SPECJALISTA DO SPRAW KADR Oświęcim oferta pracy Biuro Rachunkowe "ROYAL-PROFIT" Rafał Żmija
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: 2 600 - 4 250 PLN
Zakres obowiązków: kompleksowe prowadzenie kadr i płac, sporządzanie rozliczeń ZUS,PFRON, kontakt z klientami i instytucjami zewnętrznymi
Data publikacji: 2020-07-02
Lokalizacja: Oświęcim (małopolskie)
Pracodawca: Biuro Rachunkowe "ROYAL-PROFIT" Rafał Żmija
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Unii Europejskiej 10, 32-600 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kompleksowe prowadzenie kadr i płac, sporządzanie rozliczeń ZUS,PFRON, kontakt z klientami i instytucjami zewnętrznymi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 600 - 4 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oświęcim
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oświęcimski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1213
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Oświęcim
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 600 - 4 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.07.2020
Data zakończenia pracy: 02.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie, min. 2 letnie doświadczenie, umiejętność sporządzania list płac, obsługa ZUS,
Nazwa pracodawcy: Biuro Rachunkowe "ROYAL-PROFIT" Rafał Żmija
danePracodawcy_nip: 6462776011
danePracodawcy_regon: 243681078
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Adres pracodawcy:
Unii Europejskiej 10, 32-600 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: oświęcimski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1213
Gmina pracodawcy: Oświęcim
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Oświęcim
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0924997
Ulica pracodawcy: Unii Europejskiej
Numer budynku pracodawcy: 10
Profil działalności pracodawcy: działalność rachunkowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 03.07.2020
Oferta pracy ważna do: 01.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 02.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c7192677ecebf222de4738033410144a
Podobne oferty pracy
Wykonywanie badań i opinii, wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem mediacji, przeprowadzaniem wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich oraz prowadzeniem poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin, współdziałanie z placówkami wykonującymi orzeczenia sądu.
Sąd Okręgowy w Gdańsku - 2018-11-27 - Gdańsk (pomorskie)
przygotowanie umów z gestorami sieci, monitorowanie, nadzorowanie, współpraca z gestorami siecim-ce pracy: Bydgoszcz, okolice Szubina, Białe Błota, okolice Żnina
MGGP SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie nowych znaczących klientów z terenu ZEA, utrzymywanie i doskonalenie relacji z obencnymi klientami
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Piaseczno (mazowieckie)
Zapoznanie z zasadami organizacji oraz prowadzenia biura i inne
kontakt przez PUP - 2019-03-28 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Organizacja przewozów towarów transportem kolejowym i samochodowym z krajów UE do krajów wschodniej Europy i Azji, pozyskiwanie klientów i kontrahentów na rynkach wschodnich, praca z programami rosyjskojęzycznymi 1C i Rail-Tarif.
kontakt przez PUP - 2019-02-06 - Białystok (podlaskie)
Analiza rozwiązań systemowych ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi, diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie spraw kadrowych firmy: akta osobowe, korekty, ZUS
Agroleasing Sp. z o.o. - 2016-04-28 - Warszawa (mazowieckie)
Poszukujemy Kandydata do nowej inwestycji, realizowanej od podstaw, zajmującej się produkcją drzwi stalowych. PRIMA KL oraz VETREX należą do GRUPY LIEBOT, lidera rynku stolarki we Francji.Opis stanowiska: Nadzór nad dokumentacją oraz właściwym stanem technicznym maszyn, urządzeń, instalacji oraz budynkówPlanowanie i nadzorowanie przeglądów, konserwacji, napraw maszyn i urządzeń przez firmy zewnętrzneRealizacja planowanych prac - w pierwszym etapie samodzielnie lub/wraz z obsługą maszyn i urządzeńUtrzymanie ciągłości pracy maszyn produkcyjnych, usuwanie bieżących awariiAnaliza przyczyn awarii oraz podejmowanie działań prewencyjnych w celu zagwarantowania ciągłości pracy maszyn i urządzeńOptymalizacja kosztów utrzymania ruchuPlanowanie zakupów części zamiennych i potrzebnych materiałówProwadzenie szkoleń technicznych dla operatorówCo oferujemy:Pracę w firmie z Grupy Liebot, czołowego producenta stolarki otworowej we Francji,Uczestnictwo w dynamicznym rozwoju firmy,Możliwość rozwoju zawodowego w ramach Akademii Przyjazną atmosferę w miejscu pracyPakiet świadczenia medycznych i sportowychJeśli interesuje Cię oferta to koniecznie daj nam znać, bo szukamy ludzi takich jak Ty!!!Wyślij swoje cv na maila kariera (at) vetrex.eu i dołącz informacjeWyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133, poz. 883).
