SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Toruń oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: do 2 600 PLN
Zakres obowiązków: przygotowywanie i wprowadzanie dokumentacji księgowej do systemu, dekretacja dokumentów, kontakt z klientem kancelarii, kontakt z urzędem skarbowym i ZUS,, sporządzanie zestawień i pism wg zlecenia pracodawcy, obsługa urządzeń biurowych, obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej
Data publikacji: 2020-08-14
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przygotowywanie i wprowadzanie dokumentacji księgowej do systemu, dekretacja dokumentów, kontakt z klientem kancelarii, kontakt z urzędem skarbowym i ZUS,, sporządzanie zestawień i pism wg zlecenia pracodawcy, obsługa urządzeń biurowych, obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0463
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
Data zakończenia pracy: 31.05.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, ekonomiczne, kierunek: RACHUNKOWOŚĆ
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
umiejętność obsługi pakietu biurowego MS Office ( EXCEL)
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANA PODSTAWOWA WIEDZA Z ZAKRESU RACHUNKOWOŚCI ORAZ Z ZAKRESU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH, DOBRA OBSŁUGA KOMPUTERA: EXCEL, WORD
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 8792693542
danePracodawcy_regon: 367793625
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Toruńskiego
Adres pracodawcy:
Polna 115/115A, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: m. Toruń
danePracodawcy_kodPowiatu: 0463
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Toruń
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0982724
Ulica pracodawcy: Polna
Numer budynku pracodawcy: 115
danePracodawcy_nrLokalu: 115A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Toruńskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|241190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|42A
Data dodania oferty pracy: 18.08.2020
Oferta pracy ważna do: 17.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 18.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 14.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0db9fa881f74860604e782c53f0c0b1c
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Warszawa (mazowieckie)
specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2020-07-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
1) Prowadzenie na pods dowodów księgowych ksiąg rach ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym, prowadzenie kont ksią pomocniczych m.in dla środków trwałych wartości niematerialnych prawnych oraz dokonywanych od nich odpisów amortyzacyjnych lub umorzonych, rozrachunków z kontrahentami, z pracownikami, operacji zakupu i sprzedaży,b) przekazywanie w terminie do bud żetu w należnejwysokości pobranych dochodów nale żnych jednostcesamorządu terytorialnego;2) obsługa finansowo-ksi ęgowa placówki -prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomoc ąprogramu finansowo - księgowego pod nazwą finansefirmy yULCAN Sp. z o.o.;3) regulowanie w tenninie zobowiązań jednostki, ztytułu dostaw i usług;4) prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT isporządzanie deklaracji cząstkowejVAT-7C5) rozliczanie w księgach rachunkowychprzeprowadzonej W jednostce inwentaryzacji;6) sporządzanie i kontrola realizacji planówdochodów i wydatków;7) przestrzeganie dyscypliny budżetowej;8) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodze ń orazkart podatkowych dla pracowników,9) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.10) sporządzanie list płac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,11) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.12) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.13) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym i PFRON.14) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.15) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotycz ącychspraw pracowniczych.16) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.17) stałe podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzezsamokształcenie;18) bieżące monitorowanie zmian w obowi ązi ącychprzepisach w zakresie wykonywanych czynno ści;19) przestrzeganie przepisów powszechnieobowiązujących oraz przepisów wewnętrznychokreślonych wjednostce;20) należyte przechowywanie i zabezpieczeniedokumentów finansowo-ksi ęgowych;21) prowadzenie korespondencji w zakresie sprawfinansowych22) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń orazkart podatkowych dla pracowników,23) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.24) sporządzanie list p łac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,25) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.26) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.27) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym.28) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.29) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie r aali-infQnnacu zlntyczacychOświadczam, że w okresie 365 dni przed dniem zgłoszenia oferty nie zosta łem ukarany lub skazany prawomocnym wyrokiem za przepisóworaz, że nie jestem objęty postępowaniem dotyczącym ich naruszenia, a ofert ę pracy zgłosiłem do jednego Powiatowegpromocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz U. Nr 69 z 2008, poz. 415 z póź. zm.) i Rozporządzeniepoz 667)spraw pracowniczych.30) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.31) informowanie Głównego księgowego CentrumUsług Wspólnych Oświaty w Łodzi ozauważonych nieprawidłowościach w obszarzewykonywanych obowiązków oraz innych czynnikówmogących negatywnie wplynąć na działalnośćjednostki.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-06-12 - Łódź (łódzkie)
kontakt z obecnymi partnerami, zespołami e-sportowymi , yuotuberami, kontrola i optymalizacja wyników naszych partnerów , rozwiązywanie problemów uzytkowników naszego systemu
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Rzeszów (podkarpackie)
Tworzenie bazy klientów. Przygotowywanie ofert dla klientów. Wysyłanie ofert do klientów. Podtrzymywanie kontaktów zklientami.
