SPECJALISTA DS. FINANSOWO-ADMINISTRACYJNYCH Katowice oferta pracy SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - INSTYTUT MECHANIZACJI BUDOWNICTWA I GÓRNICTWA SKALNEGO
Stanowisko: SPECJALISTA DS. FINANSOWO-ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: - Więcej informacji na stronie: https://www.imbigs.pl/aktualnosci/specjalista-ds-finansowo-administracyjnychZAKRES OBOWIĄZKÓW- Kontrolowanie formalno-rachunkowe dokumentów.- Prowadzenie archiwum Oddziału.- Wsparcie działu księgowego, administracyjnego, kadrowego w bieżących pracach.- Wystawianie faktur sprzedaży (Symfonia).- Prowadzenie rejestrów umów.- Rozliczanie delegacji.- Dbanie o właściwy obieg dokumentów i przypływ informacji.- Prowadzenie i obsługa codziennych prac administracyjno-biurowych.OFERUJEMY:- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę.- Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy (7:00 - 8:30).- Rozwój zawodowy oraz szkolenia.- Zgrany zespół i miłą atmosferę pracy.- Dofinansowanie do opieki medycznej i zajęć sportowych- karta MultiSport.Godziny pracy: 7:00-15:00.
Data publikacji: 2021-05-12
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - INSTYTUT MECHANIZACJI BUDOWNICTWA I GÓRNICTWA SKALNEGO
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Aleja Wojciecha Korfantego 193 A, 40-153 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Więcej informacji na stronie: https://www.imbigs.pl/aktualnosci/specjalista-ds-finansowo-administracyjnychZAKRES OBOWIĄZKÓW- Kontrolowanie formalno-rachunkowe dokumentów.- Prowadzenie archiwum Oddziału.- Wsparcie działu księgowego, administracyjnego, kadrowego w bieżących pracach.- Wystawianie faktur sprzedaży (Symfonia).- Prowadzenie rejestrów umów.- Rozliczanie delegacji.- Dbanie o właściwy obieg dokumentów i przypływ informacji.- Prowadzenie i obsługa codziennych prac administracyjno-biurowych.OFERUJEMY:- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę.- Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy (7:00 - 8:30).- Rozwój zawodowy oraz szkolenia.- Zgrany zespół i miłą atmosferę pracy.- Dofinansowanie do opieki medycznej i zajęć sportowych- karta MultiSport.Godziny pracy: 7:00-15:00.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony 1 roku. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. FINANSOWO-ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2469
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Dobra organizacja czasu pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania i ustalania priorytetów
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności programu Excel
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA- Wykształcenie co najmniej średnie. - Bardzo dobraznajomość obsługi pakietu MS Office(w szczególności Excel, Word) - Skrupulatność i samodzielność w realizacji powierzonych zadań. - Zaangażowanie i umiejętność pracy w zespole. - Mile widziana znajomość języka angielskiego. - Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie atutem. - Znajomość programu Symfonia - wystawianie faktur
Nazwa pracodawcy:
SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - INSTYTUT MECHANIZACJI BUDOWNICTWA I GÓRNICTWA SKALNEGO
danePracodawcy_nip: 5250008519
danePracodawcy_regon: 387096477
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
02-673 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres mailowy: rekrutacja (at) imbigs.lukasiewicz.gov.plInformujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE informuję, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko Specjalista ds. Finansowo-Administracyjnychi przez Sieć Badawczą Łukasiewicz - Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego z siedzibą w Warszawie, przy ul. Racjonalizacji 6/8 02-673 Warszawa.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Oferty należy składać do dnia: 28.05.2021r.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Adres strony pracodawcy: https://www.imbigs.pl/
Profil działalności pracodawcy:
BADANIA NAUKOWE I PRACE ROZWOJOWE W DZIEDZINIE POZOSTAŁYCH NAUK PRZYRODNICZYCH I TECHNICZNYCH. PRODUKCJA MASZYN DLA GÓRNICTWA I DO WYDOBYWANIA ORAZ BUDOWNICTWA.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.05.2021
Data dodania oferty pracy: 12.05.2021
Oferta pracy ważna do: 28.05.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 12.05.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 12.05.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0d2bc640abe4a8bdec8ec223ba3106a2
Podobne oferty pracy
Wykształcenie: zawodowe; udokumentowane doświadczenie zawodowe; mile widziany kurs opieki nad osobami starszymi lub inny pokrewny z zawodem medycznym lub doświadczenie w opiece nad osobami starszymi; niekaralność; opieka nad osobą starszą w miejscu zamieszkania; dodatkowo - sprzątanie, gotowanie, pomoc w załatwianiu spraw; miejsce pracy: Gliwice, Zabrze, Knurów
CENTRUM O.P.R. EWA DOMAGAŁA - 2020-05-21 - Gliwice (śląskie)
obsługa klienta, przyjęcie towaru, utrzymanie czystości na stanowisku pracy, wykładanie towaru
ARTUR GRABIEC GRUPA GRABIEC - 2021-06-04 - Chełmek (małopolskie)
obsługa klienta, przyjęcie towaru, utrzymanie czystości na stanowisku pracy, wykładanie towaru
ARTUR GRABIEC GRUPA GRABIEC - 2021-06-04 - Chełmek (małopolskie)
przygotowywanie surowców do procesu produkcyjnego
kontakt przez PUP - 2019-10-28 - Poznań (wielkopolskie)
Obowiązki dietetyka - działu żywienia, przygotowywanie jadłospisu dla kobiet w ciąży i okresie poporodowym.
