SPECJALISTA DS. DIGITAL AD TRAFFICKING/ SPECJALISTA DS. REKLAMY CYFORWEJ Krak贸w oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. DIGITAL AD TRAFFICKING/ SPECJALISTA DS. REKLAMY CYFORWEJ
Wynagrodzenie: od 7聽000 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: 1. Prowadzenie kampanii reklamowych na serwerze reklam Brainly, DFP, wdra偶aj膮c je zgodnie z warunkami prawnymi uzgodnionymi mi臋dzy Brainly a klientem, a rak偶e przestrzegaj膮c wewn臋trznych zasad i specyfikacji2. Utrzymywanie zestawie艅 danych skierowanych do klienta, kt贸re monitoruj膮 tempo dostarczania kampanii i wydajno艣膰 kluczowych wska藕nik贸w, komunikowanie si臋 z zespo艂em sprzeda偶y w miar臋 pojawienia si臋 problem贸w i proaktywnie poszukiwanie rozwi膮za艅3. Przeprowadzanie comiesi臋czne rozlicze艅 sum przychod贸w nale偶nych za kampani臋 zgodnie z warunkami umowy
Data publikacji: 2019-03-21
Lokalizacja: Krak贸w (ma艂opolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: Krak贸w, powiat: m. Krak贸w, woj: ma艂opolskieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
1. Prowadzenie kampanii reklamowych na serwerze reklam Brainly, DFP, wdra偶aj膮c je zgodnie z warunkami prawnymi uzgodnionymi mi臋dzy Brainly a klientem, a rak偶e przestrzegaj膮c wewn臋trznych zasad i specyfikacji2. Utrzymywanie zestawie艅 danych skierowanych do klienta, kt贸re monitoruj膮 tempo dostarczania kampanii i wydajno艣膰 kluczowych wska藕nik贸w, komunikowanie si臋 z zespo艂em sprzeda偶y w miar臋 pojawienia si臋 problem贸w i proaktywnie poszukiwanie rozwi膮za艅3. Przeprowadzanie comiesi臋czne rozlicze艅 sum przychod贸w nale偶nych za kampani臋 zgodnie z warunkami umowy
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 7聽000 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. DIGITAL AD TRAFFICKING/ SPECJALISTA DS. REKLAMY CYFORWEJ
Data rozpocz臋cia pracy: 11.04.2019
Data zako艅czenia pracy: 10.04.2022
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wymagane wykszta艂cenie wy偶sze licencjackie, kierunek dowolny, do艣wiadczenie zawodowe: minimum 1 rok do艣wiadczenia w zawodzie, znajomo艣膰 MS Office (Excel), Tableu, Google Data Studio lub podobnych narz臋dzi do wizualizacji danych, do艣wiadczenie w korzystaniu serwer贸w reklamowych, podstawowa znajomo艣膰 HTML lub Javascript, wysoko rozwini臋ta umiej臋tno艣膰 pracy w zespole oraz indywidualnie, umiej臋tno艣膰 wsp贸艂pracy z partnerami zewn臋trznymi oraz wewn臋trznymi z r贸偶nych poziom贸w organizacji, bardzo dobre umiej臋tno艣ci komunikacyjne, umiej臋tno艣c analizy danych, wiedza na temat rynku reklamowego w Polsce i na rynkach rosyjskoj臋zycznych, znajomo艣c j臋zyka angielskiego, rosyjskiego i ukrai艅skiego na poziomie bieg艂ym w mowie i pi艣mie, w艂膮cznie z fachow膮 terminologi膮 dotycz膮c膮 sprzeda偶y i marketingu.
