SPECJALISTA DS. CZŁONKOWSKICH I MIESZKANIOWYCH Góra oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. CZŁONKOWSKICH I MIESZKANIOWYCH
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: -prowadzenie i kompletowanie aktów normatywnych, rozporządzeń-obsługa strony internetowej spółdzielni-przygotowywanie dokumentów i załatawianie formalności związanych z przenoszeniem własności lokali
Data publikacji: 2019-03-27
Lokalizacja: Góra (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Góra, powiat: górowski, woj: dolnośląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
-prowadzenie i kompletowanie aktów normatywnych, rozporządzeń-obsługa strony internetowej spółdzielni-przygotowywanie dokumentów i załatawianie formalności związanych z przenoszeniem własności lokali
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. CZŁONKOWSKICH I MIESZKANIOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: górowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 15.04.2019
Data zakończenia pracy: 14.10.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Miejsce stażu:GóraGodziny stażu: 7.00-15.00Okres stażu: 15.04.2019-14.10.2019
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Górze
Adres pracodawcy:
Poznańska 4, 56-200 Góra, powiat: górowski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: górowski
Gmina pracodawcy: Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Góra
Ulica pracodawcy: Poznańska
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy:
Zarządzanie nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 27.03.2019
Oferta pracy ważna do: 11.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 27.03.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Manager ds. sprzedaży z języskiem greckiegoFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka greckiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Nowy Sącz (małopolskie)
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze sygn. NR K-110 - 12/18 zamieszczonym na stronie www. koszalin.so.gov.pl
Sąd Okręgowy w Koszalinie - 2018-09-28 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- Organizacja i doskonalenie procesów sprzedaży w firmie, zawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z klientami, analiza danych marketingowych firmyjęzyk angielski wymagany ze względu na liczne delegacje i kontakty z klientami z Pakistanu.- Miejsce wykonywania pracy: siedziba firmy oraz delegacje poza terytorium Polski (Pakistan).- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 2 lata. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca w godzinach: 7:00-15:00, 15:00-23:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie wyższe (kierunek marketing i zarządzanie). Min. 2,5 roku udokumentowanego doświadczenia na w.w. stanowisku. Wymagane doświadczenie w zakresie sprzedaży i marketingu, znajomość rynku pakistańskiego. Wymagana zaawansowana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Katowice (śląskie)
1. Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych, 2. Obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień, 3. Przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Sanok (podkarpackie)
Obsługa komputera, kontakt z klientem, tworzenie promocji
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Żywiec (śląskie)
Obsługa klientów, promowanie i doradztwo w zakresie produktów oferowanych przez portal FinansowySupermarket.pl, udział w realizacji kampanii sprzedażowych, udzielanie informacji o aktualnej ofercie produktów i usług, sprzedaż telefoniczna produktów bankowych
FINANSOWYSUPERMARKET.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-09 - Częstochowa (śląskie)
Koordynacja procesu przygotowania rocznego budżetu i średniookresowego planu finansowego. Kontakt z wewnetrznymi dysponentami planu. Monitorowanie wykorzystania budżetu i wykonywanie przenoszenia środków. Analiza wydatków dysponentów wewnętrznych planów. Przygotowanie analizy budżetu i raportów. Wykonywanie płatności przez elektroniczny system bankowy. Tworzenie szacunkowego planu finansowego i średniookresowego planu finansowego. Planowanie, przygotowanie i realizacja wewnętrznych kontroli i organizacja spotkań grupy budżetowej.
LITPOLUKRBRIG COMMAND - 2017-05-23 - Lublin (lubelskie)
- obsługa zamówień - obsługa klienta (telefoniczna i e-mailowa)
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Gdynia (pomorskie)
Branża turystyczna, zakres obowiązków zgodny ze stanowiskiem.
