SPECJALISTA DO SPRAW KONTROLI FINANSOWEJ Poznań oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KONTROLI FINANSOWEJ
Wynagrodzenie: od 10 400 PLN
Zakres obowiązków: wspieranie raportowania wyników finansowych, wspieranie procesu przeglądu końca miesiąca finansowego, zapewnianie standardów i zgodności z przepisami rachunkowości, wspieranie wewnętrznych i zewnętrznych audyty zewnętrzne
Data publikacji: 2020-10-26
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wspieranie raportowania wyników finansowych, wspieranie procesu przeglądu końca miesiąca finansowego, zapewnianie standardów i zgodności z przepisami rachunkowości, wspieranie wewnętrznych i zewnętrznych audyty zewnętrzne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 10 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KONTROLI FINANSOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3064
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw controllingu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 10 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: doświadczenie - 3 lata
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe o kierunku finanse, rachunkowość, doświadczenie w zakresie kontroli finansowej lub sprawozdawczości finansowej lub audytu finansowego (co najmniej 3 lata), umiejętność obsługi klienta, ciągłe doskonalenie, umiejętność współpracy z wieloma interesariuszami z różnych krajów,
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 7792254227
danePracodawcy_regon: 300040065
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, lm
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: m. Poznań
danePracodawcy_kodPowiatu: 3064
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Poznań
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0969400
Ulica pracodawcy: Czarnieckiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|241102
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw controllingu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 26.10.2020
Oferta pracy ważna do: 09.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 26.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 26.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6485bfa5dfe39780135d7c297897c787
Podobne oferty pracy
Tworzenie planu produkcyjnego, optymalizacja stanów magazynu wyrobów gotowych z uwzględnieniem terminów przydatności, zapewnienie terminowej realizacji zamówień, analiza sprzedaży i zmiany planu produkcyjnego, ustalanie priorytetów na peklowni, produkcji i pakowni, wprowadzanie zamówień wewnętrznych na surowiec, składanie zamówień na wędliny z wszystkich zakładów należących do Grupy, określenie zapotrzebowania surowcowego krótkoterminowego i długoterminowego. Praca w godz. 7-15.
ZAKŁADY MIĘSNE PEKLIMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-10-23 - Umienino-Łubki (mazowieckie)
obsługa urządzeń pralniczych
ARIDA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-26 - Kraków (małopolskie)
Zakres obowiązków:1. przygotowywanie i przeprowadzanie we współpracy z zakładami/wydziałami Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Chełmie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przepisami dotyczącymi zamówień publicznych oraz przepisami wewnętrznymi normującymi powyższe zagadnienia, w tym przygotowanie ustawowych i sektorowych dokumentów przetargowych i projektów umów;2. przygotowywanie i zamieszczanie ogłoszeń o postępowaniach na urzędowych publikatorach krajowych i europejskich;3. współpraca z komórkami organizacyjnymi MPGK w celu prawidłowego przygotowania dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie merytorycznym oraz przygotowywanie dokumentacji od strony formalno-prawnej, również w zakresie realizacji zamówień do 30 tys. euro;4. sporządzanie oraz wprowadzanie zmian do planu zamówień publicznych w oparciu o plany sporządzone przez zakłady/wydziały MPGK;5. obsługa techniczno-organizacyjna i sekretarska komisji przetargowych;6. sporządzanie rocznego sprawozdania z udzielonych zamówień publicznych;7. prowadzenie rejestrów postępowań i umów o wykonanie zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane;8. przygotowanie informacji o udzielonych zamówieniach publicznych;9. współpraca z pozostałymi pracownikami działu, w zakresie wspólnych przedsięwzięć, zastępstw.
MPGK Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. - 2018-06-29 - Chełm (lubelskie)
przechowywanie towaru, wykładanie towaru, sortowanie, pakowanie towaru
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Łódź (łódzkie)
ANALIZA ROZWIĄZAŃ SYSTEMÓW ERP,IT ORAZ ICH WDRAŻANIE W POLSCE-PROJEKT ZASTOSOWAŃ INFORMATYKI .ANALIZA I OCENA PROJEKTÓW PRZETWARZANIA INFORMACJI. EKSPERTYZY SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH,PRACE ANALITYCZNE, BADAWCZE I WDROŻENIOWE. DIAGNOZA PROBLEMÓW. MODERNIZACJA PROJEKTÓW I PROCESU./DODATKOWE WARUNKI: ZAPEWNIENIE ZAKWATEROWANIA,WYŻYWIENIA, WSZYSTKICH PODRÓŻY DO I Z KRAJU POCHODZENIA I W POLSCE
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Zabierzów (małopolskie)
jw.