VETREX SP. Z O.O. - 2018-02-16 - Tczew (pomorskie)
Kompleksowe przygotowywanie ofert przetargowych, ścisła współpraca z partnerami handlowymi, negocjowanie cen. Współpraca z innymi oddziałami firmy, dbałość o właściwy przekaz informacji, realizacja wyznaczonych celów.WYMAGANIA: wykształcenie średnie, obsługa komputera (Ms Office, Excel), wysokie zdolności komunikacyjne, mile widziane doświadczenie w sprzedaży przetargowej i zamówień publicznych, mile widziana znajomość języka angielskiego.KONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEF. 536 100 368 lub e-mail: rekrutacja (at) architekciedukacji.pl z dopiskiem specjalista ds. zamówień publicznycgh
APIS POLSKA Sp. z o.o. - 2016-06-29 - Jarosław (podkarpackie)
Tworzenie ogłoszeń dla poszczególnych ogłoszeniodawców, produktów i marek, wgrywanie treści marketingowych na plalforme, modyfikowanie i optymalizacja już istniejących treści marketingowych, kontakt z klientami, wsparcie innych współpracowników oraz przełożonego - całośc usług świadczona jest na rynki rosyjsko i ukraińskojęzyczne i polega na wsparciu technicznym związanym z projektowaniem i modyfikowaniem reklam na rynki rosyjsko i ukraińskojęzyczne i jest pracą związaną z call-center
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Kraków (małopolskie)
sporządzanie dokumentów dotyczących nawiązywania i rozwiązywania umów o pracę, prowadzenie dokumentacji osobowej pracowaników, prowadzenie ewidencji czasu pracy
2 Lubelska Brygada Obrony Terytorialnej - 2016-08-25 - Lublin (lubelskie)
- budowanie i utrzymywanie relacji dostawcami - realizacja zamówień - negocjacje zakupowe - organizacja transportów międzynarodowych
GORT INDUSTRIES SP. Z O.O. - 2017-10-20 - Białystok (podlaskie)
obsługa klientów hurtowych (firma jest hurtownią odzieży) głównie obywateli Turcji
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Raszyn (mazowieckie)
Realizacja spraw związanych z gospodarką remontowo-inwestycyjną oraz gospodarowaniem nieruchomościami i zasobami mieszkaniowymi pozostającymi w trwałym zarządzie lub posiadaniu zależnym Centrum Szkolenia Policji.
Centrum Szkolenia Policji - 2016-11-02 - Legionowo (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów w ramach działaności szkoleniowej firmy; budowanie relacji; zbieranie danych; zbieranie opinii po szkoleniach; obsługa sprzedażowa; przygotowywanie ofert sprzedażowych dla klientów zainteresowanych szkoleniami; przygotowywanie ofert do przetargów w gminach i miastach na odłów dzików i lisów; kontakt z gminami, starostwami, itp.; czynny udział w odłowie dzików i lisów oraz odstrzale redukcyjnym bobra; sporządzanie ofert dla kół łowieckich na polowania dewizowe; sprzedaż polowań dewizowych; rola pilota podczas realizacji polowań zbiorowych; sprządzanie ofert dla potencjalnych punktów skupów dziczyzny i nadzór nad prowadzeniem punktów skupu dziczyzny.
