SPECJALISTA DS. KADR K/M Warszawa oferta pracy OPTIMAL SYNERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR K/M
Wynagrodzenie: od 4 200 PLN
Zakres obowiązków: obsługa kadrowa pracowników spółki, sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia (umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy itp.), przygotowanie zestawień i raportów kadrowych, prowadzenie ewidencji oraz rozliczeń czasu pracy
Data publikacji: 2019-04-25
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: OPTIMAL SYNERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piękna 28A/5, 00-547 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa kadrowa pracowników spółki, sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia (umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy itp.), przygotowanie zestawień i raportów kadrowych, prowadzenie ewidencji oraz rozliczeń czasu pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.04.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw kadr
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Kadry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Program Comarch Optima
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie, aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, bardzo dobra znajomość programu Comarch Optima, znajomość zagadnień prawa pracy, dobra organizacja pracy, dokładność, rzetelność, terminowość, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane), aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Obowiązki: obsługa kadrowa pracowników spółki, sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia (umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy itp.), przygotowanie zestawień i raportów kadrowych, prowadzenie ewidencji oraz rozliczeń czasu pracy.[Sposób aplikowania: rekrutacja (at) optimalsynergy.eu, telefonicznie: 22 646 59 65]
Nazwa pracodawcy:
OPTIMAL SYNERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Piękna 28A/5, 00-547 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po ustaleniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Piękna
Numer budynku pracodawcy: 28A
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 25.04.2019
Oferta pracy ważna do: 25.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?75e4141ca01ff8e3f60898dd8af6b85b
Podobne oferty pracy
wz
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Warszawa (mazowieckie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-07-16 - Jabłonowo (mazowieckie)
Sprzedaż, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej i rozliczanie powierzonej gotówki, praca z ekspozycją towaru.
JBS MEDIA SŁAWOMIR BANASIAK - 2017-08-01 - Legnica (dolnośląskie)
Pozyskiwanie i opieka nad listą kluczowych klientów z regionu Amerykańskiego. Wspieranie celów finansowych poprzez proaktywne reagowanie na potrzeby klientów wewnętrznych oraz zewnętrznych. Zapewnienie przedsprzedażowego i posprzedażowego wparcia dla klientów. Wykonywanie działań mających na celu wzrost użytkowania produktów poprzez aktywne zaangażowanie z klientami. Działanie w imieniu klienta w procesie wyjaśniania i serwisowania produktów i danych strategicznych. Budowanie relacji z innymi grupami odpowiedzialnymi za opiekę klienta wewnątrz Thomas Reuters.
THOMSON REUTERS (MARKETS) EUROPE SA SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-03-09 - Gdynia (pomorskie)
pielęgnacja krzewów - Dębu czerwonolistnego, Clonu kanadysjkiego
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Suchy Las (wielkopolskie)
przygotowanie stanowiska pracy, higienia stanowiska pracy, przestrzeganie zasad BHP, wykonywanie tatuaży i projektów
ELVIS TATTOO & BARBER SHOP Weronika Zielińska - 2018-03-29 - Świdnica (dolnośląskie)
- Obsługa administracyjna biura,- Przygotowywanie ofert handlowych oraz techniczne wsparcie klienta,- Nadzór nad procesem zakupów i magazynowania.
Kadry Serwis Sp. z o.o. - 2017-08-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie i przedkładanie kierownikowi zakładu pracy analizy dot. bhp w zakładzie oraz propozycji usunięcia występujących zagrożeń, badanie przyczyny wypadków w pracy i wnioskowanie o ich usunięcie, prowadzenie rejestru dokumentów, wstrzymywanie pracy maszyn i urządzeń w razie zagrożenia życia i zdrowia pracowników, odsuwanie od pracy pracowników, dla których praca na określonym stanowisku jest wzbroniona, udział w opracowywaniu planów modernizacji zakładu, współpraca z komórkami organizacyjnymi zakładu, popularyzacja zagadnień bhp, prowadzenie szkoleń wstępnych nowo przyjętych pracowników. Praca na 0,2 etatu - dwa dni w tygodniiu - do uzgodnienia. Praca od 01.11.2018.
