SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI INWESTORA Kamienna Góra oferta pracy Specjalna Strefa Ekonomiczna Małej Przedsiębiorczości S.A
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI INWESTORA
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: -Obsługa inwestorów krajowych i zagranicznych-Przygotowywanie i aktualizowanie ofert inwestycyjnych- Współpraca z podmiotami wspierającymi rozwój przedsiębiorczości oraz współpraca z inwestorami (ARR, PAIiIH, COI, samorządy terytorialne)- Pozyskiwanie inwestorów i ich kompleksowa obsługa- Propagowanie oferty inwestycyjnej- Udzieł w procedurze przygotowywania i trealizacji przeprowadzania rokowań i przetargów_ Prowadzenie teczek obsługiwanych klientów i pprzedsiębiorców- Prowadzenie całokształtu spraw w zakresie kontroli warunków udzielonych zezwoleń przedsiębiorcom prowadzącym działalność gospodarczą na terenie strefy.- Przygotowywanie wniosków o zmiany obszarów KSSEMP
Data publikacji: 2017-08-04
Lokalizacja: Kamienna Góra (dolnośląskie)
Pracodawca: Specjalna Strefa Ekonomiczna Małej Przedsiębiorczości S.A
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Papieża Jana Pawła II 11a, 58-400 Kamienna Góra, powiat: kamiennogórski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-Obsługa inwestorów krajowych i zagranicznych-Przygotowywanie i aktualizowanie ofert inwestycyjnych- Współpraca z podmiotami wspierającymi rozwój przedsiębiorczości oraz współpraca z inwestorami (ARR, PAIiIH, COI, samorządy terytorialne)- Pozyskiwanie inwestorów i ich kompleksowa obsługa- Propagowanie oferty inwestycyjnej- Udzieł w procedurze przygotowywania i trealizacji przeprowadzania rokowań i przetargów_ Prowadzenie teczek obsługiwanych klientów i pprzedsiębiorców- Prowadzenie całokształtu spraw w zakresie kontroli warunków udzielonych zezwoleń przedsiębiorcom prowadzącym działalność gospodarczą na terenie strefy.- Przygotowywanie wniosków o zmiany obszarów KSSEMP
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do negocjacji z pracodawcą
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI INWESTORA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kamienna Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kamiennogórski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kamienna Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju przemysłu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia, prawo, pokrewne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność obsługi komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: KURS PRAWA JAZDY B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagana znajomość języka niemieckiego lub angielskiego
Nazwa pracodawcy:
Specjalna Strefa Ekonomiczna Małej Przedsiębiorczości S.A
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kamiennej Górze
Adres pracodawcy:
Papieża Jana Pawła II 11a, 58-400 Kamienna Góra, powiat: kamiennogórski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv, list motywacyjny wysyłać mailem: strefa (at) ssemp.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: kamiennogórski
Gmina pracodawcy: Kamienna Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kamienna Góra
Ulica pracodawcy: Papieża Jana Pawła II
Numer budynku pracodawcy: 11a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kamiennej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju przemysłu
Data dodania oferty pracy: 04.08.2017
Oferta pracy ważna do: 04.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 04.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 04.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Planowanie działań marketingowych, wdrażanie i nadzór nad akcjami marketingowymi, koordynowanie działań wspierających rozwój sklepu internetowego. Cv proszę wysyłać na adres: marzena.madela (at) pollenaewa.com.pl
FABRYKA KOSMETYKÓW ,,POLLENA -EWA" S.A. - 2016-03-18 - Zelów (łódzkie)
sporządzanie raportów żywnościowych w języku ukraińskim, prowadzenie dokumentacji żywienia, odpowiedzialność za odpowiednią kaloryczność żywienia zbiorowego, dbałość o należyte i zgodne z normami zapasy magazynowe, prowadzenie zaopatrzenia placówki w artykuły gospodarcze, żywnościowe, chemiczne, prowadzenie kasy, dokonywanie operacji kasowo- gotówkowych
AdinPol s.c Alicja Kałużna Natalia Wierzbicka - 2016-07-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w.
Color Trading Sp zoo - 2016-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie ofert, prezentacji, spotkań oraz negocjacji handlowych z klientami, przygotowywanie raportów, tworzenie i aktualizacja bazy klientów
SWT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-07 - Zator (małopolskie)
ZAMAWIANIE SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA, PROWADZENIE KORESPONDENCJI, ZAPYTANIA, ZAWIADOMIENIA, PISMA WYNIKAJACE Z PROCEDUR ODWOŁAWCZTCH, OPRACOWYWANIE CZĘŚCI OFERTOWEJ
BLEJKAN SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
aktywna sprzedaż produktów znajdujących się w ofercie handlowej firmy
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Białystok (podlaskie)
zapoznanie się z przepisami i regulaminami; organizowanie zaopatrzenia sporządzanie zapotrzebowania na towar; przyjmowanie dostaw towarów sprawdzanie towaru pod względem ilościowym i jakościowym; obsługa kas fiskalnej; nadanie cen towarów; sporządzanie raportów dobowych i miesięcznych; przygotowanie produktów do sprzedaży sortowanie, wycena, metkowanie, rozmieszczanie towarów na półkach; bezpośrednia obsługa klienta pomoc w wyborze produktu, inkasowanie należności; dbanie o ład i porządek w miejscu pracy.
