SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU Janki oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 4 220 PLN
Zakres obowiązków: kontakt z klientem, koordynacja sprzedaży, przygotowanie ofert, negocjacje z klientem, konferencje, targi, praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
Data publikacji: 2016-12-22
Lokalizacja: Janki (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Janki, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kontakt z klientem, koordynacja sprzedaży, przygotowanie ofert, negocjacje z klientem, konferencje, targi, praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 220 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Janki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pruszkowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 220 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.01.2017
Data zakończenia pracy: 03.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, minimum 1 rok doświadczenia na w/w stanowisku, znajomość języka angielskiego poziom B2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Adres pracodawcy:
Drzymały 30, 05-800 Pruszków, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: pruszkowski
Gmina pracodawcy: Pruszków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszków
Ulica pracodawcy: Drzymały
Numer budynku pracodawcy: 30
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_wykorzystanieOferty: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.12.2016
Data dodania oferty pracy: 22.12.2016
Oferta pracy ważna do: 04.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 22.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 21.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Organizowanie i realizowanie systemu wypłat pracowniczych; prowadzenie listy płac itd.
Zakład Doskonalenia Zawodowego w Łomży - 2017-06-19 - Łomża (podlaskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
wg stanowiska
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "SITKOWSKI" Piotr Sitkowski - 2018-01-26 - Legnica (dolnośląskie)
obsługa urządzen biurowych: ksero, fax, komputer, skan, odbieranie i ewidencjonowanie poczty przychodzącej i wychodzącej, segregacja dokumentów, wystawianie faktur sprzedazy i cenników, obsluga programu Symfonia Handel, Eticod
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Ruda Śląska (śląskie)
Nadzór nad jakością produktów.
Fabryka Papieru i Tektury "BESKIDY" Spółka Akcyjna - 2017-02-24 - Wadowice (małopolskie)
komunikacja z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi, tworzenie i prezentacja prototypów stron internetowych klientowi, zawarcie i obsługiwanie umów, współpraca z klientami z Białorusi oraz krajów UE, praca na oprogramowaniu w języku angielskim
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Piaseczno (mazowieckie)
- Rysowanie ogrodzeń w programie AutoCAD. Sporządzanie ofert handlowych. Obsługa klientów firmy.- Jesteśmy firmą produkującą ogrodzenia. Poszukujemy specjalisty techniczno-handlowego z bardzo dobrą znajomością AutoCAD.- Firma oferuje: umowę o pracę, pracę w firmie z 20-letnią historią, atrakcyjne warunki.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie zawodowe. Mile widziane studia kierunkowe związane z projektowaniem. Wymagana bardzo dobra znajomość i doświadczenie w pracy z AutoCAD. Wymagana dobra obsługa Microsoft Excel. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-781-36-44) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Astrów 10, 40-045 Katowice) lub e-mail: m.jurek (at) siatmar.pl
PHU SIATMAR HANNA ZIENIEWICZ - 2017-06-13 - Katowice (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-06-16 - Warszawa (pomorskie)
kontakt z klientami zagranicznymi
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Bytom (śląskie)
ustalanie kryteriów kontroli jakości oraz współpraca przyprocesach wdrażania nowych produktów, w tym tworzeniedokumentacji jakościowej i instrukcji w celu zagwarantowaniaspełnienia wymagań jakościowych klientów zewnętrznych orazwewnętrznych, negocjacje z klientami oraz dostawcamiodnośnie warunków kontroli i odbioru produktów oraz procesów, nadzorowanie jakości produktów oraz procesów w czasieprodukcji, nowych uruchomień oraz podczas auditów produktu,procesu oraz auditów klienta, analiza reklamacji klientów,podejmowanie działań korygujących i doskonalących. trzy zmiany I. 06:00-14:00 II. 14:00-21:00 III.21:00-06:00
Broekelmann Polska Sp.z o.o. - 2017-04-27 - Opole (opolskie)
Rozliczanie punktów handlowych, prowadzenie magazynu handlowego, rejestru zakupów i sprzedaży, rozliczanie inwentaryzacji, ewidencjonowanie środków trwałych, inne prace z zakresu księgowości i administracji
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Wola Rzędzińska (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
pomiary emisji zanieczyszczeń w środkowisku ogolnym i w środowisku pracy, badania laboratoryjne, pomiary czynników fizycznych i chemicznych
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Ruda Śląska (śląskie)
1)Kompletowanie faktur i rachunków obcych, sprawdzenie pod względem formalno – rachunkowy oraz opisanie ich.2)Dekretacja dokumentów zgodnie z paragrafami klasyfikacji budżetowej, 3)Wyodrębnienie i klasyfikacja wydatków strukturalnych, 4)Sporządzanie kalkulacji kosztów związanych z wynajmem sal gimnastycznych, holu, sal dydaktycznych i bufetu, opracowywanie planu wydatków rzeczowych i wynagrodzeń nauczycieli, administracji i obsługi w ramach programu PABS, 5)Pobieranie i rozliczanie zaliczek w kasie ZOJM na bieżące potrzeby szkoły, 6)Rozliczanie wydatków opłacanych kartą płatniczą.7)Bieżący kontakt z pracownikami ZOJM w zakresie obsługi finansowo-księgowej placówki, 8)Dostarczanie dokumentów do księgowości i działu płac ZOJM.9)Kompletowanie dokumentów dotyczących płac.Kontakt e-mail: gm40wroc (at) poczta.fm.Oferta w sali E.