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Wołomin (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
EUROBUD CHAJEWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2020-07-23 - Starogard Gdański (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2015-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
kontrola poszczególnych etapów procesu technologicznego, kontrola jakości wyrobów gotowych, opracowywanie, weryfikacja, aktualizacja, wdrażanie i nadzór nad dokumentacją systemową, szkolenia z zakresu GHP/GMP/HACCP/BRC/IFS dla pracowników oraz podejmujących pracę
ZAKŁADY MIĘSNE PEKLIMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-22 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
PRZEPROWADZANIE SZKOLEŃ NA STANOWISKACH PRACOWNICZYCH; PROWADZENIE DOKUMENTACJI PRZEPROWADZANYCH SZKOLEŃ; PRACA NA WSZYSTKICH STANOWISKACH NA OBSZARZE KUCHNI, NA OBSZARZE SPRZEDAŻY, NA SALI RESTAURACYJNEJ, NA ZAPLECZU I TERENIE ZEWNĘTRZNYM; PRACE MAGAZYNOWE; PRACE PRZYGOTOWAWCZE PRZED OTWARCIEM I PO ZAMKNIĘCIU RESTAURACJI.
SDH Sylwia Diaków-Hrycyk - 2020-05-26 - Żdżary (zachodniopomorskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów w zakresi kredytów i leasingów, prace księgowe
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "HADM" MIECZYSŁAW GRAMATOWSKI - 2016-12-15 - Rokocin (pomorskie)
Kontrola produktu wg PA 305, Kontrola etykiet kartonowych wraz ze zleceniem produkcyjnym i wzornikiem produkcyjnym etykiet, Przygotowanie karty wzorcowej etykiety IML na podstawie wzornika producenta, Kontrola etykiet IML na podstawie wzornika produkcyjnego (zgodność ze wzorem produkcyjnym i weryfikacja kodu kreskowego), Kontrola produktu , Badanie wytrzymałości statycznej kubków , Kontrola BB wg PA 300,
Gizeh Dispoform sp. z o.o. - 2019-03-14 - Tarnowo Podgórne (wielkopolskie)
Praca w Kutnie-kontakty z dostawcami międzynarodowymi, planowanie produkcji,nadzorowanie dostaw,kontrola magazynu,zamawianie części, wprowadzanie i aktualizowanie danych, nadzór nad wprowadzaniem zmian,doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,mile widziane osoby niepełnosprawne
Idea Sp. z o.o. Łódź Oddział w Kutnie - 2016-03-16 - Kutno (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-03 - Warszawa (mazowieckie)
Poszukiwanie i selekcjonowanie osób chętnych na kursy
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-23 - Kłobuck (śląskie)
Prowadzenie akt osobowych, rekrutacja pracowników, wykonywanie innych prac związanych z przebiegiem zatrudnienia pracownika.
