SPECJALISTA DO SPRAW ZAOPATRZENIA Kraków oferta pracy MAKRO FHU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAOPATRZENIA
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert, przygotowywanie zamówień.
Data publikacji: 2019-02-22
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: MAKRO FHU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Królewska 2, 30-045 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert, przygotowywanie zamówień.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
3500zł brutto + premia w zależności od wykształcenia i doświadczenia,premia zależna od wyników negocjacji cen dostaw
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZAOPATRZENIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kraków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kraków
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kraków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: zaopatrzeniowiec
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY - KAT. B
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Preferowane umiejętności techniczne i elektrotechniczne.
Nazwa pracodawcy:
MAKRO FHU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 13a, 32-020 Wieliczka, powiat: wielicki, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: wielicki
Gmina pracodawcy: Wieliczka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wieliczka
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 13a
Nazwisko osoby zgłaszającej: Marek Budzyn
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: zaopatrzeniowiec
Data dodania oferty pracy: 23.02.2019
Oferta pracy ważna do: 15.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 23.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 22.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie sekretariatu dyrektora, ewidencjonowanie pism, obsługa korespondencji, przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych z dochodów budżetowych, wysyłanie upomnień w zakresie należności budżetu państwa
Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna Wolsztyn - 2017-12-14 - Wolsztyn (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-20 - Warszawa (mazowieckie)
wysyłka towaru do klienta; nadzór nad załadunkami na samochody; kompletowanie dokumentów dla kierowców; przyjmowanie i drukowanie dokumentów systemowych; osobom ze strony Słupska oraz Główczyc pracodawca zapewnia transport do pracy z powrotem; kontakt z pracodawcą osobisty w godzinach (10-12), telefoniczny w godzinach (8-15), e-mailowy
Wosana S.A. - 2015-12-11 - Damnica (pomorskie)
•naliczanie płac•sporządzanie deklaracji ZUS i PIT•prowadzenie dokumentacji związanej z nawiązaniem, przebiegiem i rozwiązaniem stosunku pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami•prowadzenie akt osobowych pracowników•sporządzenie umów cywilnoprawnych•sporządzanie deklaracji PFRON•bezpośredni kontakt z Klientami biura•współpracę merytoryczną z pozostałymi pracownikami w dziale kadr•sporządzanie raportów dotyczących danych kadrowych i płacowych na potrzeby klientów•współpraca z instytucjami administracji państwowej w zakresie wykonywanych obowiązków
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Terminowe i dokładne księgowanie faktur, przy uwzględnieniu odpowiednich stawek podatkowych oraz zdobywanie wymaganych autoryzacji od kontrolerów finansowych oraz innych osób uprawnionych; Rozwiązywanie problemów dot. faktur niezapłaconych na czas poprzez: monitorowanie dokumentów oczekujących na zaksięgowanie i monitorowanie faktur zablokowanych z powodu różnic cenowo-ilościowych; Odpowiadanie i rejestrowanie wszystkich przychodzących zapytań (w szczególności od dostawców, klientów i pracowników); Prośby o dokonywanie niezbędnych zmian danych dostawców po szczegółowej analizie oraz monitorowanie balansu na kontach dostawców; Dokonywanie płatności zgodnie z wymaganiami oraz na czas;
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Współpraca z obecnymi dostawcami praca w środowisku międzynarodowym.Przeprowadzanie procesu zakupu towarów i usług, analiza zapasów magazynowych i npotrzeb zakupowych, poszukiwanie nowych dostawców, prowadzenie bazy dostawców towarów handlowych, prowadzenie negocjacji zakupowych, kontrola terminowości dostaw.
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Łęczeszyce (mazowieckie)
aktywne poszukiwanie klientów, utrzymywanie długotrwałych relacji z klientem, sprzedaż, wprowadzanie zamówień do systemu, rzetelna ewidencja poczty przychodzącej i wychodzącej
OFFICE SUPPORT KRZYSZTOF WYLĄG - 2016-05-25 - Tarnowskie Góry (śląskie)
przewóz mięsa i wędlin
Usługi Transportowe Wiesław Nowak - 2016-06-01 - Starachowice (świętokrzyskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Adros Sp. z o.o. - 2017-02-24 - Dobrzyca (wielkopolskie)
pozyskiwanie i analizowanie ofert, negocjacje warunków zakupów i dostaw, poszukiwanie optymalnych źródeł dostaw, realizacja celów oszczędnościowych
Hertz Systems Ltd Sp. z o.o. - 2016-10-21 - Zielona Góra (lubuskie)
w/g stanowiska
ŚWIĘTOKRZYSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W KIELCACH - 2018-01-16 - Starachowice (świętokrzyskie)
wyszukiwanie informacji o potencjalnych klientach, umawianie spotkań handlowych, udział w przygotowaniu prezentacji handlowych
Agencja Ochrony Mienia i Konwoju K-4 Patrol Sp z.o.o. - 2017-12-14 - Poznań (wielkopolskie)
sprzedaż produktów, kontakt z klientem, sporządzanie dokumentacji handlowej
WEKOM II Kopalnia Granitu Kostrza Sp. z o.o. - 2017-07-28 - Kostrza (dolnośląskie)
Poznanie struktury urzędu, zasad i specyfiki pracy w administracji rządowej zespolonej. Poznanie obowiązujących przepisów prawa.Pomoc przy: przygotowaniu projektów pism i opinii prawnych, prowadzeniu mediacji i poradnictwa konsumenckiego, prowadzeniu rejestrów. Poznanie instrukcji kancelaryjnej, sposobu prowadzenia ewidencji i procedury rozpatrywania skarg i wniosków. Poznanie zasad archiwizacji oraz prakryczne zastosowanie.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ - 2016-07-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przeprowadzanie badań kontrolnych jakości, analiza jakości
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Mników (małopolskie)
jw.
