SPECJALISTA DS. FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Tarnowskie Góry oferta pracy MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM.BOLESŁAWA LUBOSZA W TARNOWSKICH GÓRACH
Stanowisko: SPECJALISTA DS. FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 400 PLN
Zakres obowiązków: pozyskiwanie funduszy zewnętrznych, prowadzenie postępowań z zakresu zamówień publicznych,
Data publikacji: 2019-09-11
Lokalizacja: Tarnowskie Góry (śląskie)
Pracodawca: MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM.BOLESŁAWA LUBOSZA W TARNOWSKICH GÓRACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zamkowa 5, 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pozyskiwanie funduszy zewnętrznych, prowadzenie postępowań z zakresu zamówień publicznych,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnogórski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.09.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser) (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie ogólnokształcące, inne, kierunek: administracja, ekonomia, finanse i rachunkowość, prawo, zarządzanie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Znajomość oprogramowania Ms Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
stosowanie praca zamówień publicznych, szczgółowe informację dotyczące oferty konkursowej pod adresem: http://bip.biblioteka.tarnowskiegory.pl/ , w zakładce oferty pracy.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM.BOLESŁAWA LUBOSZA W TARNOWSKICH GÓRACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Adres pracodawcy:
Zamkowa 5, 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Szczgółowe informację dotyczące oferty konkursowej pod adresem: http://bip.biblioteka.tarnowskiegory.pl/ , w zakładce oferty pracy.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: tarnogórski
Gmina pracodawcy: Tarnowskie Góry
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnowskie Góry
Ulica pracodawcy: Zamkowa
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy: DZIAŁALNOŚĆ BIBLIOTEK
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Data dodania oferty pracy: 11.09.2019
Oferta pracy ważna do: 25.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 11.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e7d2bed6509bb8adf789ebd0470d921a
Podobne oferty pracy
poszukiwanie oraz selekcjonowanie kandydatów chetnych na kursy
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-06 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
- Księgowanie i rozliczanie dokumentów księgowych,- Zapoznanie się z zasadami sporządzania sprawozdawczości miesięcznej,- Zapoznanie się z zasadami obliczania podatku dochodowego,- Zapoznanie się z zasadami ustalania podstawy do podatku odroczonego,- Zapoznanie się z zasadami ustalania podatku VAT,- Zapoznanie się z zasadami sporządzania deklaracji ww. podatków
kontakt przez PUP - 2019-06-04 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Pobieranie opłat za obiady. Rozliczanie obiadów. Przygotowanie umów oraz ich wprowadzanie do systemu PE. Windykacja nieterminowych wpłat, ksiegowanie wpływów obiadowych. Prowadzenie zamówień publicznych w szkole. Prowadzenie ewidencji ekwiwalentów BiHP. Prowadzenie dokumentacji PFRON.
Szkoła Podstawowa nr 19 - 2019-08-05 - Gdańsk (pomorskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Zduńska Wola (łódzkie)
Obsługa klientów cukierni,przygotowywanie napoi i deserów.Prace porządkowe.
KARO CONCEPT S.C. - 2018-10-17 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Naliczanie wynagrodzeń, urlopy, akta osobowe, obsługa programu Płatnik, Gratyfikant, prowadzenie dok. kadrowej w stowarzyszeniu.
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Pokój (opolskie)
Praca przy budowie pawilonu handlowego oraz bloków mieszkalnych.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlwo-Usługowe MAX-POL Edward Walczuk - 2017-04-07 - Siedlce (mazowieckie)
Brak danych
CKWB Beata Kącka - 2017-09-04 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE ZA ROZWIJANIE SPRZEDAŻY PRODUKTÓW BHP, UTRZYMYWANIE WŁAŚCIWYCH RELACJI Z DOTYCHCZASOWYMI KLIENTAMI I POZYSKIWANIE NOWYCH. KLIENTEM DOCELOWYM SĄ FIRMY I INSTYTUCJE DLATEGO KONIECZNE JEST DOŚWIADCZENIE W KONTAKTACH Z KLIENTEM BIZNESOWYM, ZNAJOMOŚĆ BRANŻY BHP ORAZ WYSOKA MOTYWACJA I UPÓR W DĄŻENIU DO CELU.OFERUJEMY ATRAKCYJNY SYSTEM MOTYWACYJNY ORAZ NIEZBĘDNE NARZĘDZIA PRACY (SAMOCHÓD, LAPTOP, TELEFON).