SPZOZ SZPITAL KOLEJOWY W WILKOWICACH-BYSTREJ - 2018-09-19 - Wilkowice (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Białystok (podlaskie)
Przygotowanie dokumentacji kadrowej, prowadzenie akt osobowych, kontrola czasu pracy, ewidencja przyczyn nieobecności w pracy , udzielanie bieżących informacji pracownikom.
M-Logistic Sp. z o.o. - 2018-01-04 - Tychy (śląskie)
- prowadzenie ewidencji awarii wodociągowych i kanalizacyjnych; - prowadzenieewidencji sprzedaży i produkcji wody oraz odprowadzania ścieków; - prowadzeniegospodarki wodomierzowej na terenie Gminy Chrząstowice prowadzenie wymian,odczytów wodomierzy, wymiana nakładek radiowych etc.; - przyjmowanie zgłoszeń oawariach wod-kan i przekazywanie ich do grupy remontowej; - przygotowywanieumów na roboty odpłatne dla klientów; - prowadzenie nadzoru i monitoringubieżącej jakości wody produkowanej i dostarczanej przez PLADA SP. z o.o. w tymrealizacja harmonogramu badań zatwierdzonego przez sanepid; - nadzór nadstacjami uzdatniani wody monitorowanie stanu technicznego stacji; zamawianiekomponentów do uzdatniania wody etc. - zakup materiałów i urządzeń zlecanychprzez poszczególne działy i zatwierdzone przez prezesa Zarządu; - prowadzenieewidencji magazynu pomp do przydomowych przepompowni ścieków i zlecanie ichremontów i napraw wg. potrzeb; Praca od 7-15
Plada Sp. z o.o - 2019-03-29 - Chrząstowice (opolskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp, udział w ocenie ryzyka, udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy. Prowadzenie dokumentów bhp, prowadzenie szkoleń bhp.
AR STRUKTON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-06 - Rumia (pomorskie)
wyszukiwanie i rekrutacja kandydatów ,zamieszczanie ogłoszeń o pracy,selekcja kandydatów
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Kraków (małopolskie)
wystawianie faktur, obsługa klienta, dokumentowanie zamówień i wysyłek - STAŻ DLA OSOBY DO 30 ROKU ŻYCIA
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Żychlin (łódzkie)
kontrola nad produkcją, obsługa komputera- programów, współpraca z działem handlowym
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Oborniki (wielkopolskie)
prowadzenie rozliczeń, nadzór nad stanem technicznym budynku, organizowanie serwisów i kontrola
Centrum Kultury ZAMEK - 2017-08-18 - Poznań (wielkopolskie)
- Samodzielne przygotowywanie potraw kuchni tureckiej poparte znajomością oryginalnych przypraw tej kuchni. Formowanie KEBABA z surowego mięsa. Zapewnienie ciągłości zaopatrzenia w firmie (dostawy bieżące).- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w równoważnym systemie czasu pracy: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00 + soboty, niedziele - według grafiku. Wymagane wykształcenie min. średnie zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok jako kucharz kuchni tureckiej. Znajomość tradycji kuchni tureckiej oraz umiejętność formowania KEBABA z mięsa surowego.
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Katowice (śląskie)
- analizowanie rynku i poszukiwanie nowych dostawców w Polsce i na świecie- stałe monitorowanie i ocenianie jakości usług dostawców- realizacja strategii zakupowej dla nowych i bieżących projektów- negocjowanie i renegocjowanie kontraktów z dostawcami- wprowadzanie i weryfikacja cen materiałów oraz ich aktualizacja w systemie ERP- pozyskiwanie ofert cenowych od dostawców- sporządzanie i kontrolowanie zapytań ofertowych- podejmowanie decyzji o wyborze głównego dostawcy na podstawie cen, jakości dostaw oraz strategii- podejmowanie inicjatyw mających na celu optymalizację kosztów zakupu- rozwój i realizacja krajowej oraz zagranicznej strategii zakupowej- realizacja strategii grupy Rimaster
RIMASTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-18 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy, obsługa kasy fiskalenj, sprzedaż usług oferowanych przez spółkę, udzielanie inforacji klientowi o produktach i usługach.Dwie zmiany 5:30-14:30-23:20, umowa o pracę.
