SPECJALISTA DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY ZESPOŁU DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY SŁUŻBY - PRACY WYDZIAŁU KONTROLI Chełm oferta pracy NADBUŻAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM.27 WOŁYŃSKIEJ DYWIZJI ARMII KRAJOWEJ W CHEŁMIE


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY ZESPOŁU DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY SŁUŻBY - PRACY WYDZIAŁU KONTROLI

Wynagrodzenie: od 3 515 PLN

Zakres obowiązków: Przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby oraz przestrzegania zasad i przepisów dot. bhp.Sporządzanie analiz stanu bhp.Uczestniczenie w pracach zespołów/komisji powypadkowych.Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadkówprzy pracy/w służbie, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, wyniki badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku służby i pracy.Udział w przekazywaniu do użytku nowo budowanych i przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy oraz urządzeń.Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną służbą/pracą.Prowadzanie szkoleń wstępnych/instruktaży ogólnych osób przyjmowanych do pracy/służby.Opiniowanie szczegółowych instrukcji dot. bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach służby i pracy.

Data publikacji: 2021-05-19

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: NADBUŻAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM.27 WOŁYŃSKIEJ DYWIZJI ARMII KRAJOWEJ W CHEŁMIE

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby oraz przestrzegania zasad i przepisów dot. bhp.Sporządzanie analiz stanu bhp.Uczestniczenie w pracach zespołów/komisji powypadkowych.Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadkówprzy pracy/w służbie, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, wyniki badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku służby i pracy.Udział w przekazywaniu do użytku nowo budowanych i przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy oraz urządzeń.Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną służbą/pracą.Prowadzanie szkoleń wstępnych/instruktaży ogólnych osób przyjmowanych do pracy/służby.Opiniowanie szczegółowych instrukcji dot. bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach służby i pracy.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 515 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatek stażowy

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY ZESPOŁU DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY SŁUŻBY - PRACY WYDZIAŁU KONTROLI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 515 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 21.06.2021

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1)

wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: bezpieczeństwo i higiena pracy

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Szkolenie okresowe dla pracowników służby bezpieczeństwa i higieny pracy

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość przepisów prawa pracy

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Znajomość przepisów dot. bezpieczeństwa i higieny pracy

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: prawo jazdy kat. B

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
Studia Podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
Znajomość metod oceny ryzyka zawodowego i umiejętność ich zastosowania

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3:
Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub pisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4:
Umiejętność obsługi komputera z wykorzystaniem pakietów biurowych

