SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Trzebnica oferta pracy "Społem" Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Trzebnicy
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: do 4 000 PLN
Zakres obowiązków: - prowadzenie kontroli dostaw towarów do placówek (ilości i jakości towarów, stosowanych marż i cen), - składanie zamówień, negocjowanie warunków dostaw, terminów zapłaty, cen zakupu, - prowadzenie analizy obrotów, marż w poszczególnych placówkach, - przeprowadzanie systematycznych wizytacji w sklepach, pomoc załogom placówek w rozwiązywaniu problemów związanych z pracą- przygotowywanie i realizowanie sprzedaży promocyjnej, sezonowej, okolicznościowej, - nadzorowanie sprawowania kontroli przez kierowników poszczególnych placówek, - nadzór i kontrola nad systemem HACCAP w placówkach detalicznych- obsługa skarg i wniosków konsumentów
Data publikacji: 2019-10-28
Lokalizacja: Trzebnica (dolnośląskie)
Pracodawca: "Społem" Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Trzebnicy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Obrońcow Pokoju 2, 55-100 Trzebnica, powiat: trzebnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- prowadzenie kontroli dostaw towarów do placówek (ilości i jakości towarów, stosowanych marż i cen), - składanie zamówień, negocjowanie warunków dostaw, terminów zapłaty, cen zakupu, - prowadzenie analizy obrotów, marż w poszczególnych placówkach, - przeprowadzanie systematycznych wizytacji w sklepach, pomoc załogom placówek w rozwiązywaniu problemów związanych z pracą- przygotowywanie i realizowanie sprzedaży promocyjnej, sezonowej, okolicznościowej, - nadzorowanie sprawowania kontroli przez kierowników poszczególnych placówek, - nadzór i kontrola nad systemem HACCAP w placówkach detalicznych- obsługa skarg i wniosków konsumentów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Trzebnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: trzebnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Trzebnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
PRACA W ZESPOLE, DYSPOZYCYJNOŚĆ, UCZCIWOŚĆ,KULTURA OSOBISTA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikacja marketingowa i public relations
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
"Społem" Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Trzebnicy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Trzebnicy
Adres pracodawcy:
Obrońcow Pokoju 2, 55-100 Trzebnica, powiat: trzebnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na adres e-mail:spolem (at) trzebnica.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: trzebnicki
Gmina pracodawcy: Trzebnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Trzebnica
Ulica pracodawcy: Obrońcow Pokoju
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Trzebnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 28.10.2019
Oferta pracy ważna do: 27.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 28.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b0cd5ed1dfa75a5431b53918aa7165ec
Podobne oferty pracy
Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta;
Emi Plus sp.j. Maciej Dobrowolski i Mirosław Topolski - 2020-01-03 - Lublin (lubelskie)
profesjonalna obsługa klientów, realizacja polityki handlowej firmy, tworzenie ofert oraz negocjowanie warunków handlowych
Kutnowskie Zakłady Drobiarskie Exdrob S.A. Kutno - 2017-05-10 - Kutno (łódzkie)
ZGODNIE
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Bytów (pomorskie)
wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie bez znaczenia, znajomość kuchni tureckiej oraz receptur tureckiego kebabu
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Zduny (wielkopolskie)
Wsparcie Dyrektora Oddziału w kwestiach administracyjnych oraz organizacyjnych, obsługa biura w szczególnosci w zakresie obsługi firmowej poczty tradycyjnej oraz elektronicznej. dbanie o prawidłowy obieg informacji i dokumentów w firmie. Pomoc w organizowaniu spotkań i podrózy słuzbowych pracowników, ewidencja i rozliczanie delegacji. Organizowanie spotkań Dyrektora Oddziału, współpraca z innymi działami w firmie. Pomoc w zadaniach realizowanych przez specjalistę ds. kadrowych, dbanie o wizerunek pracodawcy i estetyke biura. Praca w godzinach 7-15.
CONTROLTEC sp. z o.o. - 2017-03-07 - Płock (mazowieckie)
rekrutacja i selekcja kandydatów do pracy, badanie i analiza rynku pracy dot. poszczególnych stanowisk, przeprowadzanie rekrutacji w języku ukraińskim i rosyjskim
kontakt przez PUP - 2019-08-05 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie spraw kadrowo-płacowych rozliczanie ewidencji czasu pracyi nieobecności (chorobowe, urlopy, etc.) prowadzenie dokumentacjizwiązanej z wynagrodzeniami pracowników terminowe sporządzanie listpłac, naliczanie wynagrodzeń i zasiłków z ubezpieczenia społecznego,odpraw, innych elementów płacowych rozliczanie składek ZUSpracowników, sporządzanie deklaracji ZUS, GUS, PFRON sporządzanie oraznadzorowanie dokumentacji personalnej związanej z zatrudnieniem, w tym:skierowania na badania lekarskie, umowy, aneksy, wypowiedzenia,świadectwa pracy prowadzenie akt osobowych, dokumentacji pracowniczejzgodnie z obowiązującymi przepisami
FOSSECO Anna Skirzyńska-Gabriel - 2018-04-25 - Opole (opolskie)
do uzgodnienia
CSF POLSKA SP. Z O.O. RZESZÓW - 2016-05-30 - Rzeszów (podkarpackie)
Dbanie o wizerunek firmy pod kątem utrzymywania w należytej czystości przydzielonych do sprzątania pomieszczeń, przygotowanie stanowisk pracy lekarzy oraz dbanie o czystość i higienę gabinetów, kompleksowa sterylizacja narzędzi będących własnością firmy oraz dostarczanych z zewnątrz wg przyjętych zasad w placówce. Umowa na rok; godziny pracy: 11.00- 19.00
NZOZ Medicus Ewa Abramowicz - 2017-10-26 - Słupsk (pomorskie)
Analiza jakości świadczonych usług przez wyznaczone zespoły. Weryfikowanie zgłoszeń klienta pod względem responsywności pracowników IBM. Przygotowywanie cyklicznych raportów, proponowanie rozwiązań ulepszających pracę zespołów dla klienta. Funkcja audytowa i weryfikacyjna dla danych zespołów. Kontakt z klientem zagranicznym z wykorzystaniem języka angielskiego.Cu, Sala H
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Monitorowanie zadłużeń i zobowiązań klientów, nadzorowanie spłat zobowiązań, kontakt z klientem zagranicznym (hiszpańsko i portugalskojęzycznym)
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Łódź (łódzkie)
Prace porządkowe w żłobku.
