SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Gdańsk oferta pracy MATERBUD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: do 14,7 PLN
Zakres obowiązków: Aktywna sprzedaż produktów i realizacja zamówień, utrzymywanie stałego kontaktu z aktualnymi klientami i pozyskiwanie nowych odbiorców na terenie Rosji, Rumunii, Bułgarii, Kazachstanu, Uzbeskistanu, Tadżyskistanu, Gruzji, Armenii, Azejberdżanu, Mołdawii; tworzenie propozycji nowych kanałów sprzedażowych, budowanie i umacnianie wizerunku firmy, tworzenie ofert dla klientów.
Data publikacji: 2018-10-31
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: MATERBUD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Okrąg 2 lok.A, 80-871 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Aktywna sprzedaż produktów i realizacja zamówień, utrzymywanie stałego kontaktu z aktualnymi klientami i pozyskiwanie nowych odbiorców na terenie Rosji, Rumunii, Bułgarii, Kazachstanu, Uzbeskistanu, Tadżyskistanu, Gruzji, Armenii, Azejberdżanu, Mołdawii; tworzenie propozycji nowych kanałów sprzedażowych, budowanie i umacnianie wizerunku firmy, tworzenie ofert dla klientów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 14,7 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 14,7 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2019
Data zakończenia pracy: 31.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2:
rumuński, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_3:
ukraiński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe, bardzo dobra znajomość języków: rosyjskiego i ukraińskiego, komunikatywna: języka angielskiego i rumuńskiego. Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Okrąg 2a. Kontakt telefoniczny: 510-787-709 lub osobisty w miejscu pracy.
Nazwa pracodawcy:
MATERBUD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Okrąg 2 lok.A, 80-871 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Okrąg
Numer budynku pracodawcy: 2 lok.A
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 31.10.2018
Oferta pracy ważna do: 08.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 31.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 31.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nadzór nad dokumentami firmowymi.
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Kraków (małopolskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów,bieżąca obsługa,przygotowywanie ofert handlowych,bieżąca analiza,monitorowanie zapytań ofertowych,praca w systemie CRP,ERP.
Odlewnia Kutno Sp. z o.o. - 2016-11-25 - Kutno (łódzkie)
tworzenie i prowadzenie kartotek produktów gotowych zdodnie z systemem jakości IFS/BRC, przygotowywanie raportów magazynowych towarów i opakowań, zmiana systemu i prowadzenie kart opakowań,planowanie i nadzór nad przebiegiem akcji marketingowych, planowanie i realizacja uczestnictwa firm w targach/wystawach,koordynacja wprowadzania nowych produktów we wszystkich dziłach firmy,prowadzenie dokumentacji sprzedaży, przygotowaywanie raportów sprzedaży na potrzeby działu handlowego
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Słupsk (pomorskie)
pon- pt 8-16
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Opole (opolskie)
upowszechnianie informacji o prowadzonych działaniach na potrzeby ECAM, w tym planówszkoleniowych,- koordynowanie działalności szkoleniowej w OSZ podległych CEiPM,- nadzorowanie i ocena efektywności przeprowadzonych szkoleń,- odpowiedzialność za pozyskiwanie danych z jednostek podległych utrzymujących rezultatyprojektu OHP jako realizator usług rynku pracy- analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych. Pierwsza umowa o pracę na okres próbny 3 miesiące, docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony.