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Grodzki Urz膮d Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 21.03.2019
Oferta pracy wa偶na do: 02.04.2019
Data udost臋pnienia oferty pracy: 21.03.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 21.03.2019
Podobne oferty pracy
specjalista ds. eksportu
Sp贸艂dzielnia Inwalid贸w METALOWIEC - 2017-04-27 - Pozna艅 (wielkopolskie)
Wykszta艂cenie: 艣rednie/ wy偶sze; do艣wiadczenie zawodowe nie jest wymagane; komunikatywna znajomo艣膰 j臋z. w艂oskiego; zakres obowi膮zk贸w: zadania administracyjne, biurowe, logistyczne; dwie zmiany (docelowo 3 zmiany); miejsce pracy: Gliwice
"P.A.D." SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-12-07 - Gliwice (艣l膮skie)
Prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie post臋powa艅 powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP. Przeprowadzanie szkole艅 z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepis贸w i zasad bezpiecze艅stwa i higieny pracy. Wsp贸艂dzia艂anie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpiecze艅stwa pracy w firmie.
Polskie Stowarzyszenie na rzecz Os贸b z Niepe艂nosprawno艣ci膮 Intelektualn膮 Ko艂o w Biskupcu - 2018-04-04 - Biskupiec (warmi艅sko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Warszawa (mazowieckie)
POZYSKIWANIE KLIENT脫W, ZBIERANIE ZAM脫WIE艃, REALIZACJA INDYWIDUALNYCH CEL脫W SPRZEDA呕OWYCH ORAZ DZIA艁A艃 MARKETINGOWYCH, OBS艁UGA KLIENTA, SPRZEDA呕 TOWAR脫W, PROWADZENIE DOKUMENTACJI SPRZEDA呕OWEJ, WYSTAWIANIE FAKTUR, PRZYGOTOWYWANIE TOWARU DO WYSY艁EK, ODBI脫R WYROB脫W GOTOWYCH, SPRAWDZANIE JAKO艢CI I ILO艢CI Z FAKTUR膭
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - K臋dzierzyn-Ko藕le (opolskie)
Operator frezarki drogowej
Przedsi臋biorstwo Instalacji Sanitarnych INSBUD Sp. z o.o. - 2015-11-30 - Tarn贸w (ma艂opolskie)
obs艂uga programu magazynowo-ksi臋gowego Comarch Optima
Grupa Polskie Produkty Naturalne Sp. z o. o - 2016-10-25 - Sandomierz (艣wi臋tokrzyskie)
Obs艂uga transportu w regionie Wybrze偶e, wsp贸艂praca z przedstawicielami handlowymi, kontrola transportu, ewidencjonowanie dokument贸w, tworzenie raport贸w.
Bel-Pol Sp. z o. o. - 2018-12-10 - Rumia (pomorskie)
-Kontrola parku maszyn-Serwisowanie i naprawa maszyn, wdra偶anie nowych projekt贸w.
WEBA Opakowania Kartonowe Sp. z o.o. - 2016-09-15 - Miko艂贸w (艣l膮skie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Oss贸w (mazowieckie)
- prowadzenie pokaz贸w aplikacji produkt贸w dla wykonawc贸w i klient贸w- wykonywanie rob贸t wyko艅czeniowych z u偶yciem produkt贸w chemii budowlanej
Zak艂ad Surowc贸w Chemicznych i Mineralnych PIOTROWICE II Sp. z o.o. - 2017-12-07 - Fidor (艣wi臋tokrzyskie)
obs艂uga klienta, obs艂uga administracyjna biura, administracja magazynowa, obs艂uga kasy fiskalnej
INSBUD SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 Wolsztyn - 2018-08-17 - Wolsztyn (wielkopolskie)
sprzeda偶 i organizacja imprez turystycznych krajowych i zagranicznych, prace biurowe dotycz膮ce funkcjonowania firmy
P.T.H. JANTER SP. ZO.O. - 2018-07-05 - Warszawa (mazowieckie)
SPORZ膭DZANIE PRZEDMIAR脫W ROB脫T,WPISYWANIE PRZEDMIAR脫W ROB脫T DO PROGRAMU KOSZTORYSOWEGO,ANALIZA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ I PRZETARGOWEJ,SAMODZIELNE PRZYGOTOWANIE KOSZTORYS脫W OFERTOWYCH I PRZEDMIAROWYCH,SPORZ膭DZANIE OBMIAR脫W WYKONYWANYCH ROB脫T,WYSY艁ANIE ZAPYTA艃 OFERTOWYCH I PROWADZENIE NEGOCJACJI HANDLOWYCH,
"INSTALBUD-RZESZ脫W" SP. Z O.O. - 2016-09-07 - Rzesz贸w (podkarpackie)
Obs艂uga klienta w zakresie sprzeda偶y cz臋艣ci zamiennych, podejmowanie dzia艂a艅 w celu zwi臋kszenia ilo艣ci sprzedawanych cz臋艣ci, pozyskiwanie nowych klient贸w oraz utrzymywanie relacji handlowych z dotychczasowymi klientami, informowanie klient贸w o dost臋pnej handlowej. Okres pr贸bny 3 m-ce. Godz. pracy 7-15.