Dalimex sp. z o.o. - 2017-01-19 - Rzeszów (podkarpackie)
-profesjonalna obsługa zwiedzających w zakresie -sprzedaży usług świadczonych przez Muzeum (m.in. oprowadzanie, organizacja ruchu turystycznego, sprzedaż pamiątek)-współpraca w tworzeniu oferty Muzeum oraz organizacji wydarzeń muzealnych-współpraca w działaniach marketingowych i promocyjnych Muzeum-obsługa e-sklepu-współpraca z kontrahentami w zakresie sprzedaży pamiątek, przyjmowanie towarów-dbałość o estetykę ekspozycji oferty handlowej -monitorowanie i analiza potrzeb zwiedzających i klientów oraz analiza wyników sprzedaży-obsługa kasy fiskalnej oraz terminala płatniczego.
MUZEUM KULTURY LUDOWEJ - 2018-02-21 - Kolbuszowa (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa systemu handlowegorealizacja zamówieńsporządzanie ofertdziałania sprzedażowe i marketingowefakturowanie
IBC Service Olesz Jacek - 2016-05-13 - Ustroń (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
Pzygotowywanie receptury zgodnie z zawartością kalorii posiłków. Przygotoywywanie dań gotowych w zależności od ilości kalorii.
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Częstochowa (śląskie)
TELEFONICZNA OBSŁUGA AKTUALNYCH KLIENTÓW BANKU ORAZ SPRZEDAŻ PRODUKTÓW/USŁUG.
CALL CENTER POLAND S.A. - 2018-07-12 - Rzeszów (podkarpackie)
DO UZGODNIENIA
POLSKIE ZRZESZENIE INŻYNIERÓW I TECHNIKÓW SANITARNYCH - 2017-07-17 - Rzeszów (podkarpackie)
opracowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówień publicznych z zakresu instalacji sanitarnych; wsparcie w opracowywaniu szczegółowego zakresu oraz elementów programów funkcjonalno-użytkowych dla inwestycji współfinansowanych ze środków UE; współpraca w zakresie planowania potrzeb zakupowych oraz kreowania, uzgadniania i realizacji strategii zakupowych w Spółce; opiniowanie dokumentacji koncepcyjno-programowej oraz projektów budowlanych; sporządzanie raportów i analiz rynku dostawców
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Złotoryja (dolnośląskie)
- obsługa sprzedaży internetowej,- wystawianie towaru na sprzedaż,-przyjmowanie i wydawanie oraz realizacja zamówień
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Gdów (małopolskie)
Obowiązki:przyjmowanie dostaw towarówwprowadzanie faktur zakupu do systemuprzygotowywanie towarów do wysyłkizapewnienie ciągłego zaopatrzenia w materiały pakowebieżące raportowanie odchyleń jakościowych i ilościowychzgłaszanie reklamacji do dostawcównadzór nad dokumentacją magazynowąokazjonalny kontakt telefoniczny lub mailowy z Klientemdbałość o porządek w magazynie
Solitech - 2017-06-07 - Gdańsk (pomorskie)
Organizowanie i realizowanie procesu zamówień w firmie
EUROPEX SP. Z O.O STANISZCZE MAŁE - 2018-10-26 - Staniszcze Małe (opolskie)
organizacja pracy w spółce w zakresie międzynarodowego przewozu osób.
