SPECJALISTA DS. HANDLU MIĘDZYNARODOWEGO - JĘZYK WĘGIERSKI Kraków oferta pracy ATLANTIC MOBILE ACCESSORIES EUROPE Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. HANDLU MIĘDZYNARODOWEGO - JĘZYK WĘGIERSKI
Wynagrodzenie: od 3 494 PLN
Zakres obowiązków: Sprzedaż akcesorii telefonicznych, pozyskiwanie nowych klientów, opieka nad istniejącymi klientami, opracowywanie ofert sprzedaży, stały kontakt z klientem.Stałe wynagrodzenie + system prowizyjny.
Data publikacji: 2019-10-25
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: ATLANTIC MOBILE ACCESSORIES EUROPE Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Nad Drwiną 8B, 30-741 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprzedaż akcesorii telefonicznych, pozyskiwanie nowych klientów, opieka nad istniejącymi klientami, opracowywanie ofert sprzedaży, stały kontakt z klientem.Stałe wynagrodzenie + system prowizyjny.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 494 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. HANDLU MIĘDZYNARODOWEGO - JĘZYK WĘGIERSKI
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe, miele widziane doświadczenie na ww. stanowisku, biegła znajomość języka węgierskiego
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 25.10.2019
Oferta pracy ważna do: 25.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.10.2019
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1afeb229cc672cd4fa4274a76305c2a1
Podobne oferty pracy
Pisanie ofert. Wystawianie faktur. Tworzenie listy płac. Prowadzenie dokumentacji pracowniczej. Wypełnianie deklaracji ZUS.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe " GRADUS" Andrzej Kowalik - 2016-04-11 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie nadzoru wraz z wychowawcami grup nad prawidłowym prowadzeniem zajęć , prowadzenie obsługi administracyjnej projektu, opisywanie faktur pod względem merytorycznym
kontakt przez OHP - 2019-03-01 - Łódź (łódzkie)
zadania:zadawanie pytań do przetargówuzupełnianie systemu CRMpomoc w administracji biurowejpomoc w wysyłkach towarówpomoc w realizacji dostawanaliza biuletynu zamÓwień publicznych oraz dziennika ustawowego UE (TED)polegająca na znajdowaniu postępowań, w których firma może wziąć udział jako oferentanaliza specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) pod kątem zgodności sprzętu z oferowanym przez firmę oraz pod innymi względami jak wymogi dokumentacyjnewymogi związane z realizacją dostaw i dokumentacjąkontakt z zamawiającym poprzez zadawanie pytań w trybie zgodnym z Prawem Zamówień Publicznyckompeltowanie, skŁdanie ofert Oferta stażu dla osób bezrobotnych w ramach projektu EFS PO WER -30
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Zabrze (śląskie)
Sporządzanie list płac, rozliczanie z ZUS-program płatnik , rozliczanie z Urzędem Skarbowym,deklaracje PFRON
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Braniewie - 2019-08-19 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
-
Eurasia Placement Sp. z o.o. - 2017-07-17 - Poznań (wielkopolskie)
SPAWANIE KONSTRUKCJI STALOWYCH METODĄ MAG
"MET-CHEM" Zakłady Metalowo Chemiczne Świerczek Halina - 2019-01-14 - Pilzno (podkarpackie)
Wykształcenie wyższe; 3 lata doświadczenia zawodowego; samodzielna praca w biurze rachunkowym; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
DORADCA PODATKOWY GRAŻYNA JABŁOŃSKA - 2017-01-23 - Gliwice (śląskie)
kompleksowe prowadzenie akt osobowych nauczycieli i pracowników administracji; prowadzenie dokumentacji kadrowej oraz awansu zawodowego nauczycieli; sporządzanie sprawozdań z zakresu spraw personalnych; archiwizowanie dokumentacji kadrowej;
Szkoła Podstawowa nr 2 im.Jarosława Iwaszkiewicza - 2018-09-06 - Zgorzelec (dolnośląskie)
.
