SPECJALISTA DO SPRAW MAGAZYNOWYCH Szczytno oferta pracy FM BRAVO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MAGAZYNOWYCH
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: aktywne nawiązywanie kontaktów sprzedażowychrealizacja planu sprzedaży
Data publikacji: 2019-11-12
Lokalizacja: Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: FM BRAVO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jarosława Dąbrowskiego 21B, 12-100 Szczytno, powiat: szczycieński, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
aktywne nawiązywanie kontaktów sprzedażowychrealizacja planu sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: co dwa tygodnie
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MAGAZYNOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczytno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: szczycieński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczytno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy:
FM BRAVO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie
Adres pracodawcy:
10-687 Szczęsne 21B, powiat: olsztyński, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV+ skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: olsztyński
Gmina pracodawcy: Purda
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczęsne
Numer budynku pracodawcy: 21B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 12.11.2019
Oferta pracy ważna do: 12.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3906c932a5d599750ac652f2d6f7e901
Podobne oferty pracy
analizowanie rynku branżowego nawiązywanie i nawiazywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych z podmiotami z ukrainy i Rosji, budowanie korzystnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2019-11-27 - Rzeszów (podkarpackie)
-pozyskiwanie nowych klientów zagranicznych oraz budowanie długotrwałych relacji handlowych i ich kompleksowa obsługa realizacja planów sprzedażowych.- Przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie warunków współpracy -monitorowanie sytuacji w branży na rynku zagranicznych
DROP Spółka Akcyjna - 2019-02-08 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
-Wykonywanie zadań związanych z prowadzeniem budżetu, planowaniem dochodów i wydatków, zapotrzebowaniem na środki finansowe oraz rozliczeń finansowych,-Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych,-Sporządzanie deklaracji dla podatku od towarów i usług,-Otwieranie i zamykanie ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości,-Weryfikacja zgodności operacji gospodarczych z prawem finansowym,-Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami,-Bieżąca kontrola zapisów księgowych i uzgadnianie kont rozrachunkowych,-Bieżące zapoznawanie się z przepisami niezbędnymi do prawidłowego wykonywania powierzonych zadań,-Przygotowywanie przydzielonych sprawozdań i raportów wymaganych przepisami ustawy oraz innych czynności kontrolnych zleconych przez Głównego Księgowego.
WIELKOPOLSKI ZARZĄD GEODEZJI, KARTOGRAFII I ADMINISTROWANIA MIENIEM W POZNANIU - 2019-03-28 - Poznań (wielkopolskie)
- przyjmowanie i rozpisywanie zleceń- zamawianie materiałów do produkcji- organizacja wysyłek do klientów- kontakt z klientem w sprawach bieżących mail/telefon- analiza i przygotowywanie raportówpraca w godz. 8.00-16.00
MMP PREMIUM POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Skanowanie/liczenie towaru za pomocą skanera.
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Łódź (łódzkie)
1. Proces planowania i budżetowania finansowego dla dywizji RSBC.2. Zarządzanie strukturą MPK (Miejsce powstawania kosztów).3. Proces kapitalizacji nie dotyczący IT.4. Miesięczne raportowanie dla RSBC w celu porównania kosztów aktualnie poniesionych w stosunku do budżetu.5. Transfery budżetów, kosztów i zadania typu ad-hoc.
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Tłumaczenie dokumentów, organizacja pracy biura, spotkań służbowych, prowadzenie kalendarza
KAUFLAND POLSKA MARKETY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-08-23 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Sprzedaż towarów AGD; nawiązywanie kontaktów handlowo-biznesowych na rynku europejskim (prowadzenie korespondencji w języku ukraińskim oraz angielskim); rozwijanie kanałów dystrybucji na rynkach Europy WschodniejPraca w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2019-05-14 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów, współpraca i obsługa kontrahentów, przygotowywanie i prezentacja ofert, przyjmowanie zamówień
Firma Handlowa i Produkcyjna Antoni Wnuk - 2019-10-17 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)
Komunikacja pomiędzy przedstawicielami rynków dystrybucji w Rosji Ukrainie Francji i innych: tłumaczenie i controlling planów marketingowych i dystrybucyjnych; prowadzenie spotkań roboczych od strony statystycznej i raportowej; prowadzenie bieżącej bazy kontaktów w krajach EMEA sporządzanie zestawień i raportów marketingowych. Kolekcja danych, sporządzanie wyciągów tematycznych dla właściwych Zarządów Spółki i spółek zależnych, archiwizacja danych, monitoring realizacji strategii marketingowej w podległych Centrali jednostkach, asysta w obsłudze wizyt zagranicznych kontrahentów. Przygotowywanie materiałów merytorycznych, pomoc w logistyce wizyt, tłumaczenia rozmów, przygotowanie prezentacji merytorycznych, tworzenie routing map wizyt(wymagana znajomość business savoir vivre),biegłość w obsłudze mediów społecznościowych i digital marketing. Prowadzenie na bieżąco fan page i innych aktywności marketingowych w mediach społecznościowych (Facebook, Linkedin, Instagram, portale branżowe). Koordynacja współpracy z agencjami reklamowymi i domami mediowymi. Analiza i raportowanie raportów skuteczności działalności reklamowej.
