SPECJALISTA DS. HANDLU I OBSŁUGI KLIENTA Poznań oferta pracy Jamniczek sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. HANDLU I OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Obowiązki: obsługa klientów oraz sprzedaż produktów w sklepie, dbanie o czystość i prawidłową ekspozycję towarów, współpraca z kontrahentami, zamawianie towarów, wprowadzanie faktur, rozliczenie z dostawcami
Data publikacji: 2020-05-27
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: Jamniczek sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:RODAWSKA 28A, 61-312 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obowiązki: obsługa klientów oraz sprzedaż produktów w sklepie, dbanie o czystość i prawidłową ekspozycję towarów, współpraca z kontrahentami, zamawianie towarów, wprowadzanie faktur, rozliczenie z dostawcami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. HANDLU I OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3064
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A1 - początkujący
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów do pracy: Znajomość języków polskiego ukraińskiego - ze względu na dużą ilość klientów z Ukrainy, którzy nie mówią w języku polskim (blisko sklepu znajdują się hotele pracownicze).
Nazwa pracodawcy: Jamniczek sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 7822793616
danePracodawcy_regon: 369657240
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
RODAWSKA 28A, 61-312 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: m. Poznań
danePracodawcy_kodPowiatu: 3064
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Poznań
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0969400
Ulica pracodawcy: RODAWSKA
Numer budynku pracodawcy: 28A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243106
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.05.2020
Data dodania oferty pracy: 27.05.2020
Oferta pracy ważna do: 10.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 27.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 27.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7f6011c90490c0e530405e3a8afc1df2
Podobne oferty pracy
Prace nad stworzeniem hierarchii i pisania reguł do automatycznego Katalogu Amazon, zgodnych z przepisami; Kontrola czy produkty zostały przetestowane w certyfikowanych laboratoriach i czy są one zgodne z wymaganiami prawnymi kraju importującego; Klasyfikacja produktów na podstawie ich potencjalnego ryzyka oraz towarów niebezpiecznych do transportu oraz magazynowania; Podejmowanie działań mających na celu ochroną klienta przed otrzymaniem produktów niebezpiecznych, Analiza problemów z jakością oraz procesów; Rekomendowanie działań naprawczych.
IVONA SOFTWARE SP Z O O - 2017-02-03 - Gdańsk (pomorskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Wpółudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-07-14 - Kęty (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
Malowanie ścian, elewacji, nakładanie tynku, wykonywanie ociepleń budynków, kafelkowanie, murowanie.
Ryszka Piotr - 2017-08-04 - Rydułtowy (śląskie)
Zarządzanie i rozwój portfolio międzynarodowych klientów firmy ze szczególnym naciskiem na rynki rosyjski oraz białoruski. Komunikacja z klientami w mowie i piśmie w językach rosyjskim, białoruskim oraz angielskim * Wdrażanie klientów do użytkowania produktów firmy poprzez przeprowadzanie szkoleń i warsztatów. * Przygotowywanie dokumentacji produktowej dla klientów firmy. * Zwiększanie wolumenu sprzedaży i poziomu satysfakcji dla obecnych klientów firmy. * Pozyskiwanie nowych klientów dla firmy, ze szczególnym naciskiem na rynki rosyjski oraz białoruski * Budowanie, mierzenie oraz usprawnianie procesów biznesowych mających na celu zwiększenie efektywności firmy w obszarze zarządzania portfolio klientów, sprzedaży oraz komunikacji. * Przygotowywanie raportów dla firmy, w tym raportów dla zarządu mających na celu zrozumienie trendów i zależności,umożliwiających firmie zwiększanie efektywności podejmowanych działań
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Kraków (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Kłodzko (dolnośląskie)
wprowadzanie danych do systemu, weryfikacja danych, praca w exel i dedykowanym programie
kontakt przez OHP - 2018-08-08 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad spływem i prawidłowością zamówień oraz nad ewidencją dostaw ze sklepów.Współpraca w terenie ze sklepami w celu maksymalizacji parametrów sprzedażowych.Miejsce pracy Ropczyce oraz teren Podkarpacia.
PIEKARNIA GALICYJSKA Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Ropczyce (podkarpackie)
obsługa sprzedażowa przyszłych i obecnych klientów hurtowni, całościowy nadzór nad procesem zakupowym i sprzedaży towarów, wysyłanie zapytań ofertowych, nawiązywanie kontaktów z fa-brykami, eksporterami, importerami, kontrola jakości towarów, składanie zamówień, utrzymywa-nie dobrych relacji z dostawcami, obsługa reklamacji i zwrotów, kontakt i współpraca z osobami tureckojęzycznymi
kontakt przez PUP - 2019-07-03 - Warszawianka (mazowieckie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-03-21 - Warszawa (mazowieckie)
E-mailowa obsługa reklamacji pasażerów linii lotniczych - praca z językiem niemieckim.
