SPECJALISTA - DORADCA DS. PRZEDSIĘBIORCZOŚCI Gdańsk oferta pracy Politechnika Gdańska
Stanowisko: SPECJALISTA - DORADCA DS. PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie na rzecz studentów i absolwentów Uczelni doradztwa z zakresu przedsiębiorczości obejmującego:kwestie związane z zakładaniem i prowadzeniem działalności gospodarczej (w tym: konsultacje pomysłu biznesowego, przygotowanie biznes planu, rejestracja firmy, pomoc w wyborze metod rozliczania działalności, zagadnienia księgowe), pozyskiwanie finansowania (dotacje, pożyczki, kredyty itp.), informacje na temat instytucji otoczenia biznesu, wspierających przedsiębiorczość, przygotowanie do prezentacji przed potencjalnym inwestorem, ochronę własności intelektualnej i komercjalizację wyników badań naukowych;kształtowanie postaw przedsiębiorczych wśród studentów Uczelni; prowadzenie warsztatów grupowych z tematyki dotyczącej przedsiębiorczości; prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej udzielonych porad;przygotowywanie materiałów i opracowań z zakresu prowadzonego doradztwa dla studentów, współprowadzenie strony internetowej biura oraz fanpage na Facebooku; współorganizowanie i udział w wydarzeniach biura.
Data publikacji: 2019-12-16
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: Politechnika Gdańska
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gabriela Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie na rzecz studentów i absolwentów Uczelni doradztwa z zakresu przedsiębiorczości obejmującego:kwestie związane z zakładaniem i prowadzeniem działalności gospodarczej (w tym: konsultacje pomysłu biznesowego, przygotowanie biznes planu, rejestracja firmy, pomoc w wyborze metod rozliczania działalności, zagadnienia księgowe), pozyskiwanie finansowania (dotacje, pożyczki, kredyty itp.), informacje na temat instytucji otoczenia biznesu, wspierających przedsiębiorczość, przygotowanie do prezentacji przed potencjalnym inwestorem, ochronę własności intelektualnej i komercjalizację wyników badań naukowych;kształtowanie postaw przedsiębiorczych wśród studentów Uczelni; prowadzenie warsztatów grupowych z tematyki dotyczącej przedsiębiorczości; prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej udzielonych porad;przygotowywanie materiałów i opracowań z zakresu prowadzonego doradztwa dla studentów, współprowadzenie strony internetowej biura oraz fanpage na Facebooku; współorganizowanie i udział w wydarzeniach biura.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca na pół etatu od poniedziałku do piątku w godz 07:30 (według grafiku).
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA - DORADCA DS. PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2020
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: zarządzanie, prawo, doradctwo zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
kursy uzupełniające z zakresu rynku pracy, przedsiębiorczości, zakładania i prowadzenia własnej działalności gospodarczej, potwierdzone certyfikatami (zaświadczeniami), bardzo dobra znajomość rynku pracy, wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i organizacyjne, dobra znajomość obsługi pakietu Microsoft Office, łatwość w redagowaniu tekstów, samodzielność, dokładność i rzetelność w wykonywaniu zadań, wysoki poziom kompetencji społecznych i personalnych.