kontakt przez PUP - 2020-01-23 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, techniczne lub prawnicze; komunikatywna znajomość języka angielskiego; znajomość pakietu Office; mile widziane doświadczenie z zakresu przygotowywania i prowadzenia projektów z dotacji; zakres obowiązków: opracowywanie wniosków projektowych; prowadzenie spraw formalnych związanych z realizacją finansowanych lub dofinansowanych projektów z dotacji (np.NCBiR, NCN); udział w organizowaniu prezentacji ITG KOMAG podczas targów; udział w organizowaniu konferencji; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
INSTYTUT TECHNIKI GÓRNICZEJ KOMAG - 2019-04-19 - Gliwice (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-07-08 - Warszawa (mazowieckie)
Mile widziane doświadczenie zawodowe na ww. stanowisku, prawo jazdy kat. "B". Praca na terenie powiatu raciborskiego i ościennych.
Usługi Transportowe TIGER Michał Jambor - 2019-03-26 - Racibórz (śląskie)
zakładanie doświadczeń odmianowych, opracowywanie wyników, prowadzenie części gospodarczej
Centralny Ośrodek Badania Odmian Roślin Uprawnych Stacja Doświadczalna Oceny Odmian w Szczecinie Dąblu - 2018-07-19 - Białogard (zachodniopomorskie)
organizowanie pracy zespołowi technicznemu w zakresie drobnych prac budowlanych na budynkach mieszkalnych, nadzór nad wykonywaniem prac, poszukiwanie wykonawców, zawieranie umów na prace budowlane, umiejetność oszacowania,przedstawienia i uzasadnienia kosztów planowanych prac, korespondencja w zakresie technicznym itp.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe"RED-BUD" Sp. z o.o. - 2018-04-04 - Białystok (podlaskie)
Zakres specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania obejmuje:1. Kształtowanie umiejętności zaspokajania podstawowych potrzeb życiowych i umiejętności społecznego funkcjonowania, motywowanie do aktywności, leczenia i rehabilitacji, prowadzenie treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych oraz wspieranie, także w formie asystowania w codziennych czynnościach życiowych.2. Pomoc w załatwianiu spraw urzędowych, w tym;- w uzyskaniu świadczeń socjalnych, - w wypełnieniu dokumentów urzędowych.3. Pielęgnację zleconą przez lekarza wynikającą z zaświadczenia lekarskiego oraz dokumentacji medycznej.4. Pielęgnację jako wspieranie procesu leczenia , w tym między innymi pomoc w dostępiedo świadczeń zdrowotnych, uzgadnianie i pilnowanie terminów wizyt lekarskich, badań diagnostycznych, pomoc w dotarciu do placówek służby zdrowia i/lub placówek rehabilitacyjnych.5. Pomoc w gospodarowaniu pieniędzmi, w tym;- nauka planowania budżetu, asystowanie przy ponoszeniu wydatków,- pomoc w uzyskaniu ulg w opłatach,- zwiększenie umiejętności gospodarowania własnym budżetem oraz usamodzielnianie finansowe.
MIEJSKO GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2018-06-26 - Sokołów Małopolski (podkarpackie)
tworzenie i sprzedaż ofert, reklama, kreowanie pomysłów na imprezy okolicznościowe w renomowanej restauracji.Pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Gdańsk (pomorskie)
Przygotowanie rozliczeń wykonywanych i zakończonych robót. Branża: elektryczna, teletechniczna, wodno-kanalizacyjna.Umowa na okres próbny (3 m-ce), następnie na czas określony. Praca od pn - pt w godzinach 7.00-15.00. Możliwość przyuczenia.
PP-U ERGOPOL sp. z o.o. - 2019-05-22 - Katowice (śląskie)
Zakres obowiązków: doradztwo w zakresie doboru i sprzedaż okien, drzwi, bram, rolet; sporządzanie i wysyłanie ofert; pozyskiwanie nowych klientów; obsługa posprzedażowa klientów. Wymagania:wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane kierunki budowlane); zaangażowanie w pracę; umiejętność pracy w zespole; odpowiedzialność, dokładność, samodzielność i kreatywność w podejmowanych działaniach. Mile widziane doświadczenie w sprzedażyoraz znajomość języków obcych (angielski lub niemiecki). Firma oferuje: umowę na krótki okres próbny, a następnie zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;pracę w rozwijającej się firmie; dobrą atmosferę w pracy; szkolenia wewnętrzne. Osoby zainteresowane oferta pracy proszone są o kontakt telefoniczny bądź e-mailowy w celu złożenia dokumentów aplikacyjnych ds (at) e-widerski.pl.
WIDERSKI - WIDERSKI MICHAŁ - 2015-12-10 - Nędza (śląskie)
Wykonywanie badań i opinii, wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem mediacji, przeprowadzaniem wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich oraz prowadzeniem poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin, współdziałanie z placówkami wykonującymi orzeczenia sądu.