MMI SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-10-10 - S艂upsk (pomorskie)
praca biurowa w dziale ksi臋gowo艣ci
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Gorz贸w Wielkopolski (lubuskie)
kontakt z klientami zagranicznymi, tworzenie prezentacji w wybranych j臋zykach, wyszukiwanie ofert, kreowanie wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Urzut (mazowieckie)
zw
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Warszawa (mazowieckie)
sprzeda偶 towar贸w- wystawianie faktur, przygotowanie ofert i zam贸wie艅, wystawianie dokument贸w magazynowych-bran偶a budowlana
EKO-ELBUD G贸lczy艅ski sp. z o.o. - 2016-04-27 - Gorz贸w Wielkopolski (lubuskie)
Zakres obowi膮zk贸w referenta ds. finansowych (podleg艂o艣膰 s艂u偶bowa GK) 1. dekretowaniefaktur pod k膮tem klasyfikacji dochod贸w i wydatk贸w oraz przychod贸w i rozchod贸w zgodniez Rozporz膮dzeniem Ministra Finans贸w, 2. wprowadzanie kontrahent贸w do programubankowego, 3. wprowadzanie faktur kontrahent贸w do systemu bankowego z podzia艂em naposzczeg贸lne rachunki bankowe, rozdzia艂y i paragrafy klasyfikacji bud偶etowej, 4.sporz膮dzanie wydruk贸w wprowadzonych danych - kontrola, nanoszenie dat ksi臋gowania, 5.przekazywanie faktur do zatwierdzenia przez g艂贸wnego ksi臋gowego i dyrektora, 6.terminowe dokonywanie przelew贸w, 7. pobieranie wyci膮g贸w bankowych, opisywanieprzychodz膮cych wp艂at od uczestnik贸w form pozaszkolnych z podzia艂em na raty i odsetki,kompletowanie dokument贸w, wk艂adanie do segregator贸w z podzia艂em na 藕r贸d艂ofinansowania, 8. wsp贸艂praca z wicedyrektorem ds. dydaktycznych w zakresie ci膮g艂ejaktualizacji liczby prowadzonych form pozaszkolnych, liczby uczestnik贸w naposzczeg贸lnych formach pozaszkolnych, umowach pr贸bnych i wypowiedzeniach um贸wprzez uczestnik贸w form pozaszkolnych, 9. prowadzenie indywidualnych kartotek dlauczestnik贸w form pozaszkolnych z zaznaczeniem daty wp艂aty, naliczanie odsetek odnieterminowych wp艂at, 10. rozliczanie nadp艂at dokonanych przez uczestnik贸w formpozaszkolnych, 11. informowanie telefoniczne, mailowe i poczt膮 uczestnik贸w kurs贸w opowsta艂ych zaleg艂o艣ciach, 12. wystawianie wezwa艅 do zap艂aty za zaleg艂o艣ci w kursach,windykacja nale偶no艣ci, 13. naliczanie i sporz膮dzanie dla ksi臋gowej kwartalnych zestawie艅nale偶no艣ci i zobowi膮za艅 od uczestnik贸w form pozaszkolnych z podzia艂em na zaleg艂o艣cig艂贸wne i odsetki, 14. wystawianie na 偶膮danie faktur na podstawie dokonanych wp艂at, 15.nanoszenie dokonanych wp艂at za media i wynajem od poszczeg贸lnych nabywc贸w -kontrola dokonywanych wp艂at za faktury i noty ksi臋gowe wystawione przez CKUiJK, 16.przyjmowanie wp艂at got贸wkowych raport kasowy kasa przyjmie, 17. prowadzenie kasyfiskalnej, 18. rozlicznie faktur got贸wkowych dekretowanie faktur pod k膮tem klasyfikacjidochod贸w i wydatk贸w oraz przychod贸w i