SPECJALISTA DS. JAKOŚCI I REKLAMACJI - 924 Żarów oferta pracy MONIKA GODLEWSKA HIGHER
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na brodziki.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. JAKOŚCI I REKLAMACJI - 924
Wynagrodzenie: od 3 400 PLN
Zakres obowiązków: Sprawdzanie jakości towarów, korespondencja mailowa z klientem w sprawie reklamacji, składanie reklamacji do firm kurierskich, obsługa zgłoszeń reklamacyjnych.
Data publikacji: 2020-10-19
Lokalizacja: Żarów (dolnośląskie)
Pracodawca: MONIKA GODLEWSKA HIGHER
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Armii Krajowej 74, 58-130 Żarów, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprawdzanie jakości towarów, korespondencja mailowa z klientem w sprawie reklamacji, składanie reklamacji do firm kurierskich, obsługa zgłoszeń reklamacyjnych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: docelowo umowa na czas nieokreślony.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. JAKOŚCI I REKLAMACJI - 924
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żarów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0219
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żarów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
wymagania_wymaganiaPozadane_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
minimum średnie wykształcenie, komunikatywność, studencji zaoczni, łatwość w pisaniu i redagowaniu tekstów, mile widziana znajomość praw konsumenta oraz języka angielskiego (umiejętność redagowania maili w języku angielskim).
Nazwa pracodawcy: MONIKA GODLEWSKA HIGHER
danePracodawcy_nip: 8862551914
danePracodawcy_regon: 020361700
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Adres pracodawcy:
Armii Krajowej 74, 58-130 Żarów, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: świdnicki
danePracodawcy_kodPowiatu: 0219
Gmina pracodawcy: Żarów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Żarów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0984746
Adres strony pracodawcy: http://www.drabiny.info/kontakt.html
Ulica pracodawcy: Armii Krajowej
Numer budynku pracodawcy: 74
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|524902
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 19.10.2020
Oferta pracy ważna do: 18.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 19.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 19.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d8319ac71c02522f5a93a222e7ca87b9
Podobne oferty pracy
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Radom (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiemsprzedaż mięsa i pierogówI zmiany godz. pracy od pn-pt 9.00-17.00Miejsce pracy Elbląg ul. Grobla Świętego Jerzego 6
Przedsiębiorstwo Handlowe JAGA Ewa Kurs - 2019-11-22 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
analiza kosztów związanych z zakupami zagranicznymi oraz wybór ofert, harmonogramowanie zleceń, dokonywanie zakupów zagranicznych, prowadzenie rozliczeń, kontakt z dostawcami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa maszyn i urządzeń Dostarczanie półproduktów na linię produkcyjną
FIRMA GIBOWSKI Sp. z o.o. - 2017-01-18 - Przyborki (wielkopolskie)
naliczanie wynagrodzeń, ubezpieczeń społecznych, obsługa programu płatnik, interpretowanie i znajomość przepisów z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
JSW Szkolenie i Górnictwo Sp.z z.o.o. - 2017-09-14 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
wdrażanie systemu GIS w Przedsiębiorstwach Wod-kan, zarządznie relacyjnymi bazami danych
AQUA SYSTEM CONTROLS Sp. z o.o. - 2018-02-22 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