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_2: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_3: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_4: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: https://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl/nos/praca/pracownicy-cywilni/41460,specjalista-ds-bezpieczenstwa-i-higieny-pracy-Zespolu-ds-Bezpieczenstwa-i-Higien.htmlOgłoszenie o naborze nr 78472 z dnia 19.05.2021 r. Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko: specjalista ds. bezpieczeństwa i higieny pracy Zespołu ds. Bezpieczeństwa i Higieny Służby / Pracy Wydziału Kontroli Wymiar etatu: 1Liczba stanowisk pracy: 1Miejsce wykonywania pracy: ChełmAdres urzędu: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 ChełmWARUNKI PRACYPraca samodzielna, przy monitorze komputerowym pow. 4 godzin dziennie. Wyjazdy służbowe (pojazdami służbowymi) w celu przeprowadzania postępowań wyjaśniających/powypadkowych, kontroli warunków pracyi służby. Kontakty zewnętrzne: z inspektorami Państwowej Inspekcji Pracy, Inspekcji Sanitarnej MSW.Narzędzia pracy: komputer, drukarka, niszczarka, faks. Pomieszczenia biurowe Zespołu ds. BHS-P znajdują się na I piętrze, dostęp przez klatkę schodową lub windę, budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich.ZAKRES ZADAŃPrzeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby oraz przestrzegania zasad i przepisów dot. bhp.Sporządzanie analiz stanu bhp.Uczestniczenie w pracach zespołów/komisji powypadkowych.Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadkówprzy pracy/w służbie, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, wyniki badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku służby i pracy.Udział w przekazywaniu do użytku nowo budowanych i przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy oraz urządzeń.Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną służbą/pracą.Prowadzanie szkoleń wstępnych/instruktaży ogólnych osób przyjmowanych do pracy/służby.Opiniowanie szczegółowych instrukcji dot. bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach służby i pracy. WYMAGANIA NIEZBĘDNEWykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.Co najmniej 1 rok stażu pracy w służbie bhp.Szkolenie okresowe dla pracowników służby bezpieczeństwa i higieny pracy.Znajomość przepisów prawa pracy.Znajomość przepisów dot. bezpieczeństwa i higieny pracy.Posiadanie obywatelstwa polskiego.Korzystanie z pełni praw publicznych.Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. WYMAGANIA DODATKOWEKopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub pisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych.Znajomość metod oceny ryzyka zawodowego i umiejętność ich zastosowania.Posiadanie prawa jazdy kat. B.Umiejętność obsługi komputera z wykorzystaniem pakietów biurowych.DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNECVList motywacyjnyKopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie stażu pracy.Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie szkolenia okresowego dla pracowników służby bezpieczeństwa i higieny pracy.Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWEKopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNElubpisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodniez ustawą o ochronie informacji niejawnych.Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie prawa jazdy kat. B.Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych jeżeli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO. TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓWDokumenty należy złożyć do: 29.05.2021 r.Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzęduMiejsce składania dokumentów:Nadbużański Oddział Straży Granicznejul. Trubakowska 222-100 Chełm Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowychkandydata do pracy Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UW.L.2016.119.1), dalej RODO informuję, iż:Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej, reprezentujący Nadbużański Oddział SG z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2. Inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Komendanta Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji, adres e-mailowy: naczelnik.oi.nadb (at) strazgraniczna.pl, tel. 82/ 568-51-20. Pana/i dane nie będą przekazywane innym odbiorcom w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowej.Pana/i dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji, w zakresie określonym w przepisach prawa na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. b, natomiast inne dane, w tym szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1, będą przetwarzane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 pkt a), która może być w dowolnym czasie odwołana.Pana/i dane będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od zakończenia procedury naboru.Przysługuje Panu/i prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania i usunięcia, z tym że wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez NOSG. Ponadto przysługuje Panu/i prawo do żądania ograniczenia przetwarzaniaw przypadkach określonych w art. 18 RODO.Przysługuje Panu/i prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody udzielonej przed jej cofnięciem.W trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.Ma Pan/i prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/i dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.Podanie przez Pana/ią danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych, w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru. Podanie innych danych jest dobrowolne.Aby skorzystać z przysługujących Pani/Panu praw wymienionych w pkt. 6 należy złożyć pisemne żądanie na adres Komendanta NOSG. Jeżeli żądania nie zostaną spełnione, Komendant NOSG poinformuje Panią/pana o odmowie realizacji żądania w terminie 14 dni od jej wpływu. INNE INFORMACJEW miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnychw urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. Dokumenty należy przesyłać pocztą lub składać osobiście w Kancelarii Jawnej Komendy Oddziału pod ww. adresem, w godz. 7.30 - 10.00 i 12.30 - 15.00 w dni robocze.Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 3515,00 + dodatek stażowyPlanowana data zatrudnienia: 21.06.2021 r. Weryfikacja spełniania wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w części DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA. W związku z tym informujemy,że aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.Wzór oświadczenia dostępny jest pod adresem http://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl w zakładce Praca-

Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1

Nazwa pracodawcy:
NADBUŻAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM.27 WOŁYŃSKIEJ DYWIZJI ARMII KRAJOWEJ W CHEŁMIE

danePracodawcy_nip: 5631565688

danePracodawcy_regon: 110120561

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE:CV.List motywacyjny.Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie stażu pracy.Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie szkolenia okresowego dla pracowników służby bezpieczeństwa i higieny pracy.Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNElubpisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodniez ustawą o ochronie informacji niejawnych.Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie prawa jazdy kat. B.Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych jeżeli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06

Powiat pracodawcy: m. Chełm

danePracodawcy_kodPowiatu: 0662

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Chełm

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902

Ulica pracodawcy: Trubakowska

Numer budynku pracodawcy: 2

Profil działalności pracodawcy: obrona narodowa

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|229103

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 19.05.2021

Oferta pracy ważna do: 29.05.2021

Data udostępnienia oferty pracy: 19.05.2021

Data przyjęcia oferty pracy: 19.05.2021

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?19219af02e5f9c3310c7c89370202190

Podobne oferty pracy

FRYZJER - od 2 000 PLN

Świadczenie usług fryzjerskich
STUDIO VIVA Elżbieta Pleszuk - 2017-02-06 - Ełk (warmińsko-mazurskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - do 13 PLN

Samodzielne wykonywanie prac budowlanych.Praca na terenie całego kraju.
kontakt przez PUP - 2017-11-08 - Kraków (małopolskie)

MONTER OCIEPLEŃ BUDYNKÓW - od 2 000 PLN

Docieplanie elewacji budynków.
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Rysiowice (opolskie)

