SPECJALISTA DS. EKSPLOATACJI W AOM 5 (NR REF. DNZ/16/2021) Warszawa oferta pracy Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
Stanowisko: SPECJALISTA DS. EKSPLOATACJI W AOM 5 (NR REF. DNZ/16/2021)
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Do najważniejszych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:- nadzór nad prawidłowym utrzymaniem administrowanych budynków i terenów do nich przynależnych w należytym stanie sanitarno-porządkowym oraz prowadzenie kontrolki- współpraca z Z-cą Kierownika w AOM w sprawie realizacji uchwał wspólnot mieszkaniowych pozostających w administrowaniu ZGN ze szczególnym uwzględnieniem planów gospodarczych- ustalanie do dnia 10 stycznia danego roku kalendarzowego rocznych harmonogramów przeglądów lokali mieszkalnych i użytkowych przez administratorów, przedkładanie ich do DEM i DEU oraz nadzór nad realizacją- dodawanie oraz uaktualnianie danych w programie informatycznym m.st. Warszawy w zakresie zasobu lokalowego Dzielnicy Praga-Północ, a także odczyty danych zasobu lokalowego- realizacja Procedury rozliczania zaliczek wnoszonych przez mieszkańców i użytkowników lokali na pokrycie opłat wod.-kan., ciepłej wody i centralnego ogrzewania- nadzór nad realizacją Zasad postępowania windykacyjnego zgodnie z treścią Zarządzenia Dyrektora ZGN oraz nadzór nad czynnościami wykonywanymi przez administratorów i windykatorów w AOM;- nadzór nad przekazywaniem, w ciągu 7 dni roboczych, dokumentów dotyczących pustostanów lokali mieszkalnych do Wydziału Zasobów Lokalowych i karty pustostanów lokali użytkowych do DEU oraz dokumentów dotyczących rozliczenia kaucji zabezpieczających do Działu Finansowo-Księgowego i Płac;- nadzór nad zabezpieczeniem pomieszczeń wspólnych w budynkach przed dostępem osób trzecich oraz pustostanów przed ich samowolnym zajęciem, podejmowanie natychmiastowych działań w przypadku samowolnego zajęcia lokalu mieszkalnego- składanie meldunków odnośnie zabezpieczenia w/w pomieszczeń do DEM w ustalone dni tygodnia- wyliczanie wysokości kaucji zabezpieczającej najem, przygotowywanie projektów umów najmu oraz protokólarne przekazywanie lokali najemcom, z powierzonych do obsługi lokali- prawidłowe prowadzenie akt najmu lokali mieszkalnych powierzonych do obsługi oraz niezbędnych rejestrów, sprawdzanie zgodności przygotowywanych projektów umów najmu
Data publikacji: 2021-04-20
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jagiellońska 23, 03-719 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do najważniejszych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:- nadzór nad prawidłowym utrzymaniem administrowanych budynków i terenów do nich przynależnych w należytym stanie sanitarno-porządkowym oraz prowadzenie kontrolki- współpraca z Z-cą Kierownika w AOM w sprawie realizacji uchwał wspólnot mieszkaniowych pozostających w administrowaniu ZGN ze szczególnym uwzględnieniem planów gospodarczych- ustalanie do dnia 10 stycznia danego roku kalendarzowego rocznych harmonogramów przeglądów lokali mieszkalnych i użytkowych przez administratorów, przedkładanie ich do DEM i DEU oraz nadzór nad realizacją- dodawanie oraz uaktualnianie danych w programie informatycznym m.st. Warszawy w zakresie zasobu lokalowego Dzielnicy Praga-Północ, a także odczyty danych zasobu lokalowego- realizacja Procedury rozliczania zaliczek wnoszonych przez mieszkańców i użytkowników lokali na pokrycie opłat wod.-kan., ciepłej wody i centralnego ogrzewania- nadzór nad realizacją Zasad postępowania windykacyjnego zgodnie z treścią Zarządzenia Dyrektora ZGN oraz nadzór nad czynnościami wykonywanymi przez administratorów i windykatorów w AOM;- nadzór nad przekazywaniem, w ciągu 7 dni roboczych, dokumentów dotyczących pustostanów lokali mieszkalnych do Wydziału Zasobów Lokalowych i karty pustostanów lokali użytkowych do DEU oraz dokumentów dotyczących rozliczenia kaucji zabezpieczających do Działu Finansowo-Księgowego i Płac;- nadzór nad zabezpieczeniem pomieszczeń wspólnych w budynkach przed dostępem osób trzecich oraz pustostanów przed ich samowolnym zajęciem, podejmowanie natychmiastowych działań w przypadku samowolnego zajęcia lokalu mieszkalnego- składanie meldunków odnośnie zabezpieczenia w/w pomieszczeń do DEM w ustalone dni tygodnia- wyliczanie wysokości kaucji zabezpieczającej najem, przygotowywanie projektów umów najmu oraz protokólarne przekazywanie lokali najemcom, z powierzonych do obsługi lokali- prawidłowe prowadzenie akt najmu lokali mieszkalnych powierzonych do obsługi oraz niezbędnych rejestrów, sprawdzanie zgodności przygotowywanych projektów umów najmu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. EKSPLOATACJI W AOM 5 (NR REF. DNZ/16/2021)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.05.2021