dbanie o relacje z klientami z Wietnamu, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach wietnamskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Redagowanie, weryfikacja, negocjowanie postanowień umów handlowych. Udział w postępowaniach przetargowych w tym w ramach Prawa Zamówień Publicznych. Redagowanie pism do kontrahentów, banków, instytucji publicznoprawnych i innych. Prowadzenie innych zagadnień prawnych związanych z bieżącą działalnością Spółki samodzielnie i/lub przy współpracy z radcą prawnym.- Wynagrodzenie: od 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe (mile widziane z obszaru prawa). Mile widziane 2 latnie doświadczenie na podobnym stanowisku. Znajomość programów pakietu Office. Mile widziana znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym. Bardzo dobra znajomość przepisów kodeksu cywilnego, prawa zamówień publicznych, kodeksu spółek handlowych.Kontakt telefoniczny (32-789-38-55) w godzinach: 7:00-15:00 e-mail: janetta.ostafin (at) bumech.pl
BUMECH SPÓŁKA AKCYJNA W RESTRUKTURYZACJI - 2018-02-07 - Katowice (śląskie)
-zakup materiałów produkcyjnych i pośrednio produkcyjnych/m.in.usług, surowców i komponentów/, wyrobów gotowych itp.- wyszukiwanie dostawców, surowców, komponentów produkcyjnych przy jednoczesnym zapewnieniu jak najlepszej jakości w danej klasie cenowej produktów- sporządzanie zapytań ofertowych, pozyskiwanie i porównanie ofert aż po szczegółowe ustalenia z dostawcami- sporządzanie zamówień materiałów wraz z nadzorowaniem terminowości ich realizacji- kontrola stanów magazynowych- utrzymywanie kontaktów i doskonalenie relacji z dostawcami- analiza posiadanych zasobów i zapotrzebowania- wybór dostawców, negocjowanie warunków dostaw- optymalizacja kosztów- realizowanie polityki Działu Zakupów
Strzegomskie Zakłady Mechaniczne ZREMB Sp. z o.o. - 2020-04-29 - Strzegom (dolnośląskie)
Nawiązywanie współpracy i pozyskiwanie nowych klientów z rynku wschodniego, negocjacje i sprzedaż produktu.
IRM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-29 - Gdańsk (pomorskie)
-przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-wprowadzanie danych do programu komputerowego,-prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków,świadczeniobiorców),-przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,-współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,-przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,-sporządzanie sprawozdań,-tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-03-29 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
- GK FARMACOL to jeden z największych dystrybutorów farmaceutycznych w Polsce, łączący doświadczenie i najlepsze tradycje polskiego biznesu z nowoczesnym sposobem zarządzania. Atutem naszej firmy są wysoko wykwalifikowani eksperci ściśle współpracujący na każdym stanowisku pracy. Jeśli cenisz sobie profesjonalizm, chcesz wyznaczać nowe kierunki rozwoju, lubisz podejmować nowe wyzwania i chcesz uczestniczyć w naszym sukcesie, a do każdego zadania podchodzisz indywidualnie. Dołącz do grupy fachowców, którzy zmieniają oblicze biznesu- zostańwspółtwórcą sukcesu Grupy Kapitałowej FARMACOL. - Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko: Specjalista Ds. Kadr i Płac. Miejsce pracy : Katowice. - Opis stanowiska: realizacja procesów personalnych w zakresie nawiązywania i rozwiązywania umów cywilnoprawnych. Naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, sporządzanie list płacprzygotowywanie deklaracji podatkowych. Sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS. Przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo- płacowych. Sporządzanie, prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji osobowej pracowników. Przygotowywanie dokumentów kadrowych pracowników.- Firma oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie, przyjazną atmosferę pracy.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto + 500 zł premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie minimum średnie. Wymagane dwuletnie doświadczenie w obsłudze kadrowo - płacowej dla min. 250 osób. Wymagana biegła obsługa MS Office (w szczególności Excel), bardzo dobra znajomość programu Płatnik, rozwinięte zdolności analityczne, znajomość zagadnień z zakresu kadr, dobra organizacja czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, sumienność, dokładność.
