SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Wałcz oferta pracy A&K TRADERS Sp. z o. o. Sp. K. Wałcz
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: 2 600 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: - wsparcie sprzedaży krajowej i zagranicznej- przygotowywanie ofert handlowych oraz realizacja wytyczonych planów sprzedażowych- budowanie i podtrzymywanie relacji biznesowych ze stałymi klientami- mailowa oraz telefoniczna obsługa klienta
Data publikacji: 2020-02-12
Lokalizacja: Wałcz (zachodniopomorskie)
Pracodawca: A&K TRADERS Sp. z o. o. Sp. K. Wałcz
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kołobrzeska 56, 78-600 Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- wsparcie sprzedaży krajowej i zagranicznej- przygotowywanie ofert handlowych oraz realizacja wytyczonych planów sprzedażowych- budowanie i podtrzymywanie relacji biznesowych ze stałymi klientami- mailowa oraz telefoniczna obsługa klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 600 - 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: w zależności od doświadczenia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wałcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wałecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wałcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 600 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- preferowane wyższe wykształcenie- znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym - wysokie zdolności interpersonalne- umiejętność pracy w grupie oraz organizacji pracy własnej- umiejętność analitycznego myślenia- praktyczna znajomość pakietu MS Office/Libre Office- doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane
Nazwa pracodawcy: A&K TRADERS Sp. z o. o. Sp. K. Wałcz
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
Adres pracodawcy:
Kołobrzeska 56, 78-600 Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV + list motywacyjny przesłać na adres kariera (at) aktraders.com
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: wałecki
Gmina pracodawcy: Wałcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wałcz
Ulica pracodawcy: Kołobrzeska
Numer budynku pracodawcy: 56
Profil działalności pracodawcy:
Spółka aktywnie działa w branży budowlanej od ponad 10 lat specjalizując się w sprzedaży hurtowej i detalicznej materiałów budowlanych i wykończenia wnętrz
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 12.02.2020
Oferta pracy ważna do: 11.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 12.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 12.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7d9d135c89f4138cd62dc0f592ed4041
Podobne oferty pracy
obsługa procesu wynajmu samochodów
E-ma Władysław Czekaj - 2016-12-29 - Kraków (małopolskie)
•odpowiedzialność za bieżącą opiekę nad obecnymi i potencjalnymi klientami zagranicznymi•wsparcie klientów w zakresie doradztwa produktowego •udział we wdrażaniu nowych produktów na rynku•wystawianie dokumentów sprzedażowych , transportowych•ustalanie harmonogramu realizacji zamówień•zgłaszanie zamówień gotowych do wysyłki
VECTOR-FOOD KRZYSZTOF KANIUK I MARLENA KANIUK SPÓŁKA JAWNA - 2020-09-02 - Wyczechowo (pomorskie)
Koordynacja pracy serwisantów, obsługa klienta.
TSC GROUP S. C. - 2016-03-23 - Kielce (świętokrzyskie)
- zajmowanie się reklamą produktów;- przygotowywanie kampanii reklamowych w prasie, radiu i tv, opracowywanie ulotek, banerów, dobór treści reklamowych;- współpraca z agencjami reklamowymi;- współpraca z przedstawicielami handlowymi firmy i sporządzanie raportów z zakresu działalności marketingowej;- udział w wydarzeniach branżowych;- pomoc w dziale handlowym: odbieranie telefonów, wystawianie FV, listów przewozowych i przedstawianie ofert sprzedażowej klientom.
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Oświęcim (małopolskie)
przygotowanie i nadzór dokumentacji spółki dla zarządu, współpraca z instytucjami celnymi w Polsce i na Ukrainie, przygotowanie odprawy celnej, transportu międzyanrodowego części zastępczych do samochodów, praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-13
VL AUTO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-16 - Pruszków (mazowieckie)
- sprzątanie pomieszczeń biurowych, sal lekcyjnych, korytarzy, ubikacji, podwórka
kontakt przez PUP - 2020-08-17 - Jarosław (podkarpackie)
Pozyskiwanie klientów (również z zagranicy), utrzymywanie relacji z klientami. Do wynagrodzenia doliczana jest premia. Praca w godz. 7-15.
