SPECJALISTA DO SPRAW PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH Wrocław oferta pracy UBS BUSINESS SOLUTIONS POLAND Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH
Wynagrodzenie: od 5 750 PLN
Zakres obowiązków: -Księgowanie trades i transferów-Uzgadnianie transakcji na różnych rynkach -Weryfikacja transakcji i potwierdzanie ich z agentami-Otwieranie kont we współpracy i porozumieniu z agentami Operations Center (TOC)Praca w godz 8-16Kontakt z pracodawcą: office (at) exrelo.pl
Data publikacji: 2020-10-16
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: UBS BUSINESS SOLUTIONS POLAND Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piotra Skargi 3, 50-082 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-Księgowanie trades i transferów-Uzgadnianie transakcji na różnych rynkach -Weryfikacja transakcji i potwierdzanie ich z agentami-Otwieranie kont we współpracy i porozumieniu z agentami Operations Center (TOC)Praca w godz 8-16Kontakt z pracodawcą: office (at) exrelo.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 750 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: nie mniej niż 5750,00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0264
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości inwestycyjnej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 750 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.01.2021
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw rachunkowości inwestycyjnej
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1)wykształcenie WYŻSZE: ekonomia2) staż pracy - min 4 letnie doświadczenie zawodowe w dziedzinie finansów, analizie funduszu papierów wartościowych3) umiejętność specjalność-bardzo dobra znajomość programów MS Word, Excel, MS Power Point -zaawansowana wiedza z zakresu SQL, STATA, Statistica, SPSS, EViews-znajomość procesów bankowych, idealnie w obszarze Wealth Management jak I zagadnień związanych z zarządzaniem ryzykiem-ekspertyza I znajomość zagadnień regulacyjnych, organizujących oraz funkcjonowania instytucji finansowych-doświadczenie w przeprowadzaniu analizy danych i formułowanie wniosków na potrzeby prowadzonych projektów-identyfikowanie powiazań miedzy rożnymi procesami oraz zdolności analitycznego myślenia-Łatwość w raportowaniu oraz regularne aktualizowanie rynku-umiejętności analityczno-koncepcyjne, umiejętność zrozumienia kompleksowych procesów i procedur-samodzielność oraz dokładność w realizacji powierzonych zadań oraz doskonale umiejętności organizacyjne4) inne (wpisać jakie) ZAAWANSOWANA ZAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, ROSYJSKIEGO I UKRAIŃSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE ZE WZGLĘDU NA MIĘDZYNARODOWY CHARAKTER PRACY
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 4
Nazwa pracodawcy: UBS BUSINESS SOLUTIONS POLAND Sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 6762358128
danePracodawcy_regon: 120538258
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Krakowska 280, 32-080 Zabierzów, powiat: krakowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: krakowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1206
Gmina pracodawcy: Zabierzów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Zabierzów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0344024
Ulica pracodawcy: Krakowska
Numer budynku pracodawcy: 280
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|241104
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości inwestycyjnej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 19.10.2020
Oferta pracy ważna do: 09.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 19.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 16.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a62c89859f317c2bd45699c738246ab5
Podobne oferty pracy
Realizacja zadań sprzedażowych, profesjonalna obsługa klienta, ekspozycja towaru, dbałość o salon zgodnie z polityką firmy
Słupska Fabryka Obuwia '' NORD'' Meka, Sztrajbel Sp.J - 2016-04-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie zapytań ofertowych.Tworzenie i realizacja zamówień prototypowych i seryjnych.Kontrola i obsługa dostaw w zakresie ilości, jakości, terminowości.Negocjowanie warunków zakupu z dostawcami. Inicjowanie i prowadzenie działań z zakresu redukcji kosztów. Monitorowanie rynku, zbieranie informacji dotyczących nowych potencjalnych dostawców.Monitoring cen surowców.Pozyskiwanie i wybór nowych dostawców.Wspieranie relacji z wybranymi dostawcami.Wyjaśnianie niezgodności dostaw. Prowadzenie postępowania reklamacyjnego wobec dostawców.Sporządzanie analiz, zestawień i raportów.Nadzorowanie prawidłowości baz danych w systemie ERP.Współpraca z innymi działami w celu realizacji zadań.Tworzenie pozytywnego wizerunku firmy i pracowników w kontaktach zewnętrznych.