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Warszawa (mazowieckie)
Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w zarządzaniu nieruchomościami (warunek konieczny), wykształcenie minimum średnie zawodowe - preferowane techniczne, licencja zarządcy nieruchomości lub odbyte kursy w zakresie zarządzania nieruchomościami, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, znajomość procedur prawa zamówień publicznych, prawo jazdy kategorii B, rzetelność, terminowość, dokładność i dobra organizacja pracy, umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów.
Wojskowe Towarzystwo Budownictwa Kwatera Społecznego - 2017-01-31 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej, naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie czasu pracy i nieobecności. Obsługa kadrowo - płacowa pracowników, sporządzanie list płac.
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Lublin (lubelskie)
wystawianie faktur, kontakt z klientem, współpraca z działem produkcji i magazynem, do podstawy wynagrodzenia doliczana jest premia uznaniowa
ZAKŁAD PRODUKCJI MATERIAŁOW INSTALACYJNYCH "GORGIEL" JAN GORGIEL Wolsztyn - 2017-05-05 - Karpicko (wielkopolskie)
szycie dzianiny
PHU JUSTYNKA Justyna Sochacka - 2017-11-02 - Stróża (łódzkie)
Transport towaru
TROJPOL SP. Z O.O. - 2016-06-10 - Opole (opolskie)
dział handlowy
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2016-08-01 - Lębork (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowiązków:- obsługa klientów hurtowych - w siedzibie firmy plus spotkania u klientów- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń- budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy- aktywne pozyskiwanie nowych klientów(praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-04-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie procesu rekrutacji, weryfikacja kandydatów na wskazane stanowiska, wyjazdy służbowe.
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Kraków (małopolskie)
administrowanie polskimi oraz zagranicznymi sklepami internetowymiprofesjonalna, bieżąca obsługa klientówdbanie o wysoką jakość obsługi klientabieżąca analiza rynku, konkurencji oraz trendów szczególnie w obszarze e-commerceobsługa zamówień składanych w sklepie interrnetowymścisła współpraca z działem marketingu w zakresie treści przeznaczonych do publikacjiraportowanie wyników sprzedażywyciąganie wniosków, optymalizacja działań
"DINGO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wymagane wykształcenie zawodowe związane z motoryzacją. Mile widziane doświadczenie. Charakterystyka pracy - naprawa samochodów. Kontakt z pracodawcą osobisty (po wcześniejszym omówieniu) lub telefoniczny.
SZYMURA PIOTR BLACHARSTWO SAMOCHODOWE - 2016-02-10 - Gaszowice (śląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Warszawa (mazowieckie)
Aktywna obsługa klienta zagranicznego, przyjmowanie dostaw i ekspozycja towaru na sklepie, wystawianie i przyjmowanie dokumentów sprzedazowych w języku rosyjskim i angielskim, mozliwa praca w delegacji
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Białystok (podlaskie)
- koordynacja pracy kierowców,- prace biurowe,- optymalizacja zleceń kierowców
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Obsługa klienta przy sprzedaży okien, drzwi, bram garażowych. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe, j. angielski-komunikatywny, prawo jazdy kat. B. Kontakt: 694-014-446 lub dosz (at) kdcentrum.pl
KD Centrum Okien - Bożena Dosz - 2017-04-24 - Gdynia (pomorskie)
realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych i utrzymaniowych, kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami Spółki w kanale telefonicznym oraz innych kanałach zdalnych,realizacja procesu sprzedaży, umawianie spotkań, badanie opinii Klientów.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-09 - Tajęcina (podkarpackie)
Praca w salonie samochodowym : Mycie, odkurzanie, detailing, pojazdównowych i używanych. Przygotowywanie pojazdów na ekspozycje, utrzymaniejakości i czystości.
NOX GROUP Sp. z.o.o - 2016-08-24 - Opole (opolskie)
- serwisowanie: urządzeń klimatyzacji i chłodniczych, instalacji elektrycznych, kurtyn powietrznych, central wentylacyjnych;- prace konserwacyjne na instalacji elektrycznej, osprzęcie i urządzeniach elektrycznych;- ocena sprawności instalacji elektrycznych;- wykonywanie przeglądu i ocena stanu wyposażenia technicznego budynku.
LeasingTeam Sp. z o.o. - 2016-11-28 - Gdańsk (pomorskie)
organizowanie zaopatrzenia i przyjmowanie dostaw towarów, przygotowywanie produktów do sprzedaży, przyjmowanie i rejestrowanie zamówień na towary w hurtowniach, sporządzanie faktur za towary, ewidencja zakupionych towarów, praca na terenie woj. śląskiego, terytorium RP, terytorium UE
PLURIMUM POTEST Sp. z o.o. - 2017-11-13 - Sosnowiec (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Warszawa (mazowieckie)
bieżąca współpraca z dostawcami usług i materiałów, negocjowanie umów i warunków handlowych, planowanie i prowadzenie rozliczeń zobowiązań spółki, egzekwowanie terminowego rozliczania należności, współpraca z kancelariami prawnymi, ścisła współpraca z zarządem biura i księgowym, współpraca z instytucjami zewnętrznymi, przygotowanie analiz i kalkulacji, contoling wewnętrzny
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Zawiercie (śląskie)