SPECJALISTA DS. HANDLU Mińsk Mazowiecki oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE PAWEŁ TYMIŃSKI

Stanowisko: SPECJALISTA DS. HANDLU
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: - przyjmowanie zamówień,- doradztwo techniczne,- opracowywanie dokumentacji handlowej,- uzgadnianie dostaw towarów,- opieka posprzedażowa.
Data publikacji: 2019-11-06
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE PAWEŁ TYMIŃSKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościuszki 25, 05-300 Mińsk Mazowiecki, powiat: miński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- przyjmowanie zamówień,- doradztwo techniczne,- opracowywanie dokumentacji handlowej,- uzgadnianie dostaw towarów,- opieka posprzedażowa.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mińsk Mazowiecki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: miński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mińsk Mazowiecki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: doradca klienta
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE PAWEŁ TYMIŃSKI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim
Adres pracodawcy:
Kościuszki 25, 05-300 Mińsk Mazowiecki, powiat: miński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: miński
Gmina pracodawcy: Mińsk Mazowiecki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mińsk Mazowiecki
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 25
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 06.11.2019
Oferta pracy ważna do: 05.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 06.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a4c3e5fa7fefa5b076f74c893a882fdc
Podobne oferty pracy
Dobór i selekcja do służby wojskowej
17 Wojskowy Oddział Gospodarczy / Jednosta Wojskowa 5308 - 2016-08-05 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, wymagana obsługa komputera i Internetu, prawo jazdy kat. B, umiejętności negocjacji, dynamika w działaniu, dyspozycyjność i dobra organizacja pracy, min. 2 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie. Ogólny zakres obowiązków: -Zakup materiałów stalowych na potrzeby zakładu-Nadzór na procedurami zakupowymi-Pozyskiwanie nowych dostawców-Prowadzenie przetargów oraz przygotowywanie dokumentacji-Kontrola zamówień od klientów pod kątem formalnym
Stalma S.A. - 2016-01-19 - Niedrzwica Duża (lubelskie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, |PIT, sporzadzanie umów o dzieo i zlecenia.Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne PILAWA Eugeniusz Pilawa - 2016-07-18 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
zatwierdzanie opakowań w oparciu o wymogi prawne, odpowiadanie na zgłoszenia reklamacyjne, prowadzenie dokumentacji jakościowej
WARMIŃSKIE ZAKŁADY PRZETWÓRSTWA OWOCOWO-WARZYWNEGO SP. Z O.O. - 2018-07-27 - Kwidzyn (pomorskie)
wystawianie faktur sprzedaży, kontakty z odbiorcami, koordynowanie pracy kierowców, wystawianie dokumentów magazynowych tj. WZ, PZ, RW, MM, weryfikowanie stanów magazynowych
SAARPOR POLSKA Sp. z o.o. - 2017-12-06 - Tarczyn (mazowieckie)
telefoniczne pozyskiwanie darczyńców, udział w akcjach, imprezach, zbiórkach
Fundacja Szlachetny Bohater - 2019-09-11 - Gniezno (wielkopolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Brzeg (opolskie)
Pozyskiwanie i opieka nad listą kluczowych klientów z regionu Amerykańskiego. Wspieranie celów finansowych poprzez proaktywne reagowanie na potrzeby klientów wewnętrznych oraz zewnętrznych. Zapewnienie przedsprzedażowego i posprzedażowego wparcia dla klientów. Wykonywanie działań mających na celu wzrost użytkowania produktów poprzez aktywne zaangażowanie z klientami. Działanie w imieniu klienta w procesie wyjaśniania i serwisowania produktów i danych strategicznych. Budowanie relacji z innymi grupami odpowiedzialnymi za opiekę klienta wewnątzr Thomson Reuters.