GAWEŁ ZAKŁAD PRODUKCJI ŚRUB SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-12-30 - Palikówka (podkarpackie)
Praca na produkcji w firmie zajmującej się konstrukcjami stalowymi. Wykonywanie wszelkich prac związanych ze spawaniem konstrukcji stalowych. Realizacja poleceń bezpośredniego przełożonego.
Stalmit Murzyła K. Murzyła M. spółka jawna - 2019-07-31 - Oleśnik (łódzkie)
SZCZEGÓŁY OFERTY I DOKUMENTY DO POBRANIA NA STRONIE BIP: https://www.bip.wrzesnia.powiat.pl/179,ogloszenia-i-komunikaty?tresc=12764Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1)informowanie o usługach szkoleniowych oraz ich promowanie;2)diagnozowanie zapotrzebowania na zawody, specjalności i kwalifikacje na lokalnym rynku pracy oraz diagnozowanie potrzeb szkoleniowych osób uprawnionych do szkolenia;3)sporządzanie i upowszechnianie planu szkoleń oraz planu przygotowania zawodowego dorosłych;4)organizacja szkoleń grupowych i indywidualnych dla uprawnionych osób;5)monitorowanie przebiegu szkoleń;6)prowadzenie analiz skuteczności i efektywności szkoleń;7)przygotowanie wszelkiej dokumentacji dotyczącej organizacji i finansowania szkoleń;8)prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem zawodowym dorosłych;9)prowadzenie spraw związanych z bonami szkoleniowymi i bonami zatrudnieniowymi;10)prowadzenie spraw związanych z finansowaniem kosztów przejazdu do pracy poza miejscem zamieszkania.
Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni - 2019-08-14 - Września (wielkopolskie)
Specjalisty do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2020-01-27 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
pełna obsługa w zakresie ZUS, naliczanie płac, RP-7, obsługa kadry i ubezpieczeń, przygotowywanie deklaracji podatkowych
SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Zduńskiej Woli - 2020-10-01 - Zduńska Wola (łódzkie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Kraków (małopolskie)
Koordynacja pracy serwisantów, obsługa klienta.
TSC GROUP S. C. - 2016-03-23 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa Niwelatora .Kontakt telefoniczny 604758017,604465455
Zakład Instalacji Sanitarnych CO i Gazowych - 2017-07-24 - Daleszyce (świętokrzyskie)
Rozpatrywanie reklamacji klientów, zapewnienie sprawnej obsługi klientów reklamacyjnych, prowadzenie okresowych analiz reklamacji z określeniem ich przyczyn i podejmowanie działań zapobiegawczych, inicjowanie zmian doskonalących jakość wyrobów na podstawie analiz reklamacji. Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w branży meblowej. Znajomość przepisów dotyczących procedur reklamacyjnych (gwarancja, rękojmia), wiedza z zakresu profesjonalnej obsługi klienta poparta praktyką. Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego, rozwinięte zdolności analityczne, odpowiedzialność i samodzielność w rozwiązywaniu problemów
"DIG-NET" LENART SP. J. - 2017-09-20 - Mroczeń (wielkopolskie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-19 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowiązków:- Przyjmowanie zamówień od Klientów;- Wystawianie faktur, paragonów, listów przewozowych;- Bieżąca obsługa klienta;- Obsługa dokumentacji sprzedażowej;- Przyjmowanie, rozpatrywanie i rozliczanie zwrotów i reklamacji klientowskich.Wymagania:- wykształcenie min. średnie;- komunikatywna znajomość języka angielskiego;- biegła obsługa komputera;- dokładność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań; - mile widziane doświadczenie oraz znajomość programu Subiekt oraz Photoshop.
