SPECJALISTA DO SPRAW REZERWACJI INDYWIDUALNYCH Mrągowo oferta pracy HOTEL MRĄGOWO INC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REZERWACJI INDYWIDUALNYCH
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa gości indywidualnych, przyjmowanie rozmów telefonicznych, odpisywanie na maile.
Data publikacji: 2019-10-09
Lokalizacja: Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: HOTEL MRĄGOWO INC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Giżycka 6, 11-700 Mrągowo, powiat: mrągowski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa gości indywidualnych, przyjmowanie rozmów telefonicznych, odpisywanie na maile.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REZERWACJI INDYWIDUALNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mrągowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mrągowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mrągowo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Komunikatywność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Doświadczenie zawodowe mile widziane
Nazwa pracodawcy:
HOTEL MRĄGOWO INC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie
Adres pracodawcy:
Giżycka 6, 11-700 Mrągowo, powiat: mrągowski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: mrągowski
Gmina pracodawcy: Mrągowo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mrągowo
Ulica pracodawcy: Giżycka
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 09.10.2019
Oferta pracy ważna do: 07.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 09.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8fa26f80ef613b40ff965db2584d7252
Podobne oferty pracy
analizowanie rynku branżowego w Rosji i na Ukrainie, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z podmiotami mającymi siedzibę w Rosji i na Ukrainie, budowanie korzystnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2017-10-25 - Rzeszów (podkarpackie)
wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika robót/ budowy branży sanitarnej na podstawie ustawy Prawo budowlane oraz uregulowań wewnętrznych Straży Granicznej;przygotowanie, nadzór nad realizacją oraz rozliczenie realizowanych przez Ośrodek zadań inwestycyjnych, remontowych i prac konserwacyjnych branży sanitarnej,sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia do postępowań przetargowych i udział w postępowaniach przetargowych,przygotowanie zapotrzebowań, zleceń i umów dotyczących zakupu i konserwacji materiałów i urządzeń sanitarnych w tym: klimatyzacji, kotłowni, hydrantów, nadzór nad realizacją tych umów egzekwowanie wynikających z niej należności,Pozostałe pod adresem: www.cos.strazgraniczna.pl
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej - 2019-06-26 - Koszalin (zachodniopomorskie)
• sprzedaż produktów i usług , udzielanie informacji o Spółce
"Uzdrowisko Lądek_Długopole" S.A - 2018-09-28 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
prowadzenie działu kadr
Pavimental Polska Sp. z o.o. - 2016-07-15 - Trzebinia (małopolskie)
Zakres obowiązków:- obsługa sklepu internetowego, - nadzór nad realizacją zamówień,- dbałość o ekspozycję asortymentu w sklepie internetowym - aktualizacja treści oraz grafiki, - wprowadzanie nowych produktów do sklepuRodzaj umowy:Umowa o pracę na pełny etat
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2017-05-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w.
TELEMAIN Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Warszawa (mazowieckie)
zapoznanie się z ofertą Spółki Domno i konkurencji, opracowywanie ofert handlowych, pozyskiwanie i obsługa klientów, inne zadania związane ze sprzedażą, marketingiem i logistykąos. kontaktowa, chęci do pracy, mile widziana znajomość języków
DOMINO INTERNATIONAL S.A. - 2016-10-28 - Sroczyn (wielkopolskie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Opoczno (łódzkie)
Doradztwo w zakresie rozliczenia projektów , przeprowadzenie procesu naboru wniosków , monitorowanie wdrożenia LSR oraz przeprowadzenie działań ewaluacyjnych.
STOWARZYSZENIE "DOLINA NOTECI" - 2018-06-11 - Chodzież (wielkopolskie)
praca biurowa przy komputerze, księgowanie faktur, archiwizacja dokumentów
ROTOM POLSKA Sp. z o.o. - 2017-11-28 - Komorniki (dolnośląskie)
Bieżąca obsługa klientów, poszukiwanie nowych obszarów sprzedaży produktów, przygotowywanie ofert, obsługa sklepu internetowego. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku.
RYTEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-27 - Bielsko-Biała (śląskie)
prowadzwnie spraw w zakresie kadr i płac
"SARPOL" sp. z o.o. - 2017-02-21 - Śmiardowo Złotowskie (wielkopolskie)
Obliczanie i przeprowadzanie księgowań księgi głównej i uzgadnianie kont (np. obliczanie odroczonego podatku dochodowego, rozliczeń międzyokresowych, rezerw, zaliczek),dostarczanie raportów grupowych i zewnętrznych (BS, P&L, informacje uzupełniające do sprawozdania finansowego, wykonywanie kontroli w ramach FOX.Wsparcie i współpraca przy projektach takich jak analiza i wdrożenie zmian w Grupowym planie kont
kontakt przez PUP - 2019-09-24 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie spraw personalnych pracowników RZI w Lublinie.Opracowywanie i monitorowanie realizacji planu urlopów.Prowadzenie ewidencji czasu pracy, zwolnień lekarskich, badań okresowych pracowników.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY LUBLIN - 2018-09-11 - Lublin (lubelskie)
p s
kontakt przez PUP - 2019-05-14 - Radomsko (łódzkie)
sprzedaż przez telefon pakietów winiarskich i zestawów prezentowych, rezlizacja zamówień telemarketing
M&Pavlina Sp z o.o sp.k - 2015-12-01 - Karpin (mazowieckie)
Prace w warsztacie samochodowym
GUM-POL Jacek Grzegorz Michalski - 2016-12-01 - Łódź (łódzkie)
jw
Voyager Sebastian Czerniakowski - 2017-11-27 - Warszawa (mazowieckie)
współpraca z dostawcami w zakresie organizacji transportu od dostawców ze wschoduubezpieczenie towaru
INVENA S.A. - 2019-06-11 - Gdańsk (pomorskie)
Sporządzanie umów o pracę i innych dokumentów wynikających z zatrudnienia pracowników, prowadzenie akt osobowych pracowników, obsługa pracowników w zakresie administracji personalnej, monitorowanie terminów związanych z upływem zawartych umów i badań medycyny pracy, administrowanie wewnętrzymi bazami danych, w tym SAP HR
KAYSER AUTOMOTIVE SYSTEMS KŁODZKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-03 - Jaszkowa Dolna (dolnośląskie)
bezpośrednie wsparcie techniczne użytkowników,instalacje i konfiguracje oraz konserwacja sprzętu i oprogramowania,instalacje okablowania oraz konfigurację sieci LAN, WAN,wybór i zakup sprzętu, oprogramowania i usług teleinformatycznych,prowadzenie ewidencji i rozliczanie zakupów sprzętu,oprogramowanie i usługi oraz pomoc przy wszelkich pracach ITraportowanie do przełożonego/ychnadzór / wykonywanie zadań wsparcia IT/ w spółce i podmiotach powiązanych
BIOFEED SP. Z O.O - 2018-02-20 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)
- Wykonywanie kosztorysów w zakresie rozdzielni SN i nN; Analiza dokumentacji technicznej; Zapewnienie kompleksowej realizacji zadań w obszarze kalkulacji; Współpraca z innymi działami w firmie.- Wynagrodzenie: od 2000 zł brutto + premia uznaniowa. Stawska wynagrodzenie uzależniona od posiadanego doświadczenia na w.w. stanowisku - do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 7:00-15:00. Wymagania: średnie lub wyższe techniczne kierunek energetyka, elektrotechnika. Mile widziane pół roczne doświadczenie na podobnym stanowisku. Biegła znajomość czytania i interpretowania schematów elektrycznych. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (tel.: 41/388-15-24) w godz.: 7:30-16:00 lub e-mail: monika.mroczkowska (at) zpue.pl
ZPUE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-18 - Katowice (śląskie)
naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie listy płacPrzygotowywanie dokumentów do ZUSProwadzenie ewidencji i rozliczeń czasu pracy, urlopów oraz zwolnień lekarskichKompletowanie oraz sporządzanie dokumentacji pracowników Zapewnienie prawidłowej obsługi kadrowej pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisamiMonitorowanie zmian przepisów prawa pracyNadzorowanie terminowości przeprowadzania szkoleń BHP i badań lekarskichKontrola i archiwizacja dokumentów
Biuro Rachunkowe "ANNA" - 2018-05-17 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
kontakty, marketing, sprzedaż na Ukrainę i innych krajach postsowieckich
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Pabianice (łódzkie)
prowadzenie kadr i płac w firmie szwalniczej.
NORTH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-01 - Suwałki (podlaskie)
prace przy obróbce części maszyn i narzędzi, praca w dziale narzędziowym przy produkcji, naprawie narzędzi
WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO Sp.z o.o. - 2019-04-30 - Poznań (wielkopolskie)
Współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowej ukierunkowanej na pozyskanie leadów (dobór odpowiednich kanałów, wdrażanie, analiza i raportowanie efektów kampanii)Współpraca przy tworzeniu serwisu firmy ukierunkowanego na e-commerce (praca nad wyglądem serwisu, zawartości merytorycznej, obsługa techniczna)Generowania pomysłów na działania o wysokiej efektywności i poszukiwanie nowych form reklamy (social media, newslettery, promocje, optymalizacja landing pages)Content marketing: tworzenie i redagowanie tekstówObsługa systemów: Google Analitics, Google Adwords, GTM, Monitorowanie trendów sprzedaży, uzyskiwanych wyników i raportowanie efektywności poszczególnych kampanii promocyjnychPraca na cms MagentoZarządzanie i optymalizacja strony www pod kątem SEO, dbanie o wygląd, bieżąca analiza wyników serwisów, współpraca z wytypowaną agencją SEO, itp.Współpraca z działami wewnątrz organizacjiUdział w imprezach branżowych i eventach firmowych
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2016-09-15 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
realizacja zadań związanych z udzielaniem zamówień publicznych, prowadzenie spraw w zakresie przedsięwzięć inwestycyjnych i remontowych, ubezpieczeń majątkowych i NNW, gospodarki materiałowej
kontakt przez OHP - 2016-04-08 - Białystok (podlaskie)
Wyszukiwanie i utrzymywanie relacji biznesowych z kontrahentami. Wymagania: wyształcenie wyższe, znajomość rynku produktów ekologicznych.
DENVER FOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-07-10 - Reda (pomorskie)
Prowadzenie kont firmowych na portalach społecznościowych (Facebook i Instagram), aktualizacja stron. Koordynacja działań prezentacyjnych firmy. Spotkania promocyjne z klientami.
BOŃKOWSKI CONSULTING Krzysztof Bońkowski - 2019-04-26 - Serock (mazowieckie)