"BABIŃSKI" KRZYSZTOF BABIŃSKI - 2016-08-04 - Kęsza (pomorskie)
- Monitorowanie możliwości finansowania wydarzeń realizowanych przez Bibliotekę ze źródeł zewnętrznych. Pozyskiwanie dodatkowych funduszy - przygotowywanie wniosków, monitorowanie realizacji zadań, rozliczanie projektów. Włączanie się w działania związane z promocją i marketingiem instytucji. - Wynagrodzenie: 2200 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:30-15:30. Wymagane doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata pracy związanej z pozyskiwaniem zewnętrznych środków finansowych. Wymagana znajomość uwarunkowań prawnych dotyczących instytucji kultury, wiedza na temat podstawowych zasad fundraisingu, sponsoringu. Wymagana znajomość języka angielskiego co najmniej w stopniu średniozaawansowanym. Kontakt telefoniczny (tel.: 32-254-60-98) w godz.: 8:00-14:00 lub e-mail: kadry (at) mbp.katowice.pl
MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA W KATOWICACH - 2018-02-28 - Katowice (śląskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-02-09 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowanie dokumentacji, obsługa umów dzierżawy - pomieszczeń, powierzchni kominów, systemów ciepłowniczych, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Chrzanów (małopolskie)
według stanowiska
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-USŁUGOWE GOMIBUD - 2016-08-26 - Skawina (małopolskie)
prowadzenie ewidencji kart przekazania odpadów,Przygotowywanie raportów związanych z eksploatacją, wydajnością produkcji, pracą instalacji, Sporządzanie analiz przerobu, bilansów strumieni odpadów, dla instalacji przetwarzania odpadów
REMONDIS OPOLE SP. Z O. O. - 2017-08-30 - Opole (opolskie)
Pozostali pracownicy wykonujący prace proste gdzie indziej niesklasyfikowani
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Pełczyce (zachodniopomorskie)
Wykształcenie średnie/ wyższe, komunikatywność
kontakt przez PUP - 2019-03-26 - Kornice (śląskie)
obsługa kadrowa pracowników, sekretariat
HOTEL "WODNIK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-14 - Łeba (pomorskie)
Nadzór techniczny nad halą sportową, przygotowanie obietu do imprez sportowych, kulturalnych, obsługa sprzętu audio i tablic multimedialnych, przygotowanie i kontrole dokumentacji technicznej
MIEJSKO - GMINNE CENTRUM SPORTU I REKREACJI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W JELCZU - LASKOWICACH - 2019-09-10 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Konkurs szczegóły naboru na stronie www.gliwice.so.gov.pl: Wykształcenie wyższe techniczne, pref. kierunki: instalacje cieplne, wentylacyjne gazowe, wodociągowe kanalizacyjne; uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; lub/i instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; lub/oraz konstrukcyjno-budowlanej; 3 letni staż pracy w zakresie wykonawstwa, badzoru inwestorskiego; doświadczenie w zakresie prowadzenia prac w zakresie wentylacji i klimatyzacji, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa oraz aktualny wpis do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane zgodnie z art. 12 ust. 1 i 2 Prawa budowlanego Dz. U. z 2017r. poz.1332 j.t. (o ile podlega temu obowiązkowi), zdolność analitycznego myślenia, znajomość techniki pracy biurowej, w tym bardzo dobra umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym, oraz programami Word, Excel i kosztorysowymi, komunikatywność, kreatywność, dyspozycyjność i odporność na stres, umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji, umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej i zespołowej, dodatkowym atutem będzie: znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych i prawo zamówień publicznych oraz procedur udzielania zamówień publicznych w trybie tej ustawy, posiadanie uprawnień do kierowania i nadzorowania realizacji robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych o których mowa w ustawie z dnia 23.07.2003 r. o ochronie i zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2014 r. poz. 1446 j.t. ze zm.), wiedza i doświadczenie w zakresie organizacji i zarządzania projektami; zakres obowiązków: opracowywanie planów w zakresie remontów i inwestycji wraz z elementami rozliczania nadzorowanych zadań; wykonywanie lub weryfikowanie kosztorysów inwestorskich i wykonawczych oraz przedmiarów bądź obmiarów robót; opracowywanie danych wyjściowych dla projektantów wykonujących dokumentację techniczną do realizacji przedsięwzięć remontowych i inwestycyjnych wraz z dokonywaniem niezbędnych uzgodnień w imieniu inwestora z organami nadzoru; sprawowanie bezpośredniego nadzoru inwestorskiego nad wykonywanymi robotami remontowymi lub inwestycyjnymi; wykonywanie funkcji inspektora nadzoru na wyznaczonych robotach budowlanych; uczestnictwo w odbiorach technicznych realizowanych robót; współudział w przygotowywaniu przetargów w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
SĄD OKRĘGOWY W GLIWICACH - 2017-10-20 - Gliwice (śląskie)
Obsługa konferencji.