DONACO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-20 - Racibórz (śląskie)
Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientem, cykliczne opracowywanie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne firmy, nadzór nad gospodarką opakowań zwrotnych: rozliczanie sald ze sklepami, prowadzenie bilansu opakowań, obsługa systemu TMS, tworzenie raporów i analiz, bieąca współpraca ze sklepami, nadzór nad systemem ewidencji czasu pracy, ściła współpraca z działem kadr, bieżące wystawianie faktur działu Logistyki, ścisła współpraca z działem księgowości, nadzór nad zakupami działu, optymalizacja kosztów, nadzór nad funkcjonowaniem systemu HACCP na Platformie Logistycznej, ścisła współpraca z managerami poszczególnych działów.
POL-AGRO S.A. - 2016-04-14 - Grójec (mazowieckie)
Wykształcenie wyższe; 3 lata doświadczenie w prowadzeniu dział. promocyjnych i rekrutacyjnych oraz w organizacji i monitoringu działań szkoleniowych, w tym projektach EFS; 2 lata dośw. w rozliczaniu proj. UE, w tym o wartości powyżej 1 min zł; obsługa urządzeń biurowych i programów komputerowych, pakiet MS Office, zdolności interpersonalne, analityczne myślenie, praca w zespole, asertywność; zakres obowiązków: przygotowanie planu promocji, koordynacja pracy punktu kontaktowego, działań promocyjnych i rekrutacji, rejestr zgłoszeń, przygotowanie umów z UP, wybór wykonawców szkoleń i egzaminów, rejestr wydatków oraz kontrola ich prawidłowości i zgodności z budżetem projektu, weryfikacja, zatwierdzanie dok. do wypłaty; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
REGIONALNA IZBA PRZEMYSŁOWO-HANDLOWA W GLIWICACHPRZEMYSŁOWO-HANDLOWA W GLIWICACH - 2020-01-27 - Gliwice (śląskie)
•Realizacja zobowiązań przedsiębiorstwa w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy wynikających z obowiązujących przepisów prawnych,•Ciągły nadzór nad ogólnym stanem bezpieczeństwa w firmie oraz dążenie do poprawy bezpieczeństwa,•Inicjowanie działań kształtujących prawidłowe zachowania z zakresie BHP,•Przeprowadzanie kontroli warunków pracy, sporządzanie analiz,•Bieżące informowanie o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń,•Proponowanie działań zapobiegawczych, zmniejszających ryzyko wystąpienia zdarzeń niebezpiecznych,•Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy,•Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad BHP, organizacji i metod pracy na stanowiskach, na których występ
P. U. JAREXS Sp. z o.o. - 2017-01-30 - Legnica (dolnośląskie)
obsługa portu, gości, kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2019-04-02 - Spychowo (warmińsko-mazurskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
-opracowywanie analiz obciążenia stanowisk roboczych; -planowanie poszczególnych operacji (zadań) na stanowiskach roboczych z uwzględnieniem obciążenia stanowisk i zachowania pożądanych terminów wykonania zadań; - analizowanie zgodności przebiegu produkcji z planami i jej koordynowanie
Find HR Sp. z o.o. - 2017-09-14 - Cisownica (śląskie)
specjalista ds eksportu
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Raszyn (mazowieckie)
a) opiniowanie
WOJSKOWA AKADEMIA TECHNICZNA - 2018-12-31 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie prac związanych z przetwórstwem mięsnym: prace związane przy produkcji kebabu tj. układanie i formowanie kebabu, zawijanie kebabu, sortowanie mięsa mielonego i drobiowego, dbanie o porządek stanowiska pracy, przenoszenie i przewożenie surowców, ręczne sortowanie produktów, ładowanie i rozładowywanie pojazdów.
MASARNIA Marek Stępnik - 2019-11-13 - Dębno (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta niemieckojęzycznego, pomoc przy zamówieniu, rozwiązywanie problemów przy obsłudze kart przez klienta.