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Program Word
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Program Excel
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: zarządzanie nieruchomościami
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: (wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku) - obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa, o którym mowa w art. 11 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych;- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe- wykształcenie średnie/średnie branżowe - minimum 5 lat stażu pracy lub wyższe - minimum 4 lata stażu pracy- co najmniej roczne doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z zarządzaniem nieruchomościami- znajomość obsługi komputera w zakresie: edytora tekstu oraz arkusza kalkulacyjnego- znajomość regulacji prawnych w zakresie: zarządzania nieruchomościami ze szczególnym uwzględnieniem problematyki najmu lokali mieszkalnych i użytkowych, przepisów postępowania cywilnego, prawa cywilnego oraz przepisów o ochronie danych osobowychWymagania dodatkowe (wymagania pożądane, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku):- wykształcenie wyższe w zakresie zarządzania nieruchomościami;- co najmniej 6 miesięczny staż pracy w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.Dodatkowe (pożądane) cechy osobowości:- samodzielność- zdolności organizacyjne i komunikatywność- wewnętrzna motywacja- wysoka kultura osobistaDo najważniejszych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:- nadzór nad prawidłowym utrzymaniem administrowanych budynków i terenów do nich przynależnych w należytym stanie sanitarno-porządkowym oraz prowadzenie kontrolki- współpraca z Z-cą Kierownika w AOM w sprawie realizacji uchwał wspólnot mieszkaniowych pozostających w administrowaniu ZGN ze szczególnym uwzględnieniem planów gospodarczych- ustalanie do dnia 10 stycznia danego roku kalendarzowego rocznych harmonogramów przeglądów lokali mieszkalnych i użytkowych przez administratorów, przedkładanie ich do DEM i DEU oraz nadzór nad realizacją- dodawanie oraz uaktualnianie danych w programie informatycznym m.st. Warszawy w zakresie zasobu lokalowego Dzielnicy Praga-Północ, a także odczyty danych zasobu lokalowego- realizacja Procedury rozliczania zaliczek wnoszonych przez mieszkańców i użytkowników lokali na pokrycie opłat wod.-kan., ciepłej wody i centralnego ogrzewania- nadzór nad realizacją Zasad postępowania windykacyjnego zgodnie z treścią Zarządzenia Dyrektora ZGN oraz nadzór nad czynnościami wykonywanymi przez administratorów i windykatorów w AOM;- nadzór nad przekazywaniem, w ciągu 7 dni roboczych, dokumentów dotyczących pustostanów lokali mieszkalnych do Wydziału Zasobów Lokalowych i karty pustostanów lokali użytkowych do DEU oraz dokumentów dotyczących rozliczenia kaucji zabezpieczających do Działu Finansowo-Księgowego i Płac;- nadzór nad zabezpieczeniem pomieszczeń wspólnych w budynkach przed dostępem osób trzecich oraz pustostanów przed ich samowolnym zajęciem, podejmowanie natychmiastowych działań w przypadku samowolnego zajęcia lokalu mieszkalnego- składanie meldunków odnośnie zabezpieczenia w/w pomieszczeń do DEM w ustalone dni tygodnia- wyliczanie wysokości kaucji zabezpieczającej najem, przygotowywanie projektów umów najmu oraz protokólarne przekazywanie lokali najemcom, z powierzonych do obsługi lokali- prawidłowe prowadzenie akt najmu lokali mieszkalnych powierzonych do obsługi oraz niezbędnych rejestrów, sprawdzanie zgodności przygotowywanych projektów umów najmuDruki ww. oświadczeń oraz klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych w ramach procesu naboru prowadzonego przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy zamieszczone są na stronach: www.zgn-praga-pn.waw.pl/ (zakładka oferty pracy) oraz zgnpragapn.bip.um.warszawa.pl/ (zakładka rekrutacja). Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (CV) oraz list motywacyjny - podpisane odręcznie- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie- kopie zaświadczeń/dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji i uprawnień zawodowych- kopie dokumentów lub zapis m.in. w życiorysie z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (cv), liście motywacyjnym o posiadanym wymaganym doświadczeniu zawodowym z uwzględnieniem wykonywanej pracy- kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż lub zaświadczeń w przypadku kontynuacji zatrudnienia- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych- podpisane oświadczenie potwierdzające obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa, o