Gimnazjum nr 40 im. Noblistów Polskich - 2016-09-29 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykształcenie: wyższe chemiczne; doświadczenie w pracy laboratoryjnej, umiejętność interpretacji i prezentacji wyników badań; pożądany doktorat z nauk technicznych; dobra znajomość języka angielskiego; obsługa komputera w tym programu Autocad; prawo jazdy kat.B; zakres obowiązków: prowadzenie prac badawczo-pomiarowych na terenie IMN oraz terenie zakładów przemysłu metali nieżelaznych, opracowywanie metod i procedur badawczych, planowanie prac badawczych, opracowywanie i interpretacja wyników badań; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice , okresowo praca na delegacjach
INSTYTUT METALI NIEŻELAZNYCH - 2018-04-27 - Gliwice (śląskie)
Przewóz pacjentów na dializy (z miejsca zamieszkania do szpitala i z powrotem do domu po zakończonej dializie). Praca na terenie Wejherowa i Rumi. Dwa osobne stanowiska jeden samochód obsługuje pacjentów z Rumi i w tej miejscowości jest baza oraz pacjenci z terenów Wejherowa i okolic baza samochodów w Wejherowie. Wykształcenie min. zawodowe, mile widziane doświadczenie w opiece nad osobami chorymi, opanowanie, solidność, uczciwość, punktualność, rozwaga. Pożądani są kandydaci z Wejherowa i Rumi. Mile widziany ratownik medyczny.
DIALMEDTRANS Wiesława Chrościcka - 2016-04-15 - Wejherowo (pomorskie)
j.w
TAURON EDYTA WALCZUK - 2016-03-04 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie posiłków - kuchnia Polska
KOSTA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-21 - Kraków (małopolskie)
- znajomość przepisów z zakresu ochrony przeciwpożarowej i bhp- prewencja (ochrona) przeciwpożarowa na całym zasięgu terytorialnym MOSG;szkolenia ppoż., kontrole stanu ochrony ppoż., opracowywanie dokumentacji w zakresie ochrony ppoż,współpraca z PSP
Morski Oddział Straży Granicznej w Gdańsku - 2017-02-10 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie rozmów z kontrahentami, tłumaczenia umów i innych dokumentów
INFOSTER PROJEKT Sp. z o. o. - 2016-11-22 - Tarnów (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie spotkań z osobami poszkodowanymi w wypadkach.
Centrum Obsługi Powypadkowej Codex Sp. z o.o. sp.k. - 2017-09-08 - Łódź (łódzkie)
Identyfikacja i odpowiedzi na zapytania klientów, realizacja zamówień, administracja usługi, rozpatrywanie skarg, zapytania dotyczące płatności, wystawianie faktur, pierwsza linia wsparcia technicznego
kontakt przez PUP - 2015-11-25 - Kraków (małopolskie)
obsługa zamówień w sklepie internetowymkontakt z dostawcami i klientami- organizacja funkcjonowania biua firmy
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klienta, wykładanie towaru na lady, kontrola terminów przydatności towarów, przestrzeganie przepisów BHP i higieny pracy, wykładanie cen.
"CARREFOUR POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-05 - Gdańsk (pomorskie)
Brak danych
ABRAMCZYK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-06-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Samodzielne prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników Spółki,Sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych,Rozliczanie czasu pracy,Przygotowywanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS, GUS, US, PFRON),Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach dla pracowników,Wyjaśnianie spraw komorniczych,Kontrolowanie obiegu dokumentacji pomiędzy pracodawcą a pracownikiem,Sporządzanie raportów i analiz na potrzeby Spółki.
Uroda Polska Sp. Z.O.O. - 2018-05-18 - Kamień Duży (warmińsko-mazurskie)
zamieszczanie ogłoszeń na portalach rekrutacyjnych, umawianie spotkań rekrutacyjnych, udział w spotkaniach rekrutacyjnych, giełdach/targach pracy, bieżąca obsługa biura i klientów centrum rekrutacyjnego
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Kraków (małopolskie)
Współpraca w zespole rosyjsko i ukraińsko języcznym, prowadzenie bazy danych klientów, sporządzanie raportówsala C
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Wrocław (dolnośląskie)