SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC(NR 4179) Bydgoszcz oferta pracy PARTNER LEASING PRACOWNICZY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC(NR 4179)
Wynagrodzenie: 4 000 - 5 000 PLN
Zakres obowiązków: obsługę pracowników firmy w obszarze kadrowo-płacowym;sporządzanie dokumentów kadrowych zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy oraz prowadzenie teczek osobowych;rejestrowanie, wyrejestrowanie oraz zgłaszanie wszelkich zmian dla pracowników w ZUS;sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS;prowadzenie ewidencji pracowników i czasu ich pracy, weryfikacja list obecności;sporządzanie list płac.-----------OFERUJEMY:- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;- w razie potrzeby kursy i szkolenia branżowe;- możliwość zapoznania się ze specyfikacją kadrową różnych branż;- pracę w młodym, energicznym zespole;- wszelkie potrzebne narzędzia do pracy;- po okresie próbnym - prywatne ubezpieczenie zdrowotne;- atrakcyjną lokalizację biura.
Data publikacji: 2019-07-25
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: PARTNER LEASING PRACOWNICZY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Stary Rynek 15-21, 85-105 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługę pracowników firmy w obszarze kadrowo-płacowym;sporządzanie dokumentów kadrowych zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy oraz prowadzenie teczek osobowych;rejestrowanie, wyrejestrowanie oraz zgłaszanie wszelkich zmian dla pracowników w ZUS;sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS;prowadzenie ewidencji pracowników i czasu ich pracy, weryfikacja list obecności;sporządzanie list płac.-----------OFERUJEMY:- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;- w razie potrzeby kursy i szkolenia branżowe;- możliwość zapoznania się ze specyfikacją kadrową różnych branż;- pracę w młodym, energicznym zespole;- wszelkie potrzebne narzędzia do pracy;- po okresie próbnym - prywatne ubezpieczenie zdrowotne;- atrakcyjną lokalizację biura.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 000 - 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy jest to praca tymczasowa?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC(NR 4179)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 000 - 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- min. pół roku doświadczenia na analogicznym stanowisku, mile widziane doświadczenie w firmie outsourcingowej lub agencji pracy tymczasowej; - doświadczenie w sporządzaniu dokumentów w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników;- umiejętność prowadzenia akt osobowych zgodnie z wymogami prawa polskiego;- znajomość przepisów prawa pracy, w tym ustawę o pracy tymczasowej, zasady rozliczania czasu pracy dla pracowników (w tym pracowników tymczasowych);- doświadczenie w prowadzeniu ewidencji czasu pracy;- doświadczenie w rejestrowaniu i wyrejestrowywaniu pracowników do ZUS;- umiejętność sporządzania list płac;- mile widziane doświadczenie w obsłudze kadrowo- płacowej kilku spółek jednocześnie;- znajomość obsługi pakietu MS Office;- doświadczenie w pracy z programami kadrowo płacowymi, Płatnik i Optima;- dokładność, rzetelność i samodzielność, skrupulatność w realizacji obowiązków, entuzjazm i zaangażowanie;- umiejętność skutecznego działania pod presją czasu;- umiejętność pracy w zespole;- doświadczenie w sporządzaniu deklaracji ZUS i PIT;
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy:
PARTNER LEASING PRACOWNICZY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Leśna 3A, 89-500 Tuchola, powiat: tucholski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty:PARTNER LEASING PRACOWNICZY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄul. Stary Rynek 15-2185-105 Bygdoszczlubkontakt tel. 881-354-405 - p. Oksana Tkachenko w godz. 9:00-19:00----------Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Partner Leasing Pracowniczy sp. z o.o. z siedzibą w Tucholi zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922).Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.Informujemy, że Administratorem danych jest Partner Leasing Pracowniczy sp. z o.o. z siedzibą w Tucholi przy ul. Leśnej 3a. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Godziny : 9:00-19:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: tucholski
Gmina pracodawcy: Tuchola
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tuchola
Ulica pracodawcy: Leśna
Numer budynku pracodawcy: 3A
danePracodawcy_nrKraz: 15354
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 25.07.2019
Oferta pracy ważna do: 01.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9616ff6d4172a057821c80db4355d1be
Podobne oferty pracy
Aktywne pozyskiwanie klientów na kursy i szkolenia na terenie całego województwa. Współpraca z instytucjami w ramach realizacji przetargów. Monitorowanie potrzeb rynku i analizowanie konkurencji. Bieżące monitorowanie regionalnych programów operacyjnych w ramach funduszy UE. Kompleksowa organizacja kursów i szkoleń. Czynny udział w rozwoju działalności szkoleniowej firmy. Dbanie o wysoką jakość obsługi klienta. Realizowanie planów sprzedażowych. Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami. Kształtowanie profesjonalnego wizerunku Firmy.