rozchod贸w zgodnie z Rozporz膮dzeniem MinistraFinans贸w z potwierdzeniem pobra艅 i wyp艂at, 19. terminowe odprowadzanie wp艂atgot贸wkowych kasa wyp艂aci, 20. bie偶膮ce rozliczanie wp艂at i wyp艂at z rachunk贸wbankowych, 21. opisywanie faktur got贸wkowych zgodnie z form膮 organizacyjn膮, 22.prowadzenie raport贸w kasowych z zachowaniem dziennej chronologii, rejestrowanie wci膮gu dnia, w kt贸rym dokonano wp艂aty lub wyp艂aty, 23. kompletowanie dokument贸w zwp艂at i wyp艂at got贸wkowych, 24. ewidencjonowanie obrotu kasowego na koncie 101KASA odr臋bnie dla ka偶dej formy organizacyjnej: 1) dzia艂alno艣膰 bud偶etowa, 2) dochodysamorz膮dowych jednostek bud偶etowych, 3) zak艂adowy fundusz 艣wiadcze艅 socjalnych(ZF艢S), 4) depozyty, 25. terminowe rozliczanie pracownik贸w z pobranych zaliczek,bie偶膮ce informowanie g艂. ksi臋gowego w tym zakresie, 26. prowadzenie druk贸w 艣cis艂egozarachowania, 27. prowadzenie wsp贸lnie z wicedyrektorem ds. dydaktycznych rejestruum贸w z uczestnikami form pozaszkolnych, 28. wystawanie faktur VAT sprzeda偶y, 29.wystawanie polece艅 ksi臋gowania dla g艂. ksi臋gowego dotycz膮cych obowi膮zku podatkowegokursant贸w 30. sporz膮dzanie faktur VAT w programie Rejestr VAT Vulcan, 31.wprowadzanie danych do rejestru sprzeda偶y VAT na podstawie analizy wyci膮g贸wbankowych lub um贸w z uczestnikami kurs贸w z ustaleniem daty powstania obowi膮zkupodatkowego w danym miesi膮cu, 32. sporz膮dzanie cz膮stkowego rejestru sprzeda偶y VAT,33. comiesi臋czne uzgadnianie prowadzonego rejestru z zapisami ksi臋gowymi wprowadzonych przez jednostk臋 ksi臋gach rachunkowych we wsp贸艂pracy z g艂贸wnymksi臋gowym, 34. Sporz膮dzanie JPK (Jednolitego Pliku Kontrolnego), eksport do systemuE-Vat, sporz膮dzanie wydruk贸w. Zakres obowi膮zk贸w w ramach realizacji projektu NowaPerspektywa Lepszy Start 1. sporz膮dzanie zestawie艅 wydatk贸w na podstawiezrealizowanych p艂atno艣ci do wniosk贸w o p艂atno艣膰 i przekazywanie ich do koordynatorafinansowego Projektu, 2. prawid艂owe prowadzenie ksi臋gowo艣ci projektu zgodnie zobowi膮zuj膮c膮 polityk膮 rachunkowo艣ci CKUiJK, prowadzenie niezb臋dnej korespondencjifinansowej zwi膮zanej z projektem, 3. przygotowywanie miesi臋cznych zapotrzebowa艅 na艣rodki, 4. opisywanie dokument贸w ksi臋gowych zgodnie z wnioskiem o p艂atno艣膰, 5.rozliczanie wszelkich dokument贸w finansowo-ksi臋gowych i um贸w zwi膮zanych z Projektem,prawid艂owe wystawianie dokument贸w rozliczeniowych i ich archiwizacja, 6. zak艂adaniekartotek ubezpieczonych w systemie P艂atnik ZUS, 7. wype艂nianie druk贸w ZUS ZZA, ZUSZUS dla ubezpieczonych, 8. przygotowywanie zestaw贸w ZUS ZZA i ZUS i przes艂anie poweryfikacji do ZUS, 9. wprowadzanie danych osobowych os贸b zatrudnionych na podstawieumowy o prac臋 w Projekcie do programu p艂acowego Vulcan Optivum, 10. wprowadzaniedanych osobowych zleceniobiorc贸w w Projekcie do programu p艂acowego