SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZ. FIŃSKI) K/M Warszawa oferta pracy JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZ. FIŃSKI) K/M
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: jw
Data publikacji: 2018-03-05
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Czerniakowska 141, 00-453 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZ. FIŃSKI) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.03.2018
Data zakończenia pracy: 30.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: fiński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: biegła znajomość języka fińskiegoo (min. poziom C1) - warunek konieczny, w przypadku braku znajomości j. polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2; możliwość przyjazdu na 1-miesięczne szkolenie do biura firmy do Warszawy - warunek konieczny (nie ma możliwości odbycia szkolenia zdalnie); minimum średnie wykształcenie; doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widziane (w sprzedaży lub/i call center); wysoka komunikatywność oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne; samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów, odporność na stres; motywacja, zaangażowanie, odpowiedzialność Ogólny zakres obowiązków: bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; promowanie i sprzedaż produktów; dbanie o relację z klientami; obsługa bazy danych; administracja i praca z wewnętrznym systemem. Pracodawca oferuje: pracę na pełen etat; możliwość indywidualnego dopasowania godzin pracy (elastyczne godziny między 8 a 21); stabilne oraz atrakcyjne warunki współpracy; premiowanie dobrych wyników; system szkoleń; narzędzia niezbędne do pracy (komputer, telefon); zapewnione mieszkanie na czas szkolenia dla osób spoza Warszawy; pracę w polskiej firmie, która daje możliwość rozwoju na rynkach międzynarodowych; możliwość używania na co dzień języków obcych; przyjazną atmosferę pracy; możliwość awansu i rozwoju; pracę w atrakcyjnej lokalizacji w nowym biurze w centrum Warszawy. Wynagrodzenie zasadnicze + prowizja od 1000 do 1500 zł netto. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania proszone są o przesłanie CV w języku polskim lub angielskim na adres: warszawa (at) jobhouse.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SPRZED/WAW/JEZ oraz język, którego dotyczy aplikacja.
Nazwa pracodawcy:
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Czerniakowska 141, 00-453 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Czerniakowska
Numer budynku pracodawcy: 141
Profil działalności pracodawcy: Agencja zatrudnienia
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 09.03.2018
Oferta pracy ważna do: 31.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 09.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykorzystywanie opisu stanowisk, jako podstawy określenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów. Identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji wewnętrznych i ich wpływ na proces rekrutacji. Przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów ze Wschodu( teren Ukrainy, Rosji, Gruzji).Sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika. Określenie niezbędnego zakresu i czasu przyuczania dla nowych i majacych doświadczenie pracowników obejmujących dane stanowisko. Zakwaterowanie pracowników. Prowadzenie rozmów telefonicznych w języku ukraińskim, rosyjskim oraz angielskim. Godziny pracy od 9:00-11:00 i 13:00-15:00.
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Nowa Sól (lubuskie)
Obsługa klienta ze standardami, aktywna sprzedaż, naprawa sprzętowa i programowa telefonów, tabletów, GPS, praca na stoisku w hipermarkecie.
InterKadra Sp. z o.o. Agencja Pracy i Doradztwa Personalnego - 2016-08-09 - Gdynia (pomorskie)
- Instytut Ekologii Terenów Uprzemysłowionych ogłasza nabór na stanowisko: inżynieryjno-techniczne w Centralnym Laboratorium (1 etat).- Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie pełniła funkcję Kierownika ds. Jakości w Centralnym Laboratorium z następującymi powinnościami:1. Nadzór i odpowiedzialność za prace związane z działaniem systemu zarządzania jakością.2. Wykonywanie prac analitycznych.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania stawiane kandydatom na stanowisko specjalisty inżynieryjno-technicznego: Dyplom ukończenia studiów o profilu chemia. Wymagane doświadczenie zawodowe w laboratorium chemicznym. Dobra znajomość normy PN-EN ISO/IEC 17025 i systemu zarządzania; potwierdzona szkoleniami i posiadanie uprawnień audytora wewnętrznego ds. jakości. Umiejętność współpracy z partnerami, a także umiejętność zarządzania zespołem pracowników. Znajomość statystyki stosowanej przy walidacji metod badawczych, w tym oceny uzyskiwanych wyników testami statystycznymi. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym.
