyw, owoców, oraz wszelkich surowców do produkcji posiłków,
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
Prowadzenie ewidencji magazynowej.Zaopatrywanie zakładu w potrzebne materiały i produkty.
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Skaryszew (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Łódź (łódzkie)
prace biurowe
GoodMills Polska Sp. z o.o. - 2018-04-18 - Duża Cerkwica (kujawsko-pomorskie)
Analiza oraz raportowanie powierzonych zadań, aktualizacja, wprowadzanie danych dotyczących transportów, obsługa telefoniczna, uzupełnianie statystyk sprzedażowych, analiza dokumentów wpływających do działu sprzedaży, wycena zamówień
DOBROPLAST FABRYKA OKIEN sp. z o.o. - 2017-07-21 - Zambrów (podlaskie)
utzrymanie kontaktów z klientami, pozyskiwanie nowych, przygotowywanie ofert
EUROBAC - Organizacja Odzysku S.A. - 2017-04-21 - Paterek (kujawsko-pomorskie)
Pełna obsługa prowadzenia sklepu internetowego, prowadzenie kompanii reklamowych, obsługa klienta, tworzenie ofert, wykonywanie grafiki. Umowa o pracę na czas określony, praca jednozmianowa w godz. 8-16 na pełen etat. Wymagania pracodawcy: pożądane wykształcenie średnie lub wyższe informatyczne, obsługa programów graficznych, znajomość zagadnień informatycznych, łatwość nawiązywania kontaktów, znajomość zagadnień i narzędzi związanych z obsługą sklepu internetowego, dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt z pracodawcą: Andrzej Bladowski tel. 58 712 63 66, email: andrzej (at) aba-sport.pl
FPH ABA 2 Andrzej Bladowski - 2015-12-04 - Staniszewo (pomorskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja realizacji zamówień,bezpośrednia obsługa klienta. Praca od 8-16
ELTOR Firma Handlowo-Usługowa - 2018-01-16 - Opole (opolskie)
Prowadzenie ewidencji związanej z zatrudnieniem pracownika (prowadzenie akt osobowych, rejestry badań lekarskich, itp.)Sporządzanie umów o pracę (z uwzględnieniem różnych rodzajów umów o pracę)Prowadzenie ewidencji nieobecności (urlopy, choroby, nieobecności nieusprawiedliwione, itp.)Ewidencje i rozliczenie czasu pracy (harmonogramy czasu pracy, rozliczanie po zakończeniu okresu rozliczeniowego)Rozwiązywanie umów o pracę (przy zastosowaniu różnych trybów zakończenia umowy o pracę)
Biuro Rachunkowe Natalia Guzowska - 2016-11-16 - Chojnice (pomorskie)
praca w godz. 6-12/18-6
SAXO Sp. z o.o. - 2017-11-28 - Krapkowice (opolskie)
Przygotowanie zestawień księgowych oraz raportów zamknięcia miesiąca; Przeprowadzanie kompleksowej analizy finansowej; Czynny udział oraz wsparcie wszelkich procesów audytowych; Odpowiadanie na zapytania ze strony klientów, udziałowców dotyczące kwestii księgowych; Archiwizacja niezbędnych dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Wrocław (dolnośląskie)
praca powyżej 3 metrów, prace dekarsko-blacharskie na terenie Śląska
"IZOBUD KONSTRUKCJE" Sp. z o.o. - 2017-03-24 - Sosnowiec (śląskie)
Wykształcenie wyższe, kierunek: germanistyka, administracja itp. Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, pomoc w tworzeniu harmonogramu realizacji projektów rekrutacyjnych, przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę oraz selekcja napływających aplikacji, budowanie profili osobowościowych, systematyczne zamieszczanie ofert pracy oraz ich efektywne pozycjonowanie, dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Dobra znajomość j.niemieckiego, znajomość obsługi komputera oraz poruszania się w środowisku internetowym, samodzielność i dobra organizacja czasu pracy oraz umiejętność pracy w zespole. Firma kontaktuje się telefonicznie z wybranymi kandydatami. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy: rekrutacja (at) scg.biz.pl
SCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-18 - Rybnik (śląskie)
Dokonywanie całokształtu rozliczeń finansowych dostaw i sprzedaży surowca, wystawianie i sprawdzanie faktur za zakup, sprzedaż i transport zbóż, sporządzanie wymaganych sprawozdań, kompleksowa obsługa zawieranych umów zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie analiz, opracowań dotyczących obrotemzboża.