CENTRUM NAUKI I BIZNESU "ŻAK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚC - 2016-06-16 - Kraków (małopolskie)
sprawdzanie stanów magazynowych, zamawianie towarów, nadzorowanie produkcji i sprzedaż lodów, zarządzanie nieruchomościami
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Częstochowa (śląskie)
zabezpieczenie ciągłości produkcji, nadzór nad terminową realizacją zadań produkcyjnych, wypełnianie dokumentów produkcyjnych, monitorowanie stanów zapasów magazynowych; równoważny system pracy 7-19, 19-7
Przetwórstwo Tworzyw Sztucznych Plast- Box S.A. - 2017-04-10 - Słupsk (pomorskie)
-Wykonywanie prac administracyjno-biurowych w tym przyjmowanie i rejestrowanie dokumentów oraz nadzór nad obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej,-katalogowanie,przechowywanie oraz archiwizowanie dokumentów związnych z działalnością Spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami,-ewidencja środków trwałych,-obsługa sprzętu biurowego m.in. centrali telefonicznej,kserokopiarki,-wsparcie działu kadrowo-płacowego.Praca w godzinach od 07.30-15.30
KFM-FURNITURE SP. Z O.O. - 2019-04-04 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Kreowanie polityki zakupowej w zarządzanej grupie asortymentowej, egocjowanie warunków zakupu w ramach przyjętej polityki, poszukiwanie nowych towarów i dostawców na rynku, utrzymywanie właściwych stanów magazynowych w powierzonym segmencie (składanie zamówień do dostawców, analiza stanów i rotacji towarów na magazynie), zarządzanie kartotekami towarowymi, weryfikacja cen sprzedaży, nadzorowanie sprzedaży towarów sprowadzanych na specjalne zamówienie, udzielanie informacji i porad technicznych Klientom i pracownikom firmy. Pracodawca oferuje: atrakcyjne wynagrodzenie, odpowiedzialne stanowisko, możliwość podnoszenia kwalifikacji (m.in. poprzez udział w szkoleniach), stabilne warunki zatrudnienia, przyjazną atmosferę pracy, niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon komórkowy).
ASAJ Sp. z o.o. - 2015-12-08 - Siedlce (mazowieckie)
przygotowywanie posiłków, kart, organizacja przyjęć okolicznościowych
Kawiarnia "KAMELIA" s.c. A. Półciennik, N. Błoński - 2019-07-16 - Głogów (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-07 - Drawsko (wielkopolskie)
Podawanie posiłków, sprzątanie jadalni, sprzątanie pokoi i częsci wspólnych.Praca sezonowa w godz. 7-15, 13-21. Pracodawca zapewnia zakwaterowanie i wyżywienie
Dom Gościnny MARINA Maria Florkowska - 2016-05-12 - Dźwirzyno (zachodniopomorskie)
Zakres obowiązków:organizacja dostaw materiałów do produkcjicodzienne monitorowanie i modyfikowanie dostaw w zależności od bieżących potrzeb produkcji;utrzymywanie założonego poziomu zapasów magazynowych;organizacja transportówrealizacja zamówień zleconych przez Liderówwyszukiwanie kontrahentów, tworzenie baz kontrahentów, negocjacja cen, sposobów dostawy,dbanie o terminowość i kompletność dostaw
kontakt przez OHP - 2016-09-01 - Wałcz (zachodniopomorskie)
- gromadzenie przepisów prawnych oraz dokumentacji uczestników projektu,- organizowanie i prowadzenie zajęć terapeutycznych o charakterze aktywizacji zawodowej,- diagnoza, tworzenie, realizowanie i weryfikowanie progów wsparcia aktywizacji zawodowej i społecznej,- organizowanie spotkań z pracodawcami, dążenie do odbycia praktyk, próbek pracy, staży i podjęcia zatrudnienia przez uczestników projektu,- zajęcia informacyjne na temat autoprezentacji i rozmowy z pracodawca,- organizowanie spotkań z uczestnikami projektu oraz opiekunami prawnymi,- przygotowanie uczestników projektu do wyjścia na rynek pracy,- monitoring działań wspierającyh uczestników projektu w ramach zadania 2 - " Kompleksowe wsparcie uczestników projektu"- monitoring postępów uczestników projektu odbywających praktyki, próbki pracy, staże oraz uczestników zatrudnionych w ZAZ. Ocena ich zachowań, jakości pracy, stosunków między współpracownikami ( arkusz obserwacji osoby z niepełnosprawnością intelektualną przeprowadzony w celu potwierdzenia osiągnięcia postępów w procesie aktywizacji społeczno - zawodowej),- weryfikacja analizy potrzeb uczestnika projektu (UP),- weryfikacjia oceny zdolności komunikacyjnych,- weryfikacja diagnozy poziomu kompetenncji społecznych, ,- weryfikacja przyczyn pozostawania uczestnika projektu bez zatrudnienia,- weryfikacja oceny motywacji do podjęcia zatrudnienia,- wskazanie sposobu rozwiązania przyczyn pozostawania bez zatrudnienia- określenie zaleceń do wprowadzenia dodatkowego wsparcia w ramach indywidualnej ścieżki uczestnictwa w projekcie,- określenie zaleceń do modyfiukacji Indywidualnego planu działania ze względu na zmianę sytuacji uczestnika projektu.
POLSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ KOŁO W DZIERŻONIOWIE - 2018-10-16 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
jw.
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2018-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
Telefoniczny kontakt z klientami biznesowymi, prezentacja oferty sieci Orange, sprzedaż usług i produktów
kontakt przez OHP - 2017-11-15 - Opole (opolskie)
PROWADZENIE AKT OSOBOWYCH. NALICZANIE PŁAC. ROZLICZANIE ZUS. PROWADZENIE KADR. OBSŁUGA PŁATNIKA
BIURO RACHUNKOWE AGNIESZKA KOZA - 2018-07-17 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Prowadzenie spraw i dokumantacji kadrowo-płacowej, ewidencja i rozliczanie czasu pracy, uporządkowanie dokumentacji do ZUS, GUS,US, PFRON, Urzą Statystyczny.Sporządzanie raportów i analiz dotyczących administracji kadrowo-płacowej oraz inne prace zlecone.
"BRZOZA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-06 - Oleśnica (dolnośląskie)
Obsługa i nadzorowanie pracy obrabiarek sterowanych numerycznie, dobór i ustawianie narzędzi oraz parametrów obróbczych obrabiarek sterowanych numerycznie; ustawianie i mocowanie obrabianych elementów; wykrywanie nieprawidłowości; korygowanie bądź eliminowanie drobnych błędów ustawienia maszyny, utrzymanie w należytym stanie technicznym obrabiarek; posługiwanie się narzędziami pomiarowymi tj. suwmiarka, mikrometr, sprawdziany zwykłe i specjalne, przestrzeganie przepisów BHP
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Mielec (podkarpackie)
Przygotowanie materiałów promujących Gminę Kobylnica do wydawnictw własnych i obcych, przygotowanie i realizacja projektów poligraficznych promujących wydarzenia organizowane bądź współorganizowane przez Gminę Kobylnica i jednostki organizacyjne, aktualizowanie strony internetowej www.kobylnica.pl, obsługiwanie systemu informacji mieszkańców SI SMS, inicjowanie i organizowanie wydarzeń promujących Gminę Kobylnica, w tym wydarzeń kulturalnych organizowanych przez GCKiP w Kobylnicy, promocja Gminy Kobylnica poprzez udział w targach, wystawach innych okolicznościowych wydarzeniach, prowadzenie korespondencji w zakresie promocji gminy, pozyskiwanie i gromadzenie informacji o możliwościach pozabudżetowego finansowania kultury z funduszy pomocowych i strukturalnych Unii Europejskiej, fundacji krajowych i zagranicznych. Okres zatrudnienia 13 m-cy. Godz. pracy 7.30-15.30.
Gminne Centrum Kultury i Promocji w Kobylnicy - 2019-05-07 - Kobylnica (pomorskie)
1.Identyfikacja i planowanie procesów SZJ i SZBŻ2.Prowadzenie nadzoru nad funkcjonowaniem Systemu Zarządzania Jakością i SZBŻ3.Wydawanie poleceń pracownikom w zakresie wypełniania postanowień wynikających z dokumentacji SZJ i SZBŻ4.Opracowanie i aktualizacja schematu organizacyjnego zakładu.5.Opracowanie protokółu z przeglądu AZJ i SZBŻ.6.Sporządzanie okresowych sprawozdań z funkcjonowania SZJ i SZBŻ w ramach przeglądów przeprowadzanych przez Kierownictwo.7.Przedstawianie potrzeb związanych z funkcjonowaniem i doskonaleniem SZJ i SZBŻ.8.Nadzorowanie procesu auditów wewnętrznych- opracowanie rocznego programu auditów, nadzorowanie i ocena pracy auditorów.9.Rejestrowanie działań korygujących i zapobiegawczych.
Rybhand Sp. z o.o. Sp. K. - 2018-12-03 - Jarocin (wielkopolskie)
jw.