Hotel Gromada sp. z o.o. - 2018-06-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie doradztwa rolniczego indywidualnego i grupowego, organizacja pokazów demonstracji i szkoleń dla rolników, udzielenie pomocy rolnikom i mieszkanom wsi w zakresie sporządzania niezbednej dokumentacji do uzyskania pomocy ze środków unijnych.
kontakt przez PUP - 2020-02-13 - Prudnik (opolskie)
prowadzenie działań i procesów zakupowych, zapewnienie dostępności materiałów do produkcji w ilościach i terminach zgodnych z zapotrzebowaniem, wyszukiwanie dostawcówpraca w godz. 8-16
SCHOLLGLAS Polska Sp. z o.o. - 2018-02-13 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Puławy (lubelskie)
nadzór nad siecią komputerowa, sprzetem oraz stroną internetowa, opracowanie i przygotowanie materiałów promocyjnych i informacyjnych, nadzór nad wykorzystaniem i konserwacją sprzetu nagłaśniającego i oświetleniowego, pomoc w organizacji imprez
Przystań Twórcza Cieplickie Centrum Kultury - 2016-03-10 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
realizacja celów sprzedazowych
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych Lark Leisure Homes Sp. z o.o. - 2017-08-17 - Darłowo (zachodniopomorskie)
PRZYGOTOWANIE OFERT I PREZENTACJI, KONTAKT TELEFONICZNY I MAILOWY Z KLIENTAMI/ KONTAKT SKYPE, KONSULTACJE I DORADZTWO DLA KLIENTÓW W ZAKRESIE REKLAM ONLINE, ZARZĄDZANIE KONTAMI REKLAMOWYMI I KAMPANIAMI KLIENTÓW, OBSŁUGA I BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTAMI; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZAAWANSOWANA OBSŁUGA KOMPUTERA (PAKIET MS OFFICE), ZNAJOMOŚĆ SOCJAL MEDIA, ZNAJOMOŚĆ KANAŁÓW REKLAMOWYCH ONLINE, OBSŁUGA URZĄDZEŃ MOBILNYCH, DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY LUB OBSŁUDZE KLIENTA, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE; e-mail:m.mojsiewicz (at) proinfo.co
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa ubezpieczeniowo-usługowa, rozliczanie agentów terenowych, kontrola prowizji i zestawień prowizyjnych
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Żychlin (łódzkie)
Wykształcenie: wyższe; min. rok doświadczenia w dziale administracji; Bardzo dobra znajomość pakietu Office; doświadczenie w prowadzeniu i tworzeniu dokumentacji w programie Excel; Prawo jazdy kat. B; Tworzenie i archiwizowanie dokumentacji firmy; (księgowej, kadrowej, przetargowej); Zarządzanie biurem: prowadzenie kalendarza spotkań zarządu, klientów; Nadzór nad obiegiem poczty i właściwym przepływem informacji w firmie; Bieżąca obsługa klientów; Jedna zmiana; Miejsce pracy: Gierałtowice
GEOINVEST KRZYSZTOF GAJDZIK - 2016-01-05 - Gierałtowice (śląskie)
sporząszanie dokumentów exportowych, importowych, zamawianie transportu
"SARRIS DARM" Sp. z o.o. - 2017-05-26 - Czechów (lubuskie)
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERTY STAŻOWEJ DOSTĘPNE U DORADCY KLIENTA!!!Staż z RPO na ok. 6 miesięcy dla osób od 30 roku życia , które jednocześnie należą do jednej z grup: - osoby w wieku 50 lat i więcej, - kobiety, -osoby pozostające bez zatrudnienia nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy, - osoby nisko wykwalifikowane (wykształcenie podstawowe, gimnazjalne, zasadnicze zawodowe, średnie ogólnokształcące lub średnie zawodowe), - osoby niepełnosprawne . MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU I ZGŁASZANIA KANDYDATÓW: ul. Niepodległości 18-22/424GODZ.PR.: 08:00-16:00WYMAGANIA ORGANIZATORA: wykształcenie średnie mile widziane ekonomiczne, otwartość, komunikatywność.
kontakt przez PUP - 2019-05-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)