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2018-03-24 - Stoisław (zachodniopomorskie)
-Bieżąca obsługa nieruchomości,-Prezentacja, sprzedaż, pozyskiwanie nieruchomości,-Pośrednictwo finansowe,-Osoby zainteresowane proszone sa o przesłanie CV na adres:tczew (at) metrohouse.pl
SWS INVEST sp. z o.o. - 2017-03-14 - Tczew (pomorskie)
SPRZEDAŻ PRODUKTÓW BETONIARNI NA PODLEGŁYM TERENIEAKTYWNE POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓWPRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH, ZBIERANIE ZAMÓWIEŃ, SYSTEMATYCZNA OBSŁUGA KLIENTÓW W ZAKRESIE SPRZEDAŻY BETONUPOSZUKIWANIE I POZYSKIWANIE NOWYCH PARTNERÓW HANDLOWYCHREALIZACJA PLANU SPRZEDAŻYDORADZTWO TECHNICZNEDBANIE O WIZERUNEK FIRMY KONTROLA NALEŻNOŚCI
INSTALBUD - RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-22 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o obowiązujace przepisy, udział w pracach komisji przetargowych, przygotowywanie planu zamówień publicznych.
Szpital Dziecięcy Polanki im. Macieja Płażyńskiego Sp. z o.o - 2016-11-23 - Gdańsk (pomorskie)
-Kontakt z potencjalnymi klientami w sektorze biznesowymi [B2B],-Sprzedaż powierzchni reklamowej w drukowanych katalogach branżowych [branża wykończenia wnętrz domów i mieszkań, branża dziecięca oraz Spa i Uroda],-Wprowadzenie danych klientów i zamówień do wewnętrznej bazy danych,-Realizowanie innych założeń firmy [m.in. praca zgodna z wymaganymi wskaźnikami efektywności pracy],-Raportowanie wskaźników efektywności,-Budowanie pozytywnego wizerunku firmy,-Utrzymywanie dobrych relacji z klientami,-CV prosimy wysyłać na adres e-mail:praca (at) montemmedia.pl
MONTEM MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-22 - Tczew (pomorskie)
sporządzanie i serwowanie napojów alkoholowych i bezalkoholowych, obsługa gości, pomoc w wyborze dań, potraw i napojów, dbanie o wystrój sali
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Chorzów (śląskie)
Pomoc w przygotowaniu dokumentów w trase i ztrasy kierowców
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Wyrzysk (wielkopolskie)
Nadzór nad dokumentami firmowymi.
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Kraków (małopolskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek, obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. - Wynagrodzenie: 2900-3400 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od 18.05.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy, w tym co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych, a przy wyższym 4 lata pracy, w tym co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych. Umiejętności: znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-05-02 - Katowice (śląskie)
Planowanie zakupów surowców pod produkcję i sprzedaż za pomocą MRP, potwierdzanie dostępności materiałów i surowców według SO od klientów, przygotowywanie i drukowanie zleceń produkcyjnych, planowanie i zarządzanie planem produkcyjnym, kontrolowanie stoków materiałów w systemie i fizycznie na magazynie (stock corrections) , przygotowywanie zestawienia list załadunkowych (loading list), rozliczanie zużycia surowców po zakończonej produkcji (Consumption), pilnowanie terminów przydatności materiałów do zużycia produkcyjnego, pilnowanie stanów magazynowych Safety Stock oraz korygowanie ich według potrzeby, przygotowywanie raportów:- raport ze zużycia wszystkich materiałów, (consumption)- raport z kosztów transportów ( transport cost), - raport z rotacji surowców na magazynie (rotation of items), - raport ze stoków wszystkich materiałów (stock report), - raport z materiałów z mała rotacją na magazynie (slow moving item),
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Żarów (dolnośląskie)
Sprzedaż szkoleń, obsługa klienta biznesowego.
kontakt przez OHP - 2018-08-22 - Żory (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Warszawa (mazowieckie)