SPECJALISTA DO SPRAW KADR Jarosław oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie dokumentów dotyczących prowadzenia innych spraw kadrowych, nawiązania i przebiegu oraz ustalania stosunku pracy.
Data publikacji: 2021-04-21
Lokalizacja: Jarosław (podkarpackie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jarosław, powiat: jarosławski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie dokumentów dotyczących prowadzenia innych spraw kadrowych, nawiązania i przebiegu oraz ustalania stosunku pracy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jarosław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jarosławski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1804
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2021
Data zakończenia pracy: 28.02.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 7921513413
danePracodawcy_regon: 651435350
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu
Adres pracodawcy:
Słowackiego 2, 37-500 Jarosław, powiat: jarosławski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: jarosławski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1804
Gmina pracodawcy: Jarosław
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Jarosław
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0972192
Ulica pracodawcy: Słowackiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|42A
Data dodania oferty pracy: 24.05.2021
Oferta pracy ważna do: 01.06.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 24.05.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 21.04.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?34b18c1df0e80efe13225baefb0a0af7
Podobne oferty pracy
Odbiór, wydawanie, sortowanie towarów, przygotowywanie towarów do dalszej wysyłki
ALFA SPED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2021-06-01 - Kraków (małopolskie)
Prace murarskie i tynkarskie; murowanie fundamentów, ścian nośnych, osłonowych i działowych
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Cegielnia Lewicka (mazowieckie)
Montaż modułów do poduszek powietrznych/montaż pasów bezpieczeństwa
kontakt przez PUP - 2021-05-28 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Obsługa sekretariatu, zaopatrzenie, magazyn.
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Gdynia (pomorskie)
Pomoc robotnikowi głównemu , przygotowywanie zapraw , donoszenie materiału , praca jako pomocnik
Trójmiejska Wypożyczalnia Maszyn Sp. zo.o. - 2020-06-04 - Kiełpino (pomorskie)
Montaż modułów do poduszek powietrznych/montaż pasów bezpieczeństwa
kontakt przez PUP - 2021-05-28 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Naprawa i konserwacja maszyn produkcyjnych: etykieciarki, tubiarki, nalewaczki, zakręcarki.
Laboratorium Kosmetyczne Canexpol Sp. z o.o. - 2017-06-05 - Stojadła (mazowieckie)
sprzedawca w sklepie dyskontowym
NETTO Sp.z o.o. - 2017-05-17 - Mosina (wielkopolskie)
wykonywanie prac na różnych etapach budowy, prace rozbiórkowe,docieplanie, wykończenia.
Przedsiębiorstwo Budowlano-Montażowe "FLISBUD" Stanisław Flis - 2020-10-07 - Janów Lubelski (lubelskie)
1. Kierowanie pracami Referatu Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej w zakresie prac i zadań wyznaczonych Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Gminy w Malanowie, uchwałami Rady Gminy Malanów, zarządzeniami Wójta Gminy Malanów.2. Planowanie, organizowanie oraz nadzór nad realizowanymi przez pracowników Referatu zadaniami należącymi do ich obowiązków, prawidłowym i terminowym wykonywaniem zadań, przestrzeganiem dyscypliny pracy, tajemnicy ustawowo chronionej i służbowej oraz przepisów BHP i p.poż.3. Nadzór nad prowadzonymi