SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Piastów oferta pracy NGM-E GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
Data publikacji: 2016-12-29
Lokalizacja: Piastów (mazowieckie)
Pracodawca: NGM-E GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Harcerska 30/323, 05-820 Piastów, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piastów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pruszkowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piastów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.01.2017
Data zakończenia pracy: 09.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie ogólnokształcące, 2 lata stażu na w/w stanowisku, umiejętność obsługi komputera, bardzo dobra znajomość języka rosyjskiego, komunikatywna znajomość języka azerbejdżańskiego.
Nazwa pracodawcy:
NGM-E GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Adres pracodawcy:
Harcerska 30/323, 05-820 Piastów, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: pruszkowski
Gmina pracodawcy: Piastów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piastów
Ulica pracodawcy: Harcerska
Numer budynku pracodawcy: 30
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 10
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_wykorzystanieOferty: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 29.12.2016
Data dodania oferty pracy: 28.12.2016
Oferta pracy ważna do: 11.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 28.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 28.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa i kontakt z klientami w j.francuskim lub hiszpańskim, realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedazy, monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych, poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymyanie stałych relazji z klientami, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, sporządzanie ofert techniczno-handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań; doświadczenie w sprzedaży wyrobów hutniczych, komunikatywna znajomość j.francuskiego i/lub hiszpańskiego
ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2015-09-29 - Zawadzkie (opolskie)
nawiązywanie nowych i obsługa istniejących kontaktów handlowych, przygotowywanie i negocjowanie ofert handlowych, nadzór nad realizacją zleceń eksportowych, negocjowanie warunków współpracy z klientem, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, praca w Pszczynie/Włoszczowa
STOLBUD Pszczyna S.A. - 2015-12-02 - Pszczyna (śląskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta. Konsultowanie transakcji, poszukiwanie nowych producentów. Bezpośredni kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Łódź (łódzkie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-01-13 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
Brak danych
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG MIEJSKICH SP. Z O.O. - 2016-06-10 - Nowe (kujawsko-pomorskie)
1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)obsługa finansowo-księgowa placówki, prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomocą programu finansowo - księgowego pod nazwą finanse firmy VULCAN Sp. z o.o.3)regulowanie w terminie zobowiązań jednostki, z tytułu dostaw i usług4)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzaniedeklaracji cząstkowej VAT-7C5)rozliczaniew księgach rachunkowych przeprowadzonej w jednostce inwentaryzacji6)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków7)przestrzeganie dyscypliny budżetowej8) )stale podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzez samokształcenie9) bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności10)przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostce 11) należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo-księgowych12) prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych13) informowanie Głównego Księgowego o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywania obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działalność jednostki
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-04-27 - Łódź (łódzkie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-01-29 - Warszawa (mazowieckie)
pakowanie paczek
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Darżkowo (pomorskie)
jw.
VIPOL SP. Z O.O. - 2016-05-05 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad utrzymaniem obiektów budowlanych wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi w należytym stanie technicznym; nadzór nad utrzymaniem obiektów budowlanych wpisanych do rejestrów zabytków; przeprowadzanie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2018-07-18 - Zielona Góra (lubuskie)
odbieranie z tunelu suszącego i weryfikacja jakościowa towaru zdobionego
LYNKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-03 - Kraków (małopolskie)
Bieżące kontakty w języku ukraińskim i rosyjskim z pracownikami działu księgowości, produkcji i zarządu w spółkach zależnych na Ukrainie, obsługa systemu finansowo- ksiegowego 1 C w języku rosyjskim, współpraca z działem księgowości na Ukrainie przy raportowaniu wewnętrznym i anallizach finansowych, kontorla działalności spółek zależnych na Ukrainie
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Karszew (łódzkie)
Praca w salonie firmy telekomunikacyjnej (sprzedaż, udzielanie informacji).
POLSKI HR-A-TRYBUT SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-05-10 - Kraków (małopolskie)
POZYSKIWANIE, UTRZYMYWANIE I ROZWIJANIE STAŁEJ WSPÓŁPRACY Z KLIENTAMI, OBSŁUGA PROCESÓW SPRZEDAŻY I ZAKUPÓW POPRZEZ PRZYGOTOWYWANIE OFERT I PROWADZENIE NEGOCJACJI HANDLOWYCH
ABELMET EUROPE ŻANA GUTOWSKA MARUSZAK - 2017-08-17 - Lublin (lubelskie)
Spawanie elementów stalowych metodą MAG 135 według projektu. Praca w godz. 6-14; 14-22; 22-6.