INSTYTUT EKOLOGII TERENÓW UPRZEMYSŁOWIONYCH - 2017-04-27 - Katowice (śląskie)
prowadzenie ksiąg podatkowych, ewidencje VAT
Kancelaria Doradztwa Podatkowego Bogusława Piasecka - 2018-03-08 - Chrzanów (małopolskie)
kontakt z klientem, realizacja zamówień, sprzedaż filtrów, opracowywanie ofert dla klienta
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Lubin (dolnośląskie)
Nadzór na sprawnym zgodnym z przepisami prawa działaniem urządzeń elektroenergetycznych, gastronomicznych, medycznych.
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2018-01-02 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, sporzadzanie ofert handlowych
Świebodzin Fabryka Okien Drewnianych LINE Sp. z o.o. - 2016-02-04 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
Projektowanie urządzeń obsługa drukarki #D
"CLIMA-BUD" Ireneusz Makowski - 2016-09-05 - Sosnowiec (śląskie)
- Tworzenie hierarchii i pisanie reguł automatycznego klasyfikowania produktów z Katalogu Amazon zgodnych z regulacjami - Zapewnienie dokładnej klasyfikacji produktów do wewnętrznych jednostek biznesowych i dostawców usług zewnętrznych w celu zapewnienia zgodności z przepisami i innymi wymaganiami - Dostarczanie globalnych wytycznych dotyczących klasyfikacji do programów, które doprowadzą do oszczędności i ostatecznie przyniosą korzyści programom - Współpraca z zespołem ds. Zgodności w celu realizacji strategii, poszukiwania możliwości automatyki
IVONA Software Sp. z o.o. - 2018-07-23 - Gdańsk (pomorskie)
Wykonywanie procedur związanych z dystrybucją produktów (handel towarami przemysłowymi). Odpowiedzialność za dokumenty związane z importem danego surowca (wypełnianie, przekazywanie, kontakty logistyczne).
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Przygotowanie decyzji administracyjnych dot.dróg gminnych.Praca w systemie równoważnym pracy pon.8-18/wt-czw 8-16/pt.8-14.
URZĄD GMINY RASZYN - 2018-06-24 - Nowe Grocholice (mazowieckie)
Pracownik będzie odpowiedzialny za opracowywanie i realizację strategii w zakresie wizerunku rynkowego przedsiębiorstwa, w tym analizowane skuteczności podejmowanych działań PR, przygotowywanie materiałów promocyjnych. Wymagana jest bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz Hindi. Praca w godz.: 9:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Wrocław (dolnośląskie)
opracowywanie programów funkcjonalno-użytkowych. inwestycji, uzgodnień inwestora, wycen , weryfikowanie dokumentacji budowlanej, opracowywanie aktualizacji zestawienia kosztów zadania
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2017-06-16 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Reklama firmy na portalach z nieruchomościami, przygotowywanie ofert nieruchomości, obsługa klientów w języku albańskim, włoskim, angielskim i niemieckim, realizacja projektów informatycznych. Umowa o pracę, jedna zmiana, praca na 1/4 etatu, wynagrodzenie 600 zł brutto.Informacja o ofercie w sali H.
