SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Strzegom oferta pracy KALENBORN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: tworzenie materiałów reklamowych w ramach lokalnych i międzynarodowych działań marketingowych; współpraca z agencją reklamową, drukarnią; weryfikacja bieżącego zapotrzebowania na materiały reklamowe dla klientów; obsługa klientów krajowych i zagranicznych; przygotowywanie ofert sprzedażowych; realizacja budżetu sprzedażowego; tworzenie raportów ofertowych i sprzedażowych; tworzenie analiz dla działu sprzedaży;
Data publikacji: 2020-07-20
Lokalizacja: Strzegom (dolnośląskie)
Pracodawca: KALENBORN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Olszowa 60, 04-601 Strzegom, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
tworzenie materiałów reklamowych w ramach lokalnych i międzynarodowych działań marketingowych; współpraca z agencją reklamową, drukarnią; weryfikacja bieżącego zapotrzebowania na materiały reklamowe dla klientów; obsługa klientów krajowych i zagranicznych; przygotowywanie ofert sprzedażowych; realizacja budżetu sprzedażowego; tworzenie raportów ofertowych i sprzedażowych; tworzenie analiz dla działu sprzedaży;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Strzegom
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0219
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Strzegom
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
hiszpański, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2:
ukraiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_3:
rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_3: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
3 lata stażu pracy na podobnym stanowisku; znajomość zasad fakturowania i warunków Incoterms
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy:
KALENBORN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 6641901042
danePracodawcy_regon: 29120574200000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Adres pracodawcy:
M.J. PIŁSUDSKIEGO 68, 27-200 Starachowice, powiat: starachowicki, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 26
Powiat pracodawcy: starachowicki
danePracodawcy_kodPowiatu: 2611
Gmina pracodawcy: Starachowice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Starachowice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0947930
Ulica pracodawcy: M.J. PIŁSUDSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 68
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243106
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 20.07.2020
Oferta pracy ważna do: 28.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 20.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 20.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?cc77e685c78653565592a594c0afb6e4
Podobne oferty pracy
według wniosku
kontakt przez PUP - 2020-01-23 - Jaworzyna Śląska (dolnośląskie)
- Sprzątanie pomieszczeń produkcyjno-biurowych- Przygotowywanie i wydawanie ubrań ochronnych dla pracowników produkcyjnych- Wydawanie pracownikom zakładu obiadów w stołówce- Uzupełnianie dozowników mydła, ręczników papierowych, rękawiczek foliowych itp.- Wynagrodzenie do uzgodnienia z Pracodawcą- Kontakt: telefoniczny 504-067-418, e-mail: dagmara (at) pia-michna.pl
MICHNA SPÓŁKA Z O.O. SP. K. - 2018-06-26 - Ropuchy (pomorskie)
Dbałość o gospodarkę magazynową, zamawianie towarów, nadzór nad całością magazynu i sprzedażą, wprowadzanie dokumentacji rozchodów i przychodów do systemu, zarządzanie 4-osobową załogą.Wykształcenie min. średnie, min. 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku specjalisty ds. magazynowych, znajomość Pakietu Office, prawo jazdy kat. B
BRUK-BET Sp. z o. o. - 2017-06-27 - Racibórz (śląskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- nauka programu Płatnik (ZUS),- nauka programu Optima (kadrowo-płacowy),- zapoznanie z przepisami prawa pracy,- wprowadzanie danych oraz tworzenie listy płac i deklaracji rozliczeniowych ZUS.
kontakt przez PUP - 2019-07-17 - Zgierz (łódzkie)
wprowadzanie i analiza danych w systemie SAP, DH+, sporządzanie raportów w systemie SAP, Excel, kontakt z partnerem biznesowym w j.angielskim
kontakt przez PUP - 2020-05-20 - Poznań (wielkopolskie)
Koordynowanie współpracy z biurem rachunkowym, ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, kontakty z współpracującymi firmami (m.in. rozliczanie umów, weryfikacja danych zawartych w umowach i dokumentacji związanej z umowami), organizacja podróży służbowych i przygotowywanie raportów wydatków służbowych (kosztów podróży i innych zestawień), wsparcie administracyjne zespołu w codziennej pracy, wystawianie i ewidencja faktur sprzedażowych oraz windykacja pzreterminowanych należnosći, monitorowanie i ewidencja faktur kosztowych oraz ich opisywanie, zapewnienie zaopatrzenia biura w materiały biurowe, eksploatacyjne, spożywcze. Praca na pełen lub pół etatu. Mile widziane również osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Admotion Sp. z o. o. - 2017-09-14 - Wejherowo (pomorskie)
prowadzenie spraw kadrowo-socjalnych wynikających z Karty Nauczyciela i Kodeksu Pracy
MŁODZIEŻOWY OŚRODEK WYCHOWAWCZY IM. JANUSZA KORCZAKA W KWIDZYNIE - 2017-08-29 - Kwidzyn (pomorskie)
przyjmowanie dostaw, sprawdzanie i zapisy zgodności towarów z fakturą, rozkładanie towaru w magazynie, sprawdzanie stanów magazynowych, obsługa urzadzeń magazynowych, oznaczanie kartonów lub metkowanie, współpraca z innymi działami firmy
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie się z kontrahentami klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
CHARAKTERYSTYKA ZAWODUSpecjalista ds. zamówień publicznych jest osobą odpowiedzialną za przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z założeniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Do jego obowiązków należy również koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego. Specjalista ds. zamówień publicznych zajmuje się również prowadzeniem, uzupełnianiem i archiwizacją dokumentacji przetargowej.WYMAGANIASpecjalista ds. zamówień publicznych powinien legitymować się wyższym wykształceniem (prawniczym, administracyjnym lub ekonomicznym). Atutem są ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych oraz szkolenia podwyższające posiadane kwalifikacje. Mile widziane jest posiadanie kilkuletniego doświadczenia w obszarze zamówień.
