SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU Łowicz oferta pracy ENTE s.c. Małgorzata Ratajczyk, Krystian Łuczak
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: *prowadzenie firmowego bloga, fanpage na Facebook oraz profil Instagram*obsługa sklepu internetowego*podstawowa obróbka zdjęć
Data publikacji: 2017-07-21
Lokalizacja: Łowicz (łódzkie)
Pracodawca: ENTE s.c. Małgorzata Ratajczyk, Krystian Łuczak
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Powstańców 1863 r. 12, 99-400 Łowicz, powiat: łowicki, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
*prowadzenie firmowego bloga, fanpage na Facebook oraz profil Instagram*obsługa sklepu internetowego*podstawowa obróbka zdjęć
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łowicz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łowicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łowicz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Specjalista do spraw marketingu i handlu
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: ENTE s.c. Małgorzata Ratajczyk, Krystian Łuczak
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łowiczu
Adres pracodawcy:
Krótka 1, 99-423 Bielawy, powiat: łowicki, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: łowicki
Gmina pracodawcy: Bielawy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bielawy
Ulica pracodawcy: Krótka
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łowiczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 21.07.2017
Oferta pracy ważna do: 20.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 21.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 21.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Rozliczanie punktów handlowych, prowadzenie magazynu handlowego, rejestru zakupów i sprzedaży, rozliczanie inwentaryzacji, ewidencjonowanie środków trwałych, inne prace z zakresu księgowości i administracji
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Wola Rzędzińska (małopolskie)
jw.
NOMACOM GROUP Sp. z o.o. - 2018-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
wymagania: wykształcenie średnie, doświadczenie na stanowiski min. 6 miesięcy, umiejętność negocjacjizakres obowiązków: negocjacje z klientem, pozyskiwanie klientów
D&K Technology Sp. z o.o. - 2018-08-20 - Wróżewy (wielkopolskie)
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA DZIAŁU KADROWEGO FIRMY ZATRUDNIAJĄCEJ OK. 40 PRACOWNIKÓW, PROWADZENIE KASY, SPORZĄDZANIE FAKTUR, KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW.
VIOLIN SP. Z O.O. - 2016-04-20 - Nowy Sącz (małopolskie)
nadzór nad pracami wykonywanymi przez podwykonawców, tworzenie dokumentacji warsztatowej, udział w radach budowy, spotkaniach koordynacyjnych
ATREM S.A. - 2016-04-06 - Złotniki (wielkopolskie)
- obsługa klienta, nawiązywanie kontaktów handlowych, spotkania z klientami
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Realizacja zadań wynikajacych z POŚ, ustawy o odpadach, ustawy Prawo wodne, HE itp. i laboratorium
PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna SA Oddział Elektrociepłownia Gorzów - 2018-07-20 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
wg.stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Zabierzów (małopolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
przygotowywanie ofert przetargowych
Kujawsko-Pomorska Wojewódzka Komenda OHP - 2018-02-22 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
.
OLI-MONT MICHAŁ SUDOMIR - 2018-04-17 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- Prowadzenie kontroli warunków pracy, stosowania się do przepisów BHP, ppoż. oraz przygotowanie dokumentacji. Szacowanie ryzyka zawodowego oraz opracowywanie kart oceny ryzyka dla zadań realizowanych na kontrakcie. Przygotowywanie wymaganej dokumentacji z zakresu BHP (w tym IBWR, planu BIOZ, instrukcji poszczególnych procesów). Realizacja szkoleń z zakresu BHP. Prowadzenie dokumentacji BHP, ppoż. i Ochrony Środowiska zgodnie z polskimi regulacjami prawnymi i wymaganiami Spółki. Przygotowanie raportów i statystyk. Współpraca z organami kontroli zewnętrznej oraz audytorami wewnętrznymi i zewnętrznymi. Udział w postępowaniu powypadkowym zgodnie z wymaganiami przepisów oraz wewnętrznymi procedurami i standardami. Realizacja innych zadań wymienionych w rozporządzeniu w sprawie służby BHP.- Mijesce wykonywania pracy: Katowice + praca w delegacji (Dąbrowa Górnicza, Jaworzno, Połaniec, Turków).- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane 2-letnie doświadczenie w służbach BHP w branży energetycznej bądź pokrewnej. Wymagane kwalifikacje określone dla co najmniej Specjalisty BHP zgodnie z rozporządzeniem w sprawie służby BHP. Znajomość pakietu Microsoft Office, zdolność analitycznego myślenia oraz podejmowania decyzji, umiejętność odnajdywania się w stresujących sytuacjach. Wymagana znajomość języka anggieelskiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu średniozaawansowanym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: monika.mazur (at) ezw.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-20 - Katowice (śląskie)
