SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY (O) Niedomice oferta pracy ARTMAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY (O)
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Specjalista do spraw sprzedaży
Data publikacji: 2019-08-07
Lokalizacja: Niedomice (małopolskie)
Pracodawca: ARTMAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Niedomicka 47, 33-132 Niedomice, powiat: tarnowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY (O)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Niedomice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żabno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie, doświadczenie w obsłudze klienta (obsługa stacjonarana oraz infolinia), mile widziana znajomość programu Optima, może być osoba z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności, możliwość zatrudnienia emerytów i rencistów. Praca w Niedomicach od pon. do pt. na jedną zmianę w godz.: 7:00 do 15:00; wynagrodzenie od 2 800 zł brutto do uzgodnienia. Kontakt: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe "ARTMAN" Sp. Jawna; ul. Niedomicka 47, 33-132 Niedomice; wcześniejszy kontakt tel.: 697 976 555.
Nazwa pracodawcy:
ARTMAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Adres pracodawcy:
Niedomicka 47, 33-132 Niedomice, powiat: tarnowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie, CV lub bezpośrednio do pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: wcześn. kontakt telefoniczny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: tarnowski
Gmina pracodawcy: Żabno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Niedomice
Ulica pracodawcy: Niedomicka
Numer budynku pracodawcy: 47
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 2
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.08.2019
Data dodania oferty pracy: 07.08.2019
Oferta pracy ważna do: 28.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 06.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?85a61bc1cf60f9b8bb96d4a19ddae0de
Podobne oferty pracy
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Zawiercie (śląskie)
Prowadzenie spraw pracowniczych (akta osobowe, skierowania na badania, terminowość szkoleń BHP, ewidencja nieobecności), naliczanie wynagrodzeń z tytułu uwmów o pracę i zleceń, sporządzanie deklaracji ZUS, GUS, PIT.
LESTELLO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-17 - Cmolas (podkarpackie)
Do podstawowych obowiązków na stanowisku specjalisty ds. administracyjno organizacyjnych należy m.in.a) obsługa posiedzeń Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej;b) prowadzenie kancelarii Biura, w tym m.in.:- przyjmowanie korespondencji;- prowadzenie elektronicznej ewidencji korespondencji miejscowej (sporządzanie wykazów pism);- koordynacja pracy wieloosobowego stanowiska pracy gońcy, w tym min. rozliczanie gońców z wykonywania przydzielonych zadań, zgodnie z właściwym zarządzeniem w sprawie doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców, znajomość i opracowywanie wewnętrznych przepisów Biura, w szczególności zarządzeń dotyczących sposobu doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców;- planowanie kolejności doręczania korespondencji: podział korespondencji na miejscowości/gminy i rozdysponowanie korespondencji na poszczególnych gońców;- prowadzenie komputerowej ewidencji korespondencji miejscowej wychodzącej z Biura;- nadzór nad terminowym doręczaniem korespondencji miejscowej oraz kontrolowanie skuteczności doręczania korespondencji;- prowadzenie spraw związanych z awizowanymi przesyłkami, w tym obsługa mieszkańców zgłaszających się po awizowane przesyłki;- nadzór nad wypełnianiem przez gońców odpowiednimi adnotacjami zwrotnych potwierdzeń odbioru;- przygotowywanie zawiadomień powtórnych awizowanych przesyłek.c) prowadzenie sekretariatu Biura;d) prowadzenie spraw z zakresu struktury organizacyjnej Biura;e) opracowywanie projektu Regulaminu pracy, Regulaminu organizacyjnego, Statutu oraz innych instrukcji i procedur Biura;f) organizacja obiegu informacji i dokumentacji w Biurze;g) organizacja pracy Biura;h) przygotowywanie wewnętrznych aktów normatywnych;i) nadzór i prowadzenie rejestru zamówień publicznych Biura ZGRP;j) prowadzenie archiwum zakładowego;k) prowadzenie rejestru umów Biura;l) prowadzenie rejestru skarg i wniosków Biura;m) prowadzenie postępowania z zakresu skarg i wniosków dotyczących działania Biura;n) prowadzenie biblioteki wydawnictw i czasopism;o) współpraca przy prowadzeniu spraw z zakresu ochrony danych osobowych;p) obsługa teleinformatyczna Biura;q) przygotowywanie informacji i materiałów do zamieszczenia na portalach informacyjnych Biura przy współpracy z Działem Projektów i Programów;r) współpraca przy prowadzeniu spraw związanych z kontrolą zarządczą; s) prowadzenie statystyki, sprawozdawczości i analiz z pracy Biura;t) prowadzenie ubezpieczeń rzeczowych;u) nadzór nad lokalami biurowymi; v) prowadzenie spraw gospodarczo zaopatrzeniowych Biuraw) prowadzenie inwentaryzacji środków trwałych Biura;x) prowadzenie spraw eksploatacyjno remontowych Biura;y) przekazywanie informacji do Działu Finansowo Księgowego o liczbie mieszkańców poszczególnych gmin w celu ustalenia wysokości składki członkowskiej;z) współpraca ze służbą BHP;