kontakt przez PUP - 2019-07-15 - Warszawa (mazowieckie)
PRACOWNIK działu kadr i płac
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Białobrzegi (mazowieckie)
prowadzenie administracji kadrowej samodzielne naliczanie wynagrodzeń rozliczanie ZUS i GUS
Międzynarodowy Operator Finansowy - 2016-04-01 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji zgodni z jednolitym rzeczowym wykazem akt.Archiwizacja dokumentów.Układanie scenariuszy uroczystości.Pomoc w organizacji imprez i uroczystości okolicznościowych.Pomoc w pisaniu i realizacji projektów dotyczących dziedzictwa narodowego. Opracowywanie wzorów zaproszeń, plakatów, afiszy.Organizacja edukacji kulturalnej i wychowania przez sztukę.Sporządzanie oferty turystycznej Osjakowskiego Centrum Obsługi Turystycznej Czterech Szlaków Turystycznych.Organizacja wystaw dotyczących promocji atrakcji turystycznych gminy i regionu.
kontakt przez PUP - 2019-03-28 - Osjaków (łódzkie)
Obsługa programu TETA, wystawianie faktur sprzedażowych, prowadzenie rejestru sprzedaży, zamówień, rozmowy telefoniczne z kontrahentami, odbieranie korespondencji z Sekretariatu Spółki.
Górnicza Fabryka Narzędzi Spółka z o.o. - 2016-08-04 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Praca w delegacji cały kraj /zapewniony nocleg oraz dieta w wysokości 30,00 zł/
BRUKMAX Maciej Brzozowski - 2019-01-15 - Lębork (pomorskie)
Przygotowanie dok. transportowej do procesów zw. z realizacją zleceń (pakowanie, załadunek, wysyłka)współpraca z klientami i dostawcami w zakresie transportu, planowanie i koordynowanie dostaw produktów do klientów zgodnie z zamówieniamiwycena transportu do ofert dla klientaNadzór nad taborem firmowych busów w zakresie przeglądów, napraw, serwisuNadzór nad urządzeniami podlegającymi pod UDT
"INTOP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-01 - Rychtal (wielkopolskie)
koordynowanie i nadzór pracy działu logistyki, projektowanie operacji, zarzadzanie personelem i szkolenie pracowników, dbanie o stan techniczny floty transportowej.
LENEXPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-09-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Zapoznanie się z działalnością firmy, specyfika oferowanych usług i produktów oraz z narzędziami do realizacji zamówień.- Współudział w procesie realizacji zamówień i obsługi klientów: opracowywanie nieskomplikowanych ofert; organizacja dostaw i wysyłek; wykorzystanie arkusza kalkulacyjnego jako narzędzie do organizacji pracy.- Umiejętność opracowania oferty na podstawie dokumentacji projektowej; realizacja zamówień na podstawie zaakceptowanej oferty.- Analiza przedmiaru robót oraz rysunków technicznych; dobór urządzeń na podstawie specyfikacji projektowej; opracowywanie zestawień wyposażenia z uwzględnieniem wymiarów, mocy i przyłączeń urządzeń; organizacja transportu w tym również transportu zagranicznego; koordynacja procesu dostaw z uwzględnieniem optymalizacji kosztów transportu i magazynowania; kontrola nad przepływem dokumentów towarzyszących dostawom i fakturowaniu klientów.- Umiejętność posługiwania się dokumentami magazynowymi oraz finansowymi; księgowanie dokumentów zakupowych i sprzedażowych- Wystawianie dokumentów dostawy, potwierdzeń płatności oraz faktur, księgowanie faktur zakupowych i sprzedażowych w programie księgowym FAKT
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Tuchom (pomorskie)
prace związane z zapewnieniem jakości w fabryce przy produkcji z tworzyw sztucznych
Fabryka Plastików Kwidzyn Sp. z o.o.Oddział "MAZURY" w Kętrzynie - 2016-07-01 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)