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Nowa Biała (mazowieckie)
Agencja produktów turystycznych
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
naprawa i konserwacja pojazdów ciężarowych, diagnozowanie błędów i ich naprawa
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Wyszków (mazowieckie)
Podstawowe zadania:•Koordynowanie dostaw i odbiorów żywności oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji w tym zakresie•Przyjmowanie i rozdysponowanie żywności w terminie przydatności do spożycia•Prowadzenie oraz aktualizacja bazy danych i kartotek odbiorców żywności•Współpraca i utrzymanie dobrych relacji z partnerami Banku Żywności•Współpraca w zakresie pozysku żywności , magazynowania i transportu•Przygotowywanie dokumentacji magazynowej do księgowości,•Planowanie tras samochodowych związanych z pozyskiwaniem i wydawaniem żywności•Kontrola przeprowadzonych inwentaryzacji stanów magazynowych, minimum raz na kwartał•Archiwizowanie dokumentów•Odbiory drobnych darowizn żywności ze sklepów i hurtowni na terenie Olsztyna
Bank Żywności w Olsztynie - 2018-06-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie kompleksowej dokumentacji kadrfowo-płacowej,tworzenie raportów oraz zestawień kadrowych i płacowych naliczanie składek ZUS, i zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych.
SMS FOOD Industries Poland Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Starogard Gdański (pomorskie)
- monitorowanie rynku zamówień publicznych- analiza warunków uczestnictwa w postępowaniu oraz zapisów SIWZ- przygotowanie dokumentacji przetargowej - nadzór nad aktualnością dokumentów firmy potwierdzających spełnianie warunków uczestnictwa przy ubieganiu się o zamówienia publiczne- sporządzanie i wysyłanie zapytań ofertowych do podwykonawców- archiwizacja dokumentacji z postępowań publicznych- współpraca z innymi działami firmy- przygotowywanie raportów, zestawień
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów KOBYLARNIA S.A. - 2017-08-22 - Kobylarnia (kujawsko-pomorskie)
Monitorowanie zadłużeń i zobowiązań klinetów, nadzorowanie spłat zobowiązań. Konatakt z klientem zagranicznym (hiszpańsko i portugalskojęzycznym).
kontakt przez PUP - 2017-09-11 - Łódź (łódzkie)
Rodzaj pracy: zajmuje się identyfikowaniem wymogów, ograniczeń i przesłanek rekrutacji ze strony podmiotu zatrudniającego, rynku pracy, uregulowań prawnych, oceną przydatności źródeł wiedzy o kandydatach, kanałów informacyjnych, procedur rekrutacyjnych itp.zakres obowiązków:- wykorzystywanie opisu stanowisk jako podstawy określenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów;- identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji - wewnętrznych i zewnętrznych i ich wpływu na proces rekrutacji- stosowanie właściwych technik, instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników wykorzystując ich zalety i ograniczenia;- przeprowadzenie procesu wyboru kandydatów;- sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika;- określanie niezbędnego zakresu i czasu przyuczania dla nowych i mających doświadczenie pracowników obejmujących nowe stanowisko;- ocena skuteczności merytorycznej i poprawności formalnej rekrutacji i adaptacji;- współpraca z dyrekcją w określaniu polityki przemieszczeń kadrowych i awansów;- współdziałanie w określaniu całościowej polityki zatrudniania w przedsiębiorstwie czy instytucji.
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Mikołów (śląskie)
Weryfikacja, dekretacja i ewidencja raportów kasowych, ewidencja faktur, wyciągów bankowych, rozliczanie podróży służbowych. Jedna zmiana, umowa o pracę.Informacja o ofercie w sali E.
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Prowadzenia kontrolek godzin pracowników oddelegowanych, Prowadzenie dokumentacji kadrowo płacowej, Sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS,Składanie wniosków Druk A1, Sporządzanie druków PIT dla pracowników zatrudnionych.
kontakt przez PUP - 2016-12-27 - Kraków (małopolskie)
realizacja zamówień
PGF CEFARM Sp.z o.o. - 2016-05-10 - Dywity (warmińsko-mazurskie)
Obsługa i ndzorowanie maszyny do tworzyw sztucznych przy produkcji baterii elektrycznych, utrzymanie i naprawa form i maszyn, kontakt z koreańskim zarządem, wysyłanie raportów do koreańskiej spółki - matkiMiejsce pracy: Małuszów, ul. Jagodowa praca w godzinach 9-17sala F
kontakt przez PUP - 2017-12-19 - Małuszów (dolnośląskie)
podtrzymywanie kontaktów na serwisach społecznościowych typu Tweeter, Facebook itp., dokonywanie wpisów na serwisy w zakresie działań i produktów jakie wykonuje firma a także obsługa klientów zagranicznych.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Mysłowice (śląskie)
Zapewnienie utrzymania ciągłości ruchu informatycznego pod względem sprzętowym, programowym, dokonywanie aktualizacji i instalacji oprogramowania na serwerach i komputerach, kreowanie zmian programowych optymalizujących pracę we wszystkich komórkach organizacyjnych. Wymagane: wykształcenie wyższe z zakresu IT ewentualnie marketingu i zarządzania o specjalności informatycznej. Mile widziane wykształcenie w zakresie ekonomii oraz doświadczenie na podobnym stanowisku. Tel.: 505 171 895 / 95 755 32 51 Marcin Tołoczko. Adres e-mail: marcin.toloczko (at) leks.com.pl
LEKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-06 - Sulęcin (lubuskie)