SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Kluczbork oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "FLAXPOL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Zgodnie z zawodem
Data publikacji: 2019-05-31
Lokalizacja: Kluczbork (opolskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "FLAXPOL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jagiełły 21, 46-200 Kluczbork, powiat: kluczborski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Zgodnie z zawodem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kluczbork
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kluczborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kluczbork
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 31.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
minimum 2 lata doświadczenia w zawodzie, znajomość obsługi komputera - pakiet MC Office, komunikatywność, dyspozycyjność, dobra orientacja w terenie, mile widziana znajomość języka angielskiego
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "FLAXPOL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Adres pracodawcy:
Jagiełły 21, 46-200 Kluczbork, powiat: kluczborski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: kluczborski
Gmina pracodawcy: Kluczbork
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kluczbork
Ulica pracodawcy: Jagiełły
Numer budynku pracodawcy: 21
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 03.06.2019
Oferta pracy ważna do: 30.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 03.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 31.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3e478f3ffd1eea48aeb6bd71fd0fd4e6
Podobne oferty pracy
prowadzenie spraw kadrowych żołnierzy zawodowych;Godziny pracy: od 7.30. do 15.30
Regionalne Centrum Informatyki Olsztyn - 2018-01-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- Obsługa kadrowo-płacowa (naliczanie wynagrodzeń dla pracowników i zleceniobiorców, sprządzanie listy płac). Ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy oraz absencji, rozliczanie zwolnień lekarskich. Sporządzanie deklaracji do ZUS, PIT i GUS. Korespondencja z urzędami, ZUS, US, kancelariami komorniczymi. Udzielanie informacji pracownikom z zakresu kadr i płac. Obsługa Płatnika - część zgłoszeniowa i rozliczeniowa.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony min. 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie (kierunek dowolny). Wymagane min. 2-letnie doświadczenie na stanowisku zawiązanym z naliczaniem płac i obsługa programu Płatnik. Wymagana znajomość programu Płatnik. Na ofertę moga aplikować osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Kontakt telefoniczny (Tel. 32-205-81-25) w godzinach 8:00-13:00 lub e-mail: rekrutacja (at) mega-service.pl w temacie wpisać: Specjalista ds. płac
MEGA SERVICE CENTRUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-18 - Katowice (śląskie)
Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu, prowadzenie rejestru korespondencji wychodzącej i przychodzącej, organizacyjne wsparcie spotkań i obsługa interesantów, prace administracyjne w tym zakup materiałów biurowych, eksploatacyjnych, spożywczych, organizacja spotkań firmowych, dbałość o wizerunek firmy
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Gdańsk (pomorskie)
opieka nad dziećmi w świetlicy w szkole podstawowej
Szkoła Podstawowa nr 9 im. Stefanii Sempołowskiej w Lubinie - 2018-12-11 - Lubin (dolnośląskie)
Tworzenie ofert handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów, analizowanie rynku i ofert konkurencji, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi.
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Bronisze (mazowieckie)
analiza cen i marż, tworzenie i prowadzenie sprawozdań na temat cen i marż, rozwój i utrzymanie narzędzi analitycznych w zakresie polityki cenowej i marżowej, praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Nadarzyn (mazowieckie)
prowadzenie telefonicznych rozmów handlowych z klientami
kontakt przez OHP - 2016-10-21 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
FPH PAULA Parzew Sp. z o.o. - 2017-12-11 - Kotlin (wielkopolskie)
Zarządzanie cyklem życia pracownika na każdym etapie kariery, zarządzanie procesami transferów, zwolnień okresowych, rozwiązania umowy, promocji, zmian wynagrodzenia, kontakt zklientami, analiza kontroli SOX, przetwarzanie i analiza danych kadrowych, tworzenie raportów w zakresie cyklu życia pracowników, konsultacje z międzynarodowymi klientami w związku z cyklem życia pracownika w celu zwiększenia efektywności aktualnych procedur w oparciu o doświadczenie i informację zwrotną od klienta.
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Kraków (małopolskie)
specjalista do spraw handlu i transportu
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
jw.
PEMES GACA I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2016-02-18 - Ząbki (mazowieckie)
Prowadzenie windykacji związanej ze Strefą Płatnego Parkowania (SPP), w tym: prowadzenie ewidencji wezwań, sporządzanie, wysyłanie i ewidencja upomnień oraz tytulów wykonawczych, współpraca z urzędami skarbowymi i komornikami. Księgowanie wyciągów bankowych, dekretacja na kontach księgowych dochodów związanych z SPP. Sporządzanie przelewów związanych z rozliczeniem kontrahentów. Praca jednozmianowa w godz. 7.30-15.30 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W BIELSKU-BIAŁEJ - 2016-12-12 - Bielsko-Biała (śląskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-06-27 - Katowice (śląskie)
jw
E100 POLSKA SP. Z O.O. - 2016-09-15 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Katowice (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2018-10-04 - Jabłonowo (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-10-19 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż artykułów w kiosku ruchu
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Kontakt z klientami firmy, pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż usług firmy (branża hotelowo - gastronomiczna).