OCHOTNICZE HUFCE PRACY WIELKOPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA - 2016-12-16 - Piła (wielkopolskie)
Wykonywanie czynności przy naprawie taboru kolejowego, zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami
PKP CARGOTABOR Spółka z O.O. - 2016-12-05 - Zduńska Wola (łódzkie)
recepcja serwisu oraz sprzedaż produktów w salonie sprzedaży (Rzeszów)- instalacje i serwis urządzeń fiskalnych- szkolenia Klientów w zakresie obsługi urządzeń- koordynacja pracy serwisantów- obsługa przyjęć, wydań magazynowych
OPTEAM SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-09 - Rzeszów (podkarpackie)
Zakres obowiązków:- Efektywnie wyszukiwanie potencjalnych klientów- Wspieranie procesów sprzedaży poprzez telefoniczne nawiązywanie kontaktów biznesowych - Wstępna weryfikacji oczekiwań i w zakresie rozwoju lub zmiany systemów medycznych- Skuteczne umawianie spotkań biznesowych- Monitorowanie rynku konkurencji w branży IT- Dbanie o wizerunek firmy i budowanie pozytywnych relacji z klientemOferujemy: umowę o pracę, zlecenie lub kontrakt atrakcyjny system wynagrodzeń możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobycia wszechstronnych doświadczeń komfortowe warunki pracySzukamy osób:- Posiadających doświadczenie w inicjowaniu i utrzymywaniu kontaktów z klientem biznesowym- Posiadających umiejętność budowania skutecznej argumentacji handlowej- Zorientowanych na realizację wyznaczonych celów- Gotowych do zdobywania wiedzy w zakresie naszego systemu medycznego- Samodzielnych i posiadających umiejętność organizacji własnej pracyDodatkowo docenimy:- Podstawową wiedzę w zakresie funkcjonalności medycznych systemów informatycznych - Znajomość branży IT
INFUSIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE MIN. ZAWODOWE, UPRAWNIENIA SEP DO 20 KV, DOŚWIADCZENIE W ZAWODZIE MINIMUM 3 LATA PRACY PRZY URZĄDZENIACH ELEKTRYCZNYCHSTAWKA ZA GODZINĘ 19 ZŁ
MORSKA STOCZNIA REMONTOWA GRYFIA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-05-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Pelplin (pomorskie)
Obowiązki służby BHP
SECURA sp. z o.o. - 2016-12-12 - Zdzieszowice (opolskie)
- Archiwizacja dokumentacji projektowej, skanowanie wielkoformatowe formatów (do formatu do A0), obsługa urządzeń: kserokopiarki, skanera (w tym skanowanie wielkoformatowe), plotera, bindownicy, kompletowanie i wysyłka dokumentacji technicznej do klienta, monitorowanie i rozliczanie poszczególnych działów z przekazanej dokumentacji, dbałość o należytą ochronę i bezpieczeństwo dokumentacji technicznej poprzez realizowanie i przestrzeganie stosowanych procedur i instrukcji obiegu dokumentacji Archiwum, tworzenie korespondencji z kontrahentami, przygotowywanie raportów i zestawień, prowadzenie ewidencji podróży i samochodów służbowych,wystawianie faktur.- Wynagrodzenie: od 2100 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny 3 miesiące. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz. 07:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe, prawo jazdy kat. B, wymagane min. roczne doświadczenie zawodowe, dobra znajomość MS Office (Excel i Power Point), podstawowa umiejętność organizacji pracy biurowej, umiejętność opracowywania odpowiednich materiałów i dokumentów, tworzenia korespondencji i zestawień, mile widziane doświadczenie w prowadzeniu obsługi biura projektów. Kontakt wyłącznie telefoniczny w godz. 07:00-15:00 (665-660-409) lub e-mail: rekrutacja (at) famak.com.pl
BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI SEPARATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-31 - Katowice (śląskie)
obsługa składanych zamówień i zapytań ofertowych w sklepie internetowym, zamawianie towaru w hurtowniach, kompletowanie przesyłek, wystawianie faktur, weryfikacja płatności, obsługa programu magazynowego WFMAG, obsługa sklepu internetowego SOTE, telefoniczna obsługa klientów
MODELMOTOR - Nowak Jacek - 2016-01-07 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie procesu sprzedaży, w tym przygotowanie ofert handlowych oraz kalkulacji produktów. Bieżąca obsługa klientów, realizacja planu sprzedaży w ramach ustalonego budżetu, negocjacje handlowe, rozwój sprzedaży na nowe rynki. Rozwój systemów informatycznych w obszarze sprzedaży, współpraca z pozostałymi działami w firmie. Pierwsza umowa na okres próbny
UNIMOULD SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-03 - Pieńsk (dolnośląskie)
Zakres obowiązków: nadzór nad pracami konserwacyjnymi i remontowymi w zakresie robót budowlanych, przygotowywanie materiałów przetargowych, ocena techniczna zasobów Spółdzielni, przygotowywanie opinii i analiz, prowadzenie korespondencji w zakresie powierzonych spraw. Gwarantujemy atrakcyjne wynagrodzenie, pakiet świadczeń socjalnych, pracę w miłej atmosferze.Osoby zainteresowane prosimy o składanie aplikacji (cv, kopie dokumentów potwierdzających: posiadane wykształcenie, staż, uprawnienia i dodatkowe kwalifikacje) wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych do dnia 17.03.2017r., w zamkniętej kopercie z napisem Specjalista ds. budowlanych w Biurze Podawczym Spółdzielni. Nadesłanych ofert nie zwracamy. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Odpowiemy tylko na wybrane oferty.Informacja - pok. 101, tel. (71) 356-48-08.