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2017-12-08 - Rokocin (pomorskie)
Obsługa klientów z krajów wschodnich, budowanie sieci klientów.Gotowośc do zagranicznych wyjazdów służbowych
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Łódź (łódzkie)
-przyjmowanie i wydawanie produktów, surowców do i z magazynu, -prowadzenie dokumentacji magazynowej z wykorzystaniem programu magazynowego,-rozmieszczanie towarów na powierzchni magazynu, -stosowanie procedur charakterystycznych dla produktów leczniczych;
ELANDA PHARMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-12 - Rozprza (łódzkie)
sortowanie surowców wtórnych na lini sortowniczej
PPHU Lekaro Jolanta Zagórska - 2015-12-03 - Glinianka (mazowieckie)
kreowanie polityki sprzedażowej firmy, inicjowanie i kształtowanie relacji z klientem indywidualnym i biznesowym, tworzenie ofert sprzedażowych, koordynowanie procesu sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Świętochłowice (śląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie ofert handlowych, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2020-06-23 - Ryki (lubelskie)
Praca dla klienta firmy w zakresie opracowywania strategii pozyskiwania kandydatów, ustalaniu wymagań stanowisk, planów rekrutacyjnych, poszukiwanie specjalistów do pracy dla klienta, praca z systemami rekrutacyjnymi, współpraca z menedżerami z różnych lokalizacji (cały świat)
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Kraków (małopolskie)
Praca w dziale płac, naliczanie wynagrodzeń, obsługa programu Płatnik
"SPOŁEM" WSS Warszawa Wola - 2019-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
- Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych dotyczących zagadnień technicznych związanych z użytkowaniem takich produktów jak smartfony, laptopy czy tablety. Codzienny kontakt telefoniczny w języku niemieckim z Klientami z Niemiec, Austrii i Szwajcarii. Budowanie dobrego wizerunku firmy. Dbałość o najwyższą jakość procesów.- Dla osób spoza Katowic Pracodawca zapewnia zakwaterowanie.- Praca zmianowa w godzinach: 8:00-20:00 + maksymalnie dwa weekendy w miesiącu.
TPG KATOWICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-12 - Katowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-04-30 - Karwacz (mazowieckie)
Pomoc klientom w rejestracji kart SIM poprzez weryfikację ich tożsamości za pomocą kamery internetowej lub aplikacji. Obsługa klienta przez telefon oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej, czatu i platform mediów społecznościowych. Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta.
kontakt przez OHP - 2018-06-14 - Bułgaria (Bułgaria)
- Obsługa klienta, nawiązywanie kontaktów i budowanie długofalowych relacji. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Obsługa dotychczasowych klientów.- Wynagrodzenie: 2500-5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe w sprzedaży lub obsłudze klienta. Wymagana znajomość obsługi Microsoft Word i Excel. Umiejętność obsługi klienta, umiejętności nawiązywania kontaktów i budowania długofalowych relacji, konsekwencji w realizacji założonych celów, umiejętność pracy w zespole, umiejętność organizacji pracy własnej, chęć rozwoju, systematyczność, umiejętność pracy pod presją czasową, komunikatywność, pozytywne nastawienie. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: praca (at) arsstudio.pl
ARSSTUDIO PIOTR KAJOSZ - 2019-01-11 - Katowice (śląskie)
sporządzanie i prowadzenie dokumentacji personalnej, prowadzenie ewidencji czasu pracy
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2015-12-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe; 9 miesięcy doświadczenia zawodowego; znajomość metod rekrutacji i selekcji pracowników IT; biegła znajomość języka angielskiego. Zakres obowiązków: kompleksowa realizacja procesów rekrutacyjnych w obszarze IT; prowadzenie rozmów rekrutacyjnych; aktywne pozyskiwanie i selekcja kandydatów; redagowanie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych; ciągły monitoring rynku pracy IT; proponowanie nowych strategii oraz źródeł dotarcia do pasywnych kandydatów; budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z kandydatami oraz obecnymi konsultantami.
kontakt przez PUP - 2019-02-27 - Warszawa (mazowieckie)
Kierowca w transporcie międzynarodowym
FIRMA TRANSPORTOWA TRANSMAR MARIAN MATŁOK - 2019-08-22 - Trzebnica (dolnośląskie)
Odpowiedzialność za planowanie i realizację procesów rekrutacji, samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów na rożne stanowiska
TAP Uliana Szczetenko - 2016-01-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie informacji i kampanii promocyjnych dla wietnamskich klientów, nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami wietnamskimi, negocjowanie warunków współpracy z klientami wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wykonywanie list płac, odprowadzanie opłat ZUS i inne
Gimnazjum Publiczne nr 4 - 2016-11-10 - Opole (opolskie)
. Znajomość i przestrzeganie w praktycznym działaniu przepisów i zarządzeń dotyczących OHP 2. Inicjowanie i podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pozabudżetowych, w tym pochodzących z funduszy unijnych, na realizację projektów społecznych i inwestycyjnych, opracowywanie wniosków w tym zakresie.
kontakt przez OHP - 2016-01-12 - Gdańsk (pomorskie)
Stosowanie właściwych technik, instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników wykorzystujących ich zalety i ograniczenia; przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów; przeprowadzenie rekrutacji pracowników w języku ormiańskim i rosyjskim; ocena skuteczności merytorycznej i poprawności formalnej rekrutacji i adaptacji;
kontakt przez PUP - 2019-07-12 - Warszawa (mazowieckie)