SZPITAL SPECJALISTYCZNY W PILE IM. STANISŁAWA STASZICA - 2019-11-28 - Piła (wielkopolskie)
PRZYGOTOWYWANIE I WYDAWANIE POTRAW I NAPOJI Z ZASTOSOWANIEM ODPOWIEDNICH MASZYN I URZĄDZEŃ GASTRONOMICZNYCH
DOLCE VITA KRZYSZTOF MISIURA - 2020-02-18 - Wojcieszyce (dolnośląskie)
kompletowanie towaru, przyjęcie, wydawanie dostaw towaru, przygotowywanie towaru do wysyłki, prace magazynowo- porządkowe
kontakt przez OHP - 2017-03-02 - Chorzów (śląskie)
obsługa klienta na sali sprzedaży,obsługa kasy fiskalnej, dbanie o prawidłową jakość ekspozycji towarów, dbanie o czystość na sali sprzedaży, Sklep PoloMarket- docelowo Sztutowo ( market w budowie)
H 500 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością P1 Spółka komandytowa - 2021-03-23 - Sztutowo (pomorskie)
transport towarów- kraje UE
ZBIDAR WALERIAŃCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2017-06-12 - Tarnowo (wielkopolskie)
Wykonywanie instalacji sanitarnych w tym systemów solarnych, pomp ciepła itp. Praca na terenie Lublina i okolic
EcoHvac Sp. z o.o. oddział w Polsce - 2016-02-18 - Lublin (lubelskie)
obsługa klienta, przyjęcie towaru, utrzymanie czystości na stanowisku pracy, wykładanie towaru
ARTUR GRABIEC GRUPA GRABIEC - 2021-06-04 - Chełmek (małopolskie)
Wykształcenie: brak wymagań; prawo jazdy kat. C+E; kurs na przewóz rzeczy, karta kierowcy, badania lekarskie; zaangażowanie; jazda na firance lub na chłodni; praca na terenie kraju lub za granią, baza: Gliwice; praca od pn-pt; pojazdy 2014 euro 6; weekendy powroty do domu
FIRMA TRANSPORTOWO-USŁUGOWA RAF-TRANS RAFAŁ KUŚ - 2021-03-22 - Gliwice (śląskie)
ocieplanie budynków strukturą
ZENEK S.C. Krystyna Kaczmarek i Leon Kaczmarek - 2019-10-16 - Gubin (lubuskie)
wykonywanie prostych czynności przy produkcji części i akcesoriów do pojazdów silnikowych, montowanie i pakowanie elementów i komponentów, kontrola ilościowa i uzupełnianie komponentów przy linii produkcyjnej. Praca w systemie trzyzmianowym, ok. 40 godzin tygodniowo.
