SPECJALISTA DO SPRAW KADROWO-KSIĘGOWYCH Mikołów oferta pracy Prewenta.sp z.o.o
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADROWO-KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa programu Płatnik, wprowadzanie danych księgowych do systemu księgowo-bankowego
Data publikacji: 2016-07-27
Lokalizacja: Mikołów (śląskie)
Pracodawca: Prewenta.sp z.o.o
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa programu Płatnik, wprowadzanie danych księgowych do systemu księgowo-bankowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł. brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADROWO-KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mikołów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mikołowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mikołów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomośc programu Płatnik
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość kodeksu pracy
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: angielski, w mowie - słaby, w piśmie - słaby
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie minim. średnie ekonomiczne. Znajomość : Kodeks Pracy, Program Płatnik ZUS Podstawy Rachunkowości, Program EXCEL,LOTOS. Znajomość j. angielskiego -mile widziane. Doświadczenioe na danym lub podobnym stanowisku-mile widziane.
Nazwa pracodawcy: Prewenta.sp z.o.o
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Adres pracodawcy:
Gliwicka 136, 43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: Kontakt osobisty w dniu 08.08.2016r. z CV (osoby zarejestrowane w PUP Mikołów ze skierowaniem), Godziny : 9-12
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: mikołowski
Gmina pracodawcy: Mikołów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mikołów
Ulica pracodawcy: Gliwicka
Numer budynku pracodawcy: 136
Profil działalności pracodawcy: Sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.07.2016
Data dodania oferty pracy: 26.07.2016
Oferta pracy ważna do: 08.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 26.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 26.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
lepienie pierogów
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowo Transportowe "KACPEREK" Agnieszka Kędziora - 2016-06-08 - Opatów (świętokrzyskie)
- prowadzenie księgowości firmy zgodnie z obowiązującymi przepisami bez prowadzenia dokumentacji płacowej,- samodzielne sporządzanie sprawozdań finansowych, raportów, deklaracji podatkowych,- odpowiedzialność za sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT, VAT-UE),- prowadzenie rozrachunków, uzgadnianie i potwierdzanie sald z kontrahentami,- prowadzenie Ewidencji Środków Trwałych,- przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych,- współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, Banki),- potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami,- analiza dokumentów źródłowych pod kątem zagrożeń podatkowych,- dbałość o utrzymanie, przechowywanie oraz archiwizację dokumentacji księgowej,- organizacja, koordynacja, monitorowanie i nadzór nad wszystkimi działaniami księgowymi,- raportowanie na potrzeby wewnętrzne Spółki.
Poltramp Yard Sp. z o.o. - 2018-01-05 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie kontraktów, ustalanie warunków spółprawcy z firmami ze wschodu.
"KRIM PL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-02 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Monitorowanie zadłużeń i zobowiązań klientów, nadzorowanie spłat zobowiązań, kontakt z klientem zagranicznym (hiszpańsko i portugalskojęzycznym)
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Łódź (łódzkie)
Sprzedaż stolarki okiennej, praca w godz.8-16
Jan Gebauer Zakład Stolarski " Gebauer" - 2016-01-15 - Tarnów Opolski (opolskie)
Naprawa samochodów powypadkowych
Janusz Mucha PHU "JANCAR" - 2017-09-01 - Rzgów (łódzkie)
wyksz. min.średnie, osoba nie karana , osoba zarejestrowana w PUP, profil II
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
utrzymywanie kontaktów z partnerami handlowymi, pozyskiwanie nowych klientów, wsparcie klienta, sprzedaż oferowanych produktów, promocja wspierająca sprzedaż
Malejko s.c. Tomasz Malejko, Małgorzata Malejko - 2017-03-09 - Błonie (mazowieckie)
Bieżąca obdługa oraz pozyskiwanie nowych klientów eksportowych, udział w targach branżowych, tłumaczenia specjalistyczne.
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Budzyń (wielkopolskie)
obsługa wózka widłowego, wyładunek tpowarów, sprawna obsługa przepływu towarów na lini dostawca- działy handlowe, monitorowanie stanu asortymentu znajdującego się w magazynie.
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
obsługa kadrowo-płacowa pracowników Spółki, opracowywanie procedur i regulaminów wewnętrznych; prowadzenie i aktualizacja akt osobowych; ustalanie prawa do urlopów, ewidencja urlopowa, ewidencja czasu pracy; sporządzanie list płac w tym świadczeń z tytułu choroby, zasiłków, naliczanie składek ZUS; zatrudnianie pracowników, sporządzanie umów, opisów stanowisk, sporządzanie świadectw pracy; sporządzanie deklaracji podatkowych, deklaracji ZUS, deklaracji do PFRON;przygotowywanie rocznego planu zatrudnienia i wynagrodzeń; ustalanie wysokości odpisu na ZFŚS, sporządzanie list przyznanych świadczeń. Wysokość wynagrodzenia brutto 1850 zł do uzgodnienia. Kontakt z pracodawca osobisty oraz e-mailowy.