Vulcan Optivum,11. wprowadzanie um贸w zlece艅 zleceniobiorc贸w w Projekcie do programu p艂acowegoVulcan Optivum, 12. sporz膮dzanie list p艂ac os贸b zatrudnionych na umowy o prac臋 wProjekcie, 13. sporz膮dzanie list p艂ac do rachunk贸w dotycz膮cych os贸b zatrudnionych napodstawie um贸w-zlece艅 w Projekcie, 14. sporz膮dzanie polece艅 ksi臋gowania dla potrzebProjektu, 15. rozliczanie rachunk贸w, faktur i przelew贸w monta偶em finansowym, 16.sporz膮dzanie przelew贸w do rachunk贸w i faktur w bankowo艣ci internetowej 17. rozliczaniesk艂adek ZUS i podatku wg paragraf贸w za dany miesi膮c, 18. ksi臋gowanie dokument贸wprojektu, uzgadnianie kont bilansowych i pozabilansowych projektu monta偶emfinansowym, sporz膮dzenie sprawozdania RB28-EFS-NPLS za dany miesi膮c, 19.uzgadnianie zobowi膮za艅 za dany miesi膮c.
CENTRUM KSZTA艁CENIA USTAWICZNEGO I J臉ZYKOWEGO KADR W LEGNICY - 2017-09-13 - Legnica (dolno艣l膮skie)
sporz膮dzanie zam贸wie艅, fakturowanie, sporz膮dzanie zestawie艅 sprzeda偶owych, nadz贸r nad przygotowaniem niezbednych materia艂贸w i analiz
IMPULS CONTRACTOR Sp. z o.o. Sp.Komandytowa - 2016-02-24 - Limanowa (ma艂opolskie)
Obs艂uga klienta oraz informowanie o towarach i us艂ugach. Praca na umow臋 o prac臋 w systemie dwuzmianowym w godz. 7-15, 10-18 w Ko艂obrzegu. Praca r贸wnie偶 w soboty w godz. 8-16. Mo偶liwe d藕wiganie do 15 kg.
Twoja Alfa Sp. z o.o. - 2018-07-23 - Ko艂obrzeg (zachodniopomorskie)
Analizowanie rynku i ofert konkurencji, utrzymywanie kontaktu z dotychczasowymi klientami, przygotowywanie i organizacja promocji dla klient贸w.
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Bilska Wola-Kolonia (艂贸dzkie)
sta偶 - opieka nad klientem biznesowym, bie偶膮cy kontakt z baz膮 klient贸w, administrowanie baz膮 danych, wsparcie sprzeda偶y, przygotowanie ofert, negocjacje handlowe, zdobywanie umiej臋tno艣膰i aktywnej sprzeda偶y i obs艂ugi klient贸w,Kierowanie samochodem,Komputer: ilo艣膰 godzin 7,
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Ostr贸w Wielkopolski (wielkopolskie)
rozliczanie czasu pracy kierowc贸w, ustalanie tras przejazd贸w, prowadzenie ewidencji zu偶ycia paliwa, nadz贸r nad terminowym wykonywaniem przegl膮d贸w technicznych, napraw okresowych pojazd贸w, legalizacji urz膮dze艅 rejestruj膮cych czas aktywno艣ci kierowc贸w
Przedsi臋biorstwo Handlowe AGRO-TERS E.Solak & S.Solak Sp. Jawna - 2017-07-27 - Che艂m (lubelskie)
- Obs艂uguje maszyny i urz膮dzenia s艂u偶膮ce do automatycznego lub p贸艂automatycznego pakownia towar贸w w pud艂a kartonowe lub inne opakowania zbiorcze. - przezbrajanie lub programowanie urz膮dze艅 pakuj膮cych; - regulowanie maszyn pakuj膮cych w przypadku stwierdzenia nieprawid艂owego ich dzia艂ania; - monitorowanie stanu technicznego maszyn pakuj膮cych oraz usuwanie drobnych usterek;- wykonywanie powy偶szych czynno艣ci z wykorzystaniem maszyn wymienionych w pkt 9.2Umiej臋tno艣膰 obs艂ugi maszyny pakuj膮cej DUNI DF 10|Umiej臋tno艣膰 obs艂ugi zgrzewarki impulsowej ZIPI 600