P.P.H.U."ABAT" Spółka Jawna Andrzej Janus, Roman Chocholski - 2018-06-07 - Wejherowo (pomorskie)
monitoring i organizacja szkoleń i stażu
TWIN MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-25 - Lębork (pomorskie)
Główne obowiązki: - przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale, w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; - udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń, w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; - prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników, w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych;- udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów, w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia; - opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale, w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; - przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej, w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; - opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej, w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale. Warunki pracy: - warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy; - miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze; - możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Wykształcenie: tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa lub ukończone w Szkole Głównej Służby Pożarniczej studia wyższe w zakresie inżynierii bezpieczeństwa w specjalności inżynieria bezpieczeństwa pożarowego. Wymagania niezbędne: - znajomość przepisów przeciwpożarowych; - umiejętność działania w sytuacjach stresowych; - umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów; - pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: - posiadanie uprawnień specjalisty ds. bhp; - posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; - posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z ochroną przeciwpożarową. Inne informacje: - Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). - Tylko kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o kolejnym etapie selekcji. - Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. Wymagane dokumenty i oświadczenia należy uwiarygodnić własnoręcznym podpisem. - Kandydat jest zobowiązany złożyć wszystkie dokumenty wskazane w pkt. Wymagane dokumenty i oświadczenia, dokumenty wskazane w pkt. Inne dokumenty kandydat przedkłada dobrowolnie. - Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. - Proponowane wynagrodzenie brutto: minimum 1309,81 zł. - Mile widziana osoba o orzeczonym stopniu niepełnosprawności. - Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 414 4139 lub (32) 414 4342.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-09-11 - Racibórz (śląskie)
w/g stanowiska
ŚWIĘTOKRZYSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W KIELCACH - 2019-03-08 - Kielce (świętokrzyskie)
OPRACOWYWANIE DOKUMENTACJI ŁĄCZNOŚCI ORAZ DOKUMENTACJI SPECJALISTYCZNEJ W ZAKRESIE ZABEZPIECZENIA TELEINFORMATYCZNEGO, WYKONYWANIE DOKUMENTACJI ZWIĄZANEJ Z ORGANIZACJĄ PRACY WYDZIAŁU, WYKONYWANIE PRZEDSIĘWZIĘĆ W PROCESIE PLANOWANIA, DOSTARCZANIA, WSPARCIA EKSPLOATACJI SYSTEMÓW ŁĄCZNOŚCI RADIOLINIOWO - PRZEWODOWEJ, RADIOWEJ, RADIOTELEFONICZNEJ, TELEINFORMATYCZNEJ ORAZ WPP, NADZOROWANIE PRAWIDŁOWEJ I BEZPIECZNEJ EKSPLOATACJI WW. SYSTEMÓW, A PONADTO WSPOMAGANIE UŻYTKOWNIKÓW W TYM ZAKRESIE, UCZESTNICTWO W OPINIOWANIU NOWO TWORZONYCH I MODERNIZOWANYCH SYSTEMÓW ŁĄCZNOŚCI BĘDĄCYCH NA UTRZYMANIU WYDZIAŁU, PRZESTRZEGANIE ZASAD OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH, DYSCYPLINY, PRZEPISÓW BHP I PPOŻ ORAZ POSTANOWIEŃ REGULAMINÓW, INSTRUKCJI I INNYCH OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW,WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, PREFEROWANY PROFIL/SPECJALNOŚĆ: TELEKOMUNIKACJA, INFORMATYKA, ELEKTRONIKA, TELETRANSMISJA, TELEINFORMATYKA, ŁĄCZNOŚĆ, WYMAGANIA NIEZBĘDNE: ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ DOTYCZĄCYCH EKSPLOATOWANYCH W SZ RP SYSTEMÓW ŁĄCZNOŚCI RADIOLINIOWO - PRZEWODOWEJ, RADIOWEJ, RADIOTELEFONICZNEJ, TELEINFORMATYCZNEJ ORAZ WOJSKOWEJ POCZTY POLOWEJ (WPP), ZNAJOMOŚĆ PROCESÓW PLANOWANIA, DOSTARCZANIA I WSPARCIA EKSPLOATACJI WW. SYSTEMÓW ŁĄCZNOŚCI, ZNAJOMOŚĆ USŁUG ŚWIADCZONYCH PRZEZ STACJONARNE SYSTEMY ŁĄCZNOŚCI BĘDĄCE NA WYPOSAŻENIU SZ RP, ZNAJOMOŚĆ TWORZENIA DOKUMENTACJI ŁĄCZNOŚCI, BIEGŁOŚĆ W OBSŁUDZE KOMPUTERA W ZAKRESIE OPROGRAMOWANIA BIUROWEGO, WYMAGANIA DODATKOWE: ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO NA POZIOMIE UMOŻLIWIAJĄCYM ZROZUMIENIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ, Z EKSPLANTACJĄ SPRZĘTU