SPECJALISTA DO SPRAW WYNAGRODZEŃ Stargard oferta pracy ELWIRA DURKOWSKA "TAX" BIURO RACHUNKOWE
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW WYNAGRODZEŃ
Wynagrodzenie: 3 100 - 3 600 PLN
Zakres obowiązków: Rozliczanie wynagrodzeń i świadczeń.Przygotowywanie list płac.Sporządzanie deklaracji PIT,PFRON,ZUS.Praca w godzinach od 08:00 do 16:00.
Data publikacji: 2020-08-07
Lokalizacja: Stargard (zachodniopomorskie)
Pracodawca: ELWIRA DURKOWSKA "TAX" BIURO RACHUNKOWE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wojska Polskiego 44/3, 73-110 Stargard, powiat: stargardzki, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rozliczanie wynagrodzeń i świadczeń.Przygotowywanie list płac.Sporządzanie deklaracji PIT,PFRON,ZUS.Praca w godzinach od 08:00 do 16:00.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 100 - 3 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW WYNAGRODZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Stargard
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: stargardzki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3214
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Stargard
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw wynagrodzeń
warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: 3
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 100 - 3 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: Ekonomia
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość zagadnień kadrowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
ZNAJOMOŚĆ SAMODZIELNEGO SPORZĄDZENIA DEKLARACJI PIT,PFRON,ZUS. (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1)
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość prawa pracy,ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,PFRON,ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych.Dokumenty wymagane przez pracodawcę: CV + list motywacyjny.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy: ELWIRA DURKOWSKA "TAX" BIURO RACHUNKOWE
danePracodawcy_nip: 8541190140
danePracodawcy_regon: 811944354
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 44/3, 73-110 Stargard, powiat: stargardzki, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV + LIST MOTYWACYJNY
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: stargardzki
danePracodawcy_kodPowiatu: 3214
Gmina pracodawcy: Stargard
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Stargard
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0979596
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 44
danePracodawcy_nrLokalu: 3
Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-księgowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242310
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw wynagrodzeń
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 07.08.2020
Oferta pracy ważna do: 07.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 07.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 07.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?aa13dfd95faf22038fc2203e8922f401
Podobne oferty pracy
- archiwizowanie dokumentacji,- uczestnictwo w Telekonferencjach z Klientami, koordynacja kwestii administracyjnychwynikających z umów z klientami.- obsługę biurową i administracyjną Kancelarii,- utrzymanie sprzętu i możliwość realizowania zleceń za pomocą środków komunikacji bezpośredniej- zarządzanie kalendarzem spotkań, rozpraw sądowych Partnerów i Prawników Kancelarii,- sporządzanie protokołów ze spotkań,- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,- zarządzanie obiegiem informacji i dokumentów,- przygotowanie pism, prezentacji, raportów,- planowanie i realizacja zaopatrzenia administracyjno - biurowego- kontakty z dostawcami,- kompleksowa organizacja pracy sekretariatu Kancelarii
kontakt przez PUP - 2020-06-23 - Warszawa (mazowieckie)
Współpraca z dyrektorem w zakresie tworzenia bezpieczeństwa i higienicznych warunków pracy uczniów i personelu.
Szkoła Podstawowa nr 8 - 2019-07-15 - Jaworzno (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Warszawa (mazowieckie)
ZAKRES WYKONYWANYCH PODSTAWOWYCH ZADAŃ :1. Przygotowanie, organizacja, koordynacja i obsługa imprez.2. Planowanie i opracowanie rocznego kalendarza imprez.3. Nadzór nad prawidłowym przebiegiem imprez obsługiwanych i organizowanych przez OSiR.4. Współpraca z organizacjami, instytucjami i stowarzyszeniami działającymi na terenie miasta Ustka.5. Prowadzenie strony internetowej OSiR www.osir.ustka.pl, bieżące przekazywanie materiałów informacyjnych z działalności OSiR dla operatora sieci internetowej przy UM Ustka.6. Przygotowywanie kalkulacji organizowanych imprez.7. Pozyskiwanie sponsorów na imprezy sportowo-rekreacyjne.8. Organizacja imprez masowych.INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU :Praca w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji na II piętrze. Budynek biurowy bez windy Zatrudnienie na czas określony od stycznia 2018 roku z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, przy obsłudze monitora ekranowego w Dziale Organizacji Imprez. Godz. pracy 7.30-15.30. Wynagrodzenie 2400 zł brutto + 20% premii + wysługa lat.
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ustce - 2017-09-29 - Ustka (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-10-11 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
-koordynacje i wsparcie działań na terenie zakładu,-identyfikacje i rejestracje problemów jakościowych,-wprowadzanie działań korygujących w procesach produkcyjnych, -rozpatrywanie reklamacji klientów, opracowywanie działań korygujących,-dbanie o ograniczanie strat z powodu złej jakości wyrobów.
