SPECJALISTA DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY ZESPOŁU DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY SŁUŻBY - PRACY WYDZIAŁU KONTROLI Chełm oferta pracy NADBUŻAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM.27 WOŁYŃSKIEJ DYWIZJI ARMII KRAJOWEJ W CHEŁMIE

Stanowisko: SPECJALISTA DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY ZESPOŁU DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY SŁUŻBY - PRACY WYDZIAŁU KONTROLI

Wynagrodzenie: od 2 946 PLN

Zakres obowiązków: Przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby oraz przestrzegania zasad i przepisów dot. bhp.Sporządzanie analiz stanu bhp.Uczestniczenie w pracach zespołów/komisji powypadkowych.Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadkówprzy pracy/w służbie, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, wyniki badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku służby i pracy.Udział w przekazywaniu do użytku nowo budowanych i przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy oraz urządzeń.Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną służbą/pracą.Prowadzanie szkoleń wstępnych/instruktaży ogólnych osób przyjmowanych do pracy/służby.Opiniowanie szczegółowych instrukcji dot. bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach służby i pracy.

Data publikacji: 2020-12-04

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: NADBUŻAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM.27 WOŁYŃSKIEJ DYWIZJI ARMII KRAJOWEJ W CHEŁMIE

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby oraz przestrzegania zasad i przepisów dot. bhp.Sporządzanie analiz stanu bhp.Uczestniczenie w pracach zespołów/komisji powypadkowych.Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadkówprzy pracy/w służbie, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, wyniki badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku służby i pracy.Udział w przekazywaniu do użytku nowo budowanych i przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy oraz urządzeń.Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną służbą/pracą.Prowadzanie szkoleń wstępnych/instruktaży ogólnych osób przyjmowanych do pracy/służby.Opiniowanie szczegółowych instrukcji dot. bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach służby i pracy.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 946 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatek stażowy

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY ZESPOŁU DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY SŁUŻBY - PRACY WYDZIAŁU KONTROLI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 946 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 28.12.2020

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1)

wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: w zakresie bezpieczeństwa i higieny

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Szkolenie okresowe dla pracowników służby bezpieczeństwa i higieny pracy

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Znajomość przepisów dot. bezpieczeństwa i higieny pracy

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość przepisów prawa pracy

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub pisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
Studia Podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
Znajomość metod oceny ryzyka zawodowego i umiejętność ich zastosowania

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3:
Umiejętność obsługi komputera z wykorzystaniem pakietów biurowych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4: prawo jazdy kat. B