kontakt przez PUP - 2018-10-15 - Dobre (mazowieckie)
Prowadzenie skupu złomu, utrzymywanie dobrych kontaktów z obecnymi kontrahentami oraz pozyskiwanie nowych. Prowadzenie dokumentacji, przyjęcia, klasyfikacja, składowanie oraz wysyłka zlomu stalowego i metali nieżelaznych.
"ADAMET" Witold Gajdek, Adam Pęczar Spółka Jawna - 2017-08-10 - Sanok (podkarpackie)
Negocjowanie cen oraz warunków dostaw wyrobów cukierniczych i baklavy, dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi potrzebami, poszukiwanie nowych dostawców , opieka nad istniejącymi dostawcami, współpraca i ciągłe doskonalenie relacji z dostawcami z krajów arabskich.
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Kraków (małopolskie)
obsługa i administrownie systemami i sieciami informatycznymi
Jednostka Wojskowa nr 3918 - 2018-05-22 - Jarocin (wielkopolskie)
Opracowywanie i realizacja materiałów promocyjnych i reklamowych, monitorowanie i analiza rynku pod kątem potrzeb i oczekiwań odbiorców wydarzeń kulturalnych, bezpośredni kontakt z odbiorcami wydarzeń kulturalnych, planowanie i koordynacja działań impresaryjnych, udział w projektach marketingowych, aktywne pozyskiwanie patronów medialnych i instytucjonalnych, organizacja widowni.
Kieleckie Centrum Kultury - 2016-03-23 - Kielce (świętokrzyskie)
Dokonywanie analizy biznesowych potrzeb klienta - identyfikowanie problemów, generowanie optymalnych rozwiązań. Przegląd firm klientów biznesowych pod kątem wprowadzenia innowacyjnego produktu i nowych rozwiązań technologicznych. Współtworzenie i realizacja projektów badawczych współfinansowanych z środków UE w zakresie nowych rozwiązań produktowych i technologicznych. Analiza rynku przyszłej pozycji produktu. Monitorowanie konkurencji. Stała współpraca z klientami. Nadzór nad prowadzeniem dokumentacji projektowej.
SMB Consulting - 2017-03-23 - Lublin (lubelskie)
Przygotowywanie dań typu kebab oraz sosów.Umowa zlecenie, 80 h/msc.
kontakt przez PUP - 2019-04-23 - Kraków (małopolskie)
Produkcja opakowań
"SAMPOL" Stanisław Śnieżek, Anna Śnieżek-Król - Spółka Jawna Brzozów - 2016-10-03 - Brzozów (podkarpackie)
Specjalista do spraw sprzedaży
JERZY KOSEK MARKET BUDOWLANY JEŻYK - 2016-02-09 - Polanka Wielka (małopolskie)
koordynacja działań sklepu internetowego, wdrażanie strategii działań marketingowych, wprowadzanie produktów do sklepu internetowego, bieżąca obsługa systemu zamówień internetowych, uprzejma i fachowa obsługa klientów mailowo oraz telefonicznie, inne zadania związane z funkcjonowaniem firmy i biura.
JUST-MEBLE Spółka Cywilna - 2016-10-26 - Namysłów (opolskie)
Prowadzenie rozliczeń z klientami, wystawianie faktur VAT, dekretacja dokumentów, terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej, prowadzenie bieżących rozliczeń z bankami i innymi instytucjami finansowymi, przeprowadzanie okresowej kontroli kont (analiza rozrachunków z klientami, publiczno-prawnych, kosztowych), prowadzenie rejestru podatku VAT, rozliczanie WDT
Caro Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-02-11 - Nowe Miasteczko (lubuskie)
Poszukiwanie oraz selekcja osób chętnych na kursy.
Krystian Żak Blue Education - 2018-08-09 - Łomża (podlaskie)
j/w
Instytut Technologii Materiałów Elektronicznych - 2017-12-18 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej, weryfikacja dokumentów, wprowadzanie danych do bazy, obsługa klienta
CSW TOTEM SPÓŁKA Z O O - 2019-03-18 - Chorzów (podkarpackie)
Prace administracyjne, obsługa dokumentacji biura, fakturowanie. Obsługa kadr i płac. Przygotowanie ofert i kosztorysów.
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Nasielsk (mazowieckie)
prowadzenie spraw pracowniczych klientow biura
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
odpowiedzialność za stałą gotowość maszyn i urządzeń; szybkie i skuteczne usuwanie usterek, kontakt z kontrahentami z rynków wschodnich
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Leszno (wielkopolskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Adros Group Sp. z o.o. - 2016-08-23 - Dobrzyca (wielkopolskie)
nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktu z klientami, monitoring prowadzonych spraw
BVT SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-08-05 - Tarnów (małopolskie)