Nazwa pracodawcy: Politechnika Gdańska
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Gabriela Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV wraz z listem motywacyjnym prosimy przesyłać na adres: dokariery (at) pg.edu.plPodczas rekrutacji kandydat może zostać poproszony o dokumenty potwierdzające informacje zawarte w aplikacji.Mile widziane referencje z poprzednich miejsc pracy.Termin przyjmowania zgłoszeń: do 20.12.2019 r.Konkurs może zostać zamknięty bez wyłonienia kandydata.Skontaktujemy się z wybranymi osobami.Nadesłanych pocztą ofert nie odsyłamy.Zlecający zastrzegają sobie prawo do odpowiedzi jedynie na wybrane oferty.-
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Adres strony pracodawcy: www.pg.gda.pl
Ulica pracodawcy: Gabriela Narutowicza
Numer budynku pracodawcy: 11/12
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 16.12.2019
Oferta pracy ważna do: 20.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 16.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 16.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?66455584b8e4bb510a39e1bbe205ed7a
Podobne oferty pracy
Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami, sprzedaż oprogramowania z zakresu bezpieczeństwa, wyszukiwanie nowych szans sprzedażowych, badanie potrzeb potencjalnych klientów i przygotowywanie indywidualnych ofert handlowych, dbanie o wizerunek firmy, realizowanie planów sprzedażowych
MARKEN Systemy Antywirusowe - 2017-02-24 - Gdynia (pomorskie)
Pozyskiwanie kandydatów do pracy, zgłaszanie pracowników do ubezpieczenia społecznego, nadzór nad ewidencją czasu pracy pracowników, nadzór nad zameldowaniami pracowników, prowadzenie teczek pracowniczych, nadzór nad ewidencją przebiegu pojazdów itp.
M&J BUD DE Sp. z o.o. - 2016-12-20 - Kielce (świętokrzyskie)
Praca z systemami TMS, EPP, CAT i QA, obsługa wielojęzycznych projektów.
kontakt przez PUP - 2019-01-10 - Kraków (małopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Warszawa (mazowieckie)
- kompleksowa obsługa kontraktów zgodnie ze standardami firmy - organizacja i koordynacja wyjazduoraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą - budowanie długotrwałych relacji z klientem zewnętrznym i wewnętrznym. Bieżąca współpraca z partnerami biznesowymi. - Wynagrodzenie: 3400 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, następnie na czas określony 33 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta. Kontakt mailowy: m.krol (at) promedica24.pl lub poprzez stronę: http://kariera.promedica24.pl/
PROMEDICA24 CARE TEAM DE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-07-26 - Katowice (śląskie)
klasyfikacja, dekretacja, księgowanie, sporządzanie listy płac;godziny pracy -7.15-15.30, piątek 7.00-14.00
ZAWITEX SP. Z O.O. W ZAWIDOWIE - 2016-02-23 - Zawidów (dolnośląskie)
jw.
IMEXLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA - 2018-06-20 - Warszawa (mazowieckie)
odpowiedzialnośc za pomoc przy organizacji spotkań z kontrahentem arabskimi aktywne prowadzenie wieloletniego researchu arabskiego rynku gier, odpowiedzialnośc za budowe dobregoo wizerunku platformy sprzedażowej pracodawcy na rynku arabskim
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Rzeszów (podkarpackie)
dostawa świeżych warzyw oraz owoców, mięsa, wędlin itp.
HANDEL-Gastronomia "DANUTA" Sztucka Danuta w Bukownicy - 2017-06-06 - Bukownica (wielkopolskie)
1.Przygotowanie dokumentów i danych niezbędnych do przeprowadzenia procesów przetargowychma opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz robót budowlanych2.Opracowywanie programów inwedtycji3.Sprawdzanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, jej zgodności z umową i kompletności.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY LUBLIN - 2019-05-27 - Lublin (lubelskie)
prace biurowo administracyjne
kontakt przez PUP - 2019-03-22 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Nadzór nad sprawnym i zgodnym z przepisami prawa działania urządzeń: elektroenergetycznych; zabiegowych; gastronomicznych; medycznych; dźwigów oraz instalalacji elektrycznych i odgromowych. Zapewnienie fachowego nadzoru przy robotach elektroenergetycznych i ich zgodności i obowiązującymi przepisami.