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa dotychczasowych oraz pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie procesu sprzedaży nawozów rolniczych, fachowe doradztwo branżowo-handlowe, prezentowanie oferty firmy, organizowanie szkoleń (rolniczych), uczestnictwo w imprezach targowych, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku, realizowanie planu sprzedaży
FOSFAN SA - 2015-12-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Realizacja zamówień klientów oraz śledzenie etapów ich realizacji, monitorowanie zapasów wyrobu gotowego,sporządzanie kalkulacji i ofert cenowych, realizacja budżetu sprzedaży, wdrażanie nowych projektów, współpraca z innymi komórkami firmy.
DS Smith Polska Sp z o.o. w Kielcach - 2016-05-31 - Kielce (świętokrzyskie)
Prowadzenie ewidencji czasu pracy, prowadzenie spraw pracowników i powiatowych lekarzy weterynarii woj. mazowieckiego związanych z urlopami wypoczynkowymi, wychowawczymi, macierzyńskimi, rodzicielskimi, ojcowskimi, szkoleniowymi, bezpłatnymi oraz z przerwami w pracy dla pracownic karmiących dziecko piersią i udzielaniem zwolnień od pracy, prowadzenie spraw dotyczących działalności socjalnej w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie sprawozdań z zakresu spraw osobowych, przygotowywanie deklaracji miesięcznych na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, wydawanie legitymacji służbowych oraz odznak identyfikacyjnych. Dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem "Oferta na stanowisko specjalisty d/s pracowniczych.
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach - 2016-01-19 - Siedlce (mazowieckie)
1. Obsługa klienta.2. Sprzedaż imprez turystycznych.3. Obsługa systemu sprzedażowego MERLINX.4. Przygotowanie ofert turystycznych.5. Obsługa systemu Euro-ticket.6. Sprzedaż biletów autokarowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Kartuzy (pomorskie)
Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych. Obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień. Przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostaw i przygotowywanie dokumentacji magazynowej.
kontakt przez OHP - 2018-07-03 - Łódź (łódzkie)
Pozyskiwanie nowych klientów, współpraca z zagranicznymi kontrahentami, wystawianie faktur.
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Książe-Skroniów (świętokrzyskie)
Wykształcenie średnie techniczne; doświadczenie zawodowe w obliczaniu kosztów produkcji, znajomość zasad księgowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
ZAKŁADY MECHANICZNE "GLIMAG" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-08 - Gliwice (śląskie)
wg.programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Poznań (wielkopolskie)
- rozwiazywanie nie-technicznych problemów z systemem związanych z poprawianiem danych; globalne wsparcie dla trzech regionalnych centrów usług wspólnych w podanej strefie ekspertyz; komunikacja z końcowymi użytkownikami i odpowiednimi współpracownikami z zespołu HR;- organizowanie, przygotowywanie, ładowanie i aktywowanie danych do systemu; rozwiązywanie nieścisłości danych;- ścisła współpraca z zespołami ds. projektów systemowych HR; stosowanie zwykłych metodologii oraz praktyk pomiędzy różnymi projektami, rozwój planów zarządzania zmianami i oceny interesariuszy i wpływu na usługi HR;- sprawowanie opieki nad wiedzą o systemach HR w ramach usług HR; proaktywna działanie w identyfikowaniu wymagań wiedzy i luk; przygotowywanie i utrzymywanie materiałów szkoleniowych związanych z systemami;- identyfikacja, wyłapanie u eskalowanie ryzyka i problemów związanych z danymi HR; wspieranie inicjatyw związanych z ochroną, stosowaniem i kontrolą danych HR; prowadzenie i analiza różnych raportów audytowych dot. danych;
kontakt przez PUP - 2019-04-16 - Kraków (małopolskie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Opoczno (łódzkie)
Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klientów; Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o relację z klientami; Kształtowanie dobrego wizerunku firmy; Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-12 - Warszawa (mazowieckie)