ARMATIS-LC POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-10 - Kraków (małopolskie)
praca w branzy spozywczej przy produkcji paluszków krabowych na bazie surimii, nadzorowanie produkcji, kontrola receptur produkcyjnych
"LUCKY UNION FOODS - EURO" Sp. z o.o. - 2020-02-03 - Łozienica (zachodniopomorskie)
oferta skierowana do osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
GRUPA WW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-03 - Rzeszów (podkarpackie)
• Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych• Realizowanie założonych planów sprzedażowych• Pozyskiwanie nowych członków Kasy• Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2018-04-17 - Oświęcim (małopolskie)
Zgłaszanie i wygłaszanie pracowników z ZUS, sporządzanie list płac, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentacji pracowniczej dla ZUS, PFRON, US, GUS, praca z programem Reset 2 i Płatnik, sporządzanie pracownikom zaświadczeń, świadectw pracy, obsługa zajęć komorniczych. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej lub Andrychowie.
Mariusz Dyczkowski KANCELARIA PRAWNO-PODATKOWA - 2016-09-05 - Bielsko-Biała (śląskie)
Kontakt telefoniczny z klientem i kandydatami do projektu, prace administracyjne.
kontakt przez PUP - 2017-12-13 - Sulejówek (mazowieckie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
- Wykonanie prac budowlano-wykonczeniowych. Dojazd do miejsca pracy samochodem służbowym.- Praca wykonywana na terenie woj. śląskiego oraz całej Polski według zleceń.- W przypadku wykonywania pracy powyżej 50 kilometrów od Katowic Pracodawca zapewnia zakwaterowanie oraz wyżywienie.- Praca w godzinach: 8:00-17:00 (w tym godzinna przerwa na obiad). Praca będzie wykonywana również w niektóre soboty.
kontakt przez PUP - 2020-03-05 - Katowice (śląskie)
- nawiązywane telefonicznego kontaktu z potencjalnymi klientami, sprzedaż oferowanego produktu, aranżowanie spotkań handlowcom
TRANS EXPERT - spółka cywilna - 2019-01-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zatępczej,zamieszkałym na terenie Powiatu Olsztyńskiego
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2016-03-30 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Wsparcie merytoryczne dla zespołów sprzedażowych, rozwiązywanie prblemów związanych z dostosowaniem sie do potrzeb klientów, priorytetyzowanie zadań obsługi klienta, rozwijanie wewnętrznych produktów firmy, zwłaszcza dla dużych reklamodawców. Praca w godz.: 9:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2017-11-06 - Wrocław (dolnośląskie)
spawanie, przepalanie złomu, naprawa kontenerów, wagonów.
"TOM" SP. Z O. O. - 2017-12-22 - Żarów (dolnośląskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników, przygotowywanie umów, aneksów, zaświadczeń, naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, prowadzenie rozliczeń w zakresie urlopów, wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, aktualizacji danych w systemie kadrowo- płacowym
Seito Polska Sp. z o.o. - 2019-11-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
badanie i analiza zagranicznych rynków zaopatrzenia i zbytu na systemy obrony przeciwlotniczej i przeciw rakietowej, przygotowanie i udział w prowadzeniu negocjacji handlowych, realizacja obsługi kontrahentów handlowych,
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Ząbki (mazowieckie)
Uczestniczenie w pracach zespołu realizującego zadania w zakresie: -Przygotowania kalkulacji ofert handlowych - Przygotowaniazamówienia do produkcji i montażu - Zabezpieczenia materiałów doprodukcji i montażu - Opracowania i aktualizacji standardówjakościowych w przedsiębiorstwie - Planowania i rozliczania produkcji- Opracowania dokumentacji technicznej prefabrykatów -Przygotowania dokumentacji powykonawczej
FABET EUROBAU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-24 - Żory (śląskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowo-ubezpieczeniowej dla klientów biura
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Niepołomice (małopolskie)
wdrażanie, utrzymywanie i rozwijanie systemu jakości i bezpieczeństwa żywności w zakładzie (HACCP), aktywne uczestnictwo we wszystkich niezbędnych audytach systemu jakości, produktów i procesów w firmie, nadzorowanie dokumentacji systemu jakości i bezpieczeństwa żywności, w ty, tworzenie kart produktów (przygotowanie, aktualizowanie, weryfikowanie, archiwizowanie), przeprowadzanie oceny reklamacji towarów i sporządzanie produktów reklamacyjnych, szkolenie pracowników w zakresie obowiązujących norm i standardów jakościowych, nadzorowanie przebiegu procesów produkcyjnych, przygotowanie identyfikacji procesu produkcji, monitorowanie i weryfikacja dostawców
SMS FOOD INDUSTRIES POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-20 - Starogard Gdański (pomorskie)
wyszukiwanie i budowanie długotrwałych relacji z Klientami - kontakt telefoniczny oraz mailowy z Klientem zagranicznym, umawianie i odbywanie spotkań handlowych, badanie potrzeb Klienta, przygotowywanie ofert handlowych, sprzedaż oferowanego produktu, wystawianie faktur, nawiązywanie i podtrzymywanie współpracy z nowymi Klientami, doradztwo techniczne
"Scatman" - Paweł Regulski - 2016-04-05 - Budy Mszczonowskie (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów zagranicznych, obsługa klienta zagranicznego, przygotowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2020-02-21 - Klecza Dolna (małopolskie)
aktywne poszukiwanie możliwości automatyzacji procesów w całej organizacji, budowanie narzędzi, które umożliwią automatyzacje procesówprofesjonalna obsługa klientów wewnętrznych, prowadzenie szkoleń/treningów związanych z obszarami usprawnień
Lufthansa Global Business Services - 2017-01-13 - Kraków (małopolskie)