TRADE & TRAVEL COMPANY SP. Z O.O. - 2017-11-27 - Łódź (łódzkie)
obliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego uposażenia i dodatkowe należności za okres pełnienia służby i za okres przebywania na zwolnieniu lekarskim oraz obliczanie i dokonywanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, potrąceń, w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacji płatności; obliczanie kwoty i ilości zrealizowanych zwolnień lekarskich, w celu sporządzenia rzetelnych rozliczeń i sprawozdań dotyczącego osób przebywających na zwolnieniach lekarskich oraz wykorzystania oszczędności na nagrody uznaniowe; planowanie wydatków płacowych i pochodnych, w horyzoncie czasowym przekraczającym 1 rok, w celu sporządzenia zapotrzebowania na środki finansowe; sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, listy uposażeń, listy dodatkowych należności, zestawienia do list, w celu terminowej wypłaty uposażenia i innych należności dla funkcjonariuszy SG; samodzielne gromadzenie dokumentacji, w celu prawidłowego obliczenia oraz weryfikacji obliczonych kwot; sporządzanie na bieżąco zaświadczeń o osiągniętych przez funkcjonariuszy przychodach dla Zakładu Emerytalno- Rentowego MSW, ZUS, Urzędów Skarbowych, Komorników i innych instytucji zewnętrznych oraz na wniosek funkcjonariusza, w celu wypełnienia określonych w przepisach obowiązków pracodawcy; sporządzanie wniosków o korektę planu wydatków budżetowych w celu zapewnienia terminowej realizacji wydatków płacowych i dodatkowych należności funkcjonariuszy; sporządzanie planów, analiz, informacji z zakresu wydatków płacowych i pochodnych funkcjonariuszy SG; wykonywanie czynności ewidencyjnych związanych z archiwizowaniem dokumentacji płacowej w celu przekazania jej do archiwum; w trakcie zastępowania kierownika sekcji koordynowanie pracą pracowników sekcji oraz monitorowanie realizacji ich zadań.Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawne lub z zakresu finansów.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz z zakresu tematyki płacowej w praktyce; znajomość zagadnień ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych; umiejętność biegłej obsługi pakietu Office; dokładność, wnikliwość, komunikatywność; umiejętność przewidywania, rozwiązywania problemów, analitycznego myślenia; posiadanie powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w zakresie rachuby i płac; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie przeszkolenia z zakresu obsługi programu PŁATNIK, e DEK; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w naliczaniu płac.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-01-09 - Racibórz (śląskie)
wykształcenie wyższe lub średniemile widziane doświadczenie w pracy w dziale zaopatrzeniaznajomośc obsługi programów komputerowych i magazynowychbardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmiedodatkowym atutem będzie znajomość języka niemieckiego i branży metalowejSkładanie zapytań ofertowych i zamówień na materiały, przyjmowanie i wydawanie materiałów - ewidencja przychodów i rozchodów magazynowych w systemie komputerowym, gospodarka materiałami produkcyjnymi, przygotowanie ekspedycji wysyłkowych wyrobów gotowych, produktów i usług, sprawozdawczość magazynowa, tłumaczenie pism i emaili1 zmianawynagrodzenie: 2500 zł brutto
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWE ZAP - MECHANIKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-30 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
przygotowanie ofert handlowych, obsługa klienta
Betoniarnia KACZMAREK Piotr Kaczmarek - 2016-10-14 - Siedliszowice (śląskie)
Praca fizyczna przy zakładaniu i zbiorze doświadczeń, wykonywanie obserwacji i dokumentowanie doświadczeń. Prace wynikające z potrzeb Stacji. Praca w godz. 7.00-15.00
Centralny Ośrodek Badania Odmian Roślin Uprawnych, Stacja Dośw. Oceny Odmian w Seroczynie - 2017-02-22 - Seroczyn (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2019-04-05 - Wolsztyn (wielkopolskie)
obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Kąkolewnica (lubelskie)
Opis stanowiska / wykonywane prace / zakres obowiązków:- ofertowanie /analiza ofert- praca w systemie Simple ERP i CRM- wystawianie faktur sprzedaży,- generowanie zamówień,- analiza umów z Kontrahentami
Zarmen Sp.z o.o. - 2018-03-15 - Chorzów (śląskie)
Wystawianie przedmiotów na sprzedaż na portalach aukcyjnych
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
prace konserwacyjne na instalacji elektrycznej, osprzęcie i urządzeniach elektrycznych; wykonywanie przeglądu i ocena stanu wyposażenia technicznego budynku
LeasingTeam Sp. z o.o. - 2016-11-29 - Poznań (wielkopolskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Zabrze (śląskie)
Sprzątanie powierzchni biurowych, uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych.