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-06-22 - Płock (mazowieckie)
rekrutacja i selekcja kandydatów do pracyobsługa PCPwspółpraca z biurem księgowymprzygotowywanie raportów i danych dla osoby liczącej płace
SIGIT POLAND Sp. z o.o. - 2016-05-06 - Skoczów (śląskie)
Efektywne poszukiwanie nowych kontaktów handlowych, profesjonalne budowanie i utrzymywanie kontaktów handlowych, współpraca z innymi działami w firmie, przygotowanie ofert dla klientów oraz umów handlowych, realizowanie handlowej strategii firmy, budowanie dobrego wizerunku firmy, prowadzenie nowoczesnych technik sprzedaży i analiz handlowych
P.P.H EŁPOL ŁUKASZ ŁUŹNIAK - 2016-06-10 - Osina Mała (łódzkie)
-przyjmowanie i obsługa rezerwacji indywidualnych;-podtrzymywanie relacji handlowych z dotychczasowymi klientami;-realizacja planów sprzedaży;-terminowe i dokładne potwierdzanie rezerwacji;-sprzedaż, zlecanie i ustalanie dodatkowych usług hotelu zamawianych przez gości;-ścisła współpraca z pozostałymi działami hotelu;-sumienne i terminowe wykonywanie powierzonych czynności;-praca zgodna ze standardami i procedurami firmy.Wymagana dobra znajomość jezyka niemieckiego lub angielskiego.
DEPORIUM INC Sp. z o.o. - 2017-05-24 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie: wyższe, spec. informacja naukowa i bibliotekoznawstwo lub studia podyplomowe; umiejętność opisu bibliograficznego książki oraz tworzenia kartotek i haseł formalnych, umiejętność opracowania bibliograficznego, katalogowania znajomość programu bibliotecznego Prolib, mile widziana znajomość systemu Mak (formatu MARC21), biegła znajomość pakietu MS Office (edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne, programy do prezentacji), umiejętność korzystania z baz danych z zakresu bibliografii naukowej, wiedza na temat baz danych oraz umiejętność ich wykorzystania -Web of Science Core Collection, Scopus oraz Arianta, Baztech; znajomość języka angielskiego w stopniu średniozaawansowanym; dokładność i zdolności organizacyjne oraz umiejętność szybkiego uczenia się; zakres obowiązków: Obsługa czytelników Instytutu, zamówienia, prenumeraty, wymiana międzybiblioteczna, obsługa komputerowych baz danych, udział w opracowaniu formalnym i rzeczowym gromadzonych źródeł informacji, inne prace biblioteczne; w tym: analiza ofert i zapowiedzi wydawniczych, zarządzanie zbiorami bibliotecznymi przez katalogowanie, klasyfikację i opracowanie rzeczowe akcesja zbiorów zwartych i ciągłych oraz specjalnych m.in. sprawozdań z prac badawczo-rozwojowych, aktualizacja inwentarzy i katalogów czasopism oraz katalogów zbiorów zwartych rozdział czasopism i nadzorowanie ich obiegu w poszczególnych komórkach organizacyjnych, w tym prasy codziennej magazynowanie, inwentaryzacja i ocena zawartości zbiorów pod względem przydatności, udostępnianie zbiorów czytelnikom ITG KOMAG oraz na zewnątrz; w ramach wymiany międzybibliotecznej opracowywanie sprawozdań statystycznych na rzecz GUS, ministerstw oraz aktualizacja bazy bibliograficznej PBN i POL - on prace związane z realizacją zamówień zbiorów zwartych i ciągłych, krajowych i zagranicznych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
INSTYTUT TECHNIKI GÓRNICZEJ KOMAG - 2019-07-29 - Gliwice (śląskie)
Telefoniczny kontakt z klientem,infolinia lub realizacja planów sprzedażowych.
ADB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
-sprzedaż produktów bankowych i ubezpieczeniowych, -realizacja określonych planów sprzedażowych,-aktywne pozyskiwanie klientów,-doradztwo w zakresie produktów bankowych i ubezpieczeniowych,-bieżąca obsługa
SERWIS FINANSOWY ADAMCZUK GRZEGORZ ADAMCZUK - 2017-01-09 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
obsługa sklepu internetowego, obsługa klienta
"NANGA" PRZEMYSŁAW FIGURA - 2016-10-25 - Złotów (wielkopolskie)
pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami, tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, negocjowanie umów i warunków handlowych, przygotowanie raportów- analiza wyników, obsługa reklamacji, reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych ( konferencje, targi)
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Zegartowice (małopolskie)
Wystawianie produktów na sprzedaż, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Suwałki (podlaskie)
Obsługa klientów na stacji paliw
MARPOL-STACJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-30 - Wielącza (lubelskie)
Dbanie o ekspozycje towarów, obsługa klienta, wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, dbanie o porządek na sali.