MONTER BRAM AUTOMATYKI - od 2 100 PLN

Montaż bram garażowych, przemysłowych, rolet antywłamaniowych. Serwis bram i autiomatyki .Praca na cały etat w terenie u klienta (woj. mazowieckie). Pracodawca zapewnia dowóz do miejsca pracy. Istnieje możliwośc przyuczenia.
CDN Projekt sp. z o.o. - 2018-04-13 - Siedlce (mazowieckie)

MECHANIK MASZYN I URZĄDZEŃ PRZEMYSŁOWYCH - 1 033,7 PLN

montowanie i uruchamianie maszyn, konserwacja maszyn
kontakt przez PUP - 2019-09-16 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)

SPRZEDAWCA - od 2 500 PLN

Sprzedaż towarów na rynek ukraiński, wspólpraca oraz rozmowy z kontrahentami w języku ukraińskim
kontakt przez PUP - 2018-12-27 - Kłodzko (dolnośląskie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA - do 2 600 PLN

prowadzenie zajęć dydaktyczno - wychowawczych z dziećmi w wieku przedskolnym
kontakt przez PUP - 2019-12-17 - Głogowo (kujawsko-pomorskie)

RECEPCJONISTA (W SALONIE TELEFONII KOMÓRKOWEJ) - od 14 PLN

wysyłka dokumentów, zatowarowanie salonu, obsługa klienta
BazKom Dominik Paś - 2017-04-13 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

KASJER - od 1 850 PLN

Brak danych
SUMBA SP. Z O.O. - 2016-09-12 - Sanok (podkarpackie)

ELEKTROMONTER - 1 750 - 3 500 PLN

modernizacja suwnic i instalacji elektrycznych, praca na terenie woj. śląskiego, zapewniony transport wewnątrzzakładowy
HURTEM SERWIS Sp. z o.o - 2015-11-16 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

FRYZJER - od 1 125 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2019-11-22 - Zederman (małopolskie)

MAGAZYNIER - do 1 850 PLN

Przygotowywanie wysyłek wyrobów zgodnie z otrzymanymi zleceniami oraz wytycznymi otrzymanymi od przełożonego.
Zakłady Wyrobów Cukierniczych "MIŚ" Sp. z o.o - 2016-01-14 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)

GŁÓWNY SPECJALISTA DS. ORZECZNICTWA W WYDZIALE ORZECZNICTWA ADMINISTRACYJNEGO - od 4 232,6 PLN

- Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Katowicach Śląski Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydata na stanowisko: główny specjalista ds. orzecznictwa w Wydziale Orzecznictwa Administracyjnego.- Wymiar etatu: pełny etat - Liczba stanowisk pracy: 1- Miejsce wykonywania pracy: Katowice- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:1. rozpatrywanie odwołań, zażaleń, wniosków składanych w I instancji oraz przygotowywanie projektów decyzji i postanowień w celu wydania rozstrzygnięcia przez Śląskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego,2. obsługiwanie elektronicznych rejestrów spraw poprzez wprowadzaniei porządkowanie danych w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów i spraw w Inspektoracie,3. kompletowanie i porządkowanie akt zgodnie z instrukcją kancelaryjną celem ich wykorzystania w toku prowadzonych postępowań administracyjnych i przekazania do odpowiednich organów oraz właściwej archiwizacji,4. przyjmowanie interesantów celem udostępnienia im akt sprawy oraz ewentualnego udzielenia wyjaśnień,5. prowadzenie wykazów wykonywanych zadań w celach statystycznych dotyczących pracy wydziału.Warunki pracy:- praca w siedzibie Inspektoratu,- praca administracyjno-biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,- miejsce pracy na VIII piętrze w siedzibie Inspektoratu, - budynek dostosowany do potrzebGodziny pracy: Poniedziałek: rozpoczęcie pracy: 7:00 a 9:00, zakończenie 15:00 a 17:00; Wtorek - Piatek pomiędzy 7:00-8:00, zakończenie 15:00 a 16:00.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W KATOWICACH - 2020-06-17 - Katowice (śląskie)

KOSMETYCZKA - od 2 200 PLN

wykonywanie zabiegów kosmetycznych
Salon Kosmetyczny La Quell Malwina Kowalska - 2017-08-28 - Leszno (wielkopolskie)

MECHANIK MASZYN I URZĄDZEŃ PRZEMYSŁOWYCH - 1 033,7 PLN

montowanie i uruchamianie maszyn, konserwacja maszyn
kontakt przez PUP - 2019-09-16 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)

MECHANIK MASZYN I URZĄDZEŃ PRZEMYSŁOWYCH - 1 033,7 PLN

montowanie i uruchamianie maszyn, konserwacja maszyn
kontakt przez PUP - 2019-09-16 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

obsługa klientów, prowadzenie działalności handlowej, kontakty z klientami chińskojęzycznymi producentami towarów
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

