Praca SPECJALISTA DS. ANALIZ IT (IT ANALYST) - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy SPECJALISTA DS. ANALIZ IT (IT ANALYST), kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 2 ofert pracy SPECJALISTA DS. ANALIZ IT (IT ANALYST).
Zapewnienie sprz臋tu / oprogramowania / diagnostyka problem贸w w sieci / rozwi膮zywanie problem贸w przez telefon dla klient贸w i u偶ytkownik贸w; Przekazywanie problemu do wewn臋trznych grup wsparcia I.M; Koordynacja i zarz膮dzanie relacjami z dostawcami i personelem pomocniczym, kt贸rzy dostarczaj膮 sprz臋t / software / rozwi膮zywania problem贸w sieciowych; Administrowanie i zapewnienie u偶ytkownikom dost臋pu i kontroli; Korzystanie z funkcji Tracking System dokumentowania i zarz膮dzania problemami i wnioskami w pracy; Pracownik jest zobowi膮zany przestrzega膰 obowi膮zku wykonywania innych polece艅 prze艂o偶onych dotycz膮cych pracy zgodnych z przepisami prawa i ustalonym w umowie rodzajem pracy.
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Diagnozowanie problem贸w ze sprz臋tem/ oprogramowaniem i sieci膮 oraz proponowanie, telefoniczne, rozwiaza艅 klientom i ko艅cowym u偶ytkownikom;Rozwi膮zywanie lub przekazywanie incydent贸w i zapyta艅 w艂a艣ciwym zespo艂om; Koordynowanie i zarz膮dzanie zwi膮zkami z dostawcami i wsparcie personelu proponujacemu rozwiazanie problem贸w ze sprzetem/ oprogramowaniem i sieci膮; Administrowanie i sprawowanie kontroli nad dost臋pem u偶ytkownika i wyj艣ciem; Wykorzystanie Systemu 艢ledzenia Po艂膮cze艅 Telefonicznych w celu monitorowania i zarzadzania problemami i zapytaniami dotycz膮cymi pracy oraz oferowanie stosownych rozwiaza艅 tych偶e oraz dalszy nadz贸r; 艢cis艂a wsp贸艂praca z pracownikami helpdesk w zakresie szkolenia krzy偶owego, doskonalenia i wdro偶e艅 procedur doskona艂o艣ci operacyjnej i wsparcie pracy zespo艂owej:艢cis艂a wsp贸艂praca z personelem wsparcia w celu uzyskania wiedzy technicznej i ostatecznego rozwiazania powtarzaj膮cych si臋 problem贸w; Skuteczne wyst臋powanie w charakterze kierownika projektu lub menad偶era zespo艂u projektowego zgodnie z wymogami projekt贸w helpdesku i zadaniami wewnetrznymi; Gotowo艣膰 zaanga偶owania si臋 w prac臋 oraz szkolenie handlowe w celu wzmocnienia umiej臋tnosci oraz zdolno艣ci wsparcia; rozwiazywanie problem贸w dotycz膮cych urz膮dze艅 przeno艣nych (mobilnych)
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Zabierz贸w (ma艂opolskie)