FARMACOL ITB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-18 - Katowice (śląskie)
Sprzedaż towarów będących w ofercie handlowej firmy, przygotowywanie ofert, pozyskiwanie nowych klientów, negocjowanie warunków współpracy.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2017-04-13 - Krosno (podkarpackie)
praca biurowa w dziale obsługi konsumenta, mailowy lub telefoniczny kontakt z klientem w językach: angielskim, rosyjskim, niemieckim, polskim
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Poznań (wielkopolskie)
Organizacja rachunkowości w przedsiebiorstwie organizującym wycieczki. Wystawianie faktur, ewidencja przychodów i kosztów. Obsługa kasy.
kontakt przez PUP - 2017-01-11 - Pierwoszyno (pomorskie)
Wykształcenie wyższe; umowa zlecenie lub na czas określony;praca w godz. 08:00-20:00; miejsce wykonywania pracy: Knurów
BUSZKA-WIEPRZYCKA KAMILLA NIEPUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ CENTRUM ZDROWIA SANVITA - 2018-10-31 - Knurów (śląskie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej, naliczanie płac
KONO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-03-27 - Iława (warmińsko-mazurskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Warszawa (mazowieckie)
wyszukiwanie konkursów związanych z pozyskiwaniem funduszy lokalnych , wojewódzkich, składanie ofert do podmiotów zewnetrznych
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Staż w TESCO POLSKA Sp. zo. o.Program stażu do zapoznania w pokoju 66
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Kraków (małopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie materiałów marketingowych, w tym tworzenie broszur, biuletynów, e-maili i treści internetowych. Prowadzenie badań rynku.Ocena potrzeb klientów, trendów rynkowych, konkurencyjności. Generowanie pomysłów
MAR-MILAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-24 - Gdańsk (pomorskie)
uzipełnianie bazy danych, poszukiwanie klientów, pisanie ofert i zapytań, umawianie spotkań
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Piaseczno (mazowieckie)
Prowadzenie na podstawie dowodów księgowych ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym, prowadzenie kont ksiąg pomocniczych m.in dla środków trwałych wartości niematerialnych prawnych oraz dokonywanych od nich odpisów amortyzacyjnych lub umorzeniowych, rozrachunków z kontrahentami, rozrachunków z pracownikami w tym ewidencją wynagrodzeń, operacji zakupu i sprzedaży, operacji gotówkowych-rozliczenie kasy, przekazywanie w terminie do budżetu w należnej wys pobranych dochodów należnych jed sam terytorialnego, obsługa fin-księgowa placówki, prowadzenie pełnej księgowości za pomocą programu fin-księgowego pod nazwą fin firmy VULCAN, regulowanie w terminie zobowiążań jednostki z tytułu dostaw i usług, prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzanie deklaracji cząstkowej VAT-7C, rozliczanie w księgach rachunkowych, sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków, przestrzeganie dyscypliny budżetowej, stałe podnoszenie kwalifikacji, bieżące monitorowanie zmian w przepisach w zakresie wykonywanych czynności, przestrzeganie przepisów wew określonych w jednostce, prowadzenie korespondencji w zakresie spraw fin, inf Głównego księgowego Centrum Usług Wspólnych w Łodzi o zauważonych nieprawidłowościach
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-04-21 - Łódź (łódzkie)
Wystawianie dokumentów sprzedaży, przygotowywanie książek do zamówień. Pakowanie i nadawanie, przygotowywanie paczek do wysyłki. Wpisywanie nowości na stronę internetową sklepu.
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Gdańsk (pomorskie)
ksiegowość, finanse, rozliczanie pracowników
RANDSTAD POLSKA SP. Z O.O. - 2016-05-06 - Łódź (łódzkie)
- przygotowywanie dań kuchni azjatyckiej (wietnamskiej)- składanie zamówień na produkty pochodzące z Wietnamu- dbanie o środowisko pracy i przestrzeganie przepisów bhp
kontakt przez PUP - 2020-08-10 - Oleśnica (dolnośląskie)
Wykonywanie zabiegów, obsługa recepcji SPA, obsługa basenu
"ALFA" Jan Majewski Malbork - 2018-03-22 - Malbork (pomorskie)
kontakt telefonicxzny z klientami, obsługa biura, księgowanie należności, obsługa marketów, analiza sprzedaży
AMBASADOR 92 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2018-09-20 - Orzysz (warmińsko-mazurskie)