Praca SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I ZARZ膭DZANIA INFORMACJ膭 (J. ANG.) K/M - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I ZARZ膭DZANIA INFORMACJ膭 (J. ANG.) K/M, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 2 ofert pracy SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I ZARZ膭DZANIA INFORMACJ膭 (J. ANG.) K/M.
1) wyszukiwanie, gromadzenie, rejestrowanie, weryfikowanie i selekcjonowanie informacji;2) klasyfikowanie, indeksowanie, aktualizowanie i unifikowanie informacji;3) przechowywanie i nadzorowanie zbior贸w informacji;4) analizowanie, opracowywanie i udost臋pnianie informacji;5) badanie i analizowanie zapotrzebowania na informacj臋 w艣r贸d r贸偶nych grup odbiorc贸w;6) rekomendowanie zmian w procedurach lub w technologii wspieraj膮cych zarz膮dzanie informacj膮; przestrzeganie obowi膮zuj膮cych procedur, przepis贸w, norm oraz zasad poufno艣ci informacji w celu w艂a艣ciwej dystrybucji informacji;7) organizowanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami i przepisami BHP, ochrony ppo偶., ochrony 艣rodowiska.8) przyjmowanie i wydawanie korespondencji;9) obs艂uga komputera i poczty firmowej.
kontakt przez PUP - 2020-02-13 - Warszawa (mazowieckie)
archiwizowanie dokumentacji, uczestnictwo w telekonferencjach z klientami, koordynacja kwestii administracyjnych wynikaj膮cych z um贸w z klientami. Obs艂uga biurowa i administracyjna Kancelarii, utrzymanie sprz臋tu i mo偶liwo艣膰 realizowania zlece艅 za pomoc膮 艣rodk贸w komunikacji bezpo艣redniej. Zarz膮dzanie kalendarzem spotka艅, rozpraw s膮dowych Partner贸w i Prawnik贸w Kancelarii, sporz膮dzanie protoko艂贸w ze spotka艅, obs艂uga korespondencji przychodz膮cej i wychodz膮cej, zarz膮dzanie obiegiem informacji i dokument贸w, przygotowanie pism, prezentacji, raport贸w, planowanie i realizacja zaopatrzenia administracyjno-biurowego, kontakty z dostawcami. Kompleksowa organizacja pracy sekretariatu Kancelarii.
kontakt przez PUP - 2019-06-24 - Warszawa (mazowieckie)