LUB NA STANOWISKU W KOMÓRKACH WSPARCIA DOWODZENIA I ŁĄCZNOŚCI, MILE WIDZIANE POŚWIADCZENIE BEZPIECZEŃSTWA OSOBOWEGO O KLAUZULI POUFNE, MILE WIDZIANE MINIMUM 3 LETNIE DOŚWIADCZENIE NA STANOWISKU W OBSZARZE GRUPY OSOBOWEJ ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKIWYMAGANE DOKUMENTY: ŻYCIORYS/CV, LIST MOTYWACYJNY, DOKUMENTY POŚWIADCZAJĄCE WYKSZTAŁCENIE (KSEROKOPIE), DOKUMENTY POŚWIADCZAJĄCE POSIADANE KWALIFIKACJE I UMIEJĘTNOŚCI (KSEROKOPIE), PRZEBIEG ZATRUDNIENIA (KSEROKOPIE), WYMAGANE DOKUMENTY NALEŻY PRZESŁAĆ NA ADRES: REGIONALNE CENTRUM INFORMATYKI BYDGOSZCZ, UL. GDAŃSKA 147, 85-915 BYDGOSZCZ LUB rcibydgoszcz.rekrutacja (at) ron.mil.pl W TERMINIE DO 31.01.2019r. APLIKACJE DOSTARCZONE PO WYŻEJ WYMIENIONYM TERMINIE NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE, PRACODAWCA ODPOWIADA TYLKO NA WYBRANE OGŁOSZENIA, MIEJSCE PRACY SZCZECIN, MOŻLIWOŚĆ ZATRUDNIENIA NA CZAS NIEOKREŚLONY
11 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2019-01-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Pozyskiwanie klienta hurtowego i detalicznego, oferowanie stolarki otworowej, sporzadzanie zamówień, przyjmowanie i ewidencja towaru, logistyka usług, obsługa reklamacji
kontakt przez PUP - 2019-05-27 - Myślenice (małopolskie)
Szlifowanie i polerowanie elementów meblowych przed i po lakierowaniu
kontakt przez OHP - 2020-05-27 - Krosno (podkarpackie)
przygotowywanie posiłków, prace pomocnicze w kuchni
Bar Gastronomiczny Na Skarpie Anna Krawczyk-Krzemińska - 2019-03-22 - Siemiany (warmińsko-mazurskie)
jw.
JM DATA S.C. ŻEBROWSKI JAROSŁAW, RYCIAK MACIEJ - 2015-12-03 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Łuszczów Drugi (lubelskie)
mailowa i telefoniczna obsluga klient
kontakt przez PUP - 2019-06-27 - Warszawa (mazowieckie)
Montaż konstrukcji stalowych- silosów
MICHAŁ Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy Krzysztof Targoński - 2018-12-05 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
Realizacja zadania zgodnie z przepisami prawa pracy, prowadzenie dokumentacji kadrowej, listy płac, ZUS, US, sprawozdania
Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza w Winiarach - 2018-05-10 - Winiary Dolne (świętokrzyskie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników
kontakt przez PUP - 2017-10-03 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
obsługa poczty elektronicznej, komputera, realizowanie zamówień, zadania związane z reklamą i wizerunkiem firmy, wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Katowice (śląskie)
Wymagane wykształcenie min. średnie, doświadczenie w ww. zawodzie min. pół roku, znajomość systemów do rezerwacji wycieczek. Charakterystyka pracy: sprzedaż wycieczek, biletów autokarowych, obsługa klientów. Wynagrodzenie + prowizja. Kontakt telefoniczny podania składać emailem: olabrzoska (at) nawyjazdy.pl.
VIKTORIA TRAVEL BIURO PODRÓŻY BRZOSKA ALEKSANDRA - 2016-11-03 - Czerwionka-Leszczyny (śląskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder & Suder sp. z o.o. - 2016-01-19 - Brzozowiec (lubuskie)
Zgodnie z oczekiwaniami pracodawcy, zarządzanie infrastrukturą informatyczną.
SPZOZ Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 4 - 2016-09-29 - Bytom (śląskie)
- Obsługa klienta na sali sprzedaży- Wystawianie dokumentów sprzedaży w systemie (Subiekt GT)- Wprowadzanie do systemu dokumentów handlowych- Aktywne poszukiwanie nowych klientów- Przygotowywanie ofert- Realizacja zamówień
Hurtownia Porcelany "CENTRUM" Porcelana, Szkło, Sztućce Sp. z o.o. Spółka komandytowa - 2017-11-17 - Świętochłowice (śląskie)
Bieżące wsparcie administracyjno-organizacyjne kadry zarządzającejKoordynację i organizację działań zespołów medycznych działających na terenie całego województwaNawiązywanie kontaktów z pracownikami placówek medycznych
NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ WENTI-MED S.C. PIOTR COMPAŁA, STANISŁAWA SZABATOWSKA-FUDALI - 2016-05-09 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-07-21 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie: średnie; prawo jazdy kat.B; utrzymanie kontaktów z kontrahentami firm; pozyskiwanie nowych klientów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
"ARMA POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-27 - Gliwice (śląskie)
- wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Poznań (wielkopolskie)
- opracowanie dokumentacji technologicznej na wyroby zlecane do produkcji przy użyciu programu AUTO- CAD- programowanie sterowanych numerycznie obrabiarek CNC
ŚWIEBODZIN FABRYKA OKIEN DREWNIANYCH LINE SP. Z O. O. - 2019-11-29 - Wilkowo (lubuskie)