Obsługa i prowadzenie dokumentacji magazynowej i sprzedażowej w systemie, odpowiedzialność za prawidłowe przeprowadzanie inwentaryzacji ciągłej, prowadzenie reklamacji oraz niezgodności ilościowych i jakościowych (zarówno od dostawców/odbiorców zewnętrznych, jak i zaopatrywanych filii), współpraca z zaopatrywanymi filiami oraz działami centrali (logistyka, handlowy, zakupy itp.), współpraca z firmami kurierskimi i przewozowymi oraz rozliczanie kosztów transportu, czynny udział w projektach logistycznych dotyczących procesów magazynowych.Praca w godz. 6.00-14.00/ 11.00-19.00 oraz 1 sobota w godz. 7.00-15.00
ASAJ Sp. z o.o. - 2017-11-17 - Siedlce (mazowieckie)
obsługa punktu kurierskiego, nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami,informowanie klientów o produktach i usługach, sprzedaż produktów/usług firmySkładanie i monitorowanie realizacji zamówień, pomoc w rozwiązywaniu problemów i przyjmowanie reklamacjiProwadzenie negocjacjiBudowanie relacji z klientemObsługa urządzeń biurowychPrzygotowanie dokumentacji i raportów
Olmado Marcin Kaleta - 2017-07-26 - Leszno (wielkopolskie)
przygotowanie ofert, kontakt z klientami (w tym korporacyjnymi), korespondencja z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi oraz pozyskiwanie klientów
WAM-Front, Lercel Sp.Jawna - 2015-12-01 - Kraków (małopolskie)
Obliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac dla nauczycieli, pracowników administracji i obsługi w programie płace VULCAN zgodnie z przepisami.Obliczanie nagród jubileuszowych, odpraw emerytalnych i rentowych, dodatkowego wynagrodzenia rocznego, świadczeń urlopowych oraz ZFŚS zgodnie z przepisami.Dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń (np. komorniczych, spłat pożyczek z ZFŚS, składek związkowych).Prowadzenie imiennych kartotek wynagrodzeń dla w/w pracowników.Obliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych – pracowników:terminowe sporządzanie deklaracji i odprowadzanie należnego podatku do Urzędu Skarbowegosporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych (PIT-y) dla wszystkich pracowników i terminowe przekazanie pracownikom i Urzędom Skarbowymsporządzanie rocznej deklaracji podatkowej.1/2 etatu.Kontakt z pracodawcą telefoniczny: 71 7986700 w. 112
Zespół Szkół Nr 24 we Wrocławiu - 2016-06-21 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
sprzątanie i utrzymywanie czystości i porządku w pomieszczeniach, dokładna dezynfekcja, zbieranie i segregowanie odpadów medycznych
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Miechów (małopolskie)
Realizacja sprzedaży eksportowej, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych.
GEKOPLAST SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-26 - Krupski Młyn (śląskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-01-07 - Gdańsk (pomorskie)
sortowanie butelek do skrzyń
kontakt przez OHP - 2016-03-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sklep spożywczy (mięso - wędliny)
GRANDPI Sp. z o.o. - 2016-09-13 - Piekary Śląskie (śląskie)
dokonywanie rezerwacji hotelowych w kraju i zagranicą, korzystanie z systemów rezerwacyjnych, przygotowywanie ofert dla klienta korporacyjnego, kontakt z klientem w j.obcym, zamawianie usług dodatkowych
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Poznań (wielkopolskie)
1.Sporządzanie planów zamówień publicznych, sprawozdań z ich wykonania. 2. Prowadzenie rejestrów zamówień publicznych oraz umów. 3. Prowadzenie procedur z zakresu udzielania zamówień publicznych. 4. Udział w pracach komisji inwentaryzacyjnej. 5. Prowadzenie i rozliczanie zakupów materiałów biurowych, itp. zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy "Prawo zamówień publicznych". 6. Prowadzenie rozliczeń miesięcznych kart drogowych, wydawanych dla transportu własnego oraz rozliczanie zakupionego do transportu paliwa. 7. Zastępstwo pod nieobecność pracownika na stanowisku: Specjalista ds administracyjnych. 8. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracownikow MPŚ; praca w godz. 7.30-15.30; szczegóły oferty na stronie internetowej BIP Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku
Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku - 2016-09-06 - Słupsk (pomorskie)
samodzielne prowadzenie rekrutacji;
DREMAN Sp. z o.o. - 2016-12-06 - Opole (opolskie)
obsługa salonu sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Kraków (małopolskie)
wg zgłoszenia
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Borne Sulinowo (zachodniopomorskie)
sprzedaż ubezpieczeń,sprzedaż telefoniczna szkoleń,sprzedaż sprzętu gaśniczego,pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Zambrów (podlaskie)
nadzór i opieka nad sprzętem komputerowym, sieciowym i oprogramowaniem, administracja Windows Server 2003-2012, usługami katalogowymi Active Directory oraz programami zarządzającymi szkołą
Zespół Szkół Odzieżowych Fryzjerskich i Kosmetycznych nr 22 - 2017-08-04 - Warszawa (mazowieckie)
Pełna księgowość, znajomość podatku VAT, koszty, sprzedaż
Nauczycielska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2015-12-01 - Sopot (pomorskie)