DINO POLSKA SA - 2018-07-09 - Walce (opolskie)
Bieżąca obsługa klientów firmy, komunikacja z klientami, rozwiązywanie problemów poprzez dostępne kanały: email, chat, tickets, raportowanie o swoich wynikach pracy, wyjazdy służbowe, branie udziału w szkoleniach, utrzymywanie porządku w miejscu pracy.Godzina zakończenia pracy : 17:00Miejsce pracy: Wrocław, ul. BemaSala C
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
Zamawianie części zamiennych, kontakt z dostawcami, podwykonawcami i klientami, przygotowanie protokołów, umów, ofert, pism, prowadzenie bieżących spraw biurowych, dbanie o wizerunek firmy
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Będzin (śląskie)
przygotowywanie ofert klientów, pisanie programów turystycznych
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
1. Obsługa programu księgowego Optima.2. Obsługa programu ZUS.3. Księgowanie faktur.4. Wykonywanie czynności kadrowych.5. Naliczanie ZUS.
kontakt przez PUP - 2019-10-14 - Tarnów (małopolskie)
Wykształceni wyższe; doświadczenie: brak wymagań;prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: praca biurowa, obsługa klientów, przygotowanie dokumentacji szkoleniowej, wystawianie faktur, sporadyczne wyjazdy w celu obsługi szkoleń; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
OŚRODEK SZKOLEŃ I INFORMACJI "EFFECT" JOANNA JAROSZ-OPOLKA - 2018-08-07 - Gliwice (śląskie)
kompleksowe realizowanie procesów rekrutacyjnych w obszarze IT, prowadzenie rozmów rekrutacyjnych, aktywne pozyskiwanie i selekcja kandydatów, redagowanie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych, ciągły monitoring rynku pracy IT, proponowanie nowych strategii oraz źródeł dotarcia do pasywnych kandydatów, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z kandydatami oraz obecnymi konsultantami firmy
kontakt przez PUP - 2019-06-05 - Warszawa (mazowieckie)
naliczanie płac,prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników,sporządzanie deklaracji do ZUS
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "GICOR II" KRZYSZTOF KISIELEWSKI - 2016-06-15 - Kowale Oleckie (warmińsko-mazurskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-11-03 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów, wykonawców oraz odbiorców hurtowych w podległym terenie. Obsługa klienta w biurze, sporządzanie kosztorysów, zamówień oraz faktur. Podtrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi oraz nowo pozyskanymi klientami. Wykonywanie pomiarów dachów.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "REGAMET" KRZYSZTOF BOROŃ, WACŁAW TRYBA SPÓŁKA JAWNA - 2016-01-26 - Rzeszów (podkarpackie)
Pakowanie i dokonywanie załadunku i rozładunku materiałów i części na podstawie dokumentów magazynowych, układanie i rozmieszczanie materiałów i części zgodnie z obowiązującymi instrukcjami. Jedna zmiana 7-15.proponowany okres zatrudnienia 1 rok.
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Łany (dolnośląskie)
Zapoznanie z zasadami tworzenia baz danych ze specyfikacją rodzaju pakowań i inne
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta w zakresie sprzedaży części zamiennych, podejmowanie działań w celu zwiększenia ilości sprzedawanych części, pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji handlowych z dotychczasowymi klientami, informowanie klientów o dostępnej handlowej. Okres próbny 3 m-ce. Godz. pracy 7-15.
MMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-10 - Słupsk (pomorskie)
wykonywanie wszelkich czynności dotyczących księgowości w zakresie podatków pośrednich, na której oparte są zeznania dotyczące podatków pośrednich, w tym sprawdzanie danych transakcyjnych w celu identyfikacji wszelkich błędów lub anomalii, praca z zespołami ds. transakcji finansowych w celu zapewnienia właściwej korekty blędów oraz podejmowania działań naprawczych w celu maksymalnego ograniczenia prawdopodobieństwa wystąpienia błędów w przyszłości, zapewniuenie poprawnego wprowadzania wszelkich korekt i poprawek dotyczących podatków pośrednich, uzgadnianie podatków VAT, podatku akcyzowego oraz wszelkich innych podatków pośrednich, sporządzanie oraz punktualne przedkładanie odpowiednich zeznań dotyczących podatków pośrednich do oragnów zajmujących się podatkami pośrednimi
kontakt przez PUP - 2019-02-04 - Kraków (małopolskie)
Obsługa studentów, prowadzenie dokumentacji, rekrutacja
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Kraków (małopolskie)