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2018-05-11 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
- Obsługa telefoniczna i mail'owa klienta zagranicznego,- Biegła znajomość języka angielskiego- Miejsce pracy: Cieplewo- Kontakt: telefoniczny 58-682-35-90 lub 695-418-302, e-mail: kubus (at) kkubus.pl
KUBUŚ - 2017-09-27 - Cieplewo (pomorskie)
kontakty handlowe, zamawianie leków
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA - FARMED - 2016-04-06 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Szamotuły (wielkopolskie)
tworzenie ofert dla klientów; dowóz towaru do klienta, odbiór i wysyłka towaru u kuriera; zamwaianie towaru; negocjowanie cen/warunków;
kontakt przez PUP - 2017-06-19 - Legnica (dolnośląskie)
Praca przy sprzedaży i marketingu w zakresie oferowanych produktów ( stolarki okiennej, drzwiowej itp) na terenie całej Polski, przygotowywanie materiałów handlowych i marketingowych w postaci ofert, ulotek reklamowych, wykonywanie prezentacji audiowizualnych, przygotowywanie umów z kontrahentami, negocjacje, uczestnictwo w targach i spotkaniach biznesowych
kontakt przez PUP - 2018-11-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Pozyskiwanie klientów, obsługa klienta, promocja firmy, logistyczna obsługa zamówień.
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
Rozkręcanie, weryfikacja podzespołów mechanicznych, czyszczenie i obróbka na specjalistycznym sprzęcie, doprowadzenie części do parametrów fabrycznych.
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Otwock (mazowieckie)
Kontrola jakości produktu. Wprowadzanie towarów na stan magazynowy oraz ich wysyłka.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Świebodzin (lubuskie)
- Obsługa techniczna imprez (m.in. nagłośnienie, oświetlenie),- Współudział w organizacji imprez- Wykonywanie konserwacji i naprawy sprzętu
Chocianowski Ośrodek Kultury - 2016-11-28 - Chocianów (dolnośląskie)
jw.
UNIWERSUM SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Białystok (podlaskie)
Bieżąca obsługa systemów komputerowych firmy. Praca jednozmianowa, od poniedziałku do piątku (w godz. 7.00-15.00), w Bielsku-Białej.
INCOBEX SP. Z O. O. - 2016-08-03 - Bielsko-Biała (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Dworszowice Kościelne (łódzkie)
ZARZĄDZENIE MINISTRA SPRAWIEDLIWOŚCI z dnia 1 lutego 2016 r. w sprawie ustalenia standardów metodologii opiniowania w opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów(Dz. Urz. MS z dnia 18 lutego 2016 r.)
Sąd Okręgowy w Słupsku - 2016-04-22 - Słupsk (pomorskie)
prowadzenie dziennika korespondecyjnego i dokumentacji Wydziału zgodnie z zasadami instrucji kancelaryjnej, przyjmowanie i rejestrowanie poczty, przygotowwywanie korespondencji do wysyłki oraz sporzadzanie planów dydaktycznych
SZKOŁA ASPIRANTÓW PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W POZNANIU - 2019-03-04 - Poznań (wielkopolskie)
Montaż i demontaż maszyn i konstrukcji w zależności od branży.Naprawy i serwisowanie urządzeń hydraulicznych i pneumatycznych.Sprawdzanie funkcjonalności maszyn.Utylizacja zużytych materiałów.Wiedza dot. maszyn budowlanych lub pras hydraulicznych będzie dodatkowym atutem.
Pertec GmbH - 2017-10-02 - Niemcy (Niemcy)
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Skierniewice (łódzkie)
- organizacja i dokumentowanie procesów logistycznych- sporządzanie zestawień, tabel, rozliczeń- sporządzanie i wysyłka zleceń transportowych, upoważnień- stały kontakt, budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z Klientami oraz Podwykonawcami- dokumentowanie i organizacja procesów logistycznych- monitorowanie i kontrola realizacji zleceń transportowych- dbanie o dobre imię i prestiż firmy.Praca w Katowicach. Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy, praca od pn. do pt. w godz.: 8.00-16.00.Wynagrodzenie 2768,00 zł brutto (+ system motywacyjny dostosawany do doświadczenia, potencjału i osiąganych wyników); możliwość podniesienia kwalifikacji, Pracodawca zapewnia samochód, laptop, telefon, itp.
ECCO WOOD SP Z O.O. - 2018-03-06 - Katowice (śląskie)