Polskie Centrum Informacji "PROMA" Sp. z o. o. - 2017-01-21 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Zamawianie surowców do produkcji kabli.
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Zakres obowiązków:- rejestracja i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych- przekazywanie niesprawnego sprzętu do autoryzowanego serwisu lub odsyłanie do producenta- kontrola przebiegu procesu reklamacyjnego- bieżąca komunikacja z klientem - prowadzenie korespondencji w zakresie reklamacji- wystawianie dokumentów magazynowych- ewidencja reklamacji w systemie (wewnętrzny program komputerowy do obsługi reklamacji)
PHU "PRYMUS" Zygmunt Grygorczuk - 2016-01-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
Przedsiębiorstwo Handlowe Gemax - 2016-04-21 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Zgodnie z zawodem.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE WOJCIECH KOZIOŁ - 2018-05-04 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Sporządzanie list płac i deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS, sporządzanie dokumentacji związanej z przebiegiemstosunku pracy, sporządzanie deklaracji podatkowych zwiazanych ze stosunkiem pracy, sporządzanie deklaracji PEFRON, kontrolowanie terminów szkoleń okresowych oraz badań lekarskich
Mycela S.A Nowa Wiśniewka - 2016-01-25 - Nowa Wiśniewka (wielkopolskie)
Zarządzanie środkami transportu, ustalanie rozkładu jazdy, prowadzenie ubezpieczeń pasażerów. Ewidencja czasu pracy i odpoczynku kierowców.
EWE-TRANS Sp. z o.o. - 2016-04-26 - Zamość (lubelskie)
- Przyjmowanie zamówień od Klientów;- Wystawianie faktur, paragonów, listów przewozowych;- Wykonywanie prac biurowych;- Obsługa zwrotów od Klientów;- Kontakt z Klientem.Wymagania:- wykształcenie min. średnie;- komunikatywna znajomośćjęzyka angielskiego;- łatwość szybkiego uczenia się;- umiejętność pracy pod presją czasu;- doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
DONACO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-06 - Racibórz (śląskie)
- Prowadzenie kontroli, przeglądów, dokumentacji związanej z obsługą serwisową obudów zmechanizowanych i hydrauliki sterowniczej. Koordynowanie i w razie zaistnienia potrzeby - usuwanie awarii.- Wynagrodzenie: od 2600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00 - do uzgodnienia. Wymagane wykształcenie średnie techniczne lub wyższe techniczne (preferowany kierunek: mechaniczny lub zbliżony). Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Znajomość maszyn i urządzeń górniczych ze szczególnym uwzględnieniem obudów zmechanizowanych. Znajomość rysunku technicznego. Mile widziana znajomość języka angielskiego lub rosyjskiego (w stopniu komunikatywnym). Gotowość do wykonywania pracy w podziemiach kopalń. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) famur.com.pl
FAMUR SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-08 - Katowice (śląskie)
Obsługa maszyn w zakładzie kamieniarskim
Zakład Produkcyjno-Handlowy Popielec - 2019-02-15 - Płoskie (lubelskie)
koordynowanie przepływu materiałów, przygotowywanie procesu logistycznego, poszukiwanie nowych rozwiązań usprawniających obsługę logistyczną, prowadzenie dokumentacji związanej z dystrybucją towarów, współpraca z innymi działami firmy, optymalizacja kosztów transportu, zarządzanie zapasami i ustalenie planu dostaw w działalności logistycznej, organizowanie przyjęcia i wydania towarów z magazynu, prowadzenie rozliczeń i rachunków ze spedytorami, klientami krajowymi i zagranicznymi, poszerzanie bazy danych pzewoźników
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Kraków (małopolskie)
bieżąca obsługa stałych klientów zagranicznych poprzez kontakty telefoniczne, pocztę elektroniczną oraz czat, realizacja zamówień od stałych klientów, , sporządzanie dokumentów sprzedaży oraz innych dokumentów handlowych dla stałych klientów, monitorowanie płatności i obsługiwanych klientów, przyjmowanie reklamacji od klientów i monitorowanie ich załatwienia, raportowanie aktywności sprzedaży oraz o potrzebach klientów, budowanie i utrzymanie długotrwałych kontaktów i relacji handlowych z obecnymi klientami zagranicznymi, realizacja wyznaczonych celów i planów sprzedażowych
ODLEWNIA ŻELIWA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-25 - Zawiercie (śląskie)