kontakt przez PUP - 2018-12-17 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
- Pozyskiwanie klient贸w, przedstawianie ofert. Praca w biurze oraz w terenie.- Wynagrodzenie: 2000 do 2500 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Docelowo praca na sta艂e. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykszta艂cenie min. 艣rednie, mile widziane 艣rednie techniczne. Mile widziane do艣wiadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana umiej臋tno艣膰 obs艂ugi pakietu MS Office. Mile widziana znajomo艣膰 system贸w klasy MRP. Wymagana dobra znajomo艣膰 min. jednego j臋zyka obcego na przyk艂ad j臋zyka angielskiego lub innego j臋zyka obcego. Wymagane umiej臋tno艣ci organizacyjne, interpersonalne, negocjacyjne. Kontakt WY艁膭CZNIE e-mail: baildonit (at) baildonit.com.pl
W臉GLIKI SPIEKANE "BAILDONIT" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-08-09 - Katowice (艣l膮skie)
1.Wykonywanie czynno艣ci zwi膮zanych z zatrudnieniem pracownik贸w, przebiegiem zatrudnienia i zwolnieniem: 1) kompletowanie dokumentacji przyjmowanych pracownik贸w, 2) prowadzenie akt osobowych, 3) przestrzeganie termin贸w bada艅 lekarskich okresowych i kontrolnych, 4) prowadzenie ewidencji obecno艣ci i absencji chorobowych zatrudnionych pracownik贸w, 5) wydawanie 艣wiadectw pracy, 6) dor臋czanie pracownikom wszelkich decyzji w sprawach osobowych, 7) wydawanie za艣wiadcze艅 zwi膮zanych ze stosunkiem pracy, 2. Wykonywanie wszelkich czynno艣ci zwi膮zanych z wyp艂atami wynagrodze艅: 1) sprawdzanie kart pracy, 2) naliczanie wszelkich wynagrodze艅 nale偶nych zatrudnionym pracownikom, 3) prowadzenie dokumentacji zusowskiej i rozlicze艅 podatkowych, 4) prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z wynagrodzeniem pracownik贸w. 3. Sporz膮dzanie wykazu pracownik贸w, kt贸rym przys艂uguje dodatkowe wynagrodzenie roczne. Sporz膮dzanie list p艂ac. Dokonywanie potr膮ce艅 z wynagrodzenia za prac臋 艣wiadcze艅 alimentacyjnych i innych zaj臋膰 wynagrodzenia i przekazywanie ich zgodnie ze stosownymi postanowieniami lub wyrokami s膮dowymi. 4. Prowadzenie rejestru urlop贸w pracowniczych oraz Zwolnie艅 od pracy. 5. Wystawianie 艣wiadectw pracy dla by艂ych pracownik贸w. 6. Prowadzenie rejestr贸w aktualnie zatrudnionych i by艂ych pracownik贸w. 7. Sporz膮dzanie sprawozda艅 zleconych przez GUS
ZAK艁AD GOSPODARKI KOMUNALNEJ WA艁CZ - 2017-06-01 - Wa艂cz (zachodniopomorskie)
przeprowadzanie dzieci do szko艂y
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Chojnice (pomorskie)
Transport owoc贸w w pojazdach ch艂odz膮cych na terenie wojew贸dztwa (w p贸藕niejszym terminie przewidziany r贸wnie偶 na terenie kraju)
AGRO FRUITS Sp. z o.o. Warszawa - 2016-07-18 - Warszawa (mazowieckie)