EASY SELECT J. Iskra, B. Gostyńska s.c. Agencja Pracy Tymczasowej - 2016-07-12 - Warszawa (mazowieckie)
- Tworzenie pisemnych analiz efektywności web działań marketingowych na rynku ukraińskim. Napisanie artykułów oraz przygotowanie opracowań w języku ukraińskim z zakresu marketingu. Sporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu działalności internet marketingu. Kreowanie rozpoznawalności w internecie marki na rynku ukraińskim.- Wynagrodzenie: nie niższe niż 25 złotych brutto za godzinę, tj. 2300 zł brutto miesięcznie. Praca na umowę o dzieło od 20.09.2019 r. do 19.09.2022 r. Dzieło wykonywane 92 godzin miesięcznie tj. 23 godzin tygodniowo.- Wymagane wykształcenie wyższe. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagane umiejętności: umiejętność dobrej organizacji własnej pracy; samodzielność; biegłe poruszanie się po Internecie; umiejętność znajdowania informacji. Wymagany Certyfikat marketing cyfrowy. Wymagana znajomość języka ukraińskiego w stopniu C1 w mowie, w stopniu C2 w piśmie.
kontakt przez PUP - 2019-08-29 - Katowice (śląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Chełmża (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż, obsługa klientów, praca biurowo - magazynowa, przygotowywanie wysyłek, itp.
BELLUSSI GROUP - 2016-08-23 - Łódź (łódzkie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
- obsługa klientów, doradztwo w sprawie wyboru kursów językowych, - prowadzenie zapisów i ewidencji kursów, wystawianie faktur, - prowadzenie bazy kursantów w programie komputerowym (wpisywanie danych, drukowanie list uczestników), - koordynacja kursów (kontakty z grupami, lektorami), - sprzedaż kolonii i obozów, - obsługa rezerwacji obozów i kontakty z biurami podróży. Wynagrodzenie: pensja podstawowa, premie, bezpłatny kurs językowy. Godziny pracy: od poniedziałku do piątku od 10.00 do 18.00. Forma zatrudnienia: umowa zlecenie na okres próbny (1 m-c), po sprawdzeniu się umowa o pracę (8-godzinny etat).Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - CV wyłącznie w PDF przesyłać na adres: praca (at) lektor.com.pl
SZKOŁA JĘZYKÓW OBCYCH LEKTOR WIESŁAWA MYSZKOWSKA, ROMAN MYSZKOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2016-10-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Pomoc w prowadzeniu dokumentacji kadrowej, obsługa klientów detalicznych i hurtowych, organizowanie transportów poprzez wpływające zamówienia. Wymagane: wykształcenie wyższe, obsługa komputera, prawo jazdy kat . B. Mile widziane doświadczenie zawodowe w branży budowlanej. Tel.: 95 711 70 47 Łukasz Młynarczyk. Adres e-mail: m-blacha (at) o2.pl
M - BLACH MŁYNARCZYK ŁUKASZ - 2016-06-20 - Krzeszyce (lubuskie)
Zarządzanie serwerami i oprogramowaniem MS Windows Server, MS SQL Server oraz MS Exchange. Zarządzanie sieciami LAN i WAN oraz łączami VPN. Zarządzanie portalami informatycznymi, internetowymi, intranetowymi.Zarządzanie systemami poczty elektronicznej. Zarządzanie systemami Sage Symfonia , Kuracjusz. Administrowanie systemem PŁATNIK.•Archiwizacja danych informatycznych .•Administrowanie stron opartych na WordPress.•Zapewnienie bezpieczeństwa funkcjonowania systemów informatycznych.•Diagnostyka oraz usuwanie usterek w sprzęcie PC i oprogramowaniu systemowym i biurowym
"Uzdrowisko Lądek-Długopole" S.A - 2019-08-02 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
- Współpraca z przedstawicielem biznesu i kierownictwem IT w celu określenia i uzgodnienia zakresu testowania, - Upewnianie, że testy są sprawdzone, czytelne i sprawdzalne, - Tworzenie i utrzymywanie testów i scenariuszy testowych, - Zbieranie i zarządzaj danymi testowymi, - Wykonywanie testów zgodnie z określonymi kryteriami i zachowywanie ich wyników, - Upewnienie się, że wszystkie wady są poprawnie zgłaszane, analizowane, przypisywane lub eskalowane w razie potrzeby, - Wsparcie podczas testów akceptacji użytkownika- wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę, o ile nie są niezgodne z prawem.
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Dostarczanie informacji drogą mailową o usługach i możliwych rozwiązaniach w przypadku trudności, które mogą napotkać Klienci; zapewnianie pomocy i wsparcia w trakcie procesu składania zamówień, zwrotów lub wymian; sprawne identyfikowanie potrzeb klienta; praca w międzynarodowym zespole.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
prace przy budowie hal produkcyjnych
MD Wrona - 2018-06-18 - Trzeszków (świętokrzyskie)