którym mowa w art. 11 w ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych- podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych- podpisane oświadczenie o niekaralności za przestępstwa skarbowe popełnione umyślne- podpisane oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne lub kopia aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie" z Krajowego Rejestru Karnego - osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie" z Krajowego Rejestru Karnego- podpisane oświadczenie na przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych podpisana klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych w ramach procesu naboru prowadzonego przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m.st. WarszawyOsoby zainteresowane prosimy o przesyłanie pocztą kompletu dokumentów (decyduje data dostarczenia do Zakładu) lub złożenie osobiście w zamkniętej kopercie w Biurze Podawczym parter, pok. nr 26 w terminie do dnia 06 maja 2021 r. pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy, 03 - 719 Warszawa ul. Jagiellońska 23 z dopiskiem na kopercie: "Nabór Nr DNZ/16/2021 na stanowisko - Specjalista ds. eksploatacji w AOM Nr 5*Pełna treść oferty pracy: https://zgnpragapn.bip.um.warszawa.pl/NR/exeres/8D5FFD71-BF0C-4447-AADE-471746191A89,frameless.htm**Bliższe informacje dotyczące oferty dostępne są pod numerem telefonu: 22 205 41 30, 22 205 41 31 (w godzinach: 07:30-15:30)
Nazwa pracodawcy:
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
danePracodawcy_nip: 1132524746
danePracodawcy_regon: 011513343
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 23, 03-719 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
https://zgnpragapn.bip.um.warszawa.pl/NR/exeres/8D5FFD71-BF0C-4447-AADE-471746191A89,frameless.htm
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, inny - https://zgnpragapn.bip.um.warszawa.pl/NR/exeres/8D5FFD71-BF0C-4447-AADE-471746191A89,frameless.htm
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Adres strony pracodawcy: https://www.zgn-praga-pn.waw.pl/
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 23
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 20.04.2021
Oferta pracy ważna do: 06.05.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 20.04.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 20.04.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1e0275164693a89d1e98631b115ff2b0
Podobne oferty pracy
odbieranie połączeń, kompleksowa obsługa klienta AGD
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - 2017-01-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
opracowywanie i wdrażanie strategii promocyjno-marketingowej, administrowanie stroną internetową firmy, przygotowanie prezenatcji multimedialnych, ulotek, folderów, narzędzi promocyjno-marketingowych, przygotowywanie, monitorowanie i ocena akcji promocyjnych, koordynacja i nadzór nad organizacją spotkań z dystrybutorami, współpraca z agencjami reklamowymi, kontrolowanie i monitorowanie budżetu marketingowego, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, wspieranie sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Gdańsk (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI; POZYSKIWANIE NOWYCH PRACOWNIKÓW; CZUWANIE NAD PRZESTRZEGANIEM TERMINÓW; KOORDYNOWANIE; KONTAKT Z KLIENTEM I PRACOWNIKAMI
ND SERWIS NATALIA DERA - 2021-03-23 - Plewiska (wielkopolskie)
Dokonywanie zgłoszeń celnych we wszystkich procedurach, w tym w uproszczonych;przygotowanie i kontrola dokumentacji celnej;bezpośrednia współpraca z Urzędem Celnym;reprezentowanie firmy przed organami celnymi;przygotowywanie deklaracji INTRASTAT w przewozie i wywozie; uczestnictwo w rewizji celnej.
SEMBLY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-obsługa komory Śrutowniczej,- szlifowanie szlifierką kątową- obsługa wiertarki,- ogólne prace ślusarskie
Żelmet Spółka z o.o. - 2019-03-27 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów nepalskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Nepalu
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Jabłonowo (mazowieckie)
Obsługa klienta zagranicznego (od zamówienie do wystawienia faktury). Organizacja transportu zagranicznego i częściowo krajowego. Kontrola stanów magazynowych i realizacji zamówień towarów do do dalszej odsprzedaży - nadzór nad realizacją zamówień od klientów oraz kontrola ich terminów realizacji i terminów wysyłek. Kontakt z produkcją w sprawach zgłaszanych przez klientów.
Custo Pol S.A. - 2016-05-10 - Wykroty (dolnośląskie)
Sprzedaż pojazdów oraz realizacja ustalonych planów sprzedaży, budowanie kontaków z klientami, dbałość o właściwą ekspozycję pojazdów, aktywne pozyskiwanie klientów.