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_2: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_3: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_4: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: https://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl/nos/praca/pracownicy-cywilni/39795,specjalista-ds-bezpieczenstwa-i-higieny-pracy-Zespolu-ds-Bezpieczenstwa-i-Higien.htmlOgłoszenie o naborze nr 71899 z dnia 04.12.2020 r.Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko: specjalista ds. bezpieczeństwa i higieny pracy Zespołu ds. Bezpieczeństwa i Higieny Służby / Pracy Wydziału KontroliWymiar etatu: 1Liczba stanowisk pracy: 1Miejsce wykonywania pracy: ChełmAdres urzędu: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 ChełmWARUNKI PRACYPraca samodzielna, przy monitorze komputerowym pow. 4 godzin dziennie. Wyjazdy służbowe (pojazdami służbowymi) w celu przeprowadzania postępowań wyjaśniających/powypadkowych, kontroli warunków pracyi służby. Kontakty zewnętrzne: z inspektorami Państwowej Inspekcji Pracy, Inspekcji Sanitarnej MSW.Narzędzia pracy: komputer, drukarka, niszczarka, faks. Pomieszczenia biurowe Zespołu ds. BHS-P znajdują się na I piętrze, dostęp przez klatkę schodową lub windę, budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich.ZAKRES ZADAŃPrzeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby oraz przestrzegania zasad i przepisów dot. bhp.Sporządzanie analiz stanu bhp.Uczestniczenie w pracach zespołów/komisji powypadkowych.Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadkówprzy pracy/w służbie, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, wyniki badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku służby i pracy.Udział w przekazywaniu do użytku nowo budowanych i przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy oraz urządzeń.Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną służbą/pracą.Prowadzanie szkoleń wstępnych/instruktaży ogólnych osób przyjmowanych do pracy/służby.Opiniowanie szczegółowych instrukcji dot. bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach służby i pracy. WYMAGANIA NIEZBĘDNEWykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.Co najmniej 1 rok stażu pracy w służbie bhp.Szkolenie okresowe dla pracowników służby bezpieczeństwa i higieny pracy.Znajomość przepisów prawa pracy.Znajomość przepisów dot. bezpieczeństwa i higieny pracy.Posiadanie obywatelstwa polskiego.Korzystanie z pełni praw publicznych.Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. WYMAGANIA DODATKOWEKopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub pisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych.Znajomość metod oceny ryzyka zawodowego i umiejętność ich zastosowania.Posiadanie prawa jazdy kat. B.Umiejętność obsługi komputera z wykorzystaniem pakietów biurowych.DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNECVList motywacyjnyKopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego.Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie szkolenia okresowego dla pracowników służby bezpieczeństwa i higieny pracy.Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWEKopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub pisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych.Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie prawa jazdy kat. B.Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych jeżeli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO. TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓWDokumenty należy złożyć do: 14 grudnia 2020 r.Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzęduMiejsce składania dokumentów:Nadbużański Oddział Straży Granicznejul. Trubakowska 222-100 Chełm Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata do pracy Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UW.L.2016.119.1), dalej RODO informuję, iż:Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej, reprezentujący Nadbużański Oddział SG z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2. Inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Komendanta Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji, adres e-mailowy: naczelnik.oi.nadb (at) strazgraniczna.pl, tel. 82/ 568-51-20. Pana/i dane nie będą przekazywane innym odbiorcom w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowej.Pana/i dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji, w zakresie określonym w przepisach prawa na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. b, natomiast inne dane, w tym szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1, będą przetwarzane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 pkt a), która może być w dowolnym czasie odwołana.Pana/i dane będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od zakończenia procedury naboru.Przysługuje Panu/i prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania i usunięcia, z tym że wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez NOSG. Ponadto przysługuje Panu/i prawo do żądania ograniczenia przetwarzaniaw przypadkach określonych w art. 18 RODO.Przysługuje Panu/i prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody udzielonej przed jej cofnięciem.W trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.Ma Pan/i prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/i dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.Podanie przez Pana/ią danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych, w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru. Podanie innych danych jest dobrowolne.Aby skorzystać z przysługujących Pani/Panu praw wymienionych w pkt. 6 należy złożyć pisemne żądanie na adres Komendanta NOSG. Jeżeli żądania nie zostaną spełnione, Komendant NOSG poinformuje Panią/pana o odmowie realizacji żądania w terminie 14 dni od jej wpływu. INNE INFORMACJEW miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnychw urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. Dokumenty należy przesyłać pocztą lub składać osobiście w Kancelarii Jawnej Komendy Oddziału pod ww. adresem, w godz. 7.30 - 10.00 i 12.30 - 15.00 w dni robocze.Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2946,34- zł.Planowana data zatrudnienia: 28.12.2020 r. Weryfikacja spełniania wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w części DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA. W związku z tym informujemy,że aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.Wzór oświadczenia dostępny jest pod adresem http://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl w zakładce Praca-

Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1

Nazwa pracodawcy:
NADBUŻAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM.27 WOŁYŃSKIEJ DYWIZJI ARMII KRAJOWEJ W CHEŁMIE

danePracodawcy_nip: 5631565688

danePracodawcy_regon: 110120561

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CVList motywacyjnyKopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego.Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie szkolenia okresowego dla pracowników służby bezpieczeństwa i higieny pracy.Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06

Powiat pracodawcy: m. Chełm

danePracodawcy_kodPowiatu: 0662

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Chełm

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902

Ulica pracodawcy: Trubakowska

Numer budynku pracodawcy: 2

Profil działalności pracodawcy: obrona narodowa

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|229103

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 04.12.2020

Oferta pracy ważna do: 14.12.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 04.12.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 04.12.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0271ed5c9410fef89dcde29e1bcc414f

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 2 800 - 3 000 PLN

Operatywna sprzedaż produktów firmy, bieżąca obsługa klienta, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z klientami, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej. Praca w godzinach 8:00-16:00, 9:00-17:00
DREWKOL FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO USŁUGOWA FRYZEŁ ALEKSANDER - 2017-03-02 - Kolbuszowa (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. HANDLU - od 4 000 PLN

zgodny ze stanowiskiem
EXPOM S.A. - 2020-10-19 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ - od 2 800 PLN