Sąd Okręgowy w Gdańsku - 2019-02-18 - Gdańsk (pomorskie)
administrowanie stroną internetową, tworzenie prezentacji z zakresu kosmetyki naturalnej
kontakt przez PUP - 2018-10-11 - Niedźwiada Duża (lubelskie)
Obsługa klientów spółki w tym: przyjmowanie zamówień, współpraca przy planowaniu produkcji, współpraca przy realizacji dostaw do klientów.
NSK POLSKA sp zo.o. - 2017-01-10 - Kielce (świętokrzyskie)
transport krajowy wyjazdy w delegacje od poniedziałku do piątku
P.H.U. Usługi Sprzętowo-Transportowe-Dorota Krzak - 2017-03-20 - Huta (łódzkie)
http://rzeszow.po.gov.pl/prokuratura/oferty-pracy/aktualne/ogloszenie-o-konkursie-na-stanowisko-specialisty-ds-plac-w-wydziale-vii-budzetowo-administracyjnym-prokuratury-okregowej-w-rzeszowie/
PROKURATURA OKRĘGOWA W RZESZOWIE - 2019-05-23 - Rzeszów (podkarpackie)
Zakładanie, prowadzenie i archiwizacja akt osobowych zgodnie z rozporządzeniem, prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowników i zwolnień lekarskich, przygotowywanie danych do listy płac i udział w sporządzaniu listy płac, sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku pracy, umów zlecenie i umów o dzieło, wystawianie stosownych zaświadczeń dla Pracowników i Zleceniobiorców firmy, weryfikowanie i aktualizowanie danych dotyczących badań lekarskich i szkoleń BHP,sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS i deklaracji PIT-11 do US, przygotowywanie deklaracjiGUS, PFRON, zapewnienie właściwego obiegu informacji dokumentacji kadrowo-płacowej, współpraca z pozostałymi pracownikami działu personalnego, działem księgowości oraz z innymi działami firmy.
Aquaforest sp. z o.o. sp. k. - 2017-07-14 - Brzesko (małopolskie)
w/z
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Jawor (dolnośląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: UTRZYMANIE I ROZWÓJ OPROGRAMOWANIA - WYBRANYCH FUNKCJONALNOŚCI WEWNĘTRZNYCH APLIKACJI FIRMY, ANALIZA WYMAGAŃ DOTYCZĄCYCH OPROGRAMOWANIA, PROJEKTOWANIE I IMPLEMENTACJA OPROGRAMOWANIA, PRZYGOTOWANIE SPECYFIKACJI/ DOKUMENTACJI ODPOWIEDNICH CZESCI OPROGRAMOWANIA, WSPÓŁPRACA Z INTEGRATORAMI W ZAKRESIE WERYFIKACJI PRODUKTU KOŃCOWEGO. . Kandydat musi posiadać wiedzę na temat siei telekomunikacyjnych, wiedzę na temat protokołów telekomunikacyjnych, ukończone szkole z zakresu GSM BSS, oraz GPRS PCU: 2 G Switching Core network Operation and Mainteinance, BASe Station Subsystem Integration, Ipso Platform, Wirless WCDMA CS Engineed,Cu, Sala H
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Wrocław (dolnośląskie)
Przyjmowanie zgłoszeń o wypadkach przy pracy rolniczej, prowadzenie postępowania dowodowego w sprawach okoloczności i przyczyn wypadków przy pracy rolniczej, analizowanie przyczyn i okoliczności zaistniałych wypadków przy pracy rolniczej i chorób zawodowych rolników, analizowanie terminowości zgłoszeń wypadków, upowszechnianie wśród rolników wiedzy o zagrożeniach wypadkami przy pracy rolniczej i rolniczymi chorobami zawodowymi, zasadach zapobiegania im oraz podstawowych zasadach postępowania w razie wypadku, współpraca z instytucjami, organizacjami i związkami zawodowymi zainteresowanymi problemami bhp w rolnictwie indywidualnym, podejmownie regionalnych inicjatyw zorganizowania środowiskowego nadzoru nad warunkami pracy, propagowanie wśród rolników stosowania maszyn i urządzeń zwiększających bezpieczeństwo pracy oraz sprzętu i odzieży ochronnej, spełniających wymogi bhp, udział w opracowywaniu wniosków o zwrot od producentów oraz dostawców usług wydatków ponoszonych na świadczenia z tytułu następstw wypadku, informowanie rolników o możliwości nieodpłatnego korzystania z rehabilitacji leczniczej realizowanej za pośrednictwem KRUS oraz przyjmowanie wniosków o skierowanie ubezpieczonego na rehabilitację leczniczą, przeprowadzanie wizytacji w gospodarstwie rolnika.Miejsce wykonywania pracy: Placówka Terenowa KRUS w Nowym Tomyślu, ul. Długa 18, 64-300 Nowy Tomyśl.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu - 2018-03-09 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
przygotowywanie ogłoszeń o pracę, pozyskiwanie kandydatów do pracy,prowadzenie rozmów rekrutacyjnych,praca w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2018-10-19 - Wrocław (dolnośląskie)