PAŃSTWOWA OGÓLNOKSZTAŁCĄCA SZKOŁA MUZYCZNA I ST. IM. GRAŻYNY BACEWICZ W WARSZAWIE - 2019-04-10 - Warszawa (mazowieckie)
Ubój i trybowanie elementów drobiu,
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Bobrowice (zachodniopomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Radom (mazowieckie)
Pomoc bibliotekarza
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Tolkmicko (warmińsko-mazurskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
- Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A. z siedzibą w Katowicach, którego podstawową dziedziną działalności jest ujmowanie, uzdatnianie i sprzedaż hurtowa wody pitnej, poszukuje kandydata do pracy w Wydziale Pomiarów i Automatyki w Katowicach na stanowisku Specjalista ds. telemetrii. - Główny zakres obowiązków: nadzór nad funkcjonowaniem, serwisem i rozwojem systemu telemetrycznego w Spółce, wdrażanie nowych systemów telemetrycznych w Spółce.- Oferujemy: pracę w przedsiębiorstwie o ugruntowanej pozycji rynkowej, zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, profesjonalne narzędzia pracy - Godziny pracy: 7:00-15:00.
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-12-17 - Katowice (śląskie)
- Opis stanowiska: Będziesz odpowiedzialny/a za: aktywne poszukiwanie nowych klientów z wykorzystaniem różnorodnych kanałów komunikacji (telemarketing, mailing), kompleksową obsługę zamówień składanych za pośrednictwem sklepu internetowego, udzielanie klientom informacji na temat sprzedawanych produktów, realizację akcji marketingowych, telefoniczny i mailowy kontakt z klientami, obsługę przed i po sprzedażową, sprzedaż produktów firmy z szeroko rozumianej branży elektronarzędzi / technik zamocowań.- Forma oferuje: stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę). Pracę w ambitnym zespole. Kontakt z najnowszymi technologiami z branży. Możliwość zdobycia doświadczenia oraz zrobienia kroku naprzód w swojej karierze zawodowej. Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia produktowe i kompetencyjne.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta, w telefonicznej sprzedaży bądź pracy w sklepie internetowym. Mile widziane będzie doświadczenie z branżą elektronarzędzi / technik zamocowań. Mile widziana będzie również znajomość programu SUBIEKT GT. Mile widziana umiejętność obsługi sklepu internetowego opartego na oprogramowaniu Sote. Wymagany zapał i determinację do pracy. Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu nowych relacji. Umiejętności negocjacyjne. Wymagana umiejętność szybkiego uczenia się.
BUDOHIT DARIUSZ TYTOŃ - 2017-04-06 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie ewidencji, prowadzenie windykacji. Obsługa klientów. Nadzór realizacji kontroli biletowych.
P.U.H. ROMA - Roman Zaborowski - 2020-05-08 - Starogard Gdański (pomorskie)
Wymagane wykształcenie średnie, min. rok doświadczenia, znajomość przepisów prawa w określonej dziedzinie, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, odpowiedzialność, sumienność. Ogólny zakres obowiązków: obsługa kadrowa pracowników, realizacja procesów personalnych w zakresie zatrudniania, zmiany warunków, rozwiązywania umów o pracę, świadectw pracy, prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy: kadry (at) biuro-strzalka.pl
KADRY I BHP STRZAŁKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-07-09 - Rybnik (śląskie)
Specjalista do spraw organizacji produkcji rolnej
kontakt przez PUP - 2019-05-08 - Kazimierzewo (kujawsko-pomorskie)
prace w dziale sprzedaży,kontakty z klientem,obsługa sprzedażowa i posprzedażowa
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Sochaczew (mazowieckie)
wykształcenie wyższe, doświadczenie mile widziane, podstawowa znajomość języka angielskiego/niemieckiego, znajomość systemów HACCP oraz ISO 9001 i 14001
LEGE OPAKOWANIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-07 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
Sprzedaż aut w komisie.Doświadczenie w sprzedaży/odkupie samochodów używanych, Doświadczenie w branży motoryzacyjnej. Umiejętność oceny i wyceny samochodów osobowych.Wysoki poziom zaangażowania w działaniach oraz duża samodyscyplina.Umowa zlecenia, 90h w miesiącu. Wynagrodzenie 13,33 zł brutto/h + prowizja od każdego sprzedanego auta.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Wrocław (dolnośląskie)