HOMBRE SERVICE Sp. z o. o. - 2017-09-08 - Gdynia (pomorskie)
-bieżąca obsługa- sprzedaż produktów bankowych i ubezpieczeniowych -realizacja planów sprzedażowych- aktywne pozyskiwanie klientów
Adamczuk - Serwis Finansowy - 2017-03-07 - Siedlce (mazowieckie)
- Przeglądanie i procesowanie dokumentów dla klientów- Zapewnienie wsparcia doradczego przy zarządzaniu dokumentami- Sprawdzanie, czy zapisy w dokumentach odpowiadają danym w systemie- Doradztwo i wsparcie dla klientow przy wykonywaniu zadań administracyjnych
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Zabierzów (małopolskie)
Reprezentowanie firmy jako pierwszy i kluczowy kontakt dla klientów w sprawie zapytań związanych z HR SSC i HR. Przejmowanie kompleksowej odpowiedzialność za przychodzące wnioski obejmujące koordynację i regularne działania następcze od innych zainteresowane stron i zespołów zaangażowanych w rozpatrywanie wniosku, jak również dostarczanie klientowi końcowego rozwiązania. Obsługiwanie przydzielonych rynków koordynując i wykonując różne czynności związanych z cyklem pracowników zgodnie z wytycznymi PMI, wewnętrzne kontrole standardów, a także praktyki i procesy charakterystyczne dla danego kraju, z wykorzystaniem wspierania systemów HR oraz w ramach kluczowych wskaźników KPI i SLA. Przejęcie kompleksowego rozliczania wszystkich przychodzących zapytań, w tym: - koordynacja i działania następcze z klientami i wewnętrznymi stronami (inne zespoły HR SSC, HR Local Services, HR Managers, People Managers,Strony trzecie itd.) - dochodzenie i eskalacja spraw wyjątkowych i niestandardowych, rozwiązywać niespójności i / lub problemów systemowych dla odpowiednich zespołów - informowanie klienta o statusie wniosku - dostarczanie klientom kompletnej, dokładnej i terminowej odpowiedzi zgodnie z globalnymi i lokalnymi wytycznymi, praktykami i procesami, w ramach kluczowych wskaźników KPI i SLA oraz wydajnego korzystania z zasobów ludzkich narzędzia i systemy. - szkolenie i doradzanie klientom i wewnętrznym interesariuszom w zakresie procesów i systemów SSC HR Uruchamianie, przygotowywanie i zapewnianie raportów ad-hoc i standardowych raportów SAP HR dla klientów i wewnętrznych interesariuszy w dokładnie i terminowo. Konsolidacja informacji dostarczanych przez inne zespoły działu usług HR aby dostarczyć raport końcowy klientom.
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Kraków (małopolskie)
-wykonywanie zleconych prac-weryfikacja sprawozdań finansowych-analiza danych finansowych-przygotowywanie analiz finansowych-przygotowywanie deklaracji podatkowych.
PRICEWATERHOUSECOOPERS SERVICE DELIVERY CENTER SP. Z O.O. - 2017-11-21 - Katowice (śląskie)
Rozwój sieci agencyjnej banku oraz jej obsługa, realizacja planów sprzedazowych, przeprowadzanie szkoleń produktowych w podległej sieci agencyjnej, dbałośc o dobra jakość dokumentacji kredytowej i jkość portfela kredytowego. Konieczność posiadania własnego samochodu. Oosby komunikatywne, zaangazowane, samodzielne z inicjatywą
PLUS BANK SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-03-15 - Częstochowa (śląskie)
organizowanie i koordynowanie ogólu czynności związanych z dystrybucją produktów w tym na rynki wschodnie
WOJCIECH THIEL PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNE - BUDTRANS - 2017-11-24 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
znajomośc przepisów prawa pracy, przepisów mpodatkowych, przepisów z zakresu ubezpioeczenia ZUS, płatnik, Microsoft OfFice, Programy płacowe Ramzes
TEXPOL Sp. z o.o. - 2017-02-04 - Tłuszcz (mazowieckie)
organizacja handlu internetowego w hurtowni elektrotechnicznejsprzedaż internetowa artykułów elektrotechnicznych, narzędzi, art. sanitarno-grzewczych, BHPdodawanie produktów i kształtowanie oferty sklepu internetowego analiza dostępności i konkurencyjnosci towarów marketing internetowy koordynowanie dostaw wysoki poziom bieżącej obsługi klientów
ELMET-RZESZÓW S.A. - 2016-03-29 - Rzeszów (podkarpackie)
– tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta,– promowanie działań usprawniających sprzedaż– przygotowanie materiałów promocyjnych, współpraca z działem rozwoju produktów,– realizowanie planów sprzedażowych,– pozyskiwanie nowych klientów– identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktów,– utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami,– wprowadzanie danych klientów, zakładanie kartotek pozyskanych klientów, baz danych,– negocjowanie umów i warunków handlowych,– przyjmowanie i ewidencja zamówień (w programie Excel),– sporządzanie zleceń produkcyjnych,– sporządzanie potwierdzeń zamówień,– komplementowanie dokumentów dla danego projektu,– przygotowywanie dokumentacji wysyłkowej do fakturowania (zbieranie i komplementowanie dokumentów)Praca od poniedziałku do piatku w godzinach 7:00-15:00
Bodtech Sp. zoo - 2019-03-22 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne; min. 20 lat pracy w japońskim przedsiębiorstwie produkcyjnym związanym z motoryzacją, znaj. języka japońskiego na poziomie NATIVE SPEAKER; znajomość procesu produkcji ceramicznych elem. do motoryzacji; umiejętność planowania i kontroli produkcji, opracowywanie planów produkcji na poszczególnych liniach, analiza kosztów procesów produkcyjnych, analiza wydajności i efektywności, kontakt z biurem sprzedaży w Japonii; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Gliwice (śląskie)