SPECJALISTA DS KADR I PŁAC Toruń oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: 2 600 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie spraw kadrowo- płacowych, prowadzenie spraw klientów kancelarii finansowo- księgowej
Data publikacji: 2020-03-04
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie spraw kadrowo- płacowych, prowadzenie spraw klientów kancelarii finansowo- księgowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 600 - 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca w godz. 8-16
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy działów kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 600 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.03.2020
Data zakończenia pracy: 08.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: wymagane doświadczenie w zakresie kadr i płac
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
Mazowiecka 49a, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Mazowiecka
Numer budynku pracodawcy: 49a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy działów kadr
Data dodania oferty pracy: 04.03.2020
Oferta pracy ważna do: 04.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 04.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 04.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?924b9c0f7ad51a4104df34ccb1584b49
Podobne oferty pracy
-planowanie strategii rekrutacyjnej przy uwzględnieniu profilu danej firmy i oczekiwań pracodawcy-współtworzenie profilu kandydata-tworzenie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych -przyjmowanie dokumentów kandydatów do pracy i dokonywanie ich selekcji-przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z wybranymi kandydatami -sporządzanie raportów, opinii i rekomendacjiWymagania:wykształcenie średnie ogólnokształcące, biegła obsługa komputera z obsługą internetu, dokładność, komunikatywność, sumienność, kreatywność, min. 1 rok doświadczenia, podstawowa znajomość języka angielskiego, komunikatywna znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiegoPraca w godzinach: 09:00-13:00
FUNDACJA "SŁOWIANIE POMERANII" - 2019-03-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa klientów w języku niemieckim, przygotowywanie dokumentów wysyłkowych, koordynowanie wysyłek
Werth-Holz Spółka Akcyjna - Zakład Produkcyjny Pszczew - 2016-12-21 - Pszczew (lubuskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Nowe Warpno (zachodniopomorskie)
Wykształcenie: wyższe-administracja, ekonomia, ochrona środowiska lub prawo; doświadczenie zawodowe w administracji publicznej; zakres obowiązków: prowadzenie i obsługa spraw związanych z instrumentami ekonomicznymi służącymi gospodarowaniu wodami w tym : opłatami za usługi wodne, wystawianie przekazywanie informacji, wydawanie decyzji w sprawach opłat, rozpatrywanie reklamacji dot. opłat za usługi wodne, obsługa systemu poboru opłat i należności, prowadzenie bazy podmiotów korzystających z usług wodnych i zobowiązanych do uiszczania innych opłat i należności; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2020-09-07 - Gliwice (śląskie)
zarządzenie MS z dnia 01.02.2016r. (Dz. Urz. MS z 2016 r., poz. 76)
Sąd Okręgowy w Słupsku - II Opiniodawczy Zespół Sądowych Specjalistów z siedzibą w Chojnicach - 2018-08-02 - Chojnice (pomorskie)
planowanie czynności operacyjnych zlecanych przez klienta; prezentowanie produktów i usług firmy; bieżąca kontrola wskaźników jakościowych wykonywanych usług; budowanie trwałych i dobrych relacji z klientami; analiza potrzeb i oczekwiań klientów; przygotowywanie i kompletowanie danych do negocjacji z klientami; właściwa realizacja procedur obsługi klientów (gromadzenie odpowiednich dokumentów); przygotowywanie zestawień oraz raportów; wsparcie realizacji projektów i akcji marketingowych
kontakt przez PUP - 2018-10-31 - Baranówko (wielkopolskie)
Prowadzenie pełnej księgi HACCP( kontrolki, punkty krytyczne), prowadzenie dokumentacji związanej z działaniami OPIW oraz sanepidu. Obecność i reprezentowanie firmy podczas kontroli PIW i sanepidu.
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Cieszyno (zachodniopomorskie)
programowanie
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Słupsk (pomorskie)
organizacja imprez kulturalnych, konkursów
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
jw.
ZWIĄZEK REWIZYJNY SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWYCH RP - 2017-02-23 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa rynków azjatyckich
kontakt przez PUP - 2020-06-25 - Wielkie Rychnowo (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie: min. średnie, min. 2 lata doświadczenia w sprzedaży, prawo jazdy kat. B, biegła znajomość jęz. angielskiego lub niemieckiego (C2), znajomość rys. technicznego, umiejętność obsługi platform sprzedażowych, motywacja, zdolność szybkiego uczenia się, mile widziana znajomość branży ( części do maszyn budowlanych); zakres obowiązków: realizacja celów sprzedażowych i biznesowych, przygotowywanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymanie trwałych relacji handlowych z aktywnymi klientami, wystawianie ofert produktowych na platformach sprzedażowych, obsługa, modyfikacja i zarządzanie ofertami, organizacja spotkań z klientami oraz podróży służbowych, jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice Żerniki
KRIG S.C. ŁUKASZ PUTOWSKI,MARCIN ROMAŃCZYK - 2020-03-03 - Gliwice (śląskie)
Opis stanowiska:- Bieżąca obsługa kadrowa pracowników- Prowadzenie akt osobowych pracowników- Przygotowywanie umów, aneksów oraz zaświadczeń- Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac- Prowadzenie rozliczeń w zakresie urlopów, wynagrodzeń i zasiłków chorobowych- Sporządzanie rozliczeń podatkowych- Sporządzanie deklaracji na potrzeby GUS, ZUS- Aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym- A - 1
IWONA MAZUR BIURO RACHUNKOWE - 2019-05-06 - Dębica (podkarpackie)
kompletowanie i rospatrywanie reklamacji,współpraca z działem handlowym.