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Wrocław (dolnośląskie)
w zakresie informatyki: administrowanie sieci komputerowej, obsługa Allegro, administrowanie strony internetowej, drobne naprawy i wymiany sprzętu komputerowego, wykonywanie archiwizacji danych; w zakresie marketingu: budowanie strategii marketingowej firmy, analiza rynku krajowego i monitoring działań konkurencji, przygotowywanie i koordynowanie promocji B2B, koordynowanie i analiza skuteczności ATL, opracowywanie materiałów reklamowych w wersji papierowej i elektronicznej
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ GRONEKO SC - 2016-08-08 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
Brak danych
SYSTEM DATA SP. Z O.O. - 2017-07-17 - Mielec (podkarpackie)
Prace magazynowe
Przedsiębiorstwo Handlowe "Twoja Łazienka" - 2016-05-27 - Prudnik (opolskie)
- obsługa klienta- wprowadzanie wniosków do systemów bankowych- sprzedaż produktów finansowych- samodzielne zarządzanie placówką- obsługa urządzeń biurowych- praca na terenie Zawiercia
Niezależny Operator Finansowy Centrum 9 Blaut Barbara - 2018-07-04 - Zawiercie (śląskie)
Kierowca międzynarodowy C+E
P.P.H.U IMPORT EXPORT G. PODGÓRSKI - 2016-06-24 - Kuźnica Grabowska (wielkopolskie)
zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Kaźmierzów (dolnośląskie)
Kontrola poszczególnych etapów procesu technologicznego; Kontrola jakości wyrobów gotowych; Opracowanie, weryfikacja, aktualizacja, wdrażanie i nadzór nad dokumentacją systemową; Pracodawca oferuje szkolenia z zakresu GHP/GMP/HACCP/BRC/IFS dla pracowników oraz podejmujących zatrudnienie
"ZAKŁADY MIĘSNE PEKLIMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-24 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Głogów (dolnośląskie)
Praca w terenie na sieci stacji Państwowej Służby Hydrologiczno-Metrologicznej. Nadzór i utrzymanie w pełnej sprawności infrastruktury pomiarowej sieci stacji PSHM. Realizacja programu pomiarowo-obserwacyjnego właściwego dla poszczególnych stacji PSHM. Prace remontowo-konserwacyjne na sieci stacji pomiarowych PSHM. Zadania inspecyjno-szkoleniowe - ciągły nadzór merytoryczny w zakresie kontroli jakości materiału obserwacyjno-pomiarowego. Zabezpieczenie reprezentatywności pomiarów meteorologicznych poprzez lokalizowanie stacji zgodnie z wymaganiem. Opracowanie hydrologicznego materiału pomiarowo-obserwacyjnego z sieci stacji PSHM lub innych zestawień danych historycznych stanowiących zasób systemów bazodanowych użytkowych w IMGW-PIB oraz przekazywanie ich ustalonych zakresach i terminach do komórek odpowiedzialnych za ww. zasoby danych. Praca w aplikacjach bazodanowych.
Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej-Państwowy Instytut Badawczy - 2016-09-27 - Gdynia (pomorskie)
ustawianie kampanii reklamowych w internecie, optymalizacja emisji kampanii reklamowych, przygotowywanie raportów z kampanii
BIDLAB Sp. z o.o. - 2016-03-21 - Poznań (wielkopolskie)
•obsługa dotychczasowych klientów,•realizacja zakupów,•udzielanie informacji ogólnych dotyczących Spółki;•organizowanie podróży służbowych;•wystawianie faktur,•udzielanie informacji inwestorom i jednostkom współpracującym ze Spółką;•wyszukiwanie danych i kontaktów potrzebnych w działalności Spółki;•pomoc w organizacji wyjazdów na targi i podczas wyjazdu na targi;•dbanie o prawidłowy przepływ dokumentacji w Spółce;•dbanie o dobry wizerunek Spółki;•inne prace zlecane przez bezpośredniego przełożonego.Umowa na o pracę na czas określony 3 lata, jedna zmiana, 1/2 etatu
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)
przygotowywanie i montaż reklam, elementów komunikacji wizualnej
Mabit Studia Realizacji Reklamowych Waldemar Polcyn - 2018-03-29 - Poznań (wielkopolskie)
-zarządzanie zamówieniami klientów,-utrzymywanie dobrych relacji z klientami amerykańskimi,-przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami klientów,-współpraca z innymi działami m.in.: transportu, zaopatrzenia, produkcji, finansów-ustalanie strategii i współpraca z działem sprzedaży,-odpowiadanie na zapytania ofertowe w języku angielskim nowym i stałym klientom (mailowo i telefonicznie)-praca w godzinach 14:00-23:00
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Kraków (małopolskie)
Obsługa kadrowa firmy.
P.P.U.H. "GABI Jerczyńscy" Sp. j. - 2018-01-17 - Piaski (wielkopolskie)
kontakt z klientami zagranicznymi
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Bytom (śląskie)
Organizowanie i koordynowanie pracy podległych pracowników, kontrola ilości towarów, wykładanie towarów, proste prace porządkowe, prace biurowe
Carrefour Zamość - 2017-05-25 - Zamość (lubelskie)