kontakt przez PUP - 2020-01-10 - Międzyzdroje (zachodniopomorskie)
sporządzanie faktur, przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im ogólnych informacji , obsługa telefonów
RVW Group Ryszard Von Wysocki - 2017-07-07 - Skarszewy (pomorskie)
Produkt: kamienie ozdobnezakres obowiązków: obsługa poczty elektronicznych, kontakt mailowy i sms-owy z klientami, obsługa sklepu allegro (Easy Uploader),tworzenie aukcji allegro (Easy Uploader),tworzenie ogłoszeń reklamowych i obsługa portali reklamowych, obsługa strony www,obsługa straony Facebook,obsługa zamówień, relaizacja wysyłek online,tworzenie zestawień, satystyk, ofert itp. Praca zdalna przy komputerze w domu - możliwość zwrotu kosztów za internet.praca w godzinach 7-15 lub 8-16kontakt kandydatów z pracodawcą: 664 538 901Sala A, C, D, H
PAWEŁ RYNG MAXPOL-BUD - 2017-08-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie spraw kadrowych i płacowych w programie SYMFONIA KADRY I PŁACE. Praca w programie PŁATNIK.
KONRAD R.K.Z. BZDURSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-03-29 - Pęczniew (łódzkie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Kraków (małopolskie)
•tworzenie specyfikacji i zamówień•współpraca z zagranicznymi dostawcami sprzętu, dostarczanie informacji zwrotnych dotyczących problemów, rozwiązywania skarg, modyfikacja specyfikacji etc. •tworzenie podręczników i dokumentacji technicznej •projektowanie i implementacja testów funkcjonalnych opartych na up (technologi mikroprocesorowej) •udowa nowych linii produkcyjnych •udzielanie pomocy inżynierom
Panasonic Automotive Systems Czech - 2016-09-29 - Czechy (Czechy)
Płace, ZUS, akta osobowe
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Złotoryja (dolnośląskie)
obsługa klientów,przyjmowanie zleceń,wystawianie faktur,sprzedaż
PIOTREX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-03 - Wójtowo (warmińsko-mazurskie)
- kontakt z klientami ukraińskojęzycznymi- obsługa klientów- doradztwo- wyszukiwanie ofert- prowadzenie dokuemntacji kleintów
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Łódź (łódzkie)
szkolenia BHP, obsługa wielu firm w zakresie BHP, tworzenie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Ruda Śląska (śląskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Adros Sp. z o.o. - 2017-08-01 - Dobrzyca (wielkopolskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji PIT, ZUS, PFRON, sporządzanie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, obsługa klienta
BIURO RACHUNKOWE PENSUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-05-19 - Tychy (śląskie)
Prowadzenie kompleksowej dokumentacji kadrowo-płacowej (sporządzanie list płac. akt osobowych, aneksów, świadectw pracy, rozliczanie czasu pracy, wystawianie zaświadczeń pracownikom, sporządzanie deklaracji ZUS, sporządzanie rozliczeń PIT do Urzędów Skarbowych, itp.). Sporządzanie sprawozdań do GUS. Załatwianie wszelkich spraw związanych z dokumentacją kadrowo-płacową.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "PROGRES" Marzena Banaś - 2017-03-16 - Częstochowa (śląskie)
współpraca z kontrahentami i pośrednikami związanymi z dostawą towarów, opracowywanie tras transportu, pracodawca wymaga 2-letniego doświadczenia zawodowego
DAKPOL Sp. z o.o. Wolsztyn - 2016-04-04 - Wolsztyn (wielkopolskie)
jw.
JOB COMPLEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-03 - Warszawa (mazowieckie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Warszawa (mazowieckie)