PRACOWNIK MANUALNY NA MAGAZYNIE - od 2 728 PLN

prace manualne, pakowanie i sortowanie produktów, kompletowanie zamówień i skanowanie produktów. Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 6-14; 14-22 . Wysokość wynagrodzenia 2728 zł/brutto + premia. Pierwsza umowa na okres próbny następna na czas nieokreślony
LEVEL WORK Artur Chrząszcz - 2017-07-01 - Nadarzyn (mazowieckie)

POMOC KUCHENNA - od 2 100 PLN

pomoc w kuchni
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Kamienna Góra (dolnośląskie)

OPERATOR HARWESTERA LEŚNEGO - od 3 500 PLN

Wg. stanowiska. Praca na terenie Dolnego Śląska. Wysokość wynagrodzenia: stawka akordowa 3,00 zł za metr sześcienny - kubik. Stawka miesięczna około 3.500,00 zł brutto.
Andrzej Radziszewski Zakład Usług Leśnych "ARPOL" - 2018-09-19 - Wińsko (dolnośląskie)

INSPEKTOR WETERYNARYJNY DS. ZDROWIA I OCHRONY ZWIERZĄT - od 3 406 PLN

praca w siedzibie urzędu i w terenie. Szczegółowe informacje na stronie www.nabory.kprm.gov.pl, wykształcenie wyższe weterynaryjne lub z zakresu spraw należących do właściwości Inspekcji Weterynaryjnej
Powiatowy Inspektoriat Weterynarii w Strzelinie - 2019-11-06 - Strzelin (dolnośląskie)

MECHANIK - od 2 200 PLN

ustalanie przyczyn wad i uszkodzeń poszczególnych zespołów i mechanizmów pojazdu
kontakt przez PUP - 2018-10-08 - Żary (lubuskie)

INSPEKTOR DOZORU TECHNICZNEGO - od 3 700 PLN

Prowadzenie badań urządzeń technicznych podlegających dozorowi technicznemu.
Wojskowy Dozór Techniczny Delegatura w Krakowie - 2021-02-12 - Kraków (małopolskie)

MŁODSZY SPECJALISTA DO PSRAW KONSERWACJI POWIERZCHNI BIUROWYCH - od 18,3 PLN

- Konserwacja powierzchni płaskich w biurze,- sprzątanie oraz dezynfekcja biura, - zaopatrywanie biuro w produkty sanitarne i czystościowe, - stała współpraca ze starszym specjalistą do spraw konserwacji powierzchni biurowych, - organizacja pracy w zespole (w języku ukraińskim)- pomoc w prowadzeniu kontroli przestrzegania zasad sanitarnych w biurze (w języku ukraińskim).
kontakt przez PUP - 2021-02-26 - Wyszków (mazowieckie)

ROBOTNIK OCZYSZCZANIA MIASTA - od 2 600 PLN

utrzymanie czystości
kontakt przez PUP - 2020-02-03 - Baborów (opolskie)

PRACOWNIK SKLEPU - do 17 PLN

Obsługa klientów, dbanie o ład i porządek w miejscu pracy, wykładanie towaru, obsługa kasy fiskalnej. 160-210 godzin pracy miesięcznie, dyspozycyjność w godz.: 6:00-22:00. Proponowany okres wykonywania pracy: 2 lata. Umowa zlecenie - outsourcing.
kontakt przez PUP - 2019-12-02 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)

INŻYNIER BUDOWY - od 4 000 PLN

wykształcenie średnie budownictwo, wiedza techniczna w zakresie robót budowlanych,- kontrola jakości, terminowości i stany zaawansowania robót budowlanych zgodnie z przyjętym harmonogramem - przeprowadzanie odbiorów wewnętrznych w sposób przewidziany procedurami jakościowymi- sporządzanie ofert cenowych- przygotowanie wykonanych robót do odbiorów inwestorskich, sporządzanie obmiarów, zestawień materiałowych i cenowych, rozliczanie wykonanych robót, materiałów, sprzętu, podwykonawców, zapewnienie i zorganizowanie transportu niezbędnych materiałów na stanowiska pracy- dbałość o bezpieczeństwo oraz prawidłową eksploatację sprzętu rzetelne i sumienne wykonywanie zadań zleconych przez przełożonych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i dokumentacją techniczną - inne obowiązki wypływające z wdrożonego i utrzymywanego Systemu Zarządzania Jakością
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE TOMASZ OCHMANN - 2017-01-27 - Krotoszyn (wielkopolskie)