CAMPER - 2019-05-15 - Sochaczew (mazowieckie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Gdańsk (pomorskie)
Przeszkolenie na stanowisku pracy w zakresie przepisów bhp, regulaminów wewnątrz zakładowych i ustawy o ochronie danych osobowych. Prowadzenie spraw związanych z dokumentowaniem zatrudnienia pracowników: kompletowanie wymaganych dokumentów i uprawnień, kierowanie na badania wstępne, wysyłanie pracowników na badania bhp i lekarskie. Prowadzenie spraw związanych z dokumentowaniem rozwiązania stosunku pracy z pracownikami: nauka wystawiania dokumentów rozwiązania umów, nauka wystawiania świadectw pracy i ich duplikatów. Prowadzenie ewidencji osobowej pracowników: prowadzenie kartotek osobowych w systemie komputerowym, prowadzenie rejestru pracowników zatrudnianych i zwalnianych. Aktualizowanie akt osobowych. Ustalanie wymiaru urlopów wypoczynkowych, wymiaru okresu wypowiedzenia stosunku pracy, uprawnień emerytalnych. Ewidencjonowanie i kontrolowanie czasu pracy, zwolnień lekarskich i absencji. Wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu. Współpraca ze specjalistą ds. bhp. Prowadzenie archiwum spraw kadrowych.
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Dębno (zachodniopomorskie)
jw.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Koński Jar- Nutki - 2018-08-08 - Warszawa (mazowieckie)
Praca przy produkcji wyrobów garmażeryjnych.
P.P.H. "DAREX" Dariusz Wardal w spadku - 2020-06-01 - Janówek Pierwszy (mazowieckie)
Sprzedaż odnawialnych źródeł energii w bezpośrednim kontakcie z klientem
Pomorska Energia Mateusz Gawin - 2019-07-16 - Bytów (pomorskie)
ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Opoczno (łódzkie)
strzyżenie damsko - męskie, modelowanie, upinanie koków
MARLENA ŁABĘDZKA Fryzjer Damsko-Męski - 2018-10-18 - Wojkowice (dolnośląskie)
Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalista do spraw księgowości ma za zadanie między innymi: sprawowanie kontroli nad operacjami finansowymi prowadzonymi przez firmę pod kątem ich poprawnego księgowania, implementację nowych narzędzi finansowych, kontrolę pracy nowych współpracowników.
ST AUTOMOTIVE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-08 - Godzikowice (dolnośląskie)
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kilentami na terenie Europy, Ukrainy, Rosji
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Rzeszów (podkarpackie)
kontrola rozdzielnic zgodnie z dokumentacją, testy funkcjonalne produktów, pomiary symulacyjne działania rozdzielnic
ETP SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-07 - Bierawa (opolskie)
Obsługa klienta szkoleniowego ( w siedzibie firmy, telefonicznie), i inne czynności zawarte w zakresie programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-01-07 - Bochnia (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów firmy drogą mailową oraz na portalach internetowych.
Staff Service Sp. z o.o. - 2017-04-24 - Bielsko-Biała (śląskie)
Wykształcenie wyższe, kierunek: ochrona środowiska, doświadczenie minimum rok. Sporządzanie raportów środowiskowych, analiza wyników pomiarów, inne prace towarzyszące. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia. Kontakt osobisty z pracodawcą.
FUHB MARBUD EUGENIUSZ MARCOL - 2016-12-16 - Rybnik (śląskie)
jw.
Zespół Żłobków m.st. Warszawy - 2018-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów. Rozmowa handlowa. Przygotowanie towarów wg faktur. Prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- pozyskiwanie nowych odbiorców na rynkach zagranicznych- obsługa kontaktu z klientami zagranicznymi- konfigurowanie ofert dla klientów- współpraca z działem produkcji i logistyki w zakresie obsługi zamówień klientów- przygotowanie dokumentów związanych z wysłaniem towaru na zasadach wewnątrzwspólnotowej Dostawy Towaru lub Exportu- udział w targach i wystawach branżowych- monitorowanie stanu należności klientów exportowych- rozpatrywanie i nadzorowanie ewentualnych reklamacji klienta
DEFTRANS SP. Z O. O. - 2018-07-06 - Milicz (dolnośląskie)
aktywne pozyskiwanie odbiorców, tworzenie ofert sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Gdynia (pomorskie)
OBSŁUGA KLIENTA ORAZ SPRZEDAŻSPRZĄTANIE PUNKTÓW HANDLOWO-GASTRONOMICZNYCHWSTEPNE ZAMAWIANIE I PRZYJMOWANIE TOWARÓW
kontakt przez PUP - 2019-01-31 - Glewice (zachodniopomorskie)
Realizacja produkcji na podstawie dziennych planów pracy, obsługa,przezbrojenie i ustawianie maszyn.
kontakt przez OHP - 2019-07-08 - Żary (lubuskie)
- zapoznanie się z przepisami bhp i p.poż,- zapoznanie się i przyswojenie z asortymentem sklepowym,- zamawianie i przyjmowanie towarów na sklep,- metkowanie towarów zgodnie z polityką cenową sklepu,- układanie towaru na półkach,- utrzymanie czystości stanowiska pracy,- obsługa klientów i sprzedaż towarów (obsługa kasy fiskalnej i programu sprzedażowego)
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Gorlice (małopolskie)