THOMSON REUTERS (MARKETS) EUROPE SA SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-03-09 - Gdynia (pomorskie)
obliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego uposażenia i dodatkowe należności za okres pełnienia służby i za okres przebywania na zwolnieniu lekarskim oraz obliczanie i dokonywanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, potrąceń, w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacji płatności; obliczanie kwoty i ilości zrealizowanych zwolnień lekarskich, w celu sporządzenia rzetelnych rozliczeń i sprawozdań dotyczącego osób przebywających na zwolnieniach lekarskich oraz wykorzystania oszczędności na nagrody uznaniowe; planowanie wydatków płacowych i pochodnych, w horyzoncie czasowym przekraczającym 1 rok, w celu sporządzenia zapotrzebowania na środki finansowe; sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, listy uposażeń, listy dodatkowych należności, zestawienia do list, w celu terminowej wypłaty uposażenia i innych należności dla funkcjonariuszy SG; samodzielne gromadzenie dokumentacji, w celu prawidłowego obliczenia oraz weryfikacji obliczonych kwot; sporządzanie na bieżąco zaświadczeń o osiągniętych przez funkcjonariuszy przychodach dla Zakładu Emerytalno- Rentowego MSW, ZUS, Urzędów Skarbowych, Komorników i innych instytucji zewnętrznych oraz na wniosek funkcjonariusza, w celu wypełnienia określonych w przepisach obowiązków pracodawcy; sporządzanie wniosków o korektę planu wydatków budżetowych w celu zapewnienia terminowej realizacji wydatków płacowych i dodatkowych należności funkcjonariuszy; sporządzanie planów, analiz, informacji z zakresu wydatków płacowych i pochodnych funkcjonariuszy SG; wykonywanie czynności ewidencyjnych związanych z archiwizowaniem dokumentacji płacowej w celu przekazania jej do archiwum; w trakcie zastępowania kierownika sekcji koordynowanie pracą pracowników sekcji oraz monitorowanie realizacji ich zadań.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawne lub z zakresu finansów.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz z zakresu tematyki płacowej w praktyce; znajomość zagadnień ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych; umiejętność biegłej obsługi pakietu Office;dokładność, wnikliwość, komunikatywność; umiejętność przewidywania, rozwiązywania problemów, analitycznego myślenia; posiadanie powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w zakresie rachuby i płac; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwaosobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie przeszkolenia z zakresu obsługi programu PŁATNIK, e DEK; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w naliczaniu płac.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-03-08 - Racibórz (śląskie)
przyjmowanie towaru do sklepu, wykładanie towaru na półkach, sporzadzanie faktur
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Praca na stanowisku krojczego.
ELISTYL Sp. z o. o. - 2018-09-17 - Płock (mazowieckie)
kompleksowy nadzór nad procesem zakupów (rozeznanie rynku, składanie zapytań ofertowych, negocjowanie warunków zakupu, przyjmowanie i sprawdzanie jakości towarów, obsługa ewentualnych reklamacji), dokonywanie zakupów na rynku tureckim
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Mroków (mazowieckie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Zawiercie (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Węgrów (mazowieckie)
Układanie jadłospisów, sporządzanie asygnat.
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2018-01-03 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
organizowanie wieczorów tematycznych, pokazów artystycznych, teleturnieji, gier, obsługa imprez plenerowych
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Poświętne (mazowieckie)
Kompleksowa telefoniczna obsługa klientów. Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb. Badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji. Administrowanie systemem zamówień. Dbanie o dobry wizerunek firmy.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-04-05 - Warszawa (mazowieckie)
Poszukiwanie i selekcjonowanie osób chętnych do odbycia kursu
Krystian Żak Blue Education - 2018-08-08 - Mońki (podlaskie)
Prace związane w produkcją rolet materiałowych
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Kraków (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Warszawa (mazowieckie)
realizacja założonych celów sprzedażowych, , aktywne poszerzanie i prowadzenie bazy klientów butlowych, stałe monitorowanie rynku i działań konkurencji, opieka nad klientami kluczowymi, utrzymywanie wysokich wyników sprzedaży, raportowanie wyników swojej działalności Wymagania: minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w sprzedaży, dodatkowym atutem będzie doświasdczenie w zakresie sprzedaży gazów technicznych, posiadanie prawo jazdy kat.B oraz gotowość użycia własnego samochodu do celów służbowych, wykształcenie średnie z bardzo dobrą znajomością pakietu MS Office, silna motywacja do osiagnięcia wysokich wyników, umiejętności interpersonalne i wysoka kultura osobista, umiejętność organizacji pracy i planowania, samodzielność w rozwiązywaniu problemów, odporność na stres
DragonGaz Sp. z o.o. - 2015-11-26 - Środa Śląska (dolnośląskie)
wymagania: wykształcenie średnie, doświadczenie na stanowiski min. 6 miesięcy, umiejętność negocjacjizakres obowiązków: negocjacje z klientem, pozyskiwanie klientów
D&K Technology Sp. z o.o. - 2018-08-20 - Wróżewy (wielkopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2019-07-12 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2018-10-08 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta. Pozyskiwanie nowych klientów. Przyjmowanie drobnych ogłoszeń. Przygotowanie zestawień sprzedaży. Porządkowanie ofert. Kontrola dzienna korespondencji. Obsługa portalu internetowego.
kontakt przez PUP - 2019-02-04 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Krajenka (wielkopolskie)
Specjalista zastosowań informatyki
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Obsługa klienta, przygotowywanie wycen, kosztorysów, ofert handlowych. Praca w godzinach: 10.00-17.00. Branża budowlana (sprzedaż ogrodzeń, bram, itp). www.zawada.slask.pl.
F.H.U. JANUSZ ZAWADA Sosnowiec - 2016-08-30 - Zawiercie (śląskie)