Spółdzielnia Mieszkaniowa NOWY DWÓR - 2017-03-10 - Wrocław (dolnośląskie)
- przygotowanie oraz realizacja planu działalności klubu,- nawiązywanie i utrzymywanie stałej współpracy w instytucjami, firmami i innymi organizacjami,- opracowywanie scenariuszy oraz organizowanie przedsięwzięć kulturalnych i środowiskowych,- udział w działalności edukacyjnej, kulturalnej i rekreacyjnej klubu,- sporządzanie sprawozdań z działalności klubu,- prowadzenie klubowej kawiarenki,- koordynowanie zamówień publicznych w zakresie działalności miejskich klubów seniora ,- dokonywanie zakupów na potrzeby klubowej kawiarenki.
CENTRUM AKTYWNOŚCI SENIORA - 2017-03-22 - Gdynia (pomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów,utrzymanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi,tworzenie ofert handlowych.
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Wola Zambrowska (podlaskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem chińskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami chińskimi, obsługa maili od klientów z Chin, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku chińskim
kontakt przez PUP - 2017-12-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Przygotowywanie projektów, w tym założeń merytorycznych projektu, budżetu, tworzenie wniosków o dofinansowanieSporządzanie dokumentacji, pism, wniosków związanych z realizacją zadań oraz innych sprawozdań na potrzeby projektuKontakty z klientami, organizacjami instytucjami sektora publicznego i prywatnegoProwadzenie działań rekrutacyjnych na rzecz projektu Prowadzenia działań promocyjno-informacyjnych na rzecz projektuWsparcie w tworzeniu procedur, umów na rzecz projektuRealizacja zadań związanych z aktywizacją zawodową osób pozostających bez pracy, w tym osób z niepełnosprawnością
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 - 2017-07-20 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa programu WF-MAG, zamawianie towaru, wprowadzanie towaru na stan, dystrybucja towaru, obsługa e-sklepu
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Lublin (lubelskie)
wykroje tapicerki
Zakład Krawiecki" EWA" Ewa Stankiewicz - 2016-12-21 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
planowanie, koordynacja i optymalizacja procesów logistycznych, zaopatrzenia, magazynowania i dystrybucji, monitorowanie i analiza wskaźników, parametrów oraz ocena ryzyka w łańcuchu dostaw
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Łuków (lubelskie)
zgodnie z ogłoszeniem termin zgłoszenia do 29,08,16
Sąd Okręgowy w Olsztynie - 2016-07-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, kontrola umów handlowych, dbałość o dostępność towarów u kontrahentów, kompletowanie dokumentów, planowanie i rozliczanie, przygotowywanie akcji reklamowych, obsługa klientów i kasy fiskalnej.
PNIEWPOL Sp. z o.o. - 2018-04-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, surdopedagog z uprawnieniami do kształcenia specjalnego uczniów z autyzmem w Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 2. Praca z dziećmi niesłyszącymi i słabosłyszącymi.
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 2 dla Niesłyszących i Słaboslyszących - 2017-09-08 - Wejherowo (pomorskie)
POZYSKIWANIE KIEROWCÓW POCHODZENIA UKRAIŃSKIEGO,UTRZYMYWANIE KONTAKTÓW Z NIMI.
"ARTO-PLUS" PUH S.C - 2016-10-25 - Nowogard (zachodniopomorskie)
rozwożenie towaru po terenie woj. śląskiego i małopolskiego
PPUH SOREL Sp. z o.o. - 2018-05-18 - Wola (śląskie)
Praca w dziale technicznym Spółdzielni Mieszkaniowej. Planowanie prac remontowych, nadzór nad wykonywanymi pracami, szacowanie wartości inwestycji, obsługa merytoryczna awarii. Prace biurowe i administracyjne w ramach działu technicznego. Obsługa zgłoszeń awarii, obsługa mieszkańców. Rozliczenia mediów - z.w. i c.w.Praca na okres próbny: czas nieokreślony po okresie próbnymGodzina zakończenia pracy: 15:00Kontakt kandydatów z pracodawcą: sekretariat (at) smprusa.pl, 717900071Praca na okres próbny: czas nieokreślony po okresie próbnymGodzina zakończenia pracy: 15:00Sala E, D
Spółdzielnia Mieszkaniowa im. B. Prusa we Wrocławiu - 2017-07-21 - Wrocław (dolnośląskie)
kontakt z klientem, wpółpraca z prawnikami, monitorowanie i nadzorowanie należności
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2016-07-11 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)