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Zabierzów (małopolskie)
SPRAWNE POSZUKIWANIE FUNDUSZY, UMIEJĘTNOŚĆ OPRACOWYWANIA WNIOSKÓW/PROJEKTÓW O POZYSKIWANIE FUNDUSZY. SAMODZIELNA KOORDYNACJA REALIZACJI PROJEKTÓW, OBSŁUGA ROZLICZEŃ PROJEKTÓW, PRACA W GENERATORACH WNIOSKÓW . TWORZENIE BUDŻETÓW PROJEKTÓW, TWORZENIE WSKAŹNIKÓW PROJEKTOWYCH, ICH ANALIZA I PRZYGOTOWYWANIE POTRZEBNYCH ZMIAN WE WSKAŹNIKACH. KWALIFIKOWANIE WYDATKÓW DO PROJEKTÓW ZGODNIE Z PROCEDURAMI. PRZYGOTOWYWANIE I MONITORING BUDŻETÓW ORAZ PRZEPŁYWÓW FINANSOWYCH. SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ MERYTORYCZNYCH ORAZ FINANSOWO-ROZLICZENIOWYCH. MONITORING WSKAŹNIKÓW I ICH AKTYWNA ANALIZA. PRZYGOTOWYWANIE ZAKUPÓW I ZAPYTAŃ OFERTOWYCH ZGODNIE Z ZASADAMI KONKURENCYJNOŚCI/PRAWEM ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W PROJEKTACH. PRZYGOTOWYWANIE REGULAMINÓW, INSTRUKCJI WEWNĘTRZNYCH I PROCEDUR ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYM PRZEPISAMI. PRZYGOTOWYWANIE I MONITORING UMÓW Z KONTRAHENTAMI. OBSŁUGA PROCESÓW OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH. PRACE BIUROWEWYMAGANE: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE EKONOMICZNE LUB INNE, CO NAJMNIEJ 2 LATA DOŚWIADCZENIA W PRACY NA PODOBNYM STANOWISKU, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W GENERATORACH WNIOSKÓW, ROZLICZANIA PROJEKTÓW, BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA I URZĄDZEŃ BIUROWYCH. BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ PAKIETÓW MS OFFICE ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM EXCEL, SAMODZIELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ, ANALITYCZNE MYŚLENIE, UMIEJĘTNOŚĆ SPRAWNEJ ORGANIZACJI STANOWISKA PRACY, WYSOKI POZIOM UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNYCH.CV + LIST MOTYWACYJNY NA EMAIL ktaszczecin (at) kta.szczecin.pl
KRAJOWE TOWARZYSTWO AUTYZMU ODDZIAŁ W SZCZECINIE - 2019-07-16 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Pozyskiwanie obiektów do sprzedaży, obsługa klientów, tworzenie katalogów aukcyjnych, reklama firmy.
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Katowice (śląskie)
szkolenia wstępne i okresowe pracowników i załadów pracy
M. A. NIEMTZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Realizacja umów z zakresu prawa zamówień publicznych, nadzór nad realizacją zadań i pracownikami zatrudnionymi w dziale gospodarki komunalnej, sporządzanie sprawozdań z zakresu ochrony środowiska i transportu
Przedsiębiorstwo Usług Miejskich Sp. z o.o. - 2019-04-11 - Nowe (kujawsko-pomorskie)
Brak danych
TRANS EXPERT spółka cywilna - 2015-12-10 - Łochowo (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie projektów i wdrażanie do produkcji nowych wyrobów chemii gospodarczej i przemysłowej
CLOVIN SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-06 - Czyżew (podlaskie)
1.Informowanie o możliwościach i zasadach korzystania z usług szkoleniowych świadczonych przez OHP.2.Diagnozowanie zapotrzebowania na zawody i specjalności na lokalnym rynku pracy oraz potrzeb szkoleniowych osób uprawnionych do szkolenia.3.Sporządzanie i upowszechnianie planu szkoleń.4.Prowadzenie zajęć.5.Rekrutacja osób uprawnionych do udziału w szkoleniach.6.Monitorowanie prawidłowości realizacji umów oraz przebiegu szkoleń.7.Terminowe przygotowywanie informacji dla potrzeb statystyki i analiz.
KUJAWSKO-POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W TORUNIU - 2019-04-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pon- pt 8-16
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Tułowice (opolskie)