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Wojkowice (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta w restauracji
Restauracja PROWENT Sp. z o. o. - 2018-01-10 - Świętochłowice (śląskie)
specjalista do spraw public relations
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Nowy Sącz (małopolskie)
Prowadzenie sekretariatuObsługa biura w kwestiach administracyjnych i organizacyjnych Wsparcie działu finansowego i kadr FakturowanieKoordynacja procesu obiegu informacji pomiędzy działami Wsparcie Kierowników Projektów w realizowaniu bieżących zadańPrzygotowywanie ofert handlowychOpracowywanie raportów sprzedaży Archiwizacja dokumentacji oraz umów
ZAKŁAD USŁUG GEOLOGICZNYCH I PROJEKTOWYCH BUDOWNICTWA I OCHRONY ŚRODOWISKA GEOTECH SP. Z O.O. - 2019-12-06 - Rzeszów (podkarpackie)
Rejestrowanie osób bezrobotnych i poszukujących pracy, informowanie bezrobotnych i poszukujących pracy o prawach i obowiązkach, prowadzenie dokumentów świadczonych usług w karcie rejestracyjnej i w systemie Syriusz, wyznaczanie terminu wizyty w celu potwierdzenia gotowości do podjęcia pracy.
kontakt przez PUP - 2020-01-13 - Oława (dolnośląskie)
Przygotowywanie wybranych analiz, dokumentów, prezentacji na potrzeby biura, sporządzanie kosztorysów ofertowych na przetargi, terminowe przygotowywanie wycen, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o sporządzane kalkulacje kosztowe, budowanie i utrzymywanie długoterminowych pozytywnych relacji z klientami.
ASTORGA SP. Z O.O. - 2016-02-17 - Nowe Grabie (mazowieckie)
Montaż sieci pod nadzorem uprawnionych pracowników.. Praca od 7-15
OPOL-KAN Zakład Budownictwa Komunalnego - 2018-08-03 - Opole (opolskie)
Wykształcenie: min. średnie; doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku; znajomość zagadnień dot. handlu art. spożywczymi, obsługa komputerowego programu do prowadzenia sprzedaży w sklepach, mile widziana obsługa PC Market; zakres obowiązków: obsługa programu komputerowego do prowadzenia sprzedaży art. spożywczych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
"SPOŁEM" POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W GLIWICACH - 2017-11-03 - Gliwice (śląskie)
zw
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż usług telekomunikacyjnych, obsługa klienta, działania marketingowe
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Katowice (śląskie)
- prowadzenie akt osobowych pracowników- przygotowanie dokumentów dot.zatrudnienia,zwolnienia,przeszeregowania- sparządzanie kart ewidencji czasu pracy- kontrola wykorzystanych urlopów pracowniczych
TEATR im. S.Jaracza w Łodzi - 2020-01-23 - Łódź (łódzkie)
obsługa linii produkcyjnej, maszyn produkcyjnych,
LUVENA S.A. - 2019-08-05 - Luboń (wielkopolskie)
Obecnie prowadzimy rekrutację na: Specialista ds. obsługi klienta. Szukamy osoby, która dołączy do naszego międzynarodowego zespołu E-commerce, rozwijającego sklepy internetowe REDMOND w Europie. Rolą tej osoby będzie obsługiwanie zamówień poprzez platformę sklepową oraz kontakt z klientem . Umiejętność radzenia sobie z problemami przy obsłudze klientów jak i programów komputerowych (np. Wf-Mag czy Excel), okaże się kluczową wartością w dynamicznie funkcjonującym środowisku.Wymagania obowiązkowe:•2 letnie doświadczenie w pracy w dziale sprzedaży•znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację pisemnąMile widziane:•znajomość innego europejskiego języka•doświadczenie w pracy w korporacjiPrześlij nam swoje CV oraz list motywacyjny.
REDMOND Sp. z o. o. - 2016-03-21 - Siedlce (mazowieckie)
sprzedaż biletów, udzielanie informacji telefonicznej, drukowanie rozkładów jazdy dla pasażerów; umowa na 3 lata; godziny pracy: 8.00- 16.00
PRZEDSIEBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W SŁUPSKU S.A. - 2017-10-18 - Słupsk (pomorskie)
nawiązywanie kontaktów ze sprzedawcami tkanin w Pakistanie, nawiązywanie kontaktów z odbiorcami wyrobów tekstylnych z UE
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Żyrardów (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klientów, kontakty z kierowcami, nadzorowanie transportu
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Piaseczno (mazowieckie)