Instytut Przemysłu Organicznego - 2018-04-24 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Wasilków (podlaskie)
transport towarów krajowych
Transport Ciężarowy Iwona Dobrzyńska-Kraske - 2017-02-24 - Malbork (pomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2015-12-16 - Warszawa (mazowieckie)
Pracownik jest zobowiązany do znajomości oraz wykonywania prac usługowych w branży hotelarsko-gastronomicznej, m.in. przyrządzanie potraw kuchni brazylijskiej oraz niemieckiej, obłsuga cateringowa gości, wykonywanie prac z zakresu housekeeping, nadzór i obsługa pralni oraz prasowalni.
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Boża Wola (mazowieckie)
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za marketing , bieżące wspieranie działalności operacyjnej przychodni, pozyskiwanie, analizę i syntezę informacji, raportowanie danych.
CENTRUM MEDYCZNE PROMEDICA SPÓŁKA CYWILNA PIOTR COMPAŁA HALINA COMPAŁA-KUŚNIERZ - 2019-02-21 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa i nadzór projektów marketingowych; wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klientów konsultacja i dokonywanie transakcji. Bezpośredni kontakt z klientem w języku portugalskim
kontakt przez PUP - 2016-12-23 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klientów biznesowych, wdrażanie realizowanych targetów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych kontrahentów na rynku.p Branża: producent i importer ziaren i bakalii, wymagana znajomość języka niemieckiego lub angielskiego.Miejsce pracy: Oborniki Śląskie.
Katolik Sp. z o.o. - 2017-01-05 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
Poszukiwanie i rekrutacja pracowników w j. ukraińskim, tworzenie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych.
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Goleniów (zachodniopomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
- obsługa zamówień detalicznych, - doradzanie klientom, - telefoniczna obsługa klienta, - realizacja wyznaczonych celów, - wystawianie dokumentów sprzedaży (faktury/ paragony/ korekty/ zwroty), - budowanie pozytywnych relacji z klientami. Oferta dostępna w sali G, H, A. Oferta skierowana także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - e-mail: praca (at) proline.pl
"PROLINE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-25 - Wrocław (dolnośląskie)
prezentacj aproduktów i usług, obaługa telefonicznaklientów i prowadzenie korespondencji.
AMESOS Tomasz Szczukowski - 2017-09-01 - Gdańsk (pomorskie)
-przygotowanie i obsługa administracyjna szkoleń, ustalenie planów realizacji szkoleń specjalizacyjnych, przygotowanie propozycji kadry dydaktycznej do przeprowadzenia szkoleń, przygotowanie propozycji placówek do odbycia staży związanych z organizacją kształcenia, współpraca z kierownikami szkoleń specjalizacyjnych, organizowanie naboru na specjalizacje-organizowanie i pzygotowanie egzaminów wstępnych, końcowych oraz prowadzenie dokumentacji związanej z posiedzeniami komisji kwalifikacyjnej i egzaminacyjnej- przygotowanie list obecnosci oraz dokumentacji szkoleń- sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi szkoleniami- współpraca z Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych w Warszawie- współpraca z osobami pracującymi w dziale kształcenia podyplomowego w zakresie realizacji zadań- pracownik jest zobowiązany do przestrzegania instrukcji w sprawie zarządzania i przetwarzania danych osobowych w systemie informatycznym w związku z prowadzoną bazą danych osób odbywających szkolenia- wykonywanie innych prac zleconych przez Przewodniczącą ORPiP a związanych z merytoryczną działalnością działu kształceania podyplomowego
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Łódź (łódzkie)
wyszukiwanie przetargów analiza materiałów przetargowych, współpraca z podwykonawcami, kosztorysowanie, prowadzenie sekretariatu, sporadyczna praca w terenie, obsługa i konserwacja sprzętu biurowego.
WYG INTERNATIONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-08 - Rzeszów (podkarpackie)