w Referacie sprawami m.in. z zakresu:a) prowadzenia spraw związanych z planowaniem i zagospodarowaniem przestrzennym Gminy;b) prowadzenia spraw związanych z opłatami planistycznymi i roszczeniami finansowymi wynikającymi z ustaleń planów zagospodarowania przestrzennego;c) prowadzenia spraw związanych z ustalaniem nazw miejscowości, ulici obiektów fizjograficznych oraz numeracji porządkowej nieruchomości;d) planowania, prowadzenia i nadzoru nad inwestycjami realizowanymi przez Gminę;e) poszukiwania zewnętrznych źródeł finansowania, przygotowywania wniosków pozyskiwania tych środków, realizacji i rozliczania inwestycji realizowanych przez Gminę ze źródeł zewnętrznych;f) ustalania i naliczania opłat za zajęcie pasa drogowego, opiniowania lokalizacji obiektów budowlanych w pasie drogowym, zjazdów i ich przebudowy oraz ułożenia w pasie drogowym urządzeń infrastruktury nie związanejz utrzymaniem drogi;g) prowadzenia spraw związanych z użytkowaniem wieczystym, dzierżawą nieruchomości gminnych, w tym przygotowywanie umów na dzierżawę nieruchomości oraz ustalania i naliczania należnych opłat, ich ewidencjonowanie i egzekwowanie;h) ustalania i naliczania opłat rocznych za użytkowanie wieczyste, zarządi użytkowanie nieruchomości, ich ewidencjonowania i egzekwowania;i) prowadzenia spraw z tytułu bezumownego korzystania z majątku Gminy;j) tworzenia zasobu gruntów i gospodarowanie nim, w tym: komunalizacja gruntów, zamiana i zbywanie gruntów, oddawanie w użytkowanie wieczyste, użytkowanie, dzierżawę, najem, użyczenie, trwały zarząd;k) zbywania i nabywania nieruchomości związanych z realizacją zadań Gminy;l) prowadzenia spraw związanych z ewidencją gruntów i budynków oraz prowadzenia ewidencji dróg gminnych;m) prowadzenia spraw związanych z gospodarką gruntami i administrowaniem drogami publicznymi, będącymi własnością Gminy;n) prowadzenia spraw związanych z bieżącym utrzymaniem oświetlenia ulicznego i drogowego;o) prowadzenia postępowania i przetargów na roboty, usługi i dostawy zgodniez przepisami ustawy o zamówieniach publicznych;p) zapewnienia zgodności prowadzonych procedur zamówień publicznychz regulacjami ustawowymi i przepisami obowiązującymi w Gminie; q) pomocy i współpracy z komórkami organizacyjnymi Urzędu w prowadzeniu zamówień publicznych w zakresie wyboru trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;r) realizacja zadań Gminy w zakresie zaopatrzenia w energię elektryczną, ciepłoi paliwa gazowe,s) prowadzenia spraw związanych z ewidencjonowaniem i egzekwowaniem opłat za zajęcie pasa drogowego.4. Nadzór nad przygotowaniem projektów decyzji administracyjnych i postanowień w sprawach należących do kompetencji Referatu.5. Współdziałanie z inspektorami nadzoru w zakresie nadzoru nad inwestycjamii remontami oraz projektantami będącymi kontrahentami Gminy Malanów.6. Nadzór nad przygotowaniem materiałów przedprzetargowych zgodnie z zapisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych.7. Udział w pracach komisji przetargowej i komunalizacyjnej.8. Dokonywanie okresowej oceny pracy pracowników Referatu oraz występowanie do Wójta Gminy z wnioskami dotyczącymi wyróżnień, nagród, awansów oraz regulaminowych kar dla pracowników Referatu.9.Nadzorowaniem przygotowywania projektów uchwał Rady Gminy oraz Zarządzeń Wójta Gminy z zakresu spraw prowadzonych przez Referat.10. Współdziałanie ze Skarbnikiem Gminy w zakresie opracowania projektu budżetu.11. Przygotowywanie projektów materiałów, sprawozdań, analiz, ocen oraz informacji dla Rady Gminy oraz dla potrzeb Wójta Gminy.12.Nadzór nad prowadzonym przez podległych pracowników zaangażowaniem środków budżetowych.