PAULA FISH Sławomir Gojdź Spółka Jawna - 2016-03-08 - Słupsk (pomorskie)
obsługa klienta, pomoc przy pakowaniu przesyłek
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Jeziory (lubelskie)
zamawianie transportów, obsługa bieżących zamówień.
ULTRA PLUS Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Rusko (dolnośląskie)
Wystawianie aukcji internetowych oraz sprawdzanie poprawności ich funkcjonowania (sklep on-line, allegro). Aktualizowanie strony internetowej, wprowadzanie okresowych akcji promocyjnych. Obsługa newslettera. Prowadzenie portali społecznościowych typu facebook, instagram, printeres. Monitorowanie działań konkurencji. Monitorowanie zmieniających się trendów i wprowadzanie ich w firmie. Mile widziana znajomość grafiki lub doświadczenie w marketingu /reklamie.
FENIKS SP Z O.O. - 2016-09-05 - Chocianów (dolnośląskie)
Wysyłanie towaru transportem firmowym,przyjmowanie zamówień, poszukiwanie ładunków, awizowanie dostaw, pilnowanie terminów dostaw współpraca z działem produkcji. Wynagrodzenie do uzgodnienia z pracodawcą
MAKRO KOSIOROWSKI & KOSIOROWSKI SP Z O.O. - 2017-06-01 - Cmolas (podkarpackie)
Prowadzenie pełnej rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami w systemie ERP. Prawidłowe i terminowe sporządzanie deklaracji PIT, CIT i VAT. Przygotowywanie raportów i analiz dla potrzeb sprawozdawczości podatkowej i finansowej. Księgowanie dokumentów, wyciągów bankowych. Rozliczanie kosztów i przychodów międzyokresowych. Kontrola dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym.
SOLVECO SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-06 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
praca w terenie - sprzedaż towarów i promocja firmy
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Kraśnik (lubelskie)
pozyskiwanie klientów,archiwizacja dokumentów,obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie ksiąg rachunkowych (pełna księgowość).
F.H.U. "FARMER " CO. - 2016-03-11 - Bochnia (małopolskie)
Prowadzenie szkoleń specjalistycznych z zakresu pożarnictwa i ratownictwa, zajęcia teoretyczne i praktyczne, nadzór nad sprawnością techniczną sprzętu pożarniczego, udział w przedsięwzięciach szkoły specjalistów pożarnictwa.
13. Wojskowy Oddział Gospodarczy/Centrum Szkolenia Logistyki - 2017-08-08 - Grupa (kujawsko-pomorskie)
pisanie oraz rozliczanie wniosków inwestycyjnych, szkoleniowych, zusowskich w ramach WRPO oraz PRO
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Poznań (wielkopolskie)
administrowanie lokalną siecią komputerową z serwerami, zapewnienie sprawnego działąniakomputerów, serwerów, sieci, drukarek, instalacja, konfigurowanie, aktualizacja oprogramowania, wykonywanie kopii zapasowych, administrowanie monitoringiem, wsparcie informatyczne dla użytkowników
Capital Investment Systemy Opomiarowania Sp. z o.o. - 2017-05-17 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
bezpośredni kontakt w języku angielskim z kontrahentami zagranicznymi, negocjacje cenowe, zakup towarów, zgłaszanie i obsługa reklamacji u producentów, kontrola jakości produktów zgodnie z ustalonymi kryteriami, poszukiwanie alternatywnych źródeł dostaw, zbieranie ofert i analizy rynku, planowanie dostaw w celu optymalizacji stanów magazynowych
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe CARBOTEX - 2018-04-04 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Rozpatrywanie reklamacji i odstąpień od umowy, wyjaśnianie spraw związanych z reklamacjami przy współpracy z dostawcami oraz klientami (telefonicznie lub mailowo) udzielanie informacji na temat statusu reklamacji i odstąpień od umowy.
kontakt przez PUP - 2017-11-20 - Ołtarzew (mazowieckie)
Aktywne dobieranie i pozyskiwanie klientów indywidualnych i biznesowych, sprzedaż produktów ubezpieczeniowych. Realizacja zakładanych planów sprzedażowych, dopasowywanie ofert do potrzeb klientów, budowanie długofalowych relacji z klientami.
F.H.U. Avant Ewa Obrycka - 2017-08-03 - Łomża (podlaskie)
Obsługa maszyn pakujących; miejsce wykonywania pracy Damnica oraz teren RP; wysokość wynagrodzenia brutto: 1850zł;
UKR-WORKER SP. Z O.O. SP.K - 2016-10-05 - Damnica (pomorskie)
sporządząnie kosztorysów, umów z podwykonawcami przy pomocy obsługi prawniczej
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Rogowiec (łódzkie)
Realizacja projektów rekrutacyjnych. Wyszukiwanie i identyfikacja kandydatów zgodnie z wymogami stanowiska. Prowadzenie rozmów z kandydatami. Selekcja aplikacji. Tworzenie rekomendacji dotyczących kandydatów. Nawiązanie długotrwałych relacji z kandydatami. Praca przez około 50 godz. tygodniowo, dyspozycyjność w godz.: 8:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Wrocław (dolnośląskie)
naprawa instalacji elektrycznych
"POLMLEK" Spółka z o.o. - 2017-04-11 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)