PERSONNEL SERVICE Sp. z o.o. - 2019-05-13 - Dobczyce (małopolskie)
obsługa klienta, przyjęcie towaru, utrzymanie czystości na stanowisku pracy, wykładanie towaru
ARTUR GRABIEC GRUPA GRABIEC - 2021-06-04 - Chełmek (małopolskie)
Do zadań tych osób będzie należało utrzymanie czystości i porządku, w przydzielonym rejonie pracy, a w szczególności: zamiatanie terenów zewnętrznych, rozwożenie materiałów eksploatacyjnych, zbieranie śmieci, opróżnianie popielniczek
SODEXO POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-23 - Banino (pomorskie)
przewóz towarów w transporcie miedzynarodowym, drobne naprawy podczas trasy
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Karwów (lubelskie)
obsługa klienta, przyjęcie towaru, utrzymanie czystości na stanowisku pracy, wykładanie towaru
ARTUR GRABIEC GRUPA GRABIEC - 2021-06-04 - Chełmek (małopolskie)
Wykształcenie: wyższe, spec. informacja naukowa i bibliotekoznawstwo lub studia podyplomowe; umiejętność opisu bibliograficznego książki oraz tworzenia kartotek i haseł formalnych, umiejętność opracowania bibliograficznego, katalogowania znajomość programu bibliotecznego Prolib, mile widziana znajomość systemu Mak (formatu MARC21), biegła znajomość pakietu MS Office (edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne, programy do prezentacji), umiejętność korzystania z baz danych z zakresu bibliografii naukowej, wiedza na temat baz danych oraz umiejętność ich wykorzystania -Web of Science Core Collection, Scopus oraz Arianta, Baztech; znajomość języka angielskiego w stopniu średniozaawansowanym; dokładność i zdolności organizacyjne oraz umiejętność szybkiego uczenia się; zakres obowiązków: Obsługa czytelników Instytutu, zamówienia, prenumeraty, wymiana międzybiblioteczna, obsługa komputerowych baz danych, udział w opracowaniu formalnym i rzeczowym gromadzonych źródeł informacji, inne prace biblioteczne; w tym: analiza ofert i zapowiedzi wydawniczych, zarządzanie zbiorami bibliotecznymi przez katalogowanie, klasyfikację i opracowanie rzeczowe akcesja zbiorów zwartych i ciągłych oraz specjalnych m.in. sprawozdań z prac badawczo-rozwojowych, aktualizacja inwentarzy i katalogów czasopism oraz katalogów zbiorów zwartych rozdział czasopism i nadzorowanie ich obiegu w poszczególnych komórkach organizacyjnych, w tym prasy codziennej magazynowanie, inwentaryzacja i ocena zawartości zbiorów pod względem przydatności, udostępnianie zbiorów czytelnikom ITG KOMAG oraz na zewnątrz; w ramach wymiany międzybibliotecznej opracowywanie sprawozdań statystycznych na rzecz GUS, ministerstw oraz aktualizacja bazy bibliograficznej PBN i POL - on prace związane z realizacją zamówień zbiorów zwartych i ciągłych, krajowych i zagranicznych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
INSTYTUT TECHNIKI GÓRNICZEJ KOMAG - 2019-07-29 - Gliwice (śląskie)
Koordynacja zmiany, sprawdzanie obecności, ewidencjonowanie pracowników, wyposażanie nowych osób w narzędzia pracy, raportowanie, pomoc przy linii produkcyjnej, obsługa biura
kontakt przez PUP - 2020-11-20 - Skawina (małopolskie)
pomoc przy pracach leśnych
Zakład Usług Leśnych Piotr Hundt - 2018-03-13 - Romanowo Górne (wielkopolskie)
Praca w formie pomocy prawnej- przygotowywanie wszelkich projektów pism w postępowaniu przedsądowym i sądowym, z zakresu prawa administracyjnego, cywilnego, rodzinnego. Wysyłka pism/ składanie ich w Biurze Podawczym Sądu. Podstawowa obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Częstochowa (śląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta, przyjęcie towaru, utrzymanie czystości na stanowisku pracy, wykładanie towaru
ARTUR GRABIEC GRUPA GRABIEC - 2021-06-04 - Chełmek (małopolskie)
* sprzątanie domów* sprzątanie mieszkań* mycie okien* dbanie o porządek w zleconym miejscu pracy
Nowanex Sp. z o.o. - 2020-11-03 - Legnica (dolnośląskie)
wg stanowiska
NZOZ ORTHO-DENT s.c. Wioletta i Grzegorz Kowalscy - 2017-11-14 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
.
Zakład Fryzjersko-Kosmetyczny PASJA - Marzena Przybyszewska - 2016-03-14 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta w salonie meblowym.Obsługa kasy fiskalnej, wystawianie faktur.
Przedsiębiorstwo Handlowe "Meblomax" Piotr Żółkiewicz - 2019-01-04 - Kożuchów (lubuskie)
obsługa urządzeń gastronomicznych, obróbka towarów
kontakt przez PUP - 2020-02-04 - Bytom (śląskie)
Pomoc w przygotowywaniu posiłków, inne prace w kuchni.
RAFAŁ ABRAMCIÓW - 2018-09-21 - Kraków (małopolskie)