Przygotowywanie zestawień na potrzeby rozliczeń - koszu i przychodu, weryfikacja i dekretacja kosztów, tworzenie raportów, dokumentacji i zestawień na podstawie przeprowadzanych analiz, archiwizacja dokumentów, przygotowywanie i kontrola płatności, okresowe raportowanie działan.
F.H.U AVANT Ewa Obrycka - 2018-08-28 - Kolno (podlaskie)

EKSPERT FINANSOWY-POMOC - 1 017,4 PLN

Wg programu stażuPOWER
kontakt przez PUP - 2019-04-16 - Drezdenko (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 600 PLN

Obsługa klientów, sporządzanie ofert
PRZEDSIĘBIORSTWO PRYWATNE "KOPOL" - 2020-06-19 - Bytów (pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZĘTU MEDYCZNEGO I ZAOPATRZENIA DO DZIAŁU APARATURY, SPRZĘTU MEDYCZNEGO I ZAOPATRZENIA(NR 3302) - od 2 600 PLN

- Dokonywanie zakupów w oparciu o Ustawę prawo zamówień publicznych i zakupów nie podlegających ustawie- Opracowywanie i realizacja wydatków KPCP.- Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego wraz z wymaganą dokumentacją i jej archiwizowanie.- Nadzór nad eksploatacją aparatury i sprzętu medycznego.Praca w dni robocze w godzinach: 7.00-14.35Oferujemy:- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę.- Pracę w przyjaznej atmosferze.- Możliwość rozwoju zawodowego.
Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy - 2020-11-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. KANCELARYJNYCH - 1 033,7 PLN

wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2020-02-21 - Polkowice (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 3 200 PLN

Odbieranie telefonów od klientow w języku angielskim. Roziwązywanie problemów klienta w języku tureckim lub perskim.
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Łódź (łódzkie)

ELEKTRYK / ELEKTROMONTER / AUTOMATYK - 3 500 - 4 000 PLN

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: kontakt (at) inwest-kom.pl telef. 58 535-23-31
INWEST-KOM W GNIEWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-04 - Gniew (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLOWYCH - od 2 100 PLN

przyjmowanie i realizacja zamówień składanych przez klientów, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie i wydawanie towarów, wprowadzanie faktur do programu z zakresu obsługi sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2018-11-28 - Terespol (lubelskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPU SUROWCA - od 4 000 PLN

Weryfikacja, kontrola i nadzór nad umowami zakupu surowca. Sporządzanie i nadzór nad harmonogramami dostaw drewna w celu zapewnienia stabilnych dostaw. Weryfikacja faktur pod względem merytorycznym i formalnym. Sporządzanie protokołów reklamacyjnych według protokołów niezgodności; prowadzenie procesu reklamacji. Nawiązywanie i utrzymywanie profesjonalnych i długoterminowych relacji z dostawcami. Opracowywanie projektów oszczędnościowych, identyfikacja możliwości redukcji kosztów. Przygotowanie raportów i zestawień zakupów w zakresie realizowanych zadań. Nadzór i aktualizacja rejestru dostawców. Kontakt z dostawcą w celu pozyskania informacji o surowcu i deklaracji dostawcy dotyczącej pochodzenia surowca i analiza ryzyka. Weryfikacja ważności i zakresu certyfikatu dostawcy. Prowadzenie miesięcznych, rocznych i zbiorczych, zestawień zakupów FSC. Archiwizacja dokumentacji zakupowej i transportowej. Współpraca z działem produkcji i działem handlowym.
PRZEDSIĘBIORSTWO DRZEWNE "JAWOR" - ANTONI JAN GAWIŃSKI - 2020-05-13 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 600 PLN

naliczenie płac, składek ZUS, rozliczenie sp. z o.o., wprowadzenie i weryfikacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2020-09-29 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - 997,4 PLN

- zapoznanie się ze strukturą organizacyjną firmy oraz funkcjonowaniem sieci własnej i franczyzowej- przygotowanie ofert dla sieci handlowej- planowanie i koordynacja działań marketingowych w firmie- organizowanie spotkań handlowych- negocjacje z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2018-03-31 - Chmielno (pomorskie)