URZĄD GMINY W MALANOWIE - 2018-09-14 - Malanów (wielkopolskie)
Pracownik do spraw ubezpieczeń
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Częstochowa (śląskie)
Naprawa sprzętu budowlanego ( betoniarki , dzwigu )
Przedsiębiorstwo Budowlane "PEBEROL" sp. z o.o. - 2018-06-15 - Chodzież (wielkopolskie)
obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towaru, sprawdzanie dostaw, dbanie o ład i porządek
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Goślice (mazowieckie)
Odbiór, wydawanie, sortowanie towarów, przygotowywanie towarów do dalszej wysyłki
ALFA SPED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2021-06-01 - Kraków (małopolskie)
Montaż modułów do poduszek powietrznych/montaż pasów bezpieczeństwa
kontakt przez PUP - 2021-05-28 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
/ Szczegółowe informacje na stronie BIP pracodawcy: www.biuletyn.abip.pl/dpzacisze / Ogłoszenie nr DK/1/2017 Katowice, dnia 20.02.2017r. Dyrektor Domu Pomocy SpołecznejZacisze w Katowicach 40-695 Katowice ul. Traktorzystów 42 ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Referent ds. księgowości. - Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1. Prowadzenie księgowości materiałowej w systemie komputerowym.2. Księgowanie przychodów na podstawie dowodów " PZ ".3. Księgowanie rozchodów magazynowych na podstawie: zleceń wydania żywności, dowodów WZ.4. Uzgadnianie stanów ilościowych i wartościowych magazynów ze stanem kont księgowości finansowej (syntetyki) oraz z kartoteką magazynową jeden raz w miesiącu na ostatni dzień miesiąca.5. Kompletowanie, segregowania dowodów księgowych.6. Prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz kartotek środków niskocennych w systemie komputerowym.7. Prowadzenie kartotek do środków trwałych.8. Uzgadnianie stanów ksiąg inwentarzowych ze stanem kont księgowości finansowej na ostatni dzień miesiąca.9. Opisywanie składników majątkowych numerami inwentarzowymi.10. Sporządzania sprawozdań z korzystania składnikami majątkowymi.11. Zastępstwo kasjera.- Stanowisko Pracy: w pomieszczeniach biurowych ulokowanych na parterze, wyposażonych w komputer, drukarkę.- Wynagrodzenie: 2000-2200 zł/brutto (w tym dodatek stażowy oraz premia regulaminowa). Praca na umowę o pracę na zastępstwo na min. 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca od poniedziałku do piątku: 7:00-15:00.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "ZACISZE" - 2017-02-21 - Katowice (śląskie)
KIEROWCA W RUCHU KRAJOWYM (RÓWNOWAŻNY SYSTEM CZASU PRACY).
SPEDFARB BANAŚ, PANZ SPÓŁKA JAWNA - 2019-06-19 - Lubzina (podkarpackie)
Montaż modułów do poduszek powietrznych/montaż pasów bezpieczeństwa
kontakt przez PUP - 2021-05-28 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Odbiór, wydawanie, sortowanie towarów, przygotowywanie towarów do dalszej wysyłki
ALFA SPED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2021-06-01 - Kraków (małopolskie)
Odbiór, wydawanie, sortowanie towarów, przygotowywanie towarów do dalszej wysyłki
ALFA SPED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2021-06-01 - Kraków (małopolskie)
Przewóz towarów (okolice Olsztyna)
PPHU IWA Janusz Iwaniów - 2016-06-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
praca z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W TARNÓWKU - 2017-08-01 - Tarnówko (kujawsko-pomorskie)
•Pilnowanie terenu budynków przy ul. Hubala i ul. Wojska Polskiego w Polkowicach,•Obsługa monitoringu,•Identyfikacja niebezpieczeństw i reagowanie w przypadku potencjalnych zagrożeń dla dobra budynku, mienia lub osób, przebywających na jego terenie.
Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne - 2019-07-04 - Polkowice (dolnośląskie)
• załadunek i rozładunek produktów• obsługa wózka widłowego
HERSTER DOMINIKA RADOMSKA - 2017-09-26 - Złotoryja (dolnośląskie)
Montaż modułów do poduszek powietrznych/montaż pasów bezpieczeństwa
kontakt przez PUP - 2021-05-28 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Obsługa klienta, fakturowanie, obsługa komputera, odbieranie i odpowiadanie na e-maile. Również do przyuczenia.
DUDEX SŁAWOMIR WRÓBEL - 2016-11-29 - Tabor Wielki (wielkopolskie)
staż w miejscowości Nowy Bud
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Głogówek (opolskie)
Odbiór, wydawanie, sortowanie towarów, przygotowywanie towarów do dalszej wysyłki
ALFA SPED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2021-06-01 - Kraków (małopolskie)
praca górnika pod ziemią
ZAKŁAD DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ "PAWEŁ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-15 - Bytom (śląskie)
Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące; 2 lata doświadczenia zawodowego; płynna znajomość języka angielskiego, hinduskiego, urdu. Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za finanse spółki; kontakt z ważnymi zagranicznymi klientami biznesowymi; kontakt z przełożonymi tj. Dyrektorem Operacyjnym/prezesem zarządu; minimalizowanie strat spółki.
kontakt przez PUP - 2019-02-25 - Warszawa (mazowieckie)