WEGMANN AUTOMOTIVE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-03-10 - Nekla (wielkopolskie)
Obsługa sprzętu elektroniki 3D I zmiana pn-pt
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- Kreowanie polityki sprzedażowej na terenie Europy, poszukiwanie nowych możliwości w zakresie dystrybucji. Realizowanie planów sprzedażowych, budowanie relacji z klientami. Negocjacje handlowe, przygotowywanie ofert. Ścisła współpraca z działem marketingu, logistyki, controllingu. Monitorowanie działań rynku i konkurencji. Udział w targach, zaangażowanie w promocję produktów na rynku.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomiczne, zarządzanie, marketing). Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w branży technicznej. Biegła znajomość języka angielskiego WARUNEK KONIECZNY. Znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem. Umiejętność planowania i organizowania. Wysokie zdolności negocjacyjne. Gotowość do podróży służbowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-04-07 - Katowice (śląskie)
Specjalista do spraw ubezpieczeń (staż)
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Tychy (śląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie sekretariatu firmy, obsługa klientów, spotkań biznesowych, obsługa centrali telefonicznej, tłumaczenie dokumentów z języka angielskiego, nadzór nad prawidłowością obiegu dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Łomża (podlaskie)
Sporządzanie ofert i kosztorysów, zamawianie materiałów, rozliczanie budów
Kanbud Sp. z o.o. - 2020-09-02 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Uczestnictwo w programach sprzedażowych i marketingowych, realizowanych przez firmę; badanie rynku; pozyskiwanie nowych klientów; organizowanie akcji marketingowych i promocyjnych.
Centrum Promocji Biznesu Paweł Zając - 2016-04-13 - Rzeszów (podkarpackie)
zamawianie materiałów do produkcji
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ŁUKPOL Sp. z o.o. - 2017-01-04 - Łuków (lubelskie)
praca siedząca z zakresu składania elementów do manometrów
FUNDACJA "DOBRY POMYSŁ" - 2020-03-02 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
zbieranie ofert, rozmawianie z klientami, negocjacje.
Zakłady Górniczo-Metalowe ZĘBIEC w Zębcu Spółka Akcyjna - 2017-04-19 - Starachowice (świętokrzyskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Wasilków (podlaskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Warszawa (mazowieckie)
analizowanie rynku branzowego na Ukrainie, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych z podmiotami z Ukrainy, budowanie korzystnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2019-06-21 - Rzeszów (podkarpackie)
ewidencja i rozliczanie czasu pracy i nieobecności (urlopy, zwolnienia lekarskie, inne absencje); przygotowywanie informacji do ZUS o nowo zatrudnionych i zwolnionych pracownikach, zmianach danych pracowników; prowadzenie dokumentacji kadrowej zgodnie z wymaganiami Kodeksu Pracy; sporządzanie umów o pracę i aneksów, świadectw pracy oraz innej dokumentacji zgodnie z przepisami prawa pracy
"FIDELTRONIK POLAND" SP.ZOO - 2016-02-11 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
- wyszukiwanie dostawców w Chinach; - bieżący kontakt telefoniczny/ mailowy z Chińskimi kontrahentami; - negocjacje cen; - tłumaczenie dokumentów; - możliwość dleegacji do Chin
ESPIR S.C. - 2018-09-10 - Białystok (podlaskie)
bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach, ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy i innym nadużyciom, SLA, szczególnych procedur w stosunku do PEP, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami, zapewnianie profesjonalnego wsparcia i dążenie do udoskonalania już obowiązujących w Spółce procedur.
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Kraków (małopolskie)
Praca jako asytent sędziego. Szczegóły dotyczące naboru znajdują się na stronie: www.wroclaw-srodmiescie.sr.gov.plDodatkowe informacje związane z ogłoszonym konkursem można uzyskać w Oddziale Kadr Sądu pod numerem 71 74 81 130, 71 74 81 131.Wymagane dokumenty należy złożyć do dnia 2.02.2018 r. w Biurze Podawczym Sądów Rejonowych przy ul. Podwale 30, pokój nr 60A, w godzinach urzędowania sądu lub drogą pocztową na adres: Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu, ul. Podwale 30, 50-040 Wrocław, wymagane dokumenty należy składaćw zamkniętych kopertach z dopiskiem: "Konkurs na stanowisko asystenta sedziego w Sądzie rejonowym dla Wrocławia -Śródmieścia we Wrocławiu".Oferta dostępna w sali E.
Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu - 2018-01-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Współdziałanie z organizacjami administracji rządowej i samorządowej w zakresie ochrony środowiska. Opracowywanie analiz i sprawozdań, przygotowywanie wniosków. Opracowywanie i przesyłanie danych o poziomie emisji gazów cieplarnianych i pyłów.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY LUBLIN - 2019-04-05 - Lublin (lubelskie)
pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie oraz monitoring ofert
Zakład Mechaniki Precyzyjnej "KRYZBYT" Sp. z o.o - 2018-09-19 - Bieruń (śląskie)
w/g potrzeb
FORMASTER S.A. Kielce - 2018-01-05 - Kielce (świętokrzyskie)
według stanowiska
CONCEPT MUSIC ART - 2015-11-18 - Balice (kujawsko-pomorskie)
zarządzanie nieruchomosciami firmowymi (najem powierzchni)
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Kraków (małopolskie)
Nauczanie chemii w SP. Początkowo praca 2 godziny w tygodniu, później 4 godziny.
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. ŚW. JANA BOSKO W TRZEŚNI - 2017-07-27 - Trześń (podkarpackie)
Tworzenie dokumentacji sprzedażowej i wysyłkowej, organizacja i nadzór nad wysyłkami i dostawami, dokonywanie czynności związanych z odprawami celnymi w procedurze uproszczonej, prowadzenie Rejestru Zgłoszeń Celnych oraz WIT.
BADER Polska Spółka z o.o. - 2017-07-27 - Bolesławiec (dolnośląskie)