SEKRETARKA - od 2 100 PLN

- prowadzenie biura,- przyjmowanie interesantów,- rozliczanie pracowników.
"LUZZ" Ośrodek Szkolenia Kierowców - 2018-03-12 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 2 350 PLN

prace budowlane
kontakt przez PUP - 2019-04-05 - Wola Makowska (łódzkie)

SORTOWACZ - od 2 100 PLN

SORTOWANIE ZMIESZANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH I SELEKTYWNIE ZBIERANYCH, UMIESZCZANIE WYSORTOWANYCH ODPADÓW W WYZNACZONYCH POMIESZCZENIACH LUB POJEMNIKACH, BELOWANIE (PRASOWANIE) ODZYSKANYCH SUROWCÓW WTÓRNYCH, UDZIAŁ W CZYNNOŚCIACH ROZRUCHOWYCH SORTOWNI, DBANIE O NALEŻYTY STAN TECHNICZNY URZĄDZEŃ, PRZESTRZEGANIE INSTRUKCJI ICH EKSPLOATACJI ORAZ PRZEPISÓW BHP, DBANIE O PORZĄDEK NA STANOWISKU PRACY, WYKONYWANIE PRAC PORZĄDKOWYCH NA TERENIE ZAKŁADU.
POLKOWICKA DOLINA RECYKLINGU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-15 - Polkowice (dolnośląskie)

SPECJALISTA IT - od 2 950 PLN

- KOORDYNACJA WDROŻEŃ ROZWIĄZAŃ TELEINFORMATYCZNYCH- UTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTEM BIZNESOWYM NA POZIOMIE HANDLOWO-TECHNICZNYM
VEGACOM S.A. - 2017-08-25 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. MEDIÓW INTERAKTYWNYCH - od 2 250 PLN

Planowanie i promocja kampani reklamowych
kontakt przez PUP - 2019-01-17 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA R1/0426-148/19 - 2 500 - 3 500 PLN

- kompleksowe nadzorowanie i realizowanie zamówień klientów,- skuteczne komunikowanie potrzeb klientów wszystkim działom firmy,- dopilnowywanie terminowości i kompletności dostaw,- zapewnienie najwyższej jakości serwisu świadczonego klientom firmy,- w perspektywie możliwa samodzielna sprzedaż.
RUN-CHŁODNIA WE WŁOCŁAWKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-01 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU - od 2 000 PLN

promowanie firmy, obsługa działu marketingu
SWARZĘDZKIE ZAKŁADY MEBLOWE Maciej Tylkowski Sp.k. - 2017-05-22 - Poniatowa (lubelskie)

SPECJALISTA W ZAKRESIE SODOWANIA KAROSERII I PODZESPOŁÓW MECHANICZNYCH - od 1 850 PLN

Sodowanie karoserii i pozespołów mechanicznych
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Łęgowo (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - do 2 500 PLN

Prowadzenie procesu rekrutacji kandydatów naróżne stanowiska. monitorowanie stopnia satysfakcji kadry pracowniczej z wykonywanej pracy, budowa i rozwój dobrych relacji między pracownikami.
Gremi Sp. z o.o. - 2016-10-18 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PROGRAMÓW - STAŻYSTA - od 2 000 PLN

Zakres wykonywanych zadań na danym stanowisku:- Opracowanie projektów, programów w celu pozyskiwania środków z funduszy strukturalnych,- Inicjowanie i wspieranie Partnerstw Lokalnych dla realizacji projektów,- Inicjowanie i organizowanie projektów lokalnych mogących stanowić działania samodzielne powiatu lub element programów regionalnych,- Opracowanie projektów, programów, wniosków w celu pozyskiwania środków z funduszy strukturalnych oraz rezerwy Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej,- Znajomość zasad i procedur realizacji projektów dofinansowanych w ramach EFS,- Realizacja zadań w projekcie według zaplanowanego zakresu oraz harmonogramu,- Znajomość zasad i procedur realizacji projektów dofinansowanych ze środków PFRON- Realizacja zadań w projekcie według zaplanowanego zakresu oraz harmonogramu,- Realizacja pozostałych instrumentów adresowanych do osób bezrobotnych do 30 roku życia (m. in bon na zasiedlenie, bon zatrudnieniowy).
Powiatowy Urząd Pracy Żary - 2017-03-10 - Żary (lubuskie)