Tawo sp. z o.o. sp. komandytowa - 2019-01-09 - Warszawa (mazowieckie)
Organizacja magazynu. Koordynacja transportu towarów.
kontakt przez PUP - 2019-10-02 - Głogów (dolnośląskie)
Obsługa zamówień, obsługa wierzytelności, rozwiązywanie sporów, skargi klientów, lubricant service, zarządzanie elementami procesu DFOA, wsparcie automatyzacji procesów
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Kraków (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
opiniowanie umów cywilno – prawnych,
przygotowywanie projektów umów cywilno – prawnych,
windykacja należności spółki,
opracowywanie projektów pism procesowych,
opiniowanie regulaminów promocji, komunikacji z konsumentem w zakresie prawa o konsumentach.
Media Expert - 2016-04-14 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Pobiedziska (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
- realizacja spraw poświadczeniowych poprzez wykonywanie kwerend osobowych w tym przygotowywanie zaświadczeń, odpisów, wyciągów, reprodukcji z przechowywanych materiałów archiwalnych;- popularyzacja wiedzy o materiałach archiwalnych oraz prowadzenie działalności informacyjnej o zasobie;- wydawanie materiałów archiwalnych dla zabezpieczenia potrzeb interesantów w celu służbowego i naukowego ich wykorzystania;- ewidencjonowanie osób korzystających z materiałów archiwalnych w Pracowni Udostępniania Akt oraz prowadzenie ewidencji akt udostępnionych;- aktualizowanie komputerowych baz danych i tworzenie pomocy archiwalnych.
ARCHIWUM WOJSKOWE TORUŃ Oddział Zamiejscowy w Gdyni - 2020-01-03 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie zamówień publicznych i ich rozliczanie. Po okresie próbnym umowa na czas określony.
Usługi Transportowe Przewóz Osób i Ładunków Sławomir Bujak - 2020-01-15 - Trzęsówka (podkarpackie)
OPRACOWANIE WNIOSKÓW APLIKACYJNYCHW RAMACH DZIAŁAŃ "MIĘKKICH" I "TWARDYCH" PROGNOZY FINANSOWANIA 2014-2020
UNIFUND SP. Z O.O. - 2015-11-30 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
samodzielne sporządzanie list płac (naliczanie, ewidencja wynagrodzeń, urlopów, zasiłków, itp.) -obsługa pracowników odnośnie wystawiania różnego rodzaju zaświadczeń, informacji, pism, itp. -ewidencja czasu pracy rozliczanie -prawidłowe i terminowe sporządzanie deklaracji rozliczeniowych oraz dokumentacji zgłoszeniowej do ZUS (DRA, RCA, RSA, RZA, ZUA, ZWUA, itp.) -prawidłowe i terminowe sporządzanie deklaracji rozliczeniowych z Urzędem Skarbowym. -prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowych, podatkowych, osobowej, pozostałych pod względem sporządzania sprawozdań statystycznych.itp
Biuro Rachunkowe - KWAPISZ s.c. - 2016-11-29 - Bełchatów (łódzkie)
Obsługa komputera, prowadzenie dokumentacji.
CHOJMEX ROMAN MOŚ - 2016-10-13 - Chojęcin (wielkopolskie)
-Współtworzenie i realizacja strategii sprzedaży w obszarach niemieckojęzycznych,-Budowanie i rozwijanie trwałych relacji z kluczowymi klientami,-Prowadzenie projektów w ramach współpracy z klientami,-Skuteczne osiąganie założónych celów sprzedażowych,-Monitoring i analiza rynku oraz oczekiwań klientów. Oferujemy:Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, Ciekawą i odpowiedzialną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. Możliwość rozwoju zawodowego.Oferty ze zdjęciem kierować: e-mail: kadry (at) metrixmetal.pl w tytule wiadomości proszę napisać na jakie stanowisko składają Państwo swoje CV.
METRIX-METAL SP. Z O.O. - 2017-01-17 - Tczew (pomorskie)
prowadzenie unijnego pośrednictwa pracy dla bezrobotnych i poszukujących pracy oraz pracodawców z Polski, państw UE/EOG i Szwajcarii
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-07-26 - Poznań (wielkopolskie)
wg zawodu
Falubaz Polska SA S.K.A. - 2017-05-17 - Zielona Góra (lubuskie)
Przyjmowanie i wydawanie towarów w magazynie, zabezpieczenie przed kradzieżą i zepsuciem, prowadzenie dokumentacji, gospodarka opakowaniem.
"REAL" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-01-04 - Bachorza (mazowieckie)
przygotowywanie i montaż reklam, elementów komunikacji wizualnej
Mabit Studia Realizacji Reklamowych Waldemar Polcyn - 2018-03-29 - Poznań (wielkopolskie)
Przygotowywanie potraw kuchni tureckiej. Informacja starosty
kontakt przez PUP - 2019-08-06 - Limanowa (małopolskie)
- prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia- przygotowywanie dokumentacji postępowań (m.in. SIWZ, ogłoszenie, protokoły, projekty umów, korespondencja itp.)- opiniowanie wniosków o udzielenie zamówień- sporządzanie projektów umów- udział w pracach komisji przetargowych- sporządzanie sprawozdań- sporządzenia planów zamówień/postępowań- prowadzenie rejestrów zamówień
MUZEUM WOJSKA POLSKIEGO - 2020-09-08 - Warszawa (mazowieckie)
inwentaryzacja obiektów budowlanych, kosztorysowanie robót budowlanych, udział w przeglądach (kontrolach) obiektów budowlanych
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Udział w prowadzeniu postępowań dotyczących nakładania kar pieniężnych w związku z wykorzystywaniem częstotliwości bez wymaganego pozwolenia radiowego, zwalczania zakłóceń radioelektrycznych. Udział w prowadzeniu kontroli emisji stacji nadawczych RiTV i innych służb radiokomunikacyjnych wykonywanych przez Ruchome Stacje Pomiarowe w Terenowych Punktach Kontroli Emisji.Udział w wykrywaniu przypadków używania urządzeń radiokomunikacyjnych nadawczych i nadawczo-odbiorczych bez wymaganych pozwoleń radiowychi uprawnień.Udział w prowadzeniu postępowań pokontrolnych z zakresu radiokomunikacji.Wykrywanie przypadków używania urządzeń radiokomunikacyjnych nadawczych i nadawczo-odbiorczych bez wymaganych uprawnień.Udział w prowadzeniu kontroli radiokomunikacyjnych bezpośrednich.
URZĄD KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ - 2016-06-07 - Gdynia (pomorskie)
1.Organizacja i prowadzenie postępowań na dostawy, usługi i roboty budowlane ZWiK zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych. 2. Weryfikacja realizacji i rozliczenia zadań inwestycyjnych i remontowych3. Przygotowywanie materiałów i niezbędnych danych liczbowych i informacji do sprawozdań w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych4. Współudział w komisjach, odbiorach robót, usług i dostaw, 5. Kontrola realizacji zadań umownych z zakresu robót budowlanych, pod względem rzeczowo technicznym zgodności wykonania robót z warunkami umownymi, weryfikacja kosztorysów i faktur dot. prowadzonych w zakładzie robót budowlanych6. Nadzór i organizowanie czynności związanych z utrzymaniem obiektów budowlanych będących w administracji Spółki ( w tym prowadzenie ksiązek obiektów budowlanych, wymaganych przeglądów rocznych, pięcioletnich).
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o - 2018-06-14 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Opis stanowiska:- Ścisłe współdziałanie w procesie decyzyjnym działu w ramach Grupy TF. - Zarzadzanie procesem produkcji ziemniaka w rejonie. - Współudział w tworzeniu i zarzadzaniu zasobami przechowalni.- Nadzór nad zespołem pracowników i przydzielonym sprzętem.- Realizacja zadań wynikających z zajmowanego stanowiska, a nie ujęte powyżej- Sprawozdawczość i ewidencja zdarzeń związanych z działem.
TOP FARMS Wielkopolska Sp. z o.o. - 2017-03-28 - Czempiń (wielkopolskie)
organizacja i realizacja instrumentów rynku pracy, obsługa przygotowanie, realizacja, monitoring projektu współfinansowanego ze środków UE PO WER, obsługa osób bezrobotnych oraz podmiotów uczestniczących w realizacji projektu; redagowanie